Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve (edited)
Nem kell semmilyen vezetéket vagdosni, csak ki kell cserélni a két kábelt.

Amit cserélni kell (ha esetleg nem tudnád)

AC pumpa (3bar-os!)

generátor

computer

hengerfej+szelepfedél

gyújtótrafó (ez nem fontos nekem most az NZ-é van fent)

kábelkorbács ( a computer-ét)

és egy müanyag vízcsövet

nekem amit cserélni kellett még és szerintem ajánlott!

vízpumpa

feszítőgörgő

termosztát

Ha esetleg van kérdésed szívesen válaszolok.

Egy kis kedvicsináló :lol:

http://kepfeltoltes.hu/080716/DSCI0219_www...ltoltes.hu_.jpg

A generátort is tuti cserélni kell?

Módosítva : mackosajt
Képpel nem idézünk! Az idézett szövegben található [IMG]-ket tessék törölni!
Elküldve
A generátort is tuti cserélni kell?

Igen 100%!!!!!

NZ

DSCI0216_m_solata_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

SE

P6090004_m_solata_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Az SE tárcsája szélesebb és ezért kell a generátor. Én ráfáztam, mert nem vettem meg a generátort pedig 5e-ért kaptam volna meg, és utólag vettem 10e-ért.

Elküldve
Nem kell semmilyen vezetéket vagdosni, csak ki kell cserélni a két kábelt.

Amit cserélni kell (ha esetleg nem tudnád)

AC pumpa (3bar-os!)

generátor

computer

hengerfej+szelepfedél

gyújtótrafó (ez nem fontos nekem most az NZ-é van fent)

kábelkorbács ( a computer-ét)

és egy müanyag vízcsövet

nekem amit cserélni kellett még és szerintem ajánlott!

vízpumpa

feszítőgörgő

termosztát

Ha esetleg van kérdésed szívesen válaszolok.

Egy kis kedvicsináló :lol:

Nem igazán értem, miért nekem írtad ezt, nem én akarok SE-síteni. :lol:

Azt meg tudtam, hogy cserélni kell a kábelköteget (ECU-ét). :lol:

Azt pedig nem értem, hogy miért nem cseréltél trafót, mikor az SE DIS gyujtásos. Asszem. :lol:

Elküldve
Nem igazán értem, miért nekem írtad ezt, nem én akarok SE-síteni. :lol:

Azt meg tudtam, hogy cserélni kell a kábelköteget (ECU-ét). :lol:

Azt pedig nem értem, hogy miért nem cseréltél trafót, mikor az SE DIS gyujtásos. Asszem. :lol:

Upsz, félrenyomtam :lol: Bocsi.

Ki volt cserélve, de ugyan olyan gyújtású volt mint az NZ.

SE elosztó

P6090007_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

SE trafó

P6090008_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Erre gondoltál mert ez egy SE

c14se_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Idáig 3 fajta gyújtással találkoztam az NZ-nek nagyobb volt elosztófedele, az SE-nek ez a kisebb elosztófedele van, és ami a harmadik képen van. Gondolom az a DIS gyújtásos.

Elküldve
Upsz, félrenyomtam :lol: Bocsi.

Ki volt cserélve, de ugyan olyan gyújtású volt mint az NZ.

SE elosztó

http://kepfeltoltes.hu/080717/P6090007_www...ltoltes.hu_.jpg

SE trafó

http://kepfeltoltes.hu/080717/P6090008_www...ltoltes.hu_.jpg

Erre gondoltál mert ez egy SE

http://kepfeltoltes.hu/080717/c14se_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Idáig 3 fajta gyújtással találkoztam az NZ-nek nagyobb volt elosztófedele, az SE-nek ez a kisebb elosztófedele van, és ami a harmadik képen van. Gondolom az a DIS gyújtásos.

Így van, a harmadik a DIS gyújtás. Ami a kétféle méretű elosztófedelet illeti, a piros, patentos rögzítésű a Bosch; a fekete, csavaros rögzítésű a Lucas féle gyújtáselosztó. Ugyanazt tudja, csak más gyártó. Nekem pl. a fekete nagy fajta Lucas fedél van rajta.

