J0hnny Elküldve Július31, 2008 Megoszt Elküldve Július31, 2008 A gazdája szerint nincs erő a teljesen felújított motorban. Mivel mindent átnéztünk, így csak arra tudok gondolni, hogy a gépműhelyben rossz vezérmű tengelyt tettek a hengerfejbe. Mivel a Dieselnél nincs ékelve a vezérműtengelyre a bordáskerék, a gépműhelyben kérdeztem a szakitól, hogy biztosan ez való bele, mert ebben benne van az illesztő retesz. Erre a válasz: "Biztos, hogy ez való bele, csak ki kell venni belőle a reteszt." :lol: Egyébként most mentem egy ugyanilyen Diesellel és semmivel sem megy jobban, mint a felújított. 60 LE-s motortól mit várjak? Lehet, hogy csak a gazdája vár többet ennyi pénzért? :lol: Nem tudom a gazdája mit vár 60le-től,de 30°C-os melegben erőtlen lesz. Tudtommal nem egyezik meg a bengás vezérműtengely a düzelével. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Július31, 2008 Megoszt Elküldve Július31, 2008 Nem tudom a gazdája mit vár 60le-től,de 30°C-os melegben erőtlen lesz. Tudtommal nem egyezik meg a bengás vezérműtengely a düzelével. tiltakozom, sose gyenge csak kímélő üzemmódban futtatjuk :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július31, 2008 Megoszt Elküldve Július31, 2008 tiltakozom, sose gyenge csak kímélő üzemmódban futtatjuk :lol: Na persze! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Poetry Elküldve Július31, 2008 Megoszt Elküldve Július31, 2008 Tudnátok nekem tanácsot adni? Tavasz vége felé bejött egy 0170-es és egy 0130-as hibakód. Akkor itt utánanéztem, és láttam, hogy a lambdaszonda cseréjét írtátok másnak. Azt csinálja az autó, hogy alapjáraton rángatózik, brummog. Motorféknél és gyorsításnál is rángat. Mindezt csak tankolás után, és addig, amíg dugóban áll. Ha kiér a dugóból, és rendes tempót tud menni, akkor egy idő után meg is szűnik a jelenség. A legközelebbi tankolásig. A benzin is eszünkbe jutott, de most direkt másik kútra (másik márkára) esett a választás. Vélemények, tapasztalatok? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Július31, 2008 Megoszt Elküldve Július31, 2008 Csak találtam egy érdekes dolgot amit még eddig talán még soha nem is....nem tudtam mire vélni,de talán lesz valaki aki megmagyarázza:) http://www.duen.hu/kepek/hirdetes/nagy/235...80703115109.jpg az aminek látszik... :lol: jól látod.. C20xe moci.. magyarázat.. átépítés :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Július31, 2008 Megoszt Elküldve Július31, 2008 Csak találtam egy érdekes dolgot amit még eddig talán még soha nem is....nem tudtam mire vélni,de talán lesz valaki aki megmagyarázza:) http://www.duen.hu/kepek/hirdetes/nagy/235...80703115109.jpg az aminek látszik... :lol: A pócwágen az pócwágen, az Opel pedig GM -ergo megbízhatóbb. A melósomnak a 7 éves 4-es Golfjával több baja volt eddig mint nekem a 11 éves dízeltraktorommal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Villi Elküldve Július31, 2008 Megoszt Elküldve Július31, 2008 tudja valaki hogy milyen gyertyakat erdemes venni x14nz-be? marka model tipus? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus1, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2008 Tavasz vége felé bejött egy 0170-es és egy 0130-as hibakód. Akkor itt utánanéztem, és láttam, hogy a lambdaszonda cseréjét írtátok másnak. Azt csinálja az autó, hogy alapjáraton rángatózik, brummog. Motorféknél és gyorsításnál is rángat. Mindezt csak tankolás után, és addig, amíg dugóban áll. Ha kiér a dugóból, és rendes tempót tud menni, akkor egy idő után meg is szűnik a jelenség. A legközelebbi tankolásig. A benzin is eszünkbe jutott, de most direkt másik kútra (másik márkára) esett a választás. Vélemények, tapasztalatok? :lol: Cserélj lambdát, de csakis gyári eredetit vegyél. tudja valaki hogy milyen gyertyakat erdemes venni x14nz-be? marka model