epk947 Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 Visszatérve a hűtésre szerintem, ha átkötném a ventit, hogy álló motornál is pörögjön ha magas a höfok nem sokra mennék vele, mert ha nem megy a motor akkor a pumpa se és a hűtött víz pont oda nem jutna el ahova kéne: a motorba. Azzal hogy a hűtőt hűtöm, meg nem sokra megyek. Vagy rosszul gondolom? Akkor meg a Golfnál miért ugy mükszik? Jól látod a dolgok lényegét! Lehet, hogy a Golfnál megspóroltak evvel egy pár vezetéket és kész... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 4 honap alatt másodszor jártam ugy, hogy nem indult az autó. Gyujtást ráad, továbbforditt, és...semmi. Kocsi bezár(otthon voltam) irány a net 10perc böngészés mindent leelenöriz aksi kábelek...bendix elakadt.( vagy beakadt?). Kalapács kocogatás, indul. Most nem tom mit csináljak, cseréljem, vagy kivegyem megberhelni, vagy tartsak kalapácsot a kocsiban? Csak szar hozzáférni mert egyik csavar lent van akna meg nincs. Vagy 94-es géptől nem is olyan rossz ha 4 havonta kalapálni kell? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Villi Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 Az erdekelne hogy injektor tisztitot folyadekot (benzintatarlyba onteni) akor erdemes ha az autonak mar vannak tunetei vagy ha nincs semmi baja akor se art neha tenni bele? ha lehet beletenni megelozesi szempontbol is akor milyen markaju a jo? es jolhalottam h fel tankhoz kel rakni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 4 honap alatt másodszor jártam ugy, hogy nem indult az autó. Gyujtást ráad, továbbforditt, és...semmi. Kocsi bezár(otthon voltam) irány a net 10perc böngészés mindent leelenöriz aksi kábelek...bendix elakadt.( vagy beakadt?). Kalapács kocogatás, indul. Most nem tom mit csináljak, cseréljem, vagy kivegyem megberhelni, vagy tartsak kalapácsot a kocsiban? Csak szar hozzáférni mert egyik csavar lent van akna meg nincs. Vagy 94-es géptől nem is olyan rossz ha 4 havonta kalapálni kell? Ezeket a kocsikat max tíz évre méretezték. Ehhez képest nem is rossz, hogy eddíg bírta. Szerintem szedd ki, és cseréld ki a szükséges alkatrészeket, ha kell, perselyezni, bronzkefét csrélni, behúzómágnest kitakarítani, érintkezőket tisztítani /prsze a kábeleken is/, testelést ellenőrizni. Vagy vidd el egy szakihoz és megcsinálja, (perszeEzSzerintem SokPénzbeKerül). Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 Az erdekelne hogy injektor tisztitot folyadekot (benzintatarlyba onteni) akor erdemes ha az autonak mar vannak tunetei vagy ha nincs semmi baja akor se art neha tenni bele? ha lehet beletenni megelozesi szempontbol is akor milyen markaju a jo? es jolhalottam h fel tankhoz kel rakni? Ártani nem fog, (protek v. protech) löttyöt ajánlanak erre a célra, de majd a tapasztal benzinesek pontosítanak. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 Akkor már nem egyszerűbb, ha visszaküldöm a lecsapató után a mociba a szűrt levegőt? Ez kb milyen szűrő, hol kapok? Ha visszavezeted akkor nem kell külön szűrő csak lecsapató (ami persze szűr is :lol: ), mivel a légszűrő után van és zárt a rendszer, kosz nem tud bekerülni. De ha visszavezeted akkor csak lassítod az elkoszolódást, mert 100%-osan úgysem tudod megszűrni a kartergázt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 Az erdekelne hogy injektor tisztitot folyadekot (benzintatarlyba onteni) akor erdemes ha az autonak mar vannak tunetei vagy ha nincs semmi baja akor se art neha tenni bele? ha lehet beletenni megelozesi szempontbol is akor milyen markaju a jo? es jolhalottam h fel tankhoz kel rakni? Nem lesz tőle jobb semmi. Rajta van a dobozon az adagolás módja. Központi befecsisen amúgysem számít annyira szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 ...(protek v. protech)... protec :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 protec :lol: No. Há' montam Én. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 A szaki szerintem is sok pénzbe kerül meg esetleg átt is vernek , ugyhogy hétvégén nekiesek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 Itt már ki lett találva ez 4-5 éve, és ment a külvilágba, de a részletekre nem emléxem. Nem baj, majd apránként kiszedem az infót a szakikból. :lol: Igen, mehet a külvilágba is, ha le van csapatva és rajta a szűrő. Nálam is így működik. Valamint vissza lehet kötni a szívósorba is, a szűrő után. De önmagába sosem, mert a kartergáznyomás szétnyomja a tömítéseket! 4 honap alatt másodszor jártam ugy, hogy nem indult az autó. Gyujtást ráad, továbbforditt, és...semmi. Kocsi bezár(otthon voltam) irány a net 10perc böngészés mindent leelenöriz aksi kábelek...bendix elakadt.( vagy beakadt?). Kalapács kocogatás, indul. Most nem tom mit csináljak, cseréljem, vagy kivegyem megberhelni, vagy tartsak kalapácsot a kocsiban? Csak szar hozzáférni mert egyik csavar lent van akna meg nincs. Vagy 94-es géptől nem is olyan rossz ha 4 havonta kalapálni kell? Önindító kivesz, blendix szétszed, megtisztít. :lol: Jó esetben csak ennyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Villi Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 Melyk lenne a jobb megoldas? A viszavezetes vagy a nem viszavezetese a kartegaznak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 Melyk lenne a jobb megoldas? A viszavezetes vagy a nem viszavezetes? Nem visszavezetés. Egyértelmű, h nem tudod annyira szűrni, h teljesen tiszta legyen, fele munkát meg minek csinálni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 Nem visszavezetés. Egyértelmű, h nem tudod annyira szűrni, h teljesen tiszta legyen, fele munkát meg minek csinálni... és a nem teljesen szűrtet engeded ki a szabadba? akkor inkább visszavezetés Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 és a nem teljesen szűrtet engeded ki a szabadba? akkor inkább visszavezetés Persze. Úgyis oda megy, amikor a járatokat pucolni kell, márpedig pucolni kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 és a nem teljesen szűrtet engeded ki a szabadba? akkor inkább visszavezetés Nem fog spriccelni az olaj belőle, csak a szűrő felülete lesz olajos. Ha a motoron/váltón szivárog valami tömítés ott több olaj kerül a szabadba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 karterszűrő Nem lenne a legegyszerűbb egy ilyet felcsatolni a kivezetésre? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 karterszűrő Nem lenne a legegyszerűbb egy ilyet felcsatolni a kivezetésre? Túl kicsi a nyílás rajta, így egy az egyben nem lehet feltenni, lecsapató nélkül meg valószínűleg csöpögne belőle az olaj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 Nem lenne a legegyszerűbb egy ilyet felcsatolni a kivezetésre? Próbáld meg, és 100km múlva nézd meg a motortered :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 Én hiszek neked. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bb-16v Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 Helló! Egy 95ös 1.6 16v F-Astra probléma... ha valaki ki tud segíteni.. Most vettem, Német o-ból hazaautóztam vele 1400km-t, és 4-5órányi pihenés után itthon nem akar visszaindulni. Önindító hajt, motor meg nem gyujt... Gőzöm nincs mi történt vele. :lol: Azonnal szervíz vagy van valami trükk is? Előre is köszi a választ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 Helló! Egy 95ös 1.6 16v F-Astra probléma... ha valaki ki tud segíteni.. Most vettem, Német o-ból hazaautóztam vele 1400km-t, és 4-5órányi pihenés után itthon nem akar visszaindulni. Önindító hajt, motor meg nem gyujt... Gőzöm nincs mi történt vele. :lol: Azonnal szervíz vagy van valami trükk is? Előre is köszi a választ. Hali :lol: Meg kéne nézni, hogy mi nincs. Szikra vagy benzin? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bb-16v Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 Hali :lol: Meg kéne nézni, hogy mi nincs. Szikra vagy benzin? :lol: Igazából láttam még autót, sőt vezettem is :lol: ... de szerelő azért nem vagyok... Benzin szinte full, a szikrát meg.. majd elmondod biztos hogy kell megnézni.. Kösziiiiiiiiiiiiiii Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 Igazából láttam még autót, sőt vezettem is :lol: ... de szerelő azért nem vagyok... Benzin szinte full, a szikrát meg.. majd elmondod biztos hogy kell megnézni.. Kösziiiiiiiiiiiiiii Szerintem vidd el egy szerelőhöz, de ne szakszervízbe mert ott lehet kicseréltetik veled a fél autót mire meglesz a hiba. (nem megfelelő szerelőnél is előfordulhat) Harmadik megoldás, hogy meg leszel tanítva autót szerelni, de ez valószínű hosszabb időt vesz majd igénybe. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 szerintem a 3. lehetőség lesz a legoptimálisabb vagy ha van valaki a közelben és ráér, akár segíthet is :lol: ehhez persze az adatlapon be kéne írni, honnan jöttél Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts