epk947 Elküldve Július7, 2008 Megoszt Elküldve Július7, 2008 Ma megint megfüleltem, és ha szembe állok a motorral, akkor bal oldalról hallani, valahol a szíj környékén. Nem ott van a szervopumpa is alul? Csak mert néha nehezebb tekerni a kormányt is... :rolleyes: Bal oldalon elől lent van a szervószivattyú, de bal oldalon van a generátor is. Legegyszerűbb a szíjlevétellel próbálkozni kizárásos alapon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Július7, 2008 Megoszt Elküldve Július7, 2008 Bal oldalon elől lent van a szervószivattyú, de bal oldalon van a generátor is. Legegyszerűbb a szíjlevétellel próbálkozni kizárásos alapon. A generátorhoz odaraktam a fülem, nem abból jön :rolleyes: . Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Július7, 2008 Megoszt Elküldve Július7, 2008 A generátorhoz odaraktam a fülem, nem abból jön :rolleyes: . "jöjjenek ki, rossz a tévé. piszkáltam a fülem egy tollal és egyszercsak elment a tv hangja" ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Július7, 2008 Megoszt Elküldve Július7, 2008 "jöjjenek ki, rossz a tévé. piszkáltam a fülem egy tollal és egyszercsak elment a tv hangja" :rolleyes: Jáááááj ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július7, 2008 Megoszt Elküldve Július7, 2008 A generátorhoz odaraktam a fülem, nem abból jön :rolleyes: . Akkor még lehet szervónyomattyú, vagy vezérműszíj is!!! Egyesével le kell venni szíjakat, így megtudod a hang alapján. Link to comment Megosztás: More sharing options...
farkas Elküldve Július8, 2008 Megoszt Elküldve Július8, 2008 hali. lenne 1 kérdésem c16nz motor van az astrában. kicsit gyenge. :rolleyes: van 1 lejárt müszakis c20ne motoru vectra a háznál. ugy hallotam ugyanaz a bakoknak a helye meg minden. Elektronikát is kell cserélni? (gondolom) nagyobb átalakitást nem igényel. szerintetek meg lehet csinálni? Vagy ha valaki csinált ilyesmit valami okosságot irhatna. Elöre köszi ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
aneleh Elküldve Július8, 2008 Megoszt Elküldve Július8, 2008 hali. lenne 1 kérdésem c16nz motor van az astrában. kicsit gyenge. :rolleyes: van 1 lejárt müszakis c20ne motoru vectra a háznál. ugy hallotam ugyanaz a bakoknak a helye meg minden. Elektronikát is kell cserélni? (gondolom) nagyobb átalakitást nem igényel. szerintetek meg lehet csinálni? Vagy ha valaki csinált ilyesmit valami okosságot irhatna. Elöre köszi ;) Átehet tenni a mocit +ECU és vezetékeit. De megéri? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július8, 2008 Megoszt Elküldve Július8, 2008 hali. lenne 1 kérdésem c16nz motor van az astrában. kicsit gyenge. :rolleyes: van 1 lejárt müszakis c20ne motoru vectra a háznál. ugy hallotam ugyanaz a bakoknak a helye meg minden. Elektronikát is kell cserélni? (gondolom) nagyobb átalakitást nem igényel. szerintetek meg lehet csinálni? Vagy ha valaki csinált ilyesmit valami okosságot irhatna. Elöre köszi ;) Nem csak ennyi... a váltó is más rajta... a hűtő, az ac, a féltengelyek, a gólyalábak... nem olyan eccerű azért. ;) És ráadásul sosem lesz legális. Ha megállít a kpm, buktad a forgalmit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
farkas Elküldve Július8, 2008 Megoszt Elküldve Július8, 2008 Nem csak ennyi... a váltó is más rajta... a hűtő, az ac, a féltengelyek, a gólyalábak... nem olyan eccerű azért. ;) És ráadásul sosem lesz legális. Ha megállít a kpm, buktad a forgalmit. kösz pedig annyit álmodoztam rajta. :rolleyes: A vectra váltója nem fér el az astrába? vagy mér? másak a bakok? A golyalábak se? szélesebb? Link to comment Megosztás: More sharing options...