Elküldve

Bocs egy kicsit leragadtam.

A generátorra visszatérve.

Ha csak hengerfej cseréről beszélünk, akkor gondolom nem kell cserélni, a szíjtárcsát, és ezért a generátort is?

Elküldve
A generátorra visszatérve.

Ha csak hengerfej cseréről beszélünk, akkor gondolom nem kell cserélni, a szíjtárcsát, és ezért a generátort is?

Ha most te az SE átalakításról beszélsz akkor:

Szíjtárcsát mindenképpen kell cserélni mert a jeladó onnan kapja a jelet.

Generátort nem kell. Azonban tényleg elgondolkodtató vajon hogyan is fut egyenesen a szíj a tárcsacsere után. Eddig még soha nem ragadta meg a figyelmem, viszont benne van ~30-40ekm NZ generátorral, úgyhogy megy így is.

Elküldve
Upsz, félrenyomtam :lol: Bocsi.

Ki volt cserélve, de ugyan olyan gyújtású volt mint az NZ.

SE elosztó

http://kepfeltoltes.hu/080717/P6090007_www...ltoltes.hu_.jpg

SE trafó

http://kepfeltoltes.hu/080717/P6090008_www...ltoltes.hu_.jpg

Erre gondoltál mert ez egy SE

http://kepfeltoltes.hu/080717/c14se_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Idáig 3 fajta gyújtással találkoztam az NZ-nek nagyobb volt elosztófedele, az SE-nek ez a kisebb elosztófedele van, és ami a harmadik képen van. Gondolom az a DIS gyújtásos.

Nem probléma. :lol:

Az NZ-k közül nagyobb elosztó az C16NZ-ken van (indukciós jeladóval), a kisebb van a C14 NZ-n (Hall jeladóval). :lol:

Az SE-n én csak DIS gyujtást láttam eddig. Lehet a tiéd vmi öszvér megoldás. :lol:

Elküldve
Én egyszer egy hirdetésben láttam elosztós se motort. Egybe motor volt.

Lehet, én csak azt írtam, hogy én még nem láttam. De el tudom képzelni, hogy a főtengely tárcsa melletti jeladót "helyettesítettél" így.

Elküldve
Na azért nem kell ennyire halálosan komolyan venni ezt, főleg hogy klubtag vagy :lol:

??

Kösz a bátorítást, de attól, hogy klubtag vagyok, még nem szeretem szétoffolni a topicokat. (bár néha sikerül :lol: )

Jut eszembe offffffff. :lol: :lol:

Elküldve
Nem probléma. :lol:

Az NZ-k közül nagyobb elosztó az C16NZ-ken van (indukciós jeladóval), a kisebb van a C14 NZ-n (Hall jeladóval). :lol:

Az SE-n én csak DIS gyujtást láttam eddig. Lehet a tiéd vmi öszvér megoldás. :lol:

Egyszer vettünk az NZ-re elosztót, de nem volt jó mert a kisebbiket kaptuk, úgyhogy mehettünk vissza az autósboltba kicserélni a nagyobbikra. Az SE motort szétbontottuk akkor full gyári állapotban volt.

Amúgy már nem tudom követni, hogy hány fajta Astrát adtak már ki :lol:

Elküldve
Ha most te az SE átalakításról beszélsz akkor:

Szíjtárcsát mindenképpen kell cserélni mert a jeladó onnan kapja a jelet.

Generátort nem kell. Azonban tényleg elgondolkodtató vajon hogyan is fut egyenesen a szíj a tárcsacsere után. Eddig még soha nem ragadta meg a figyelmem, viszont benne van ~30-40ekm NZ generátorral, úgyhogy megy így is.

Milyen generátorod van? Ha esetleg tudnál képet felrakni azt nagyon megköszönném.

Elküldve
Sziasztok.

Az mitöl van, hogy menet közben kilöködik a nívópálca a helyéről.

köszi

Na az gáz. :lol: De szó szerint. :lol:

Valószinüleg igen komoly gyűrű problémáid vannak, vagy eldugult a kartrgáz kivezető cső. :lol:

Elküldve
Na az gáz. :lol: De szó szerint. :lol:

Valószinüleg igen komoly gyűrű problémáid vannak, vagy eldugult a kartrgáz kivezető cső. :lol:

Rendben köszi!

Elküldve
Milyen generátorod van? Ha esetleg tudnál képet felrakni azt nagyon megköszönném.

Téged az ég küldött. :lol:

Ha nem kéred a képet valószínű már későn veszem ezt észre: Kábelköteg

Ráfeküdt az ékszíjra és szépen kidörzsölte. Az oka érdekes, mert egy ideje nem matattam azon a környéken, és szerintem ezt az állapotot elég gyorsan eléri. Viszont legutóbb zöldkártyáztatni voltam (azóta csak olyan 20km-et ment), és akkor lehet, hogy matattak valamit a motortérben amitől... :lol: Biztos érdekes hibajeleket dobált volna az ECU, ha elnyírja a vezetékeket, és megreparálni is érdekes lett volna. :lol:

Bizonyára lehetett igazítani a generátoron mert ez bizony egyenesnek tűnik: Generátor

Ennél jobb képet meg nem tudtam csinálni a típusról: Generátor

55-ös Bosch. Ha kell róla valami szám akkor megnézem.

Ezt meg csak ráadásnak csináltam. Fojtószelep Többezer kilométer óta nem volt tisztítva, de ha nincs mi összekoszolja akkor nem is kell. :lol:

Elküldve
Téged az ég küldött. :lol:

Ha nem kéred a képet valószínű már későn veszem ezt észre: Kábelköteg

Ráfeküdt az ékszíjra és szépen kidörzsölte. Az oka érdekes, mert egy ideje nem matattam azon a környéken, és szerintem ezt az állapotot elég gyorsan eléri. Viszont legutóbb zöldkártyáztatni voltam (azóta csak olyan 20km-et ment), és akkor lehet, hogy matattak valamit a motortérben amitől... :lol: Biztos érdekes hibajeleket dobált volna az ECU, ha elnyírja a vezetékeket, és megreparálni is érdekes lett volna. :lol:

Bizonyára lehetett igazítani a generátoron mert ez bizony egyenesnek tűnik: Generátor

Ennél jobb képet meg nem tudtam csinálni a típusról: Generátor

55-ös Bosch. Ha kell róla valami szám akkor megnézem.

Ezt meg csak ráadásnak csináltam. Fojtószelep Többezer kilométer óta nem volt tisztítva, de ha nincs mi összekoszolja akkor nem is kell. :lol:

Nagyon szívesen! :D

Ugylátom, hogy teljesen más generátorod van mint nekem. :lol: Bosch generátorom

Az én fojtószelepem is majdnem így néz ki, csak icipicit piszkos a direktszűrő miatt, szerintem.

Elküldve
Tápi!

Linkelj már pár képet a Te mociteredről ha nem titok, meg a kocsiról is! A honlapodon sosincs kép :lol:

Nem titok, de csúnya és koszos álatlában. :lol: Így nem szivesen mutogatom. Ha valami konkrétan érdekel, akkor szivesen elmondom, megmutatom.

Honlap meg fejlesztődik, mint a gsi.hu. :lol: (nincs semmi időm mostanában a kocsival sem foglalkozom már annyit :lol: )

Elküldve
Az én fojtószelepem is majdnem így néz ki, csak icipicit piszkos a direktszűrő miatt, szerintem.

A koszon kívül még eltér pár dologban. :lol:

Inkább a kartergáz koszolja össze, bár a direkt is adhat neki. Cseréld vissza gyárira, egy gonddal kevesebb. :lol:

Elküldve

csak egy motortér képet meg 1-2 külsőt hogy mégis valami látvány is legyen :lol:

Nem titok, de csúnya és koszos álatlában. :lol: Így nem szivesen mutogatom. Ha valami konkrétan érdekel, akkor szivesen elmondom, megmutatom.

Honlap meg fejlesztődik, mint a gsi.hu. :lol: (nincs semmi időm mostanában a kocsival sem foglalkozom már annyit :lol: )

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.