Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Hát ezt a torx-ot bebuktam, mert már álltam volna neki a dolognak, mikor észrevettem, hogy nekem speciel ez az egy fajta készletem nincs itthon. Majd megpróbálok beszerezni.

Az egész ház alatt a komplett központi injektort érted?

Itthon vagy most, Győrben?

Elküldve
Hát ezt a torx-ot bebuktam, mert már álltam volna neki a dolognak, mikor észrevettem, hogy nekem speciel ez az egy fajta készletem nincs itthon. Majd megpróbálok beszerezni...

Javaslok pl. egy ilyet. Nem drága, de hasznos, a karosszéria más részein is vannak torx csavarok (pl. küszöbborítások, csomagtartó hátsóborítás).

Elküldve
ilyet

mondjuk ez nem olcsó, de jó :rolleyes:

Nekem van egy nagyon hasonló, olyan fejek vannak benne, amit életemben nem fogok használni valószínű, de jó a tudat hogy ha mégis kell akkor van. Szerintem abszolút megéri az árát, sokszor jól jön.

Elküldve
C16NZ-ből inkább C16SE-t fabrikálj.Legalább az legális is és 100paci lenne kb.

SE? Vagyis? miben más? Hengerenként injektor? :rolleyes:

Elküldve
SE? Vagyis? miben más? Hengerenként injektor? :rolleyes:

Így van. És mivel a motor marad, a motorszám is stimmelni fog, ha ellenőrzik.

Elküldve
Így van. És mivel a motor marad, a motorszám is stimmelni fog, ha ellenőrzik.

akkor kellene egy se-nek a injektora meg az elektronikája, benzin szivattyu. szivotorok pill szelep, oszt készis?

:rolleyes:

Elküldve
akkor kellene egy se-nek a injektora meg az elektronikája, benzin szivattyu. szivotorok pill szelep, oszt készis?

:rolleyes:

Kel a hf is.

Meg a kábelköteg.

Elküldve
hengerfej minek? mivan azon?

Tele kacattal ami egy kétüteműhöz nem kellett na de ezek már nem "NDK"-s kocsik, az a korszak lezárult rég...

X17DTL lomha 4v military green

Elküldve

A visszacsapószelepet lehet csak magában cserélni,vagy az a benzinpumpa motorban van?

A boltokban csak motort árulnak,nem az egész cuccot ami a tankba megy,ezért kérdem.

X16XEL

Elküldve
Hy :rolleyes:

Volna egy kérdésem. Ez volna az indukciós jeladó? Ha igen akkor hogy működik? Mi tud itt elromlani?

1. Gerjesztőtekercs szakadt vagy menetzárlatos.

2. Állandómágnes elrepedt vagy eltörött, már nem ad szikrát.

3. Gyujtásmodul Az a patkóalakú

Azért csak óvatosan azzal a mágnesek, ha eltörik, no szikra

;)

Elküldve
A visszacsapószelepet lehet csak magában cserélni,vagy az a benzinpumpa motorban van?

A boltokban csak motort árulnak,nem az egész cuccot ami a tankba megy,ezért kérdem.

X16XEL

Én nem tudok róla, hogy külön lehetne kapni, AC-t csak egyben láttam. De ha nem akarsz AC-t cserélni, megoldás lehet egy visszacsapó (egyirányúsító) szelep, amit autósboltokban lehet kapni, dieselekbe szokták beépíteni, de ide is jó lehet. Az AC-pumpa utáni gumicsőbe kéne applikálni.

Elküldve
1. Gerjesztőtekercs szakadt vagy menetzárlatos.

2. Állandómágnes elrepedt vagy eltörött, már nem ad szikrát.

3. Gyujtásmodul Az a patkóalakú

Azért csak óvatosan azzal a mágnesek, ha eltörik, no szikra

;)

Köszi ;)

És azt nem tudod, ezen a motoron van főtengely jeladó (vagy hogy is hívják :rolleyes: )?

Elküldve

Kíváncsiságképp nézegetem az alkatrészárakat az egyik autóalkatrész-forgalmazó honlapján és érdekes dolgot találtam, az enyém ugyebár X17DTL 4 szeleppel -ezt mindenhol 8 szelepesnek írják, az X17DR az a 4 szelepes. Létezik, hogy az enyémre nem gyárilag került rá az a hengerfej? És azért nem húz "mint a disznó"? Mikor vettem (6 éves volt) azt mondta egy hozzáértő ismerős autószerelő, hogy eléggé jó állapotú, nincs megkopva nagyon a vezérműtengely tehát tényleg annyit futhatott amennyit mutat az óra (épp nem 86000). Volt kompresszió- és tartásmérés "mert nem tetszett hogy nemigazán tép" és minden OK volt, majdnem gyári értékeket mértek rajta. Véleménye valakinek?

