Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Csak találtam egy érdekes dolgot amit még eddig talán még soha nem is....nem tudtam mire vélni,de talán lesz valaki aki megmagyarázza:)

235657_20080703115109.jpg

az aminek látszik... :lol:

Elküldve

ujjab problemam az hogy mikor megvettem az autot x14nz a hutovizem nagyon rozsdas volt es tobszor atmostam a rendszert h tisztuljon, ekozben mindig csap vizel toltotem fel mert par nap utan csereltem. Most mikor mar tiszta maradt a viz a rendszerben vettem fagyalot es azzal toltottem fel. Erre elkezd szivarogni a hutomnek az alja? Mig viz volt benne miert nem kezdett el szivarogni? Tegyek bele huto tomito folyadekot? Azert kerdem mert ugyhalotam az eltomiti a benti hutomet es nem lesz jo futes telen? Ha a benti hutot kikotom es athidalom a helyet es igy toltom fel csap vizel a rendszert es teszek bele huto tomitot, jarok vele par napig, mikor megalt a szivargas leengedem a vizet ,viszakotom a futest es feltoltom fagyaloval az jo otlet?

Elküldve
ujjab problemam az hogy mikor megvettem az autot x14nz a hutovizem nagyon rozsdas volt es tobszor atmostam a rendszert h tisztuljon, ekozben mindig csap vizel toltotem fel mert par nap utan csereltem. Most mikor mar tiszta maradt a viz a rendszerben vettem fagyalot es azzal toltottem fel. Erre elkezd szivarogni a hutomnek az alja? Mig viz volt benne miert nem kezdett el szivarogni? Tegyek bele huto tomito folyadekot? Azert kerdem mert ugyhalotam az eltomiti a benti hutomet es nem lesz jo futes telen? Ha a benti hutot kikotom es athidalom a helyet es igy toltom fel csap vizel a rendszert es teszek bele huto tomitot, jarok vele par napig, mikor megalt a szivargas leengedem a vizet ,viszakotom a futest es feltoltom fagyaloval az jo otlet?

Ha tényleg csak éppen szivárog, akkor egy cseppet esetleg érdemes megpróbálni. Többet nem ajánlott.

Elküldve

Én nem ajánlom azt a tömítőt. az életben nem lehet eltávolítani, és több kárt okoz, mint hasznot.

pl a vízpumpa tömszelencéjét is tömíti, így nem lesz kenése, hamarabb tönkremegy.

Elküldve

miert nem ajanlott? art a bloknak is? vagy csak a benti kicsi hutonek mert azt eltomiti? mert ha csak a kicsi hutonek art azt mint mondtam kikotnem arra az idore mig tomitot teszek a rendszerbe, aztan uj tiszta fagyaloval toltenem fel.

Elküldve

akor amit tehet az hogy veszek uj hutot vagy van esely h magatol is megal a szivargas? vagy pedig lehet cinezni a hutot mint regen?

Elküldve
Én nem ajánlom azt a tömítőt. az életben nem lehet eltávolítani, és több kárt okoz, mint hasznot.

pl a vízpumpa tömszelencéjét is tömíti, így nem lesz kenése, hamarabb tönkremegy.

Egy csepp nem tömít el semmit max a pici lyukat. Egyébként tapasztalat alapján mondom hogy bevált, kárt nem okozott csak hasznot. Ennek ellenkezőjéről nehéz lenne meggyőznöd. :lol:

Elküldve
akor amit tehet az hogy veszek uj hutot vagy van esely h magatol is megal a szivargas? vagy pedig lehet cinezni a hutot mint regen?

Igen, ha az alu részen szivárog, azt javítják. Azt nem tudják javítani, ha az alu és a műanyag között szivárog.

Elküldve
ha nincs idom leszedni es igyhagyom h szivarog es nekivagok egy 1500 km-es nyaralasnak az problema lehet?

Ha csak minimálisan szivárog, akkor talán nem lesz gond belőle. Mennyi víz fogy?

