epk947 Elküldve Július7, 2008 Elküldve Július7, 2008 Szitamanó írta: Ma megint megfüleltem, és ha szembe állok a motorral, akkor bal oldalról hallani, valahol a szíj környékén. Nem ott van a szervopumpa is alul? Csak mert néha nehezebb tekerni a kormányt is... :rolleyes: Bal oldalon elől lent van a szervószivattyú, de bal oldalon van a generátor is. Legegyszerűbb a szíjlevétellel próbálkozni kizárásos alapon.
Szitamanó Elküldve Július7, 2008 Elküldve Július7, 2008 epk947 írta: Bal oldalon elől lent van a szervószivattyú, de bal oldalon van a generátor is. Legegyszerűbb a szíjlevétellel próbálkozni kizárásos alapon. A generátorhoz odaraktam a fülem, nem abból jön :rolleyes: .
yooccoo Elküldve Július7, 2008 Elküldve Július7, 2008 Szitamanó írta: A generátorhoz odaraktam a fülem, nem abból jön :rolleyes: . "jöjjenek ki, rossz a tévé. piszkáltam a fülem egy tollal és egyszercsak elment a tv hangja" ;)
Szitamanó Elküldve Július7, 2008 Elküldve Július7, 2008 yooccoo írta: "jöjjenek ki, rossz a tévé. piszkáltam a fülem egy tollal és egyszercsak elment a tv hangja" :rolleyes: Jáááááj ;)
epk947 Elküldve Július7, 2008 Elküldve Július7, 2008 Szitamanó írta: A generátorhoz odaraktam a fülem, nem abból jön :rolleyes: . Akkor még lehet szervónyomattyú, vagy vezérműszíj is!!! Egyesével le kell venni szíjakat, így megtudod a hang alapján.
farkas Elküldve Július8, 2008 Elküldve Július8, 2008 hali. lenne 1 kérdésem c16nz motor van az astrában. kicsit gyenge. :rolleyes: van 1 lejárt müszakis c20ne motoru vectra a háznál. ugy hallotam ugyanaz a bakoknak a helye meg minden. Elektronikát is kell cserélni? (gondolom) nagyobb átalakitást nem igényel. szerintetek meg lehet csinálni? Vagy ha valaki csinált ilyesmit valami okosságot irhatna. Elöre köszi ;)
aneleh Elküldve Július8, 2008 Elküldve Július8, 2008 farkas írta: hali. lenne 1 kérdésem c16nz motor van az astrában. kicsit gyenge. :rolleyes: van 1 lejárt müszakis c20ne motoru vectra a háznál. ugy hallotam ugyanaz a bakoknak a helye meg minden. Elektronikát is kell cserélni? (gondolom) nagyobb átalakitást nem igényel. szerintetek meg lehet csinálni? Vagy ha valaki csinált ilyesmit valami okosságot irhatna. Elöre köszi ;) Átehet tenni a mocit +ECU és vezetékeit. De megéri?
opel16v Elküldve Július8, 2008 Elküldve Július8, 2008 farkas írta: hali. lenne 1 kérdésem c16nz motor van az astrában. kicsit gyenge. :rolleyes: van 1 lejárt müszakis c20ne motoru vectra a háznál. ugy hallotam ugyanaz a bakoknak a helye meg minden. Elektronikát is kell cserélni? (gondolom) nagyobb átalakitást nem igényel. szerintetek meg lehet csinálni? Vagy ha valaki csinált ilyesmit valami okosságot irhatna. Elöre köszi ;) Nem csak ennyi... a váltó is más rajta... a hűtő, az ac, a féltengelyek, a gólyalábak... nem olyan eccerű azért. ;) És ráadásul sosem lesz legális. Ha megállít a kpm, buktad a forgalmit.
farkas Elküldve Július8, 2008 Elküldve Július8, 2008 opel16v írta: Nem csak ennyi... a váltó is más rajta... a hűtő, az ac, a féltengelyek, a gólyalábak... nem olyan eccerű azért. ;) És ráadásul sosem lesz legális. Ha megállít a kpm, buktad a forgalmit. kösz pedig annyit álmodoztam rajta. :rolleyes: A vectra váltója nem fér el az astrába? vagy mér? másak a bakok? A golyalábak se? szélesebb?
