Tápiószecső Elküldve Július29, 2008 Elküldve Július29, 2008 Remélem azért erre ők is rájönnek,nem kéne minden sz@rt kicserélni. Én erre nem mernék fogadni még akkor sem, ha feltételezem hogy teljesen jóhiszeműen állnak a dolgokhoz. Persze ilyet nem feltételezek. :lol: Az ilyen időszakosan előforduló hibákkal elég nehéz mit kezdeni, mivel valószínűleg reprodukálni sem tudják, ha csak melegben jön elő. Nem valószínű, hogy 10percekig járatják majd vagy kiviszik egy körre.
zocsa Elküldve Július29, 2008 Elküldve Július29, 2008 Én erre nem mernék fogadni még akkor sem, ha feltételezem hogy teljesen jóhiszeműen állnak a dolgokhoz. Persze ilyet nem feltételezek. :lol: Az ilyen időszakosan előforduló hibákkal elég nehéz mit kezdeni, mivel valószínűleg reprodukálni sem tudják, ha csak melegben jön elő. Nem valószínű, hogy 10percekig járatják majd vagy kiviszik egy körre. Kíváncsi leszek,hogy mit mondanak.Ha nem tudják biztosra,akkor cseréltetek gyújtásmodult.
FPepe Elküldve Július29, 2008 Elküldve Július29, 2008 Én most átkötöttem az AC-relét egy kapcsolóval, így ha megint előadja a műsorszámát, a kapcsoló átállításával direkt kapja a 12V-ot az AC-pumpa. Ha ekkor rendesen műxik, akkor AC-relé hiba, ha nem, akkor AC-pumpa.
J0hnny Elküldve Július29, 2008 Elküldve Július29, 2008 Én most átkötöttem az AC-relét egy kapcsolóval, így ha megint előadja a műsorszámát, a kapcsoló átállításával direkt kapja a 12V-ot az AC-pumpa. Ha ekkor rendesen műxik, akkor AC-relé hiba, ha nem, akkor AC-pumpa. Nem vagy te suttyomban corsás? :lol:
FPepe Elküldve Július29, 2008 Elküldve Július29, 2008 Nem vagy te suttyomban corsás? :lol: Ezt dícséretnek szántad? :lol: :lol: :lol: (készülök a tombolára :lol: ).
J0hnny Elküldve Július29, 2008 Elküldve Július29, 2008 Ezt dícséretnek szántad? :lol: :lol: :lol: (készülök a tombolára :lol: ). Is is! Készülhetsz is! :lol:
opel16v Elküldve Július30, 2008 Elküldve Július30, 2008 Remélem azért erre ők is rájönnek,nem kéne minden sz@rt kicserélni. háááááát... :lol: Én most átkötöttem az AC-relét egy kapcsolóval, így ha megint előadja a műsorszámát, a kapcsoló átállításával direkt kapja a 12V-ot az AC-pumpa. Ha ekkor rendesen műxik, akkor AC-relé hiba, ha nem, akkor AC-pumpa. Remélem legalább 10A-es a kapcsoló :lol:
FPepe Elküldve Július30, 2008 Elküldve Július30, 2008 Remélem legalább 10A-es a kapcsoló :lol: Ezt nem tudom, mert ez a kapcsoló eddig is az AC áramkörében volt, mint rejtett lopásgátló kapcsoló (már így vettem a kocsit), állandóan ezen keresztül kapta a villanyt az AC-pumpa. Szal ha most nem hülyéskedik a kocsi, akkor ez a kapcsoló okozta a hibát.
opel16v Elküldve Július30, 2008 Elküldve Július30, 2008 Ezt nem tudom, mert ez a kapcsoló eddig is az AC áramkörében volt, mint rejtett lopásgátló kapcsoló (már így vettem a kocsit), állandóan ezen keresztül kapta a villanyt az AC-pumpa. Szal ha most nem hülyéskedik a kocsi, akkor ez a kapcsoló okozta a hibát. hehe, akkor lehet hogy az szivatott :lol:
Villi Elküldve Július30, 2008 Elküldve Július30, 2008 letezik astra f 97 kombi x14nz-hez valami gyari fem vedoburkolat a motor ala, peldaul ha rosz mezei uton megyek ne verjem oda a motor also reszet (olaj teknot stb) ?