Elküldve

Jah, én mondjuk személyszerint nem szórakoznék a javítással meg az adalékkal... bontott jó gyári hűtőket

lehet tucatszámra találni 6-10e ft-ért... cserebere 10 perc és nincs gond.

Elküldve

erdeklodtem az elobb, uzletben vadi uj huto kb 18ezer, de szerintem az tuti nem gyari, ha valami utangyartot az is megteszi? Mert ha bontotatt veszek gyari opelt az mar min 10 eves, kb mint az enyem es szerintem rizikos. Szoval utangyartott jo lesz?

Elküldve
erdeklodtem az elobb, uzletben vadi uj huto kb 18ezer, de szerintem az tuti nem gyari, ha valami utangyartot az is megteszi? Mert ha bontotatt veszek gyari opelt az mar min 10 eves, kb mint az enyem es szerintem rizikos. Szoval utangyartott jo lesz?

nem kell félni a bontott hűtőtől... szerintem jobb mint az új utángyári :lol:

ha esetleg az is eresztene, visszaviszed, és kapsz másikat. én még nem

kaptam rossz hűtőt bontóból, pedig már nem egyszer hoztam.

Elküldve

Nemrég cserbenhagyott a gépezet.

1x délelőtt állt meg,utánna 1 órája kb középső sávban lámpánál. :lol:

Egyszerűen leállt és nem indult be,csak kb 20 perc mulva. Délelőtt visszacseréltem a gyertyákat a régire,de nem jött be.

Most fél órát indítgattam de semmi.

Bevontattuk az opelba . Persze ott beindult,gondolom kihűlt.

Majd hívnak,hogy mit találtak. :lol:

Elküldve
erdeklodtem az elobb, uzletben vadi uj huto kb 18ezer, de szerintem az tuti nem gyari, ha valami utangyartot az is megteszi? Mert ha bontotatt veszek gyari opelt az mar min 10 eves, kb mint az enyem es szerintem rizikos. Szoval utangyartott jo lesz?

Nekem kb 2 évvel ezelőtt lyukatt ki a hűtő, mert a ventillátor műanyag keretje mocorgott rajta és kikoptatta, javítani nem lehetett. Bontósat nem akartam venni, 8-10 ezerért, mert ki tudja mikor jön elő rajta hiba. Gyárit lehetett volna megrendelni németből kb 85 ezerért. Mondtam én annyit nem adok érte. Vettem bele utángyártottat ami nagyon frankó minőségű, szinte gyári. Jah az két éve 24 ezerbe került. És azóta semmi gond.

Szóval nyugodtan vehetsz hozzá utángyártottat. :lol:

Elküldve
Nemrég cserbenhagyott a gépezet.

1x délelőtt állt meg,utánna 1 órája kb középső sávban lámpánál. :lol:

Egyszerűen leállt és nem indult be,csak kb 20 perc mulva. Délelőtt visszacseréltem a gyertyákat a régire,de nem jött be.

Most fél órát indítgattam de semmi.

Bevontattuk az opelba . Persze ott beindult,gondolom kihűlt.

Majd hívnak,hogy mit találtak. :lol:

Hehe, üdv a klubban :lol: Én is így jártam ma is, meg tegnap is. Tegnap cseréltem benzinszűrőt, de nem jött be a jelek szerint. Gondoltam még a gyújtásmodulra, de akkor miért mondja a lambda, hogy szegény a keverék? Ez inkább benzinproblémának tűnik...

Nem lehet, hogy maga az ECU melegszik túl? :lol:

Ha meglesz a gond, majd írd ide, hátha nálam is az van.

Elküldve
Hehe, üdv a klubban :lol: Én is így jártam ma is, meg tegnap is. Tegnap cseréltem benzinszűrőt, de nem jött be a jelek szerint. Gondoltam még a gyújtásmodulra, de akkor miért mondja a lambda, hogy szegény a keverék? Ez inkább benzinproblémának tűnik...

Nem lehet, hogy maga az ECU melegszik túl? :lol:

Ha meglesz a gond, majd írd ide, hátha nálam is az van.

AC pumpa, relé?

Elküldve
Hehe, üdv a klubban :lol: Én is így jártam ma is, meg tegnap is. Tegnap cseréltem benzinszűrőt, de nem jött be a jelek szerint. Gondoltam még a

AC relé? :lol:

Elküldve
Majd hívnak,hogy mit találtak. :lol:

Majd jól kicseréltetik veled a fél autót... mondom, a rotor alatti elektronika lesz a ludas szerintem.

20 körül lehet venni kompletten azt az egységet. Persze előbb szét kéne szedni a másikat, látszani

szokott, ha az van ki.

Elküldve
Majd jól kicseréltetik veled a fél autót... mondom, a rotor alatti elektronika lesz a ludas szerintem.

20 körül lehet venni kompletten azt az egységet. Persze előbb szét kéne szedni a másikat, látszani

szokott, ha az van ki.

Én is mondtam hogy az lesz a bűnös.

Esztergomba a rendőrség utcájába a Tóninál 8E a használt gyújtás elektronika.

Elküldve
Nemrég cserbenhagyott a gépezet.

1x délelőtt állt meg,utánna 1 órája kb középső sávban lámpánál. :lol:

Egyszerűen leállt és nem indult be,csak kb 20 perc mulva. Délelőtt visszacseréltem a gyertyákat a régire,de nem jött be.

Most fél órát indítgattam de semmi.

Bevontattuk az opelba . Persze ott beindult,gondolom kihűlt.

Majd hívnak,hogy mit találtak. :lol:

Én most ezért várok ac pumpára, végül is nem volt nagy ügy megtalálni a hibát. Lehuztam a benzincsővet asszony inditózott nem jött egy csepp se . Megbontottam a szürő elött is , ott se folyt. Levettem az ac pumpa csatiját egy 12v-os égő ráköt, inditózz, világitt, relé, kábelek jók. Nem maradt més mint a pumpa. Mondjuk nekem otthon történt, és volt időm agyalni , meg fórumozni :lol: , mert én is csak utólag vagyok ilyen okos ám!

Elküldve
Nemrég cserbenhagyott a gépezet.

1x délelőtt állt meg,utánna 1 órája kb középső sávban lámpánál. :lol:

Egyszerűen leállt és nem indult be,csak kb 20 perc mulva.

Engem is ezzel szivatott :lol: . Vagyis le nem állt, csak nem indult be, volt hogy 1 órát próbálkoztam, aztán egyszercsak pöccre beindult :lol: . Gyújtásmodul.

Majd jól kicseréltetik veled a fél autót... mondom, a rotor alatti elektronika lesz a ludas szerintem.

20 körül lehet venni kompletten azt az egységet.

Nekem is az volt anno, 13000-be fájt csak :lol:.

Elküldve
Hehe, üdv a klubban :lol: Én is így jártam ma is, meg tegnap is. Tegnap cseréltem benzinszűrőt, de nem jött be a jelek szerint. Gondoltam még a gyújtásmodulra, de akkor miért mondja a lambda, hogy szegény a keverék? Ez inkább benzinproblémának tűnik...

Nem lehet, hogy maga az ECU melegszik túl? :lol:

Ha meglesz a gond, majd írd ide, hátha nálam is az van.

Villogtattam hibakódot is még délelőtt de semmi,csak 12-ket villogott.

Kábeleket is mértem.

Nálam inkább gyújtás gond lesz.

Én is mondtam hogy az lesz a bűnös.

Esztergomba a rendőrség utcájába a Tóninál 8E a használt gyújtás elektronika.

Oda ugrottam be vontatókötélért. :lol: A rendőrségnél állt meg mint a szög.

Majd jól kicseréltetik veled a fél autót... mondom, a rotor alatti elektronika lesz a ludas szerintem.

20 körül lehet venni kompletten azt az egységet. Persze előbb szét kéne szedni a másikat, látszani

szokott, ha az van ki.

Remélem azért erre ők is rájönnek,nem kéne minden sz@rt kicserélni.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.