skj69 Elküldve Július8, 2008 Megoszt Elküldve Július8, 2008 Nem volt kép :rolleyes: . Próbáld ki hogy szisszen-e kikapcsoláskor, ha nem, akkor először érdemes levenni a szélvédő aljánál a műanyag takaróelemet, alatta van a pollenszűrő, és annak a házán megy keresztül a cső. Általában itt csúszik le ;) . Hali!Szétszedtem,megnéztem,nem volt szétcsúszva,az ötletem elfogyott,a helyzet változatlan./esetleg a benzinszűrő??????/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július8, 2008 Megoszt Elküldve Július8, 2008 Nem csak ennyi... a váltó is más rajta... a hűtő, az ac, a féltengelyek, a gólyalábak... nem olyan eccerű azért. ;) És ráadásul sosem lesz legális. Ha megállít a kpm, buktad a forgalmit. Hogy te milyen pesszimista vagy! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július8, 2008 Megoszt Elküldve Július8, 2008 hali. lenne 1 kérdésem c16nz motor van az astrában. kicsit gyenge. :rolleyes: van 1 lejárt müszakis c20ne motoru vectra a háznál. ugy hallotam ugyanaz a bakoknak a helye meg minden. Elektronikát is kell cserélni? (gondolom) nagyobb átalakitást nem igényel. szerintetek meg lehet csinálni? Vagy ha valaki csinált ilyesmit valami okosságot irhatna. Elöre köszi ;) C16NZ-ből inkább C16SE-t fabrikálj.Legalább az legális is és 100paci lenne kb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szokola Elküldve Július9, 2008 Megoszt Elküldve Július9, 2008 Én egy próba erejéig megpróbálnám lekötni azt a részt, ha nem túl bonyolult, és megnézném hogy akkor is jelen van-e a hiba. Addig dúsít amíg hidegnek érzi a vizet -> vízhőmérsékletjeladó. A probléma forrása az utastérben található computer volt. Vettem egy használtat, betettem és azonnal helyre állt a rend. :rolleyes:)))))))))))))))))) Hál Istennek. üdv. a. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya_1106 Elküldve Július9, 2008 Megoszt Elküldve Július9, 2008 Sziasztok! Olyat hallottam egyik ismerősömtől, hogy a régi 1.6-os 8 szelepes astrák(mint pl az enyém is) gyárilag erősebbek mint az újabb 16 szelepesek? Ez igaz? A másik kérdés, hogy légszűrőt hány ezer km-enként illik cserélni? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Július9, 2008 Megoszt Elküldve Július9, 2008 Olyat hallottam egyik ismerősömtől, hogy a régi 1.6-os 8 szelepes astrák(mint pl az enyém is) gyárilag erősebbek mint az újabb 16 szelepesek? Ez igaz? A másik kérdés, hogy légszűrőt hány ezer km-enként illik cserélni? Az 1.6si 100 lóerős ugyanúgy mint az 1.6 16v, a tiéd viszont 16nz ami csak 75. Tehát nem. Azt hiszem 30ezer a gyári intervallum, én 10-nél szoktam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya_1106 Elküldve Július9, 2008 Megoszt Elküldve Július9, 2008 Mondjuk én is furcsálltam, mert általában a gyártók nem visszafele szoktak fejlődni teljesítmény tekintetében(sokminden másban viszont eléggé a mennyiségre mennek, mint minőségre a régebbiekhez képest). EGR szelepet menyire tudok házilag kipucolni ha még sose látam olyat, igazából nem is tudom hol van a motorterembe, vigyem inkább szerelőhöz? Alapjárat ingadozás miatt gondoltam megtisztítani, hátha megszűnik tőle. Az 1.6si 100 lóerős ugyanúgy mint az 1.6 16v, a tiéd viszont 16nz ami csak 75. Tehát nem. Azt hiszem 30ezer a gyári intervallum, én 10-nél szoktam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Július9, 2008 Megoszt Elküldve Július9, 2008 Mondjuk én is furcsálltam, mert általában a gyártók nem visszafele szoktak fejlődni teljesítmény tekintetében(sokminden másban viszont eléggé a mennyiségre mennek, mint minőségre a régebbiekhez képest). EGR szelepet menyire tudok házilag kipucolni ha még sose látam olyat, igazából nem is tudom hol van a motorterembe, vigyem inkább szerelőhöz? Alapjárat ingadozás miatt gondoltam megtisztítani, hátha megszűnik tőle. Az alapjárat inkább vákmcső, vagy alapjárati motor problámáiból szokott hullámozni, bár még valamelyik érzékelő is lehet ludas. