Johnny82 Elküldve Július21, 2008 Megoszt Elküldve Július21, 2008 Valószínűleg a fogyasztásod megemelkedne. Azonkivűl? Talán egy kis érezhető nyomaték? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Július21, 2008 Megoszt Elküldve Július21, 2008 Azonkivűl? Talán egy kis érezhető nyomaték? Te tényleg tankolnál egy literrel többet 100km-enként 2 lóerőért vagy 3nm-ért? :lol: Persze egyáltalán nem biztos hogy hozna ennyit, sőt. Egy autó nem úgy működik, hogy minél több benzint locsolunk a motorba annál jobban megy. Főleg nem kontrollálatlan körülmények közt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Július21, 2008 Megoszt Elküldve Július21, 2008 Te tényleg tankolnál egy literrel többet 100km-enként 2 lóerőért vagy 3nm-ért? :lol: Persze egyáltalán nem biztos hogy hozna ennyit, sőt. Egy autó nem úgy működik, hogy minél több benzint locsolunk a motorba annál jobban megy. Főleg nem kontrollálatlan körülmények közt. Erre voltam kiváncsi, hogy megéri e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Villi Elküldve Július21, 2008 Megoszt Elküldve Július21, 2008 Halotam olyat biztos forasbol h Dacia Loganel atirjak a programot es nyernek vele 10-15 LE es alitolag picivel kevesebbet is fogyaszt amit mar nehezemre esik elhinni. Szoval ilyet az x14nz astranal nemlehet csinalni? Vagy ezaltal hamarabb kopik a motor? Ha nem art neki es lehet csinalni akor menyi penz lenne? es menyi LE nyernek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Július21, 2008 Megoszt Elküldve Július21, 2008 Halotam olyat biztos forasbol h Dacia Loganel atirjak a programot es nyernek vele 10-15 LE es alitolag picivel kevesebbet is fogyaszt amit mar nehezemre esik elhinni. Szoval ilyet az x14nz astranal nemlehet csinalni? Vagy ezaltal hamarabb kopik a motor? Ha nem art neki es lehet csinalni akor menyi penz lenne? es menyi LE nyernek? :lol: A biztos forrás azt jelenti, hogy független mérőhelyen volt előtte-utána mérés? Ha igen próbáld már megszerezni a diagramokat. Ha nem, akkor vagy csak téged vertek át, vagy a biztos forrásodat is. Lehet módosítani a programot, de hogy nem kapsz 5 lóerőnél többet arra nagy összegben mernék fogadni. Egyébként az ilyen programok is a soktízezer kategória. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Július21, 2008 Megoszt Elküldve Július21, 2008 esetleg dízeleknél előfordulhat Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Július21, 2008 Megoszt Elküldve Július21, 2008 Halotam olyat biztos forasbol h Dacia Loganel atirjak a programot es nyernek vele 10-15 LE es alitolag picivel kevesebbet is fogyaszt amit mar nehezemre esik elhinni. Szoval ilyet az x14nz astranal nemlehet csinalni? Vagy ezaltal hamarabb kopik a motor? Ha nem art neki es lehet csinalni akor menyi penz lenne? es menyi LE nyernek? Sőt. Van tuning matrica is, 5LE/matrica. :lol: Ilyen sport légszűrő/hátsó dob/csoda adalék/100-as benzin, és társainak nem kell bedőlni... Turbó mocin lehet csipelni, szívón nem hoz gyakorlatilag semmit. Leveszed a gyári tiltásokat kb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Július21, 2008 Megoszt Elküldve Július21, 2008 esetleg dízeleknél előfordulhat Igaz, de nem dízel mivolta miatt, hanem a turbó miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Július21, 2008 Megoszt Elküldve Július21, 2008 Igaz, de nem dízel mivolta miatt, hanem a turbó miatt. csak gondoltam szólok, hogy Logan-ban asszem van dízel is, csigával persze. :lol: Szívó mocin progival csak varázslásnak tűnik minden, a megfelelő HW nélkül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Villi Elküldve Július21, 2008 Megoszt Elküldve Július21, 2008 ertem, szoval a legyeg h nyugodjak le mert kevespenzbol egyszeruen nem lesz meg 2 LE se pluszba. Esetleg ha megmondana valaki mi az a HW? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Villi Elküldve Július21, 2008 Megoszt Elküldve Július21, 2008 Az hogy progival leveszem a gyari tiltasokat az mit jelent? Tobbet fog porogni? mi szamit gyari tiltasnak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Július21, 2008 Megoszt Elküldve Július21, 2008 ertem, szoval a legyeg h nyugodjak le mert kevespenzbol egyszeruen nem lesz meg 2 LE se pluszba. Esetleg ha megmondana valaki mi az a HW? HardWare vagyis a beépülő cuccok, amik nélkül nem műkszik. Az hogy progival leveszem a gyari tiltasokat az mit jelent? Tobbet fog porogni? mi szamit gyari tiltasnak? 6500-as fordulat az általános tiltás. GSi-kben 7000. nincs érteleme igazán, mert a hidrotőkék és a szeleprugók sem bírják a végtelenségig ellátni a feladatukat. Megfelelő átalakításokkal már más a helyzet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Július21, 2008 Megoszt Elküldve Július21, 2008 HardWare vagyis a beépülő cuccok, amik nélkül nem műkszik. 6500-as fordulat az általános tiltás. GSi-kben 7000. nincs érteleme igazán, mert a hidrotőkék és a szeleprugók sem bírják a végtelenségig ellátni a feladatukat. Megfelelő átalakításokkal már más a helyzet. A jó öreg NZ 6000-ig fordul. :lol: (talán 6100) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Július21, 2008 Megoszt Elküldve Július21, 2008 Az hogy progival leveszem a gyari tiltasokat az mit jelent? Tobbet fog porogni? mi szamit gyari tiltasnak? Tovább lehet pörgetni, de erősebb nem lesz. Ha nagyon szeretnél valamit csinálni, akkor szedd le a kipufról a légszűrő elé menő csövet. Nyáron semmi szükség rá. (télen se nagyon) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Július21, 2008 Megoszt Elküldve Július21, 2008 A jó öreg NZ 6000-ig fordul. :lol: (talán 6100) ezt nem tudtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július21, 2008 Megoszt Elküldve Július21, 2008 Halotam olyat biztos forasbol h Dacia Loganel atirjak a programot es nyernek vele 10-15 LE es alitolag picivel kevesebbet is fogyaszt amit mar nehezemre esik elhinni. Szoval ilyet az x14nz astranal nemlehet csinalni? Vagy ezaltal hamarabb kopik a motor? Ha nem art neki es lehet csinalni akor menyi penz lenne? es menyi LE nyernek? Erre csak azt tudom mondani, akkor kell venni egy Dacia Logant! Különben nézd meg a budapesti és környéki utakon, hogy minden harmadik - negyedik új autó, márkafüggetlenül és mindegy, hogy benzines vagy dizil, úgy füstöl mint a gyárkémények a Rákosi Mátyás Vas és Fémművekben tették annó! Hogy miért? Mert hát kérem csíííptunnnning van benneje! A sok barom tönkreteszi a környezetet, én szívom a füstjét, és nagy valószínűséggel a kocsiját is hazavágja nem túl hosszú távon. Csak a vicc az, hogy az ilyen füstös, de csillogó új autókat az én 16 éves teherautóm többnyire lelépi egy előzésnél... -füstölés nélkül! Vezetéskor mindíg tisztában kell lenni, hogy milyen kocsi van alattunk. Ne kívánjuk, hogy a 60 lóerős úgy előzzön mint a 82 lóerős. Nekem is volt 60 lovasom, de tudtam vele előzni annak megfelelően, jól pörgetve! A klíma kérdés az már más tészta, nem véletlenül nem szereltek Opelék klímát egyetlen 1,4-es F Astrába sem. Az sok neki! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július21, 2008 Megoszt Elküldve Július21, 2008 ...A klíma kérdés az már más tészta, nem véletlenül nem szereltek Opelék klímát egyetlen 1,4-es F Astrába sem. Az sok neki! Ez így nem teljesen igaz, létezett 14NZ-ből is és 14SE-ből is klímás. Sőt, tudtommal 1.0-ás Corsa is volt klímás. Az más kérdés, hogy mennyi az értelme. Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 Ez így nem teljesen igaz, létezett 14NZ-ből is és 14SE-ből is klímás. Sőt, tudtommal 1.0-ás Corsa is volt klímás. Az más kérdés, hogy mennyi az értelme. Előzéskor kikapcsol, utána vissza, hideg ugyanolyan jó..... gyakorlatilag nyerünk egy POWER gombot - csak forditott irányba :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 Ezt úgy érted hogy érzi az autó hogy előzöl és ezért kikapcsolja a klímát? Ezt minden klíma tudja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 Ezt úgy érted hogy érzi az autó hogy előzöl és ezért kikapcsolja a klímát? Ezt minden klíma tudja? ezt úgy érti, hogy előzéskor kikapcsolni, hogy legyen "kraft". Előzés végén bekapcs. :lol: nem automatán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 Ezt úgy érted hogy érzi az autó hogy előzöl és ezért kikapcsolja a klímát? Ezt minden klíma tudja? Ez ugye csak poénnak volt szánva! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 A klíma kérdés az már más tészta, nem véletlenül nem szereltek Opelék klímát egyetlen 1,4-es F Astrába sem. Az sok neki! A lóizét. :lol: Amikor a 800-as matizba benne van, és bírja. :lol: Mai 1.3-as kisautók mindegyikébe van szinte, de legalábbis opció. Nyilván ezért gondolkodom egy Si-re átalakításon is, h menjen a vas klímával is. :lol: (Az már más kérdés, h el tudom képzelni, h mennyi ideig jó egy 1x éves klímakompresszor) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 A klíma kérdés az már más tészta, nem véletlenül nem szereltek Opelék klímát egyetlen 1,4-es F Astrába sem. Az sok neki! Erre mondok egyet: a párocskámé 1.3as td és van benne gyárilag manuál klíma! A 70 lovon -alapjáraton- alig lehet észre venni mikor bekapcsol nemhogy menet közben és brutálisan hűt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 céges 1.4td fiestákban is van, de előzéshez nem árt kikapcsolni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 Ez így nem teljesen igaz, létezett 14NZ-ből is és 14SE-ből is klímás. Sőt, tudtommal 1.0-ás Corsa is volt klímás. Az más kérdés, hogy mennyi az értelme. 1994-ben nem volt klímás 1,4-es még Németországban sem. Ezt konkrétan tudom, mert akkoriban kaptam a céges 1,4-esemet (60 LE) és kérdezősködtem a német kollégámtól. Az indok az volt, hogy az 1,4-es nyomatéka kevés hozzá alsóbb fordulattartományokban. Azóta persze már a 1 literesbe is teszik kizárólag kereskedelmi okokból, de azzal már csak igen megfontoltan (szenvedve) lehet / szabad csak közlekedni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts