epk947 Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 IDÉZET(ha4nz @ 2008-07-22 - 07:47) Ezt úgy érted hogy érzi az autó hogy előzöl és ezért kikapcsolja a klímát? Ezt minden klíma tudja? Ez ugye csak poénnak volt szánva! :lol: Neeem! A sáfőőőr érzi, hogy előzni fog, és ezért kikapcsolja a klímát! Ezt minden klíma tudja. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Villi Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 Sziasztok, hat jol leegtem a loganos beszolasomal az 1x biztos , de remelem elnezitek nekem mivel ujjonc vagyok es elkapott a laz mivel nemreg vettem egy x14nz astrat es szeretnem joltartanni. Olvasgattam a forumot es a kezdetek kezdetten talatam 1 olyan cikket amiben opel16v azt mondta hogy a karter gaz viszavezetest ami egy fekete gumicsovon keresztul jon a butykostengely fedelbol a szivofedlbe jobb kikotni mert idovel bepiszkitya a szelepeket meg a szivotorkot (jol tudom hogy a szivofedel az a fekete muanyag kalap ami ravan fogva a kozponti befecskendezore es ezen keresztul szivja a levegot?) . Azt is mondta h kel 1 lecsapato es 1 szuro. ha bemegyek 1 autosboltba es igy kerem akor azt teszik elem amire szuksegem van? Van valakinek kep ilyesmirol? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DP@i Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 ...Olvasgattam a forumot es a kezdetek kezdetten talatam 1 olyan cikket amiben opel16v azt mondta hogy a karter gaz viszavezetest ami egy fekete gumicsovon keresztul jon a butykostengely fedelbol a szivofedlbe jobb kikotni mert idovel bepiszkitya a szelepeket meg a szivotorkot... Hohohó! Az alapjárati motor elkoszolódás is ilyenből eredhet? Érdemes lenne kikötnöm nekem is és ki kellene tisztíttatni a szívótorkot/szelepeket? Sosem szereltettem még a motort a kötelező (bordás szíj, fesz. görgő, vízpumpa, gyertya) cuccokon kívül, érdemes szétszedetni ilyesmiért szerintetek? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 Hohohó! Az alapjárati motor elkoszolódás is ilyenből eredhet? Érdemes lenne kikötnöm nekem is és ki kellene tisztíttatni a szívótorkot/szelepeket? Sosem szereltettem még a motort a kötelező (bordás szíj, fesz. görgő, vízpumpa, gyertya) cuccokon kívül, érdemes szétszedetni ilyesmiért szerintetek? :lol: Ja, ebből ered, és érdemes kitisztítani. Anno vki rakott fel képeket, de nem lelem, pedig már nagyon érdekelne ez a lecsapató cucc. :lol: Bár ha jól sejtem egy sima fém tartály teletömve fémszivaccsal, és talán már vissza sem kell vezetni a kartergázt, mehet a levesbe kifele... A tartályt meg időnként üríteni kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 Ja, ebből ered, és érdemes kitisztítani. Anno vki rakott fel képeket, de nem lelem, pedig már nagyon érdekelne ez a lecsapató cucc. :lol: Bár ha jól sejtem egy sima fém tartály teletömve fémszivaccsal, és talán már vissza sem kell vezetni a kartergázt, mehet a levesbe kifele... A tartályt meg időnként üríteni kell. A lecsapatóról pont tegnap volt egy cikk a Totalcaron. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 Bár ha jól sejtem egy sima fém tartály teletömve fémszivaccsal, és talán már vissza sem kell vezetni a kartergázt, mehet a levesbe kifele... A tartályt meg időnként üríteni kell. Pontosan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DP@i Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 A lecsapatóról pont tegnap volt egy cikk a Totalcaron. Ja, pont olvastam. Egyáltalán minek van akkor gyárilag visszavezetve a kartergáz? Kenje a torkát? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 Pontosan. Akkor már csak a tartály mérete a kérdéses. Majd kotrok otthon vmi csinos darabot. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 Ja, pont olvastam. Egyáltalán minek van akkor gyárilag visszavezetve a kartergáz? Kenje a torkát? :lol: Környezetvédelmi oka van, a korom/olajpára ne menjen a levegőbe közvetlen, hanem menjen vissza a mociba. Más kérdés, h 50 ezrenként kell alapjárati mocit, stb tisztítanom miatta. Inkább összegyűjtöm tartályba, aztán használtolajjal leadom évente. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 Akkor már csak a tartály mérete a kérdéses. Majd kotrok otthon vmi csinos darabot. :lol: Ez attól függ mennyi kartergázod van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 Nem jogos a felvetés, mert ha a motort leállítod nincs hőfeljődés amit vissza kellene hűteni! A rendszer pedig túlnyomásra van tervezve. Óriási gáz van az elméletedben! Motorfék esetén nem a gyújtás áll le, hanem a benzinadagolás!!! Képzeld el ha a benzin menne bele, de a gyújtás nem, akkor mi történne? Szép nagy durranás a kipufogóban ami el is szállhatna amikor jön a gyújtás újra!!! A szivattyúról írtak meg azután végleg zavarosak. Különben a motorfék használata tényleg hasznos sok szempontból is csak hát nem az történik a motorban amit fentebb írtál. hát a VW mellett szól, hogy ilyen megoldást alkalmaz. Én meg túloztam, de ha gyorsan van utána indítás ,akkor tapasztaltam, hogy még igrncsak 95 fölé mászik a hőfok aztán ha kicsit pörög és megy lefele. Jó nem fog megfőni. Igaz, a táplálás van visszafogva, elégetni meg nem fog semmit- csak ha eléri a tolóüzemi határértéket- de a szivattyú akkor is pörög, a motor hűl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Villi Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 Nem linkelne be azt a cikket a totalkarol valaki aki megtalalta mert en nem talalom. Esetleg ha valaki talal valami kepet lecsapatorol es filterol az is erdekelne. koszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 Nem linkelne be azt a cikket a totalkarol valaki aki megtalalta mert en nem talalom. Esetleg ha valaki talal valami kepet lecsapatorol es filterol az is erdekelne. koszi. Valaki ide linkelte vasárnap, de nem tudom pontosan melyik topikba. (astra f-en belül) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 lecsapatótartály (benne fémdörzsi a nagy felület miatt), olajtartály (rendszer legalsó pontján, hogy oda fojjon az olaj), szűrő. ez kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 ....fojjon.... Te figyelj már. Nincs a 4 diplomád valamelyikén ilyen szöveg : Made in Ecseri ? :lol: :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 Indulok is haza asszem... mára teljesen kész vagyok, valami tavasszit kaptam el, pedig nem is fertőtlenítettem belülről magam :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 Nem linkelne be azt a cikket a totalkarol valaki aki megtalalta mert en nem talalom. Esetleg ha valaki talal valami kepet lecsapatorol es filterol az is erdekelne. koszi. lecsapató Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 lecsapatótartály (benne fémdörzsi a nagy felület miatt), olajtartály (rendszer legalsó pontján, hogy oda fojjon az olaj), szűrő. ez kell. Eddig azt hittem, h értem a dolgot. Milyen szűrő kell? Mit szűr? A lecsapatóból távozó levegőt? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 Eddig azt hittem, h értem a dolgot. Milyen szűrő kell? Mit szűr? A lecsapatóból távozó levegőt? :lol: A motor és a külvilág közé kell, hogy a gázlengésekkel ne mehessen kosz a motor belsejébe. Valamint a szűrő azért is jó, mert mindenképpen van rajta valamennyi olajfilm, ami megakadályozza a levegő páratartalmának motorba lépését. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 A motor és a külvilág közé kell, hogy a gázlengésekkel ne mehessen kosz a motor belsejébe. Valamint a szűrő azért is jó, mert mindenképpen van rajta valamennyi olajfilm, ami megakadályozza a levegő páratartalmának motorba lépését. :lol: Akkor már nem egyszerűbb, ha visszaküldöm a lecsapató után a mociba a szűrt levegőt? Ez kb milyen szűrő, hol kapok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 Akkor már nem egyszerűbb, ha visszaküldöm a lecsapató után a mociba a szűrt levegőt? Ez kb milyen szűrő, hol kapok? Én is úgy tudom, hogy a szűrőből a szívórészhez van visszavezetve, nem pedig a külvilágba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 Én is úgy tudom, hogy a szűrőből a szívórészhez van visszavezetve, nem pedig a külvilágba. Itt már ki lett találva ez 4-5 éve, és ment a külvilágba, de a részletekre nem emléxem. Nem baj, majd apránként kiszedem az infót a szakikból. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 Amúgy meg néhány helyen láttam sima kis karterszűrőt, ami olyan mint egy mini direkt...valaki próbálta már? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 Visszatérve a hűtésre szerintem, ha átkötném a ventit, hogy álló motornál is pörögjön ha magas a höfok nem sokra mennék vele, mert ha nem megy a motor akkor a pumpa se és a hűtött víz pont oda nem jutna el ahova kéne: a motorba. Azzal hogy a hűtőt hűtöm, meg nem sokra megyek. Vagy rosszul gondolom? Akkor meg a Golfnál miért ugy mükszik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 Ja, ebből ered, és érdemes kitisztítani. Anno vki rakott fel képeket, de nem lelem, pedig már nagyon érdekelne ez a lecsapató cucc. :lol: Bár ha jól sejtem egy sima fém tartály teletömve fémszivaccsal, és talán már vissza sem kell vezetni a kartergázt, mehet a levesbe kifele... A tartályt meg időnként üríteni kell. Hátha ez segít neked: http://greatfuelsaver.mauritron.com/html/pcv_enhancer.html vagy ez: http://www.ecrater.com/product.php?pid=2723387 és így tovább még ezer helyen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts