Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Ha gondolod nálam cserélgethetünk cuccokat, hogy ne feleslegesen cseréld őket.

A héten én is megyek minden nap vele.

Így hamar kiderül.

Akár ma este is elugorhatsz.

Nah kicseréltem,meglátjuk.

Köszi a felajánlást,csak nem tudom mit kellene cserélni,ha ez sem jön be. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Helló!Ma kiprobáltam 8 óra állás után van nyomás az injektorhídon de nem indulta kocsi,az önindító hajtott de nem kapta el,második inditozásnál pöcre indult(egész nap tüző napon állt).Reggel viszont(12-13 óra állás után)elsöre(pöcre)indult de lefulladt.Tehát mint réggen úgyanott tartok csak 30-40ezerrel kevesebbem van:(

Opel 16V van ötleted?vagy valakinek?1.6.16V X16XEL

Főtengely jeladó? :lol: Motorhőmérséklet jeladó (kétvezetékes)? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Volna valakinek tippje, hogy tudnám elcsípni mi a galiba? Teljesen szabálytalan időközönként jó hosszan kell indítózni (5-6 másodperc), mire beindul a motor. Máskor meg hosszú állás után pöccre indul. Benzines 1.4-es 16V astra. Nagyjából azóta csinálja, hogy gyertyakábeleket cseréltem. Igaz, nem gyári, de új került bele. Előtte nem csinált ilyet. Volt még benzinszűrő csere, nyomásszabályzó csere, AC tisztítás, ezeknél minden gyári lett betéve. Nem igazán tudom belőni, mert 5-6 másodperc után beindul, és utána semmi gond, de ez is ritkán van. Így nehéz, hogy nyomást, vagy szikrát nézzek, mert mire nézném, már elindult.

Link to comment
Megosztás:

állítólag? :lol:

főtengely jeladót nem lehet mérni, mert az kontaktos szokott inkább lenni.

én is cseréltem már egyet a saját ilyen mocimon.

Főtengely jeladó milyen néven találom a boltokban,már keresgéltem több helyen is,de így nem dob ki semmit.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

Volna egy kérdésem, mitől lehet az hogy néha az alapjárat főleg indítás után felpörög nagyon magas fordulatra és ott marad mintha beragadna a gázpedál, ilyenkor ujra indítom a motort és akkor rendbe visszaáll az alapjárat.

azt már megszoktam h ha üresbe teszem akkor is magas fordulaton pörög egy darabig de aztán visszaáll,

télen már kipucoltam az alapjárati motort.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Volna valakinek tippje, hogy tudnám elcsípni mi a galiba? Teljesen szabálytalan időközönként jó hosszan kell indítózni (5-6 másodperc), mire beindul a motor. Máskor meg hosszú állás után pöccre indul. Benzines 1.4-es 16V astra. Nagyjából azóta csinálja, hogy gyertyakábeleket cseréltem. Igaz, nem gyári, de új került bele. Előtte nem csinált ilyet. Volt még benzinszűrő csere, nyomásszabályzó csere, AC tisztítás, ezeknél minden gyári lett betéve. Nem igazán tudom belőni, mert 5-6 másodperc után beindul, és utána semmi gond, de ez is ritkán van. Így nehéz, hogy nyomást, vagy szikrát nézzek, mert mire nézném, már elindult.

Valahol elejtei a benganyomást,én újra átnézném az üa rendszert és az AC relét is.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

Volna egy kérdésem, mitől lehet az hogy néha az alapjárat főleg indítás után felpörög nagyon magas fordulatra és ott marad mintha beragadna a gázpedál, ilyenkor ujra indítom a motort és akkor rendbe visszaáll az alapjárat.

azt már megszoktam h ha üresbe teszem akkor is magas fordulaton pörög egy darabig de aztán visszaáll,

télen már kipucoltam az alapjárati motort.

Hőfokjeladót kellene esetleg megnézni,kábelét megmozgatni,nem-e kontaktos.

Link to comment
Megosztás:

Volna valakinek tippje, hogy tudnám elcsípni mi a galiba? Teljesen szabálytalan időközönként jó hosszan kell indítózni (5-6 másodperc), mire beindul a motor. Máskor meg hosszú állás után pöccre indul. Benzines 1.4-es 16V astra. Nagyjából azóta csinálja, hogy gyertyakábeleket cseréltem. Igaz, nem gyári, de új került bele. Előtte nem csinált ilyet. Volt még benzinszűrő csere, nyomásszabályzó csere, AC tisztítás, ezeknél minden gyári lett betéve. Nem igazán tudom belőni, mert 5-6 másodperc után beindul, és utána semmi gond, de ez is ritkán van. Így nehéz, hogy nyomást, vagy szikrát nézzek, mert mire nézném, már elindult.

Valszeg nem tartja meg a benyanyomást a rendszer. Vagy az AC pumpában rossz a visszacsapó szelep, vagy az injektorok eresztenek.

Főtengely jeladó milyen néven találom a boltokban,már keresgéltem több helyen is,de így nem dob ki semmit.

Főtengely holtponti jeladó (hall jeladó).

Link to comment
Megosztás:

Kitakarítottam a bégett csonkot.

Kíváncsi leszek mi lesz a hatása, én azt várom, hogy meleg motornál az alapjárat egy kicsit lejebb jön, mert 950-nél tart már (a gyári 830-990).

Üdv.

Sziasztok

Az alapjárati fordulatszámváltozást fülre én sem hallom, valószínű nem is történt semmi.