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július9, 2008 Megoszt Elküldve Július9, 2008 kösz pedig annyit álmodoztam rajta. :rolleyes: A vectra váltója nem fér el az astrába? vagy mér? másak a bakok? A golyalábak se? szélesebb? Vannak cuccok, amik csereszabatosak belőle, de nem minden. A váltónál pl pont asszem lenne szívás, mert a hátsó baknál asszem nem stimmelne valami astrába. EGR szelepet menyire tudok házilag kipucolni ha még sose látam olyat, igazából nem is tudom hol van a motorterembe, vigyem inkább szerelőhöz? Alapjárat ingadozás miatt gondoltam megtisztítani, hátha megszűnik tőle. Előbb pucold meg a folytószelepházat, alapjárati motort, és nézd meg, nem-e szív valahol falsot. Aztán cserélj gyertyákat, és mérd meg a gyertyakábelek ellenállását, valamint nézd meg, nincsenek-e hajszálrepedések a kábelek szigetelésein. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya_1106 Elküldve Július9, 2008 Megoszt Elküldve Július9, 2008 Csináltam pár képet a motorról. Megtudnád mondani hol találom a képeken az alapjárati motort? http://kepfeltoltes.hu/view/080709/DSCI595...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/080709/DSCI595...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/080709/DSCI595...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/080709/DSCI595...ltoltes.hu_.jpg Előbb pucold meg a folytószelepházat, alapjárati motort, és nézd meg, nem-e szív valahol falsot. Aztán cserélj gyertyákat, és mérd meg a gyertyakábelek ellenállását, valamint nézd meg, nincsenek-e hajszálrepedések a kábelek szigetelésein. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Július9, 2008 Megoszt Elküldve Július9, 2008 Csináltam pár képet a motorról. Megtudnád mondani hol találom a képeken az alapjárati motort? 2-dik kép ahova az a zöld vezeték megy, és amin a fehér írás van. A kép alapján ráfér a tisztítás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya_1106 Elküldve Július9, 2008 Megoszt Elküldve Július9, 2008 Végre ezt is megtudtam, már annyiszor volt róla szó :rolleyes: Ahogy nézem 2 csavar fogja talán. Ha azt leszedem, van valami extra amire figyelni kell, kipattan nemtalálom meg a fűben, eltörik, kifolyik stb stb. Nincs benne semmi extra? Mennyire kell azt szétbuherálni? 2-dik kép ahova az a zöld vezeték megy, és amin a fehér írás van. A kép alapján ráfér a tisztítás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Július9, 2008 Megoszt Elküldve Július9, 2008 Végre ezt is megtudtam, már annyiszor volt róla szó :rolleyes: Ahogy nézem 2 csavar fogja talán. Ha azt leszedem, van valami extra amire figyelni kell, kipattan nemtalálom meg a fűben, eltörik, kifolyik stb stb. Nincs benne semmi extra? Mennyire kell azt szétbuherálni? Van rajta egy gumigyűrű,arra vigyázz,amúgy semmi extra. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Július9, 2008 Megoszt Elküldve Július9, 2008 Végre ezt is megtudtam, már annyiszor volt róla szó :rolleyes: Ahogy nézem 2 csavar fogja talán. Ha azt leszedem, van valami extra amire figyelni kell, kipattan nemtalálom meg a fűben, eltörik, kifolyik stb stb. Nincs benne semmi extra? Mennyire kell azt szétbuherálni? Torx25 kell hozzá, ha nincs ne próbálkozz mással. Kiszedés után nem forgatni/csavargatni/nyomkodni a tengelyt, csak leszedni róla a mocskot. Viszont ha még nem volt szétszedve, akkor én nem csak az alapjáratit szedném ki, hanem az egész házat. Le kell húzni a csatlakozásokat, csöveket, meg kicsavarni 4 csavart és lenn is van, utána pedig nem kell nőgyógyász végzettség sem, hogy kiszedd az alapjárati alsó csavarját. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya_1106 Elküldve Július9, 2008 Megoszt Elküldve Július9, 2008 Hát ezt a torx-ot bebuktam, mert már álltam volna neki a dolognak, mikor észrevettem, hogy nekem speciel ez az egy fajta készletem nincs itthon. Majd megpróbálok beszerezni. Az egész ház alatt a komplett központi injektort érted? Van rajta egy gumigyűrű,arra vigyázz,amúgy semmi extra. :rolleyes: Torx25 kell hozzá, ha nincs ne próbálkozz mással. Kiszedés után nem forgatni/csavargatni/nyomkodni a tengelyt, csak leszedni róla a mocskot. Viszont ha még nem volt szétszedve, akkor én nem csak az alapjáratit szedném ki, hanem az egész házat. Le kell húzni a csatlakozásokat, csöveket, meg kicsavarni 4 csavart és lenn is van, utána pedig nem kell nőgyógyász végzettség sem, hogy kiszedd az alapjárati alsó csavarját. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július9, 2008 Megoszt Elküldve Július9, 2008 Az egész folytószelepházat érdemes kiszedni, és jól megpucolni (alapjárati motor járatait is benne). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts