Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
E!

adott egy magnum féle gázgyorsítós 50-es kipuff, csak hátsódob, ennek a hangerejét akarom csökkenteni, amennyire csak lehet. utánaérdeklődtem egy helyi szervízben, milyen dobokkal tudnak szolgálni:

Feroz (lengyel): hátsó: 16e, közép: 14e

Zara (olasz): hátsó: 31e, közép: 17e

Bosal: hátsó: 41e, közép: 22e

melyik a legésszerűbb megoldás szerintetek? esetleg kuka az egész jelenlegi, és vegyek full gyárit?

Szeva elveszett ember.

Én a full gyárit venném, de a te döntésed. :lol:

Elküldve
E!

adott egy magnum féle gázgyorsítós 50-es kipuff, csak hátsódob, ennek a hangerejét akarom csökkenteni, amennyire csak lehet. utánaérdeklődtem egy helyi szervízben, milyen dobokkal tudnak szolgálni:

Feroz (lengyel): hátsó: 16e, közép: 14e

Zara (olasz): hátsó: 31e, közép: 17e

Bosal: hátsó: 41e, közép: 22e

melyik a legésszerűbb megoldás szerintetek? esetleg kuka az egész jelenlegi, és vegyek full gyárit?

Ember! Minél hangosabb annál jobb! Hagyd úgy ahogy van! :lol:

Elküldve
E!

adott egy magnum féle gázgyorsítós 50-es kipuff, csak hátsódob, ennek a hangerejét akarom csökkenteni, amennyire csak lehet. utánaérdeklődtem egy helyi szervízben, milyen dobokkal tudnak szolgálni:

Feroz (lengyel): hátsó: 16e, közép: 14e

Zara (olasz): hátsó: 31e, közép: 17e

Bosal: hátsó: 41e, közép: 22e

melyik a legésszerűbb megoldás szerintetek? esetleg kuka az egész jelenlegi, és vegyek full gyárit?

Nálunk van eredeti Walker és gyári is. Kérj rá árajánlatot: www.autocomponent.t-online.hu :lol:

Klubtagoknak 10 % kedvezmény. :lol:

Elküldve
adott egy magnum féle gázgyorsítós 50-es kipuff, csak hátsódob, ennek a hangerejét akarom csökkenteni, amennyire csak lehet. utánaérdeklődtem egy helyi szervízben, milyen dobokkal tudnak szolgálni:

Feroz (lengyel): hátsó: 16e, közép: 14e

Zara (olasz): hátsó: 31e, közép: 17e

Bosal: hátsó: 41e, közép: 22e

melyik a legésszerűbb megoldás szerintetek? esetleg kuka az egész jelenlegi, és vegyek full gyárit?

Ha valamelyik kamrás, akkor az. (gondolom a mostani átmenő) De ha eddig nem volt középdob és eztán lesz, akkor az is tompít valamit. Katot nem írtál, ha az sincs akkor az is hozhatna.

Elküldve
Ember! Minél hangosabb annál jobb! Hagyd úgy ahogy van! :lol:

:lol:

amikor taposom (ritkán), jó is, de napi 80km-en át fárasztó hallgatni. és akkor is bőg, ha nem tolom nagyon, mindenki azt hiszi körülöttem, hogy ökörködök...

Ha valamelyik kamrás, akkor az. (gondolom a mostani átmenő) De ha eddig nem volt középdob és eztán lesz, akkor az is tompít valamit. Katot nem írtál, ha az sincs akkor az is hozhatna.
no ezt nem tudom. a mostani tényleg átmenő.

kat nincs. azzal kicsúsznék szerintem a keretből, max. 50ből szeretném megoldani a kérdést, minimum 2-3 évre.

Elküldve
én közép+hátsót 29-ért vettem a csergőben

valami olasz vagy francia volt, már nem emlékszem

de az nem 50-es volt, ugyi?

Szeva elveszett ember.

Én a full gyárit venném, de a te döntésed. :lol:

háj! :lol:

az 45ös tudtommal, akkor csöveket is be kell szereznem...

Elküldve
az 45ös tudtommal, akkor csöveket is be kell szereznem...

Szerintem a gsi gyári 50-es, yooccoo viszont valószínű 45-öst vett.

Én azért rákérdeznék egy bontóban mi mennyi. Vagy Dini-t kérdezd meg hátha van neki éppen és olcsón megszámítja neked. :lol:

Elküldve
no ezt nem tudom. a mostani tényleg átmenő.

kat nincs. azzal kicsúsznék szerintem a keretből, max. 50ből szeretném megoldani a kérdést, minimum 2-3 évre.

Ha nincs katalizátor akkor annak a helyére is kellene egy dob,mert a gyárit hamar szét tudja b@szni....... :lol: Én is most cseréltettem vissza a 60ast gyárira......

Elküldve
Szerintem a gsi gyári 50-es, yooccoo viszont valószínű 45-öst vett.