skj69 Elküldve Július8, 2008 Elküldve Július8, 2008 Szitamanó írta: Nem volt kép :rolleyes: . Próbáld ki hogy szisszen-e kikapcsoláskor, ha nem, akkor először érdemes levenni a szélvédő aljánál a műanyag takaróelemet, alatta van a pollenszűrő, és annak a házán megy keresztül a cső. Általában itt csúszik le ;) . Hali!Szétszedtem,megnéztem,nem volt szétcsúszva,az ötletem elfogyott,a helyzet változatlan./esetleg a benzinszűrő??????/
J0hnny Elküldve Július8, 2008 Elküldve Július8, 2008 opel16v írta: Nem csak ennyi... a váltó is más rajta... a hűtő, az ac, a féltengelyek, a gólyalábak... nem olyan eccerű azért. ;) És ráadásul sosem lesz legális. Ha megállít a kpm, buktad a forgalmit. Hogy te milyen pesszimista vagy! :rolleyes:
J0hnny Elküldve Július8, 2008 Elküldve Július8, 2008 farkas írta: hali. lenne 1 kérdésem c16nz motor van az astrában. kicsit gyenge. :rolleyes: van 1 lejárt müszakis c20ne motoru vectra a háznál. ugy hallotam ugyanaz a bakoknak a helye meg minden. Elektronikát is kell cserélni? (gondolom) nagyobb átalakitást nem igényel. szerintetek meg lehet csinálni? Vagy ha valaki csinált ilyesmit valami okosságot irhatna. Elöre köszi ;) C16NZ-ből inkább C16SE-t fabrikálj.Legalább az legális is és 100paci lenne kb.
szokola Elküldve Július9, 2008 Elküldve Július9, 2008 Tápiószecső írta: Én egy próba erejéig megpróbálnám lekötni azt a részt, ha nem túl bonyolult, és megnézném hogy akkor is jelen van-e a hiba. Addig dúsít amíg hidegnek érzi a vizet -> vízhőmérsékletjeladó. A probléma forrása az utastérben található computer volt. Vettem egy használtat, betettem és azonnal helyre állt a rend. :rolleyes:)))))))))))))))))) Hál Istennek. üdv. a.
Petya_1106 Elküldve Július9, 2008 Elküldve Július9, 2008 Sziasztok! Olyat hallottam egyik ismerősömtől, hogy a régi 1.6-os 8 szelepes astrák(mint pl az enyém is) gyárilag erősebbek mint az újabb 16 szelepesek? Ez igaz? A másik kérdés, hogy légszűrőt hány ezer km-enként illik cserélni? Köszi!
Tápiószecső Elküldve Július9, 2008 Elküldve Július9, 2008 Petya_1106 írta: Olyat hallottam egyik ismerősömtől, hogy a régi 1.6-os 8 szelepes astrák(mint pl az enyém is) gyárilag erősebbek mint az újabb 16 szelepesek? Ez igaz? A másik kérdés, hogy légszűrőt hány ezer km-enként illik cserélni? Az 1.6si 100 lóerős ugyanúgy mint az 1.6 16v, a tiéd viszont 16nz ami csak 75. Tehát nem. Azt hiszem 30ezer a gyári intervallum, én 10-nél szoktam.
Petya_1106 Elküldve Július9, 2008 Elküldve Július9, 2008 Mondjuk én is furcsálltam, mert általában a gyártók nem visszafele szoktak fejlődni teljesítmény tekintetében(sokminden másban viszont eléggé a mennyiségre mennek, mint minőségre a régebbiekhez képest). EGR szelepet menyire tudok házilag kipucolni ha még sose látam olyat, igazából nem is tudom hol van a motorterembe, vigyem inkább szerelőhöz? Alapjárat ingadozás miatt gondoltam megtisztítani, hátha megszűnik tőle. Tápiószecső írta: Az 1.6si 100 lóerős ugyanúgy mint az 1.6 16v, a tiéd viszont 16nz ami csak 75. Tehát nem. Azt hiszem 30ezer a gyári intervallum, én 10-nél szoktam.
afonya Elküldve Július9, 2008 Elküldve Július9, 2008 Petya_1106 írta: Mondjuk én is furcsálltam, mert általában a gyártók nem visszafele szoktak fejlődni teljesítmény tekintetében(sokminden másban viszont eléggé a mennyiségre mennek, mint minőségre a régebbiekhez képest). EGR szelepet menyire tudok házilag kipucolni ha még sose látam olyat, igazából nem is tudom hol van a motorterembe, vigyem inkább szerelőhöz? Alapjárat ingadozás miatt gondoltam megtisztítani, hátha megszűnik tőle. Az alapjárat inkább vákmcső, vagy alapjárati motor problámáiból szokott hullámozni, bár még valamelyik érzékelő is lehet ludas.
opel16v Elküldve Július9, 2008 Elküldve Július9, 2008 farkas írta: kösz pedig annyit álmodoztam rajta. :rolleyes: A vectra váltója nem fér el az astrába? vagy mér? másak a bakok? A golyalábak se? szélesebb? Vannak cuccok, amik csereszabatosak belőle, de nem minden. A váltónál pl pont asszem lenne szívás, mert a hátsó baknál asszem nem stimmelne valami astrába. Petya_1106 írta: EGR szelepet menyire tudok házilag kipucolni ha még sose látam olyat, igazából nem is tudom hol van a motorterembe, vigyem inkább szerelőhöz? Alapjárat ingadozás miatt gondoltam megtisztítani, hátha megszűnik tőle. Előbb pucold meg a folytószelepházat, alapjárati motort, és nézd meg, nem-e szív valahol falsot. Aztán cserélj gyertyákat, és mérd meg a gyertyakábelek ellenállását, valamint nézd meg, nincsenek-e hajszálrepedések a kábelek szigetelésein.