tipus? Egypólusú GM Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Augusztus1, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2008 nincs valakinek egy felesleges ékszíjfeszítő görgője ? az enyém kicsit eltér a párhuzamostól , és elkezdte enni a bordásszíj szélét X16XEL ,klímás szervós mocihoz Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus1, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2008 Ha eltér a párhuzamostól, akkor a feszítő konzollal lesz inkább a gond... egybe jó drága, valami 15-20ra emlékszem. Egyébként lehet kapni külön görgőt is, ha csak az lenne a gond, asszem 6e körül Link to comment Megosztás: More sharing options...
Radó Elküldve Augusztus1, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2008 Sziasztok,egy régi gondom van ami kezd alakulni:cseréltem ac pumpát,ez már nem ereszti vissza a benzint+direktre kötöttem a relét,így gyújtásra nyomja az anyagot.De: első indításnál már elindul csak lefúllad,újrainditok és jó. Miért van ez?Csak 8-10-12 óra állás után és csak elösször,útána mindig jó. Injektorok cserélve nyomásszabályzó cserélve,alapjárati kipucolva.Astra f X16XEL Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus1, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2008 pedig akkor még mindig eleresztheti a nyomást... nézd meg, 8-12 óra állás után van-e még nyomás a hídban (rajta levő szelepen tudod megnézni). Lehet hogy a csereinjektorok is eresztenek, vagy a csere ac se olyan hűdejó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus1, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2008 Megjött az ac pumpa beraktam a tankba, tankot fel a kocsira, összes csövet, csatit bekötöttem, benzint bele, kulcs elfordit.: ÉS MÜKÖDIK! :lol: Na ki a király Sanyi? 9-12-ig egyedül, akna nélkül. Mit tesz az emberrel a fórumozás! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Radó Elküldve Augusztus1, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2008 Köszi a választ.Amikor rányomom gyújtással direktbe,(akkor van nyomás a hídon)akkor is úgyanez a helyzet. ???? pedig akkor még mindig eleresztheti a nyomást... nézd meg, 8-12 óra állás után van-e még nyomás a hídban (rajta levő szelepen tudod megnézni). Lehet hogy a csereinjektorok is eresztenek, vagy a csere ac se olyan hűdejó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus1, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2008 Köszi a választ.Amikor rányomom gyújtással direktbe,(akkor van nyomás a hídon)akkor is úgyanez a helyzet. ???? és gyújtáson vársz eleget ilyenkor? mert ha fellevegősödik, akár 15mp is kell neki, mire átforgatja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Radó Elküldve Augusztus1, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2008 és gyújtáson vársz eleget ilyenkor? mert ha fellevegősödik, akár 15mp is kell neki, mire átforgatja. Kiprobálom,+megnézem állás után van e nyomás.Köszi a gyors választ.Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Augusztus1, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2008 Na ki a király Sanyi? Kokó... :lol: Meg Lallli :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hala Elküldve Augusztus2, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2008 Sziasztok A TotalCar "Bödön"-ös cikkét olvasva, majda kocsimban vizsgálódva kartergáz témában a következővel szembesültem. Előljáróban: a kocsim '92 1,6i 8V C16NZ és nem vagyok autószerelő, de azért tudom, hogy miről beszélek (remélem). :-) A kartergáz visszavezetése két ponton történik. Az egyik pont, egy vastag cső és befecskendező renszer tetején található műanyag házba megy. A másik egy vékonyabb cső, és ez a befecskendező rendszer alatt, a torokba van vezetve. És itt van az ami miatt terhellek Benneteket. Nekem ez a befecskendező alatti rész teljesen el van koszolódva (szerintem be is lehet égve) és így ez a "vékonyabb cső" nem is látja el a feladatát. Az érdekelne, hogy milyen módszerrel lehetne kipiszkálni illeve milyen irányba megy egyáltalán a furat, és van-e esélyem a tisztításra. Szerintem ennek a furatnak a tisztítása után az alapjárat is visszaállna, mert most egy kicsit magas. Eddig mindenféle helyes dologgal kipiszkáltam a nagyja koszt és csavarlazítót is fulytam be oldószer gyanánt, de még mindíg nem szelel afurat. Talán valakinek van 5lete? A válaszokat előre is köszönöm. Kitakarítottam a bégett csonkot. Első lépésben kb 3,5-ös vagy 4-es fúrószárral (kézzel tekerve) kitakarítottam a nagyját ameddig ment, majd pumpával kifújtam a koszt. A furat kb 2cm után elvékonyodik, de egyenesen megy be a torokba. A vékonyabb rész 1,5 mm-es. Ide a madaras tesco-ban vettem "saslik tüskét" (240Ft 10db) és ezzel az acálos konyhai segédeszközzel finoman forgatva bejutottam a torokhoz. Ha a pillangószelepet elfordítjuk az üzemanyag rendszer felől akkor ez a kis furat tökéletesen látszik, persze előtte a befecskendező rendszeren lévő műa házat le kell venni. Kíváncsi leszek mi lesz a hatása, én azt várom, hogy meleg motornál az alapjárat egy kicsit lejebb jön, mert 950-nél tart már (a gyári 830-990). Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus2, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2008 Kitakarítottam a bégett csonkot. Első lépésben kb 3,5-ös vagy 4-es fúrószárral (kézzel tekerve) kitakarítottam a nagyját ameddig ment, majd pumpával kifújtam a koszt. A furat kb 2cm után elvékonyodik, de egyenesen megy be a torokba. A vékonyabb rész 1,5 mm-es. Ide a madaras tesco-ban vettem "saslik tüskét" (240Ft 10db) és ezzel az acálos konyhai segédeszközzel finoman forgatva bejutottam a torokhoz. Ha a pillangószelepet elfordítjuk az üzemanyag rendszer felől akkor ez a kis furat tökéletesen látszik, persze előtte a befecskendező rendszeren lévő műa házat le kell venni. Kíváncsi leszek mi lesz a hatása, én azt várom, hogy meleg motornál az alapjárat egy kicsit lejebb jön, mert 950-nél tart már (a gyári 830-990). Üdv. Én most takaritottam ki a kis likat hasonló eljárással. Semmi változást nem tapasztaltam. Mondjuk fordalatszámmérőm nincs, meg rutinom se, hogy a fordulatszám változást fülre felismerjem az alapjáratnál. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Augusztus2, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2008 Nos esetleg van más ötlet a problémámra? :lol: A gyújtásmodul csere nem jött be,megint leállt, :lol: szerencsére a ház előtt. Kb 30-40 perc mulva pöccre indul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus2, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2008 Nos esetleg van más ötlet a problémámra? :lol: A gyújtásmodul csere nem jött be,megint leállt, :lol: szerencsére a ház előtt. Kb 30-40 perc mulva pöccre indul. AC-relé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Augusztus2, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2008 AC-relé. De az gyújtáskor rendesen kattan,ahogy eddig is és mégse indul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus2, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2008 De az gyújtáskor rendesen kattan,ahogy eddig is és mégse indul. Az nem jelent semmit, attól még lehetnek beégve az érintkezői. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Augusztus2, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2008 Az nem jelent semmit, attól még lehetnek beégve az érintkezői. Aham,köszi. Akkor hétfőn csere,egy próbát megér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus2, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2008 Sárga lámpa nem világított egyébként? Próbáltad kivillogtatni, van-e benne valami hibakód? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts