Guest Sanci Elküldve Június30, 2008 Elküldve Június30, 2008 Akkor nem egészséges ha ki van kötve? Esetleg a képen hasonló módon kivitelezhető? :rolleyes: Elméletben egy üzemmeleg motornak hideg levegőt kéne szívnia, míg hideg (főleg télen) pedig meleget míg valamelyest be nem melegszik ezért van gyárilag úgy megoldva ahogy van. Na most szerintem (ez az én hüye elméletem) a direkt(sport)légszűrő az ahogy melegszik folyamatosan egyre melegebb levegőt kap (tekintve, hogy a vízhűtő mögött van s nem előtte) ami elvileg nemigazán egészséges teljesítmény tekintetében. Javítson ki valaki ha nem így van...
gr3ddy Elküldve Június30, 2008 Elküldve Június30, 2008 Felesleges. Most direktbe van bekötve, jobban harap, de ez már egy másik topikba való téma. Köszönöm mindenkinek.
1.6 16v Elküldve Június30, 2008 Elküldve Június30, 2008 Hali. Meg szeretném tudakolni Töletek, hogy a motortartóbak csere mennyire nehéz müvelet? Remélem jól látom, hogy a két oldalsó bak egyforma, és csak a hátsó váltótartó külömbözö?
amavisca Elküldve Június30, 2008 Elküldve Június30, 2008 Cs! 270e km felett ha 1 kis motorfelújitásra adom a fejemet akkor mit érdemes kicseréltetni?Hideg motorral szokot csörögni, kattogni valami... :S Meg szeretnék 1 kicsit lekapatni a hengerfejböl :rolleyes: Mennyit ér az?Vagy valami kis powert hogy tudok belecsempészni?
powerup Elküldve Június30, 2008 Elküldve Június30, 2008 Hali. Meg szeretném tudakolni Töletek, hogy a motortartóbak csere mennyire nehéz müvelet? Remélem jól látom, hogy a két oldalsó bak egyforma, és csak a hátsó váltótartó külömbözö? A motortartóbak csere gyerekjáték, még akna se nagyon kell. A váltótartóbak sz.patós, még aknáról is, a csavarjait nehéz ki és berakni, nincs hely.
powerup Elküldve Június30, 2008 Elküldve Június30, 2008 Cs! 270e km felett ha 1 kis motorfelújitásra adom a fejemet akkor mit érdemes kicseréltetni?Hideg motorral szokot csörögni, kattogni valami... :S Meg szeretnék 1 kicsit lekapatni a hengerfejböl :rolleyes: Mennyit ér az?Vagy valami kis powert hogy tudok belecsempészni? Milyen motor? Ha nyóccelepes, akkor én biztos nem költenék két kilót felújításra, hanem vennék egy jó bontottat ócsóér.
1.6 16v Elküldve Június30, 2008 Elküldve Június30, 2008 A motortartóbak csere gyerekjáték, még akna se nagyon kell. A váltótartóbak sz.patós, még aknáról is, a csavarjait nehéz ki és berakni, nincs hely. Hali. Köszi a választ, megpróbálom.
amavisca Elküldve Június30, 2008 Elküldve Június30, 2008 Milyen motor? Ha nyóccelepes, akkor én biztos nem költenék két kilót felújításra, hanem vennék egy jó bontottat ócsóér. Nyóccelepes... de ki tudja milyet vesz az ember... és ha az még szarabb mint ami van? :rolleyes: Nem lehet tudni!! Meg mint mondtam kicsit le akarok szedetni a hengerböl... akkor minek vegyek 1 másikat...abból is le akarnék ;) A másik pedig h 200e km alatt nem iagzán van már astra motor... jó...van...ecotec 80e- ért!Akkor meg már inkább 1 új csináltatott motor! Sztem...
J0hnny Elküldve Június30, 2008 Elküldve Június30, 2008 Segítsetek. :rolleyes: Direktszűrő miatt szeretném. Segítek! Felejtsd el a direktszűrőt,ha megakarod tartani a mostani lóerőket a vasban.
J0hnny Elküldve Június30, 2008 Elküldve Június30, 2008 Nyóccelepes... de ki tudja milyet vesz az ember... és ha az még szarabb mint ami van? :rolleyes: Nem lehet tudni!! Meg mint mondtam kicsit le akarok szedetni a hengerböl... akkor minek vegyek 1 másikat...abból is le akarnék ;) A másik pedig h 200e km alatt nem iagzán van már astra motor... jó...van...ecotec 80e- ért!Akkor meg már inkább 1 új csináltatott motor! Sztem... Milyen motorról beszélünk egyáltalán? Ha C14NZ vagy C16NZ,akkor inkább az SE-re alakításon agyalj,ne a hengerfej buzeráláson. Amúgy meg ha csörömpöl hidegen,az lehet a szar olajtól,vagy a hirdótökék kopottságától,azt meg 8szelepesben olcsó cserélni. Ha nem eszi az olajat vészesen,nem szabad megbontani azt a motort.
invictus Elküldve Június30, 2008 Elküldve Június30, 2008 Én is már egy ideje töröm a fejem egy SE-re való átalakításon, azonban nekem ugye nem c16nz motorom van, hanem x16sz. Ahogy néztem a két motor csak az AGR szelepben és a gyújtásmodulban tér el. Így is kivitelezhető az átépítés vagy felejtős?
FPepe Elküldve Június30, 2008 Elküldve Június30, 2008 Én is már egy ideje töröm a fejem egy SE-re való átalakításon, azonban nekem ugye nem c16nz motorom van, hanem x16sz. Ahogy néztem a két motor csak az AGR szelepben és a gyújtásmodulban tér el. Így is kivitelezhető az átépítés vagy felejtős? Kivitelezhető, mert az átalakításnál cserélődik a teljes motorvezérlő kábelköteg a compival együtt, és a hengerfejjel, szívósorral együtt.
invictus Elküldve Június30, 2008 Elküldve Június30, 2008 Kivitelezhető, mert az átalakításnál cserélődik a teljes motorvezérlő kábelköteg a compival együtt, és a hengerfejjel, szívósorral együtt. Köszi. Megnyugodtam. :rolleyes:
epk947 Elküldve Június30, 2008 Elküldve Június30, 2008 Cs! 270e km felett ha 1 kis motorfelújitásra adom a fejemet akkor mit érdemes kicseréltetni?Hideg motorral szokot csörögni, kattogni valami... :S Meg szeretnék 1 kicsit lekapatni a hengerfejböl :rolleyes: Mennyit ér az?Vagy valami kis powert hogy tudok belecsempészni? Egy kis powert úgy tudsz belecsempészni, ha felújítod a motort! Ha ennél is több kell akkor cseréld le a kocsit egy erősebbre. Ha 1 kicsit lekapatsz a hengerfejből az annyit ér, hogy tőtheted bele a drága Shell vííípowert ha nem akarod, hogy csörögjön mint a csörgőkígyó állat. Komoly műszaki háttér nélkül ne fogj tuningolásba, hacsak a pénz nem számít! Direktszűrő, sporty kipufújó nem megoldás.
epk947 Elküldve Június30, 2008 Elküldve Június30, 2008 Sziasztok! A képet neten találtam. Ez a kék cső mire szolgál? Amit néztem a légszűrő dobozára megy rá. Ott van egy műanyag doboz ami elosztja a hideg meleg levegőt (gondolom én). Segítsetek. ;) Direktszűrő miatt szeretném. Amúgy kíváncsi lennék, hogy ha eccer mégis elhatározza ennek a kocsinak a gazdája, hogy motorteret mosat, akkor mit csinál a direktszűrőjével? Bár asszem ez a veszély nem fenyegeti ezt a motort, mert amint látszik azt még sosem mosták. :rolleyes:
gr3ddy Elküldve Július1, 2008 Elküldve Július1, 2008 Amúgy kíváncsi lennék, hogy ha eccer mégis elhatározza ennek a kocsinak a gazdája, hogy motorteret mosat, akkor mit csinál a direktszűrőjével? Bár asszem ez a veszély nem fenyegeti ezt a motort, mert amint látszik azt még sosem mosták. :rolleyes: ráhúz egy tecsós zacsit ;)
opel16v Elküldve Július1, 2008 Elküldve Július1, 2008 Nyóccelepes... de ki tudja milyet vesz az ember... és ha az még szarabb mint ami van? :rolleyes: Nem lehet tudni!! Meg mint mondtam kicsit le akarok szedetni a hengerböl... akkor minek vegyek 1 másikat...abból is le akarnék ;) A másik pedig h 200e km alatt nem iagzán van már astra motor... jó...van...ecotec 80e- ért!Akkor meg már inkább 1 új csináltatott motor! Sztem... Úgy számolj, hogy az új cuccok, a gépműhely, és az egyéb költségek legalább 250e huf, ha rendesen akarod megcsinálni. :lol: ráhúz egy tecsós zacsit :lol: én is így szoktam a versenygépsason, egyszer jól rajta is felejtettem, úgy indítottam. Össze is roppant a direktszűrő ;)
dekor-dekor Elküldve Július1, 2008 Elküldve Július1, 2008 Sziasztok! Egy 1,4-es 16 szelepes motor felújítása mit kóstál? (kb)
PottR Elküldve Július1, 2008 Elküldve Július1, 2008 Sziasztok Cartársak! Valaki használt már Metabond Old Spezialt? Mi a vélemény róla? Tényleg olyan jó,mint ahogy ők mondják, vagy kár ilyesmire költeni?? Esetleg valaki ismeri a XADO gélt? Válaszaitokat várom! Előre is köszi!
opel16v Elküldve Július1, 2008 Elküldve Július1, 2008 Sziasztok! Egy 1,4-es 16 szelepes motor felújítása mit kóstál? (kb) 250-350, attól függ, mi mennyire, és hogy hol ;) Lehet mondjuk bontva jó állapotú blokkokat kifogni... miért kellene neked ez? Valaki használt már Metabond Old Spezialt? Mi a vélemény róla? Tényleg olyan jó,mint ahogy ők mondják, vagy kár ilyesmire költeni?? Motort nem újít fel, de javít a kenésen az öreg motoroknál. Ugyanúgy állagmegőrzésre hivatott, csak ez az öregebb motorokra alkalmazható, amelyik laza illesztéssel készült, vagy már az van :rolleyes:
loree_gsi16v Elküldve Július1, 2008 Elküldve Július1, 2008 250-350, attól függ, mi mennyire, és hogy hol ;) Lehet mondjuk bontva jó állapotú blokkokat kifogni... miért kellene neked ez? Motort nem újít fel, de javít a kenésen az öreg motoroknál. Ugyanúgy állagmegőrzésre hivatott, csak ez az öregebb motorokra alkalmazható, amelyik laza illesztéssel készült, vagy már az van :rolleyes: Pl. 200ezer km-s géjesimbe is, igaz ;)
opel16v Elküldve Július1, 2008 Elküldve Július1, 2008 Pl. 200ezer km-s géjesimbe is, igaz :rolleyes: Mi a bajod vele? Abba inkább C-t raknék...
loree_gsi16v Elküldve Július1, 2008 Elküldve Július1, 2008 Mi a bajod vele? Abba inkább C-t raknék... És milyen árba lehet beszerezni nálad klubbos kedvezménnyel?
amavisca Elküldve Július1, 2008 Elküldve Július1, 2008 Milyen motorról beszélünk egyáltalán? Ha C14NZ vagy C16NZ,akkor inkább az SE-re alakításon agyalj,ne a hengerfej buzeráláson. Amúgy meg ha csörömpöl hidegen,az lehet a szar olajtól,vagy a hirdótökék kopottságától,azt meg 8szelepesben olcsó cserélni. Ha nem eszi az olajat vészesen,nem szabad megbontani azt a motort. C16Nz. Olajat nem eszi!Legfeljebb 1 minimálisan.Hogy is lehet átalakítani SE-re? :S
Recommended Posts