(Az alapjárati motort nem mered megtisztítani mert attól tartok hogy elbaltázom.)

Viszont azt tapasztaltam, hogy az eddig hideg motorral való első 10-20 másodpercben meglévő "kecske benzines" effektus megszűnt és szép símán tudok gyorsítani.

Ezek szerint ez a furat sincs hiába. :-)

Link to comment
Megosztás:

Köszi a tippeket. Ki lehet valahogy deríteni "házilag", hogy melyik? Aztán mit lehet kezdeni vele?

persze, ki kell pucoltatni ultrahanggal az injektorfejeket, arról papírt is kapsz utána, tesztelik.

ha utána sem tartja, akkor az ac pumpa szelepe szar.

amúgy a benyahídon szokott lenni egy szelep, amin nézheted mondjuk 8-10 óra állás után, hogy

marad-e nyomás a rendszerben.

Link to comment
Megosztás:

Nah kicseréltem,meglátjuk.

Ma elmentem vele melóba 2x15 km.

Délután pedig még 30 km (1 óra alatt kb) belekerült,nem éppen kímélő üzemmódban. (eléggé meggyaláztam)

De nem állt le :lol: ,pedig vittem szerszámot,gondoltam megnézem kap-e olyankor benzint.

Mert az AC pumpám is szokott "morogni" mikor pl. leveszem a lábam a gázról,ha nyomom akkor nem.

Link to comment
Megosztás:

Ma elmentem vele melóba 2x15 km.

Délután pedig még 30 km (1 óra alatt kb) belekerült,nem éppen kímélő üzemmódban. (eléggé meggyaláztam)

De nem állt le :lol: ,pedig vittem szerszámot,gondoltam megnézem kap-e olyankor benzint.

Mert az AC pumpám is szokott "morogni" mikor pl. leveszem a lábam a gázról,ha nyomom akkor nem.

Ilyen halk a motorod, vagy ilyen hangos az AC-d? :lol: Én nem hallom menet közben a hangját, még gyújtás ráadáskor is fülelnem kell, hogy megy-e. Indítás után csak a bubik hangját hallom, ahogy nyomja a tankba vissza a levegőt, valszeg fellevegősödik állás közben a rendszer.

Link to comment
Megosztás:

Opel 16V valószinű neked lesz igazad,az ac pumpa megint szarakodik,mára megint nincs nyomásom.Rendeltem ma boltban egy újat igaz nem bosh hanem utángyártott,de bizok benne.

Akadt még egy gondom:kanyarba üresben gurultam be és leállt a kocsi(müszerfalon az világított ami gyújtás ráadásakor ég)ráinditottam és ment tovább.már másodszor jártam igy.Lehet ez is pumpa híba?

Link to comment
Megosztás:

Opel 16V valószinű neked lesz igazad,az ac pumpa megint szarakodik,mára megint nincs nyomásom.Rendeltem ma boltban egy újat igaz nem bosh hanem utángyártott,de bizok benne.

Akadt még egy gondom:kanyarba üresben gurultam be és leállt a kocsi(müszerfalon az világított ami gyújtás ráadásakor ég)ráinditottam és ment tovább.már másodszor jártam igy.Lehet ez is pumpa híba?

Meg szabad kérdeznem: mennyiért hozzák a pumpát? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Opel 16V valószinű neked lesz igazad,az ac pumpa megint szarakodik,mára megint nincs nyomásom.Rendeltem ma boltban egy újat igaz nem bosh hanem utángyártott,de bizok benne.

Akadt még egy gondom:kanyarba üresben gurultam be és leállt a kocsi(müszerfalon az világított ami gyújtás ráadásakor ég)ráinditottam és ment tovább.már másodszor jártam igy.Lehet ez is pumpa híba?

nem biztos ám, hogy ez pumpa hiba... delejt kap biztosan?

Link to comment
Megosztás:

A folytószelep potméter mennyire szól bele az alapjárati fogyiba? Vagyis ha már döglődik, akkor tud növekedni a fogyasztás alapjáraton? Amúgy mióta kicsit kitámasztottam (1-2mm-t)és nem tud végállásba állni a pillangószelep. nem állt le menet közben gázelvételkor. Akkor gondolom ez lehetett a baj. Szerintetek?

Link to comment
Megosztás:

A foJtószelep potméter mennyire szól bele az alapjárati fogyiba? Vagyis ha már döglődik, akkor tud növekedni a fogyasztás alapjáraton? Amúgy mióta kicsit kitámasztottam (1-2mm-t)és nem tud végállásba állni a pillangószelep. nem állt le menet közben gázelvételkor. Akkor gondolom ez lehetett a baj. Szerintetek?

Ha kitámasztod, akkor lényegében kiiktatod az alapjárati funkcióját. Ezzel pedig növeled a fogyasztást. Nem biztos hogy a potméter a hibás, de nem is kizárt. Szerintem.

Link to comment
Megosztás:

A folytószelep potméter mennyire szól bele az alapjárati fogyiba? Vagyis ha már döglődik, akkor tud növekedni a fogyasztás alapjáraton? Amúgy mióta kicsit kitámasztottam (1-2mm-t)és nem tud végállásba állni a pillangószelep. nem állt le menet közben gázelvételkor. Akkor gondolom ez lehetett a baj. Szerintetek?

énis igy tettem.. mert nekem se volt alapjárat és leállt néha..most van. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.