Én azért rákérdeznék egy bontóban mi mennyi. Vagy Dini-t kérdezd meg hátha van neki éppen és olcsón megszámítja neked. :lol:

45ös a Gsi kipufogója

Elküldve
Végül is akkor elnagyolva lehet mondani, hogy csak a köbcentiben van különbség, mert a működése végül is ugyanaz, csak a más méretű motorhoz más méretű (méretezésű) cuccok kellenek. Emiatt -a kérdés eredeti felvetőjét megelőzve- nem is lehet az Si-t GSi-síteni.

Donpepe remélem elégedett! :lol:

na ez volt a kérdésem. Nem szándékozom a Si-met GSi-re alakitani. (mert már lényegében GSi, csak egy 1.4-es GSI :lol:) Viccet félretéve akkor az helytáló hogy az "Si" a "Sport Injection"-nek a röviditése?

Elküldve
...Viccet félretéve akkor az helytáló hogy az "Si" a "Sport Injection"-nek a röviditése?

Ha jól emléxek igen de ha a H Kadettklub fórumán az extrák közt körbenézel megtalálod a pontos leírást...

Elküldve
Azt mi szabályozza, hogy a motor honnan szívja a levegőt? :lol: Nekem mindig a meleg levegőt szívja a leömlő felől, de gondolom ez nem normális...

hőmérséklet-érzékelő

Elküldve
Azt mi szabályozza, hogy a motor honnan szívja a levegőt? Nekem mindig a meleg levegőt szívja a leömlő felől, de gondolom ez nem normális...

Viszont vákuummal van vezérelve a légszűrő elejében lévő terelőlap. Húzd le, 30 fokban biztos nincs rá szükség.

Elküldve
Viszont vákuummal van vezérelve a légszűrő elejében lévő terelőlap. Húzd le, 30 fokban biztos nincs rá szükség.

Aha, azt néztem hogy a vákuum az állandó rajta, ezért nem értettem, hogy akkor mi alapján tud nyitni-zárni? De ha van benne valami hőmérő bizgentyű, akkor már értem asszem :lol: . Nem fog falsot szívni a motor ha lehúzom? Vagy ledugózzam?

Elküldve
Aha, azt néztem hogy a vákuum az állandó rajta, ezért nem értettem, hogy akkor mi alapján tud nyitni-zárni? De ha van benne valami hőmérő bizgentyű, akkor már értem asszem :lol: . Nem fog falsot szívni a motor ha lehúzom? Vagy ledugózzam?

Azt nem tudom pontosan mi alapján nyit-zár, de valahogy hőmérsékletfüggő kell legyen.

A vákuumvezetéket ha lehúzod dugózd le, de azt nem feltétlen kell lehúzni. A kipufról menő csövet szedd le. Egyúttal nézd meg, hogy a terelőlap tud-e mozogni. Nekem annak idején azt hiszem be volt szorulva.

Elküldve
Azt nem tudom pontosan mi alapján nyit-zár, de valahogy hőmérsékletfüggő kell legyen.

A vákuumvezetéket ha lehúzod dugózd le, de azt nem feltétlen kell lehúzni. A kipufról menő csövet szedd le. Egyúttal nézd meg, hogy a terelőlap tud-e mozogni. Nekem annak idején azt hiszem be volt szorulva.

Mozogni tud, mert ha lehúzom a vákuum csövet, akkor átvált, és elölről szívja a "hideg" levegőt. De majd lehet szétszedem, és megnézem közelebbről :lol: . Köszi

Elküldve

Tudom sokat kérdezek, de remélem azért nem olyan nagy baj :lol: . Máshonnan nem várhatok választ :lol: .

Szóval. Honnan tudja az ECU, hogy mikor van már elég vákuum a fékrásegítőben? Mert ha jól vettem ki az eddigiekből, akkor azért nagyobb a fordulatszám megállás után, hogy legyen elég vákuum a fékezéshez. Vagy rosszul értelmeztem valamit? Ha nem, akkor van köze ehhez annak a szélvédő aljánál lévő kis fekete "egység"-nek, amire 3 cső csatlakozik, és ebből az egyik a fékrásegítő csövétől jön?

(Közben gondolkoztam, asszem visszapróbálom a régi motorhőfok jeladót, hátha az adta meg magát... :lol: )

Elküldve
Tudom sokat kérdezek, de remélem azért nem olyan nagy baj :lol: . Máshonnan nem várhatok választ :lol: .

Szóval. Honnan tudja az ECU, hogy mikor van már elég vákuum a fékrásegítőben? Mert ha jól vettem ki az eddigiekből, akkor azért nagyobb a fordulatszám megállás után, hogy legyen elég vákuum a fékezéshez. Vagy rosszul értelmeztem valamit? Ha nem, akkor van köze ehhez annak a szélvédő aljánál lévő kis fekete "egység"-nek, amire 3 cső csatlakozik, és ebből az egyik a fékrásegítő csövétől jön?

(Közben gondolkoztam, asszem visszapróbálom a régi motorhőfok jeladót, hátha az adta meg magát... :lol: )

Az a tankszellőzéshez tartozik.

De ugyanott a tűzfalon van a MAP szenzor, amibe 1 vákumcső megy, és 3 vezeték (barna, zöld, fek/feh). Az viszont a folytószelepházról veszi a vákumot.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.