Villi Elküldve Július30, 2008 Elküldve Július30, 2008 ja es meg 1 kerdes, ez kicsit hulyen fog hangzani, szovala motorfek az a " baratunk" de ha 70 km keresztul leejton megyek motorfekel azsem art semminek?
opel16v Elküldve Július30, 2008 Elküldve Július30, 2008 ja es meg 1 kerdes, ez kicsit hulyen fog hangzani, szovala motorfek az a " baratunk" de ha 70 km keresztul leejton megyek motorfekel azsem art semminek? hol mennél már 70km lejtőn? :lol:
opel16v Elküldve Július30, 2008 Elküldve Július30, 2008 letezik astra f 97 kombi x14nz-hez valami gyari fem vedoburkolat a motor ala, peldaul ha rosz mezei uton megyek ne verjem oda a motor also reszet (olaj teknot stb) ? kartervédőnek hívják. amit lehet hozzá kapni, az nem túl erős, de lehet hozzá erősebbet csináltatni ugyanannyiért.
Villi Elküldve Július30, 2008 Elküldve Július30, 2008 romaniaba van egy hegyseg a Fogaras azon atvisz egy szerpentin amit Transfogarasnak hivnak aminek a legmagasabb pontja olyan 2100 meter magas, na onnan kb 70 km (lehet nincs csak 65 :lol: ) lejto van a hegy tulso oldalara , en eddig csak egyik oldalrol mentem fel, de most aszem atmegyek a tulso oldalra mert ismeroseim voltak es alitjak h kb 70 lejto vegig. Kartervedot en is tudnek csinalni ugy hogy veszek egy igen vastag lemezt amit legaok meretre es felcsavarozom a 2 darab silec szeru karoszeria elemre ami alul van? vagy enyire azert nem egyszeru? amugy menyi lenne csinaltatni 1 jot ha en nemtudnam igy megvalositani?
FPepe Elküldve Július30, 2008 Elküldve Július30, 2008 hehe, akkor lehet hogy az szivatott :lol: Elképzelhető, mert ma hazafelé jövet nem állt meg... :lol:
Stefan Elküldve Július30, 2008 Elküldve Július30, 2008 Elképzelhető, mert ma hazafelé jövet nem állt meg... :lol: Olyan jó az "immobilizer", hogy még a gazdájával is megáll :lol:
FPepe Elküldve Július30, 2008 Elküldve Július30, 2008 Olyan jó az "immobilizer", hogy még a gazdájával is megáll :lol: Túlműködik :lol: Nincs benne.
opel16v Elküldve Július30, 2008 Elküldve Július30, 2008 Kartervedot en is tudnek csinalni ugy hogy veszek egy igen vastag lemezt amit legaok meretre es felcsavarozom a 2 darab silec szeru karoszeria elemre ami alul van? vagy enyire azert nem egyszeru? amugy menyi lenne csinaltatni 1 jot ha en nemtudnam igy megvalositani? Azért nem ilyen egyszerű :lol: Ívet is kell bele hajlítani, és nem tehetsz keresztrudat a lemez és a nyúlványok közé, mert akkor már túl alacsonyan lesz az alja a lemeznek. Nekem régebben 14-ért gyártottak 4mm-es kazánlemezből, szinterezve :lol: Az viszonylag jól bírja, bár már párszor az is össze lett gyűrve a versenypályákon :lol:
epk947 Elküldve Július30, 2008 Elküldve Július30, 2008 IDÉZET(Villi @ 2008-07-30 - 13:37) ja es meg 1 kerdes, ez kicsit hulyen fog hangzani, szovala motorfek az a " baratunk" de ha 70 km keresztul leejton megyek motorfekel azsem art semminek? Képzeld el ha ártana, akkor hány kocsi menne ott tönkre naponta? :lol: hol mennél már 70km lejtőn? :lol: Például Regensburgból Passauba 136 km tiszta lejtő. Igaz én ott nem a motorféket szoktam próbálgatni, hanem a padlógázt! :lol:
zocsa Elküldve Július30, 2008 Elküldve Július30, 2008 Kíváncsi leszek,hogy mit mondanak.Ha nem tudják biztosra,akkor cseréltetek gyújtásmodult. Most hívtak gyújtásmodult kellett cserélni. :lol: össz.: 22580 huf.
Tápiószecső Elküldve Július30, 2008 Elküldve Július30, 2008 Most hívtak gyújtásmodult kellett cserélni. :lol: össz.: 22580 huf. Lehet ők is olvasták a fórumot. :lol:
zocsa Elküldve Július30, 2008 Elküldve Július30, 2008 Lehet ők is olvasták a fórumot. :lol: Végülis van rajta szélvédőmatrica. :lol:
szobikari Elküldve Július30, 2008 Elküldve Július30, 2008 Például Regensburgból Passauba 136 km tiszta lejtő. Igaz én ott nem a motorféket szoktam próbálgatni, hanem a padlógázt! :lol: Hm... :lol:
C16SE Elküldve Július31, 2008 Elküldve Július31, 2008 Üdv mindenkinek! A kérdésem a következő: Van-e valami szemmel látható különbség a Diesel és az Otto motor vezérműtengelye között? 17DR motrról van szó. Segítségképpen a következők vannak a dobozán: CAM364 51-34062 GM Made by AE Federal-Mogul Aftermarket UK Ltd. England A gazdája szerint nincs erő a teljesen felújított motorban. Mivel mindent átnéztünk, így csak arra tudok gondolni, hogy a gépműhelyben rossz vezérmű tengelyt tettek a hengerfejbe. Mivel a Dieselnél nincs ékelve a vezérműtengelyre a bordáskerék, a gépműhelyben kérdeztem a szakitól, hogy biztosan ez való bele, mert ebben benne van az illesztő retesz. Erre a válasz: "Biztos, hogy ez való bele, csak ki kell venni belőle a reteszt." :lol: Egyébként most mentem egy ugyanilyen Diesellel és semmivel sem megy jobban, mint a felújított. 60 LE-s motortól mit várjak? Lehet, hogy csak a gazdája vár többet ennyi pénzért? :lol:
hala Elküldve Július31, 2008 Elküldve Július31, 2008 No, akkor megmondom a tutit. Nekem is 92-es C16NZ, csak vectrába. Miután én is rátaláltam erre a karter szűrő témára, nekem is feltűnt, hogy a vékonyabbik csövön nem jön semmi se ki se be. Nálam a gumicső is el volt dugulva, meg a csonk is ugyan úgy, mint nálad, kemény fekete koksz volt benne. Először asszem 3-as fúrószárral kézzel pucoltam, kb. 5. tekergetés után már 2 centit bent volt a fúrószár és mintha megakadt volna. Tehát már nem ment tovább, de továbbra is el volt dugulva. Na, ekkor levettem az injektor fedelet, kézzel elfordítottam a fojtószelepet hogy lássak, és kb. a csonkkal 1 magasságban láttam egy kb. 1-2mm átmérőjű lyukat. Szóval összeszűkül, és ezért nem ment tovább a fúró. ekkor kerítettem egy drótot, és azzal sikerült azt a kis lyukat is kipucolni. Tehát a csonk egyenes, nincs benne kanyar, és egy dróttal miután a csonk tiszta, azt a kis lyukat ki lehet takarítani. Utána alapjáraton erős vákumot csinált. Hétvégén ledugóztam ezt a vékony csövet, a mind két végénél. Ha szűrőt teszel fel, akkor nem is kell kipucolni, mert úgy is le kell dugózni. A szűrőt pedig a nagyobb csőbe, ami az injektor fedélre megy oda kötöttem be. Utána érezhetőbb volt a változás, mint mikor a kis csőbe volt bekötve. Szóval így már alul tényleg jobban húz, könnyebben reagál a pedálra. 4-ben 25-ről 800-as fordulatról is rángatás nélkül felgyorsul. Vasárnap voltam Pesten a 17. ker-be. A bécsi úttól oda vissza mértem a fogyasztást BC-vel, és 4.8-ra jött ki 100km-re oda vissza kb. 40 km-en. A bécsi úton az ürömi elágtól haza Dorogra pedig 4,2 literre. Nyugis 60-70-es tempóval ahogy a forgalom ment. 5-ben is 50-ről simán könnyedén gyorsul, előtte 60 alá nem mertem engedni mert már néha berángatott. Köszi Peki Tényleg ez a tuti. Először én is fúróval kezdtem, de miután megakadt nem mertem folytatni. Szerzek valami vékony, de erős cuccost és megpróbálom majdazzal.
Recommended Posts