Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

28389910.jpg

2007.02. hóban volt 2200 Ft... én egy asszem OFF Renault márkakerben vettem a XV.kerben. kifelé a szentmihályin a pólus után jobboldalt..

De van ott valami kontakt a honlapon.. én felhivtam a usert, és megmondta a közelemben hol van forgalmazójuk...

Link to comment
Megosztás:

Benzin szűrőből mi (márka) számít identnek? :