Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

Segítségetekre lenne szükségem. Fél éve vettem egy '94-es SI, 1.4-es astra. azóta mentem velem 6000Km-ert. eleinte nem volt vele semmi gond. 1000km-rel ezelött volt rajta olajcsere. és (kb 1 hónapja). Kb 1,5 hónapja vettem észre (de még olajcsere elött) hogy hideg motornál rángat az autó. Eleinte annyira nem érdekelt, gondoltam benzint nem tudja rendesen megszivni.(mert eleinte akkor csinálta ha már pirosban volt a mutató).

Most ott tartunk hogy pl este 22 után ha beindittom akkor iszonyatosan rángat. ha délután 2kor indittom el akkor nem annyira vagy egyáltalán nem.

eleinte 1-2 km után elmúlt. most már meleg motornál is lehet érezni hogy néha-néha rángatna. A legjobban talán ugy tudnám leeirni mint amikor az apám SAMARA-jan 100 méter után visszanyomnám a szivatót, és dadogna a motor.

Fogyasztássával nincs gond. városon kivül 6liter, városban 9liter.

Kérdésem az lenne hogy valaki tapasztalt e már hasonlót? szerintetek mi lehet a gond?

Elküldve
Sziasztok!

Segítségetekre lenne szükségem. Fél éve vettem egy '94-es SI, 1.4-es astra. azóta mentem velem 6000Km-ert. eleinte nem volt vele semmi gond. 1000km-rel ezelött volt rajta olajcsere. és (kb 1 hónapja). Kb 1,5 hónapja vettem észre (de még olajcsere elött) hogy hideg motornál rángat az autó. Eleinte annyira nem érdekelt, gondoltam benzint nem tudja rendesen megszivni.(mert eleinte akkor csinálta ha már pirosban volt a mutató).

Most ott tartunk hogy pl este 22 után ha beindittom akkor iszonyatosan rángat. ha délután 2kor indittom el akkor nem annyira vagy egyáltalán nem.

eleinte 1-2 km után elmúlt. most már meleg motornál is lehet érezni hogy néha-néha rángatna. A legjobban talán ugy tudnám leeirni mint amikor az apám SAMARA-jan 100 méter után visszanyomnám a szivatót, és dadogna a motor.

Fogyasztássával nincs gond. városon kivül 6liter, városban 9liter.

Kérdésem az lenne hogy valaki tapasztalt e már hasonlót? szerintetek mi lehet a gond?

Szerintem cserélj gyertyát, (vagy legalább nézd meg, hogy nem kormosak-e) és gyújtókábeleket is nézd át. Nekem is voltak ilyesmi gondjaim, nekem a gyertyákat kormolta mint állat.

Elküldve
Szerintem cserélj gyertyát, (vagy legalább nézd meg, hogy nem kormosak-e) és gyújtókábeleket is nézd át. Nekem is voltak ilyesmi gondjaim, nekem a gyertyákat kormolta mint állat.

Köszönöm a választ. Remélem nálam is ez lesz a gond. holnap az lesz az első hogy megnézem.

Elküldve

Apropó, x17dtl-nél is a tanknál van az AC, nem az adagoló szívja fel a naftalint? Mert körbe fésültem de még egy kóbor kábelt sem láttam oda menni vagy csak én vagyok vak?

Elküldve
Sziasztok!

Segítségetekre lenne szükségem. ....most már meleg motornál is lehet érezni hogy néha-néha rángatna. A legjobban talán ugy tudnám leeirni mint amikor az apám SAMARA-jan 100 méter után visszanyomnám a szivatót, és dadogna a motor.

Fogyasztássával nincs gond. városon kivül 6liter, városban 9liter.

Kérdésem az lenne hogy valaki tapasztalt e már hasonlót? szerintetek mi lehet a gond?

Szerintem ki kellene cserélni a "kompjúter" vízhőfok jeladóját, és utána nem lesz gond a fogyasztással, rángatással. :lol: :lol:

Szerintem.

Elküldve
Apropó, x17dtl-nél is a tanknál van az AC, nem az adagoló szívja fel a naftalint? Mert körbe fésültem de még egy kóbor kábelt sem láttam oda menni vagy csak én vagyok vak?

Ájjá má le ez nem bengás fis-fos,hogy minden elektromos legyen! :lol:

Az adagoló szíjja a naftát! :lol:

Elküldve

Ma belekerült még 140 km szinte egyhuzamban és nem állt le,úgyhogy a problémát megoldottnak nyílvánítom. :lol:

Köszi a segítséget. :lol:

De van más problem,

nem tudom,hogy a gyújtásmodul csere előtt kezdte vagy utána,

de most meg egyenetlen az alapjárat,gyorsításnál torpan és rángat is picit,

nameg puffog a kipufugóm,ez nem olyan vészes, de eddig nem csinálta. :lol:

Elküldve

Ma kétszer berángatott induláskor meg gyorsitáskor remélem nem az új ac pumpa szarakodik. A kutnál teletankoltam de csak 38 liter ment bele nem volt vészes. A régi pumpával gond nélkül mentem vele amikor csak 3l nafta volt a tankban. Hétvégén megyünk a Balcsira a családdal( meg a csónakkal :lol: ) remélem nem hagy cserben nagy szo*ás lenne.