Elküldve
Kíváncsiságképp nézegetem az alkatrészárakat az egyik autóalkatrész-forgalmazó honlapján és érdekes dolgot találtam, az enyém ugyebár X17DTL 4 szeleppel -ezt mindenhol 8 szelepesnek írják, az X17DR az a 4 szelepes. Létezik, hogy az enyémre nem gyárilag került rá az a hengerfej? És azért nem húz "mint a disznó"? Mikor vettem (6 éves volt) azt mondta egy hozzáértő ismerős autószerelő, hogy eléggé jó állapotú, nincs megkopva nagyon a vezérműtengely tehát tényleg annyit futhatott amennyit mutat az óra (épp nem 86000). Volt kompresszió- és tartásmérés "mert nem tetszett hogy nemigazán tép" és minden OK volt, majdnem gyári értékeket mértek rajta. Véleménye valakinek?

A problémád abból adódhat, hogy Te a hengerenkénti szelepszámot veszed figyelembe, mindenki más viszont az összes szelepet számolja ami a motorban van! :rolleyes:

Ezért pl. az én motorom 8 szelepes, de a tiéd 16. Nem láttál még feliratot a kocsik hátulján, hogy pl: Opel Astra 1,6 16V? Ez jelenti, hogy 16 szelepes. (16 valves).

Elküldve
A problémád abból adódhat, hogy Te a hengerenkénti szelepszámot veszed figyelembe, mindenki más viszont az összes szelepet számolja ami a motorban van! :rolleyes:

Ezért pl. az én motorom 8 szelepes, de a tiéd 16. Nem láttál még feliratot a kocsik hátulján, hogy pl: Opel Astra 1,6 16V? Ez jelenti, hogy 16 szelepes. (16 valves).

Bocs de nem ezt kérdeztem. A hátuljára az van ragasztva hogy: Astra 1.7DTL, ez gondolom OK. Én a hengerfejet kérdeztem, az enyémbe van (hogy érthetően leírjam) 1 darab vezérműtengely, alatta 4 darab himba és az alatt 4 darab hidrotőke valamint szintén 4 darab szelep. Más is kérdezte már, hogy "kivettem 2 hengerről a szelepeket?" és mivel gépkönyvem nincs Opelhez ezért kérdezem egy hozzáértő véleményét...

Elküldve
Bocs de nem ezt kérdeztem. A hátuljára az van ragasztva hogy: Astra 1.7DTL, ez gondolom OK. Én a hengerfejet kérdeztem, az enyémbe van (hogy érthetően leírjam) 1 darab vezérműtengely, alatta 4 darab himba és az alatt 4 darab hidrotőke valamint szintén 4 darab szelep. Más is kérdezte már, hogy "kivettem 2 hengerről a szelepeket?" és mivel gépkönyvem nincs Opelhez ezért kérdezem egy hozzáértő véleményét...

Nem más, hanem én voltam a kérdező. Szóval akkor a te motorod 8 szelepes! ....4 henger, 4 szívó szelep, 4 kipufogó szelep, azaz összesen 8 szelep. OK?

4 szeleppel egy négyhengeres motor nem tudna működni.

Elküldve
Nem más, hanem én voltam a kérdező. Szóval akkor a te motorod 8 szelepes! ....4 henger, 4 szívó szelep, 4 kipufogó szelep, azaz összesen 8 szelep. OK?

4 szeleppel egy négyhengeres motor nem tudna működni.

Na igen, így már értjük egymást. Csak azért kérdeztem mert -akár szégyen akár nem- hülye vagyok hozzá, életemben nem láttam még szerteszét bontva ennek a hengerfejét, még robbantott rajzon sem. Szóval azt mondod úgy néz az ki, hogy ami látszik levéve a fedelet az afféle "ikerszelep"? Hadd tudjak már valamit róla...

Elküldve
Na igen, így már értjük egymást. Csak azért kérdeztem mert -akár szégyen akár nem- hülye vagyok hozzá, életemben nem láttam még szerteszét bontva ennek a hengerfejét, még robbantott rajzon sem. Szóval azt mondod úgy néz az ki, hogy ami látszik levéve a fedelet az afféle "ikerszelep"? Hadd tudjak már valamit róla...

Elég jó kis animáció. :rolleyes:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.