Petya_1106 Elküldve Július9, 2008 Elküldve Július9, 2008 Csináltam pár képet a motorról. Megtudnád mondani hol találom a képeken az alapjárati motort? http://kepfeltoltes.hu/view/080709/DSCI595...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/080709/DSCI595...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/080709/DSCI595...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/080709/DSCI595...ltoltes.hu_.jpg opel16v írta: Előbb pucold meg a folytószelepházat, alapjárati motort, és nézd meg, nem-e szív valahol falsot. Aztán cserélj gyertyákat, és mérd meg a gyertyakábelek ellenállását, valamint nézd meg, nincsenek-e hajszálrepedések a kábelek szigetelésein.
Tápiószecső Elküldve Július9, 2008 Elküldve Július9, 2008 Petya_1106 írta: Csináltam pár képet a motorról. Megtudnád mondani hol találom a képeken az alapjárati motort? 2-dik kép ahova az a zöld vezeték megy, és amin a fehér írás van. A kép alapján ráfér a tisztítás.
Petya_1106 Elküldve Július9, 2008 Elküldve Július9, 2008 Végre ezt is megtudtam, már annyiszor volt róla szó :rolleyes: Ahogy nézem 2 csavar fogja talán. Ha azt leszedem, van valami extra amire figyelni kell, kipattan nemtalálom meg a fűben, eltörik, kifolyik stb stb. Nincs benne semmi extra? Mennyire kell azt szétbuherálni? Tápiószecső írta: 2-dik kép ahova az a zöld vezeték megy, és amin a fehér írás van. A kép alapján ráfér a tisztítás.
zocsa Elküldve Július9, 2008 Elküldve Július9, 2008 Petya_1106 írta: Végre ezt is megtudtam, már annyiszor volt róla szó :rolleyes: Ahogy nézem 2 csavar fogja talán. Ha azt leszedem, van valami extra amire figyelni kell, kipattan nemtalálom meg a fűben, eltörik, kifolyik stb stb. Nincs benne semmi extra? Mennyire kell azt szétbuherálni? Van rajta egy gumigyűrű,arra vigyázz,amúgy semmi extra. ;)
Tápiószecső Elküldve Július9, 2008 Elküldve Július9, 2008 Petya_1106 írta: Végre ezt is megtudtam, már annyiszor volt róla szó :rolleyes: Ahogy nézem 2 csavar fogja talán. Ha azt leszedem, van valami extra amire figyelni kell, kipattan nemtalálom meg a fűben, eltörik, kifolyik stb stb. Nincs benne semmi extra? Mennyire kell azt szétbuherálni? Torx25 kell hozzá, ha nincs ne próbálkozz mással. Kiszedés után nem forgatni/csavargatni/nyomkodni a tengelyt, csak leszedni róla a mocskot. Viszont ha még nem volt szétszedve, akkor én nem csak az alapjáratit szedném ki, hanem az egész házat. Le kell húzni a csatlakozásokat, csöveket, meg kicsavarni 4 csavart és lenn is van, utána pedig nem kell nőgyógyász végzettség sem, hogy kiszedd az alapjárati alsó csavarját.
Petya_1106 Elküldve Július9, 2008 Elküldve Július9, 2008 Hát ezt a torx-ot bebuktam, mert már álltam volna neki a dolognak, mikor észrevettem, hogy nekem speciel ez az egy fajta készletem nincs itthon. Majd megpróbálok beszerezni. Az egész ház alatt a komplett központi injektort érted? zocsa001 írta: Van rajta egy gumigyűrű,arra vigyázz,amúgy semmi extra. :rolleyes: Tápiószecső írta: Torx25 kell hozzá, ha nincs ne próbálkozz mással. Kiszedés után nem forgatni/csavargatni/nyomkodni a tengelyt, csak leszedni róla a mocskot. Viszont ha még nem volt szétszedve, akkor én nem csak az alapjáratit szedném ki, hanem az egész házat. Le kell húzni a csatlakozásokat, csöveket, meg kicsavarni 4 csavart és lenn is van, utána pedig nem kell nőgyógyász végzettség sem, hogy kiszedd az alapjárati alsó csavarját.
opel16v Elküldve Július9, 2008 Elküldve Július9, 2008 Az egész folytószelepházat érdemes kiszedni, és jól megpucolni (alapjárati motor járatait is benne).
Recommended Posts