Elküldve
....Az adagoló szíjja a naftát! :lol:

Akkor csak jól tudtam. Köszkepuszi! Nem félreérteni, a motor meleg, nem én...

Elküldve
Ma belekerült még 140 km szinte egyhuzamban és nem állt le,úgyhogy a problémát megoldottnak nyílvánítom. :lol:

Köszi a segítséget. :lol:

De van más problem,

nem tudom,hogy a gyújtásmodul csere előtt kezdte vagy utána,

de most meg egyenetlen az alapjárat,gyorsításnál torpan és rángat is picit,

nameg puffog a kipufugóm,ez nem olyan vészes, de eddig nem csinálta. :lol:

bazz, mindenkinek rángat???

Nem lehet hogy levegő miatt csinálják? páratartalom stb...?

Elküldve
Ma kétszer berángatott induláskor meg gyorsitáskor remélem nem az új ac pumpa szarakodik. A kutnál teletankoltam de csak 38 liter ment bele nem volt vészes. A régi pumpával gond nélkül mentem vele amikor csak 3l nafta volt a tankban. Hétvégén megyünk a Balcsira a családdal( meg a csónakkal :lol: ) remélem nem hagy cserben nagy szo*ás lenne.

szintén rángat

Elküldve
Nem lehet hogy levegő miatt csinálják? páratartalom stb...?

Szerintem nem. :lol:

hening,hol van pontosan a pollenszűrőnél az a vákumcső?

Ha a szélvédőnél lévő műanyagot nem veszem le(oda van szilózva),csak az alatta lévőt,akkor is meg lehet találni?

Elküldve
Szerintem nem. :lol:

hening,hol van pontosan a pollenszűrőnél az a vákumcső?

Ha a szélvédőnél lévő műanyagot nem veszem le(oda van szilózva),csak az alatta lévőt,akkor is meg lehet találni?

Elég levenni azt hozzá. Ott már látni fogod, hogy hol csatlakozik a cső.

Elküldve
Szerintem nem. :lol:

hening,hol van pontosan a pollenszűrőnél az a vákumcső?

Ha a szélvédőnél lévő műanyagot nem veszem le(oda van szilózva),csak az alatta lévőt,akkor is meg lehet találni?

Nem tudom melyik csőről van szó, de talán erről?

27423366.jpg

Elküldve
Hát azt még én sem...

Szerintem te azt a csövet keresed ami a tűzfalon lévő vízkivezető "érdekes alakú" gumivalamibe csatlakozik. Nekem legalábbis ott van. Nézd meg nincs-e valami koszféle (falevél, egyéb hasonló cucc) benne, előfordul, hogy beránt egy-két apróságot.

Elküldve
Ájjá má le ez nem bengás fis-fos,hogy minden elektromos legyen! :lol:

Az adagoló szíjja a naftát! :lol:

Nem is, hanem a trágyalészivattyú és a traktor keveréke! :lol:

Elküldve
Szerintem te azt a csövet keresed ami a tűzfalon lévő vízkivezető "érdekes alakú" gumivalamibe csatlakozik. Nekem legalábbis ott van. Nézd meg nincs-e valami koszféle (falevél, egyéb hasonló cucc) benne, előfordul, hogy beránt egy-két apróságot.

Megnéztem nincs lecsúszva,Laci4 képén a zöld-fekete az.

Ki tudja mi ez a vezeték a gumicsőben?

20080809(001).jpg

20080809(002).jpg

20080809.jpg

Elküldve
Kitakarítottam a bégett csonkot.

Első lépésben kb 3,5-ös vagy 4-es fúrószárral (kézzel tekerve) kitakarítottam a nagyját ameddig ment, majd pumpával kifújtam a koszt. A furat kb 2cm után elvékonyodik, de egyenesen megy be a torokba. A vékonyabb rész 1,5 mm-es. Ide a madaras tesco-ban vettem "saslik tüskét" (240Ft 10db) és ezzel az acálos konyhai segédeszközzel finoman forgatva bejutottam a torokhoz.

Ha a pillangószelepet elfordítjuk az üzemanyag rendszer felől akkor ez a kis furat tökéletesen látszik, persze előtte a befecskendező rendszeren lévő műa házat le kell venni.

Kíváncsi leszek mi lesz a hatása, én azt várom, hogy meleg motornál az alapjárat egy kicsit lejebb jön, mert 950-nél tart már (a gyári 830-990).

Üdv.

most néztem meg, nekem vékonyabbik cső a szívó gyűjtőcsonkra megy

de akkor mi az a gumicső, ami a multec aljára megy? :lol:

Elküldve
Megnéztem nincs lecsúszva,Laci4 képén a zöld-fekete az.

Ki tudja mi ez a vezeték a gumicsőben?

20080809(001).jpg

20080809(002).jpg

20080809.jpg

Hát én kicibálltam onnan mindent de nem láttam olyan drótot aminek piros szigszallag lenne a végén. :lol: Viccet félretéve nekem nincsen olyan ami gumicsőből jön ki. Akarsz tőle valamit, vagy csak úgy kérdezed?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.