hening Elküldve Augusztus14, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2008 E! adott egy magnum féle gázgyorsítós 50-es kipuff, csak hátsódob, ennek a hangerejét akarom csökkenteni, amennyire csak lehet. utánaérdeklődtem egy helyi szervízben, milyen dobokkal tudnak szolgálni: Feroz (lengyel): hátsó: 16e, közép: 14e Zara (olasz): hátsó: 31e, közép: 17e Bosal: hátsó: 41e, közép: 22e melyik a legésszerűbb megoldás szerintetek? esetleg kuka az egész jelenlegi, és vegyek full gyárit? Szeva elveszett ember. Én a full gyárit venném, de a te döntésed. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Augusztus14, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2008 én közép+hátsót 29-ért vettem a csergőben valami olasz vagy francia volt, már nem emlékszem Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus14, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2008 E! adott egy magnum féle gázgyorsítós 50-es kipuff, csak hátsódob, ennek a hangerejét akarom csökkenteni, amennyire csak lehet. utánaérdeklődtem egy helyi szervízben, milyen dobokkal tudnak szolgálni: Feroz (lengyel): hátsó: 16e, közép: 14e Zara (olasz): hátsó: 31e, közép: 17e Bosal: hátsó: 41e, közép: 22e melyik a legésszerűbb megoldás szerintetek? esetleg kuka az egész jelenlegi, és vegyek full gyárit? Ember! Minél hangosabb annál jobb! Hagyd úgy ahogy van! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Augusztus14, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2008 E! adott egy magnum féle gázgyorsítós 50-es kipuff, csak hátsódob, ennek a hangerejét akarom csökkenteni, amennyire csak lehet. utánaérdeklődtem egy helyi szervízben, milyen dobokkal tudnak szolgálni: Feroz (lengyel): hátsó: 16e, közép: 14e Zara (olasz): hátsó: 31e, közép: 17e Bosal: hátsó: 41e, közép: 22e melyik a legésszerűbb megoldás szerintetek? esetleg kuka az egész jelenlegi, és vegyek full gyárit? Nálunk van eredeti Walker és gyári is. Kérj rá árajánlatot: www.autocomponent.t-online.hu :lol: Klubtagoknak 10 % kedvezmény. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus14, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2008 Az lehet, hogy neki nem lenne ennyi a fogyija, de azt a rosz termosztátot akkor is ki kell cserélni. :lol: Amíg jó idő van. Én is így vélekedem a dolgokról. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus14, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2008 adott egy magnum féle gázgyorsítós 50-es kipuff, csak hátsódob, ennek a hangerejét akarom csökkenteni, amennyire csak lehet. utánaérdeklődtem egy helyi szervízben, milyen dobokkal tudnak szolgálni: Feroz (lengyel): hátsó: 16e, közép: 14e Zara (olasz): hátsó: 31e, közép: 17e Bosal: hátsó: 41e, közép: 22e melyik a legésszerűbb megoldás szerintetek? esetleg kuka az egész jelenlegi, és vegyek full gyárit? Ha valamelyik kamrás, akkor az. (gondolom a mostani átmenő) De ha eddig nem volt középdob és eztán lesz, akkor az is tompít valamit. Katot nem írtál, ha az sincs akkor az is hozhatna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kösze Elküldve Augusztus14, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2008 Ember! Minél hangosabb annál jobb! Hagyd úgy ahogy van! :lol: :lol: amikor taposom (ritkán), jó is, de napi 80km-en át fárasztó hallgatni. és akkor is bőg, ha nem tolom nagyon, mindenki azt hiszi körülöttem, hogy ökörködök... Ha valamelyik kamrás, akkor az. (gondolom a mostani átmenő) De ha eddig nem volt középdob és eztán lesz, akkor az is tompít valamit. Katot nem írtál, ha az sincs akkor az is hozhatna. no ezt nem tudom. a mostani tényleg átmenő. kat nincs. azzal kicsúsznék szerintem a keretből, max. 50ből szeretném megoldani a kérdést, minimum 2-3 évre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kösze Elküldve Augusztus14, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2008 én közép+hátsót 29-ért vettem a csergőben valami olasz vagy francia volt, már nem emlékszem de az nem 50-es volt, ugyi? Szeva elveszett ember. Én a full gyárit venném, de a te döntésed. :lol: háj! :lol: az 45ös tudtommal, akkor csöveket is be kell szereznem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus14, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2008 az 45ös tudtommal, akkor csöveket is be kell szereznem... Szerintem a gsi gyári 50-es, yooccoo viszont valószínű 45-öst vett. Én azért rákérdeznék egy bontóban mi mennyi. Vagy Dini-t kérdezd meg hátha van neki éppen és olcsón megszámítja neked. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Augusztus14, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2008 no ezt nem tudom. a mostani tényleg átmenő. kat nincs. azzal kicsúsznék szerintem a keretből, max. 50ből szeretném megoldani a kérdést, minimum 2-3 évre. Ha nincs katalizátor akkor annak a helyére is kellene egy dob,mert a gyárit hamar szét tudja b@szni....... :lol: Én is most cseréltettem vissza a 60ast gyárira...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Augusztus14, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2008 Szerintem a gsi gyári 50-es, yooccoo viszont valószínű 45-öst vett. Én azért rákérdeznék egy bontóban mi mennyi. Vagy Dini-t kérdezd meg hátha van neki éppen és olcsón megszámítja neked. :lol: 45ös a Gsi kipufogója Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus14, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2008 45ös a Gsi kipufogója Hmm. Nem gondoltam volna. De meg is kavarodtam, mert az 1.4nek azt hittem 45, de az meg 40 lesz csak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
