Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

de bazz RED pont úgy beszélsz mint 1 user. Sztem sok helyen csepeghet karter, ha megvan repedve pl, kartertömítés és innen felfele menet jópár helyen...

16szelepes Gabi előre lát6tólag leszel otthon este?

Elküldve
de bazz RED pont úgy beszélsz mint 1 user. Sztem sok helyen csepeghet karter, ha megvan repedve pl, kartertömítés és innen felfele menet jópár helyen...

16szelepes Gabi előre lát6tólag leszel otthon este?

Le kell engedni minden olajat a gépből, akkor nem fog csöpögni :)

Randizgatunk, randizgatunk ? 8)

Elküldve
de bazz RED pont úgy beszélsz mint 1 user.

Én: ".....és van valami egyéb baja az autonak?"

Telefon tulvége: "A hátso ivek rozsdásodnak, és hiányzik az egyik ködlámpa.....ja és mostanában elkezdett csöpögni az olaj, valszeg tömítéseket kell cserélni"

ennyi.

Elküldve
Én: ".....és van valami egyéb baja az autonak?"

Telefon tulvége: "A hátso ivek rozsdásodnak, és hiányzik az egyik ködlámpa.....ja és mostanában elkezdett csöpögni az olaj, valszeg tömítéseket kell cserélni"

ennyi.

Királlyyy :) :D :lol: :lol: :lol:

Mármint az, hogy már telcsizel is :wink:

Elküldve

Ma felhívtam az Opel Csergőt érdeklődtem,hogy mennyi a hidrótőke a C20XE-hez majd mondtak egy bődületes árat és megkérdeztem a tagot,hogy az ecotec motor tőkéi ami az X20XE-hez van az jó-e hozzá és azt mondta,hogy az én motorom kódja szerint már jó hozzá az ecotec :wink: Kérdeztem biztos? mondta igen. Pedig 92-es a motor......

Picit tanácstalan vagyok.................

:shock:

Elküldve
Köszi a tippet. Gondolom, ha gyujtás lenne, akkor nem csak alapjáraton hallanám. De ki tudja... . Holnap megyek új szerelőhöz... majd megirom mások okulására, hogy mit is találtunk...

Jah hogy csak alapjáraton. Akkor figyelmetlenül olvastam :)

Nekem alapjáraton semmi kopogás-csörgés nem volt, csak ha nyomtam a gázt, vagy pl dombon felfelé, tehát amikor terhelve volt. Azért érdemes megnézni az előgyujtást egy strobi lámpával. Ki tudja...

Elküldve

16 darad, be akkor 2 szetted kell vennet... :roll: :) :D

Redi!

Ez pont Te kérdezed? Mást ilyenkor már elküldesz a halál f@szára... :lol:

Amúgy folyhat a hengerfejnél, az olajhűtőnél, a szelepfedélnél, az olajszűrőnél....meg még 1001 helyen... :roll:

Amúgy nagy valószínúséggel elég tömítést cserélni, csak nem mindegy hogy hol és melyiket... :wink:

Üdv.: Atommanó

Elküldve

Ma reggel -12 fokban elég nehezen akart a kicsikém beindulni, elég sokat kellett neki könyörögni, mire végre hajlandó volt működni.

Az első tekerésnél szinte semmi nem volt, a másodiknál már ígért is valamit, de nem akart menni.

Többszöri próbálkozás után aztán nagy nehezen beindult, de ekkor a gázpedált is kellett nyomványolni egy darabig (5-8 sec), hogy a fordulatszám meglegyen. (szerencsétlen katalizátor szerintem anyázott rendesen)

Elmentem 3 km-t utána megálltam kb 15 perc múlva visszaültem és akkor már pöccre indult.

Mi lehet a gáz? A hideg?

Eddig még sosem csinálta.

Elküldve

Szerintem akksi...

Nekem eddig akármilyen hidegben pöccre indult...

Sőőőt még pöccebre mint amikor meleg van... nyáron ezért cseréltem akksit... mert mikor nagyon megsütötte a nap, akkor azt nem szerette...

De aztán nem sokat segített a dolog (meg kiderült, hogy a régi akksi is tök jó) de arra kíváncsi vagyok, hogy az új gyertyákkal milyen lesz nyáron...

Elküldve

Gyertyakábelek, hőfokjeladó... ?

Ezeket meg tudod mérni sima ohmmérővel...

A hőfokjeladó 270ohm körül van ha full meleg a moci, meg asszem 1.5-2 kohm ha hideg, de ez nem tuti....

Elküldve

Hőfokjeladót kizárnám.

Inkább szerintem a benyából kapott valami vizesebb adagot.

Ha nem lesz rendszeres ez a dolog, akkor szerintem csak ennyi

volt. Mennyi van a benyaszűrőben? Érdemes lenne bele Protec-et

rakni (fél tankba), kijárni, még egy tank sima benyát kijárni, aztán

cserélni utána a benyaszűrőt.

Meg ebben a nagy hidegben javallom a 98-ast, jobban virgonckodik

tőle a moci, főleg némely 16 szelepesek szeretik (nagy a sűrítési arány).

Elküldve
Mennyi van a benyaszűrőben? Érdemes lenne bele Protec-et

rakni (fél tankba), kijárni, még egy tank sima benyát kijárni, aztán

cserélni utána a benyaszűrőt.

Meg ebben a nagy hidegben javallom a 98-ast, jobban virgonckodik

tőle a moci, főleg némely 16 szelepesek szeretik (nagy a sűrítési arány).

A szűrőben kb 5-6 ezer van.

Ez a protec mi is pontosan?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.