donpepe Elküldve Augusztus14, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2008 Végül is akkor elnagyolva lehet mondani, hogy csak a köbcentiben van különbség, mert a működése végül is ugyanaz, csak a más méretű motorhoz más méretű (méretezésű) cuccok kellenek. Emiatt -a kérdés eredeti felvetőjét megelőzve- nem is lehet az Si-t GSi-síteni. Donpepe remélem elégedett! :lol: na ez volt a kérdésem. Nem szándékozom a Si-met GSi-re alakitani. (mert már lényegében GSi, csak egy 1.4-es GSI :lol:) Viccet félretéve akkor az helytáló hogy az "Si" a "Sport Injection"-nek a röviditése? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus14, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2008 Viccet félretéve akkor az helytáló hogy az "Si" a "Sport Injection"-nek a röviditése? Szerintem Sequential Injection. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Augusztus15, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2008 Azt mi szabályozza, hogy a motor honnan szívja a levegőt? :lol: Nekem mindig a meleg levegőt szívja a leömlő felől, de gondolom ez nem normális... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Augusztus15, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2008 ...Viccet félretéve akkor az helytáló hogy az "Si" a "Sport Injection"-nek a röviditése? Ha jól emléxek igen de ha a H Kadettklub fórumán az extrák közt körbenézel megtalálod a pontos leírást... Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Augusztus15, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2008 Azt mi szabályozza, hogy a motor honnan szívja a levegőt? :lol: Nekem mindig a meleg levegőt szívja a leömlő felől, de gondolom ez nem normális... hőmérséklet-érzékelő Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Augusztus15, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2008 hőmérséklet-érzékelő És az hol van? A légszűrő házban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus15, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2008 Azt mi szabályozza, hogy a motor honnan szívja a levegőt? Nekem mindig a meleg levegőt szívja a leömlő felől, de gondolom ez nem normális... Viszont vákuummal van vezérelve a légszűrő elejében lévő terelőlap. Húzd le, 30 fokban biztos nincs rá szükség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Augusztus15, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2008 Viszont vákuummal van vezérelve a légszűrő elejében lévő terelőlap. Húzd le, 30 fokban biztos nincs rá szükség. Aha, azt néztem hogy a vákuum az állandó rajta, ezért nem értettem, hogy akkor mi alapján tud nyitni-zárni? De ha van benne valami hőmérő bizgentyű, akkor már értem asszem :lol: . Nem fog falsot szívni a motor ha lehúzom? Vagy ledugózzam? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus15, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2008 Aha, azt néztem hogy a vákuum az állandó rajta, ezért nem értettem, hogy akkor mi alapján tud nyitni-zárni? De ha van benne valami hőmérő bizgentyű, akkor már értem asszem :lol: . Nem fog falsot szívni a motor ha lehúzom? Vagy ledugózzam? Azt nem tudom pontosan mi alapján nyit-zár, de valahogy hőmérsékletfüggő kell legyen. A vákuumvezetéket ha lehúzod dugózd le, de azt nem feltétlen kell lehúzni. A kipufról menő csövet szedd le. Egyúttal nézd meg, hogy a terelőlap tud-e mozogni. Nekem annak idején azt hiszem be volt szorulva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Augusztus15, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2008 Azt nem tudom pontosan mi alapján nyit-zár, de valahogy hőmérsékletfüggő kell legyen. A vákuumvezetéket ha lehúzod dugózd le, de azt nem feltétlen kell lehúzni. A kipufról menő csövet szedd le. Egyúttal nézd meg, hogy a terelőlap tud-e mozogni. Nekem annak idején azt hiszem be volt szorulva. Mozogni tud, mert ha lehúzom a vákuum csövet, akkor átvált, és elölről szívja a "hideg" levegőt. De majd lehet szétszedem, és megnézem közelebbről :lol: . Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Augusztus15, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2008 szerintem 50-es... nekem legalábbis 50-es és feltételezem hogy gyári... 45ös a Gsi kipufogója Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Augusztus15, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2008 Tudom sokat kérdezek, de remélem azért nem olyan nagy baj :lol: . Máshonnan nem várhatok választ :lol: . Szóval. Honnan tudja az ECU, hogy mikor van már elég vákuum a fékrásegítőben? Mert ha jól vettem ki az eddigiekből, akkor azért nagyobb a fordulatszám megállás után, hogy legyen elég vákuum a fékezéshez. Vagy rosszul értelmeztem valamit? Ha nem, akkor van köze ehhez annak a szélvédő aljánál lévő kis fekete "egység"-nek, amire 3 cső csatlakozik, és ebből az egyik a fékrásegítő csövétől jön? (Közben gondolkoztam, asszem visszapróbálom a régi motorhőfok jeladót, hátha az adta meg magát... :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 Tudom sokat kérdezek, de remélem azért nem olyan nagy baj :lol: . Máshonnan nem várhatok választ :lol: . Szóval. Honnan tudja az ECU, hogy mikor van már elég vákuum a fékrásegítőben? Mert ha jól vettem ki az eddigiekből, akkor azért nagyobb a fordulatszám megállás után, hogy legyen elég vákuum a fékezéshez. Vagy rosszul értelmeztem valamit? Ha nem, akkor van köze ehhez annak a szélvédő aljánál lévő kis fekete "egység"-nek, amire 3 cső csatlakozik, és ebből az egyik a fékrásegítő csövétől jön? (Közben gondolkoztam, asszem visszapróbálom a régi motorhőfok jeladót, hátha az adta meg magát... :lol: ) Az a tankszellőzéshez tartozik. De ugyanott a tűzfalon van a MAP szenzor, amibe 1 vákumcső megy, és 3 vezeték (barna, zöld, fek/feh). Az viszont a folytószelepházról veszi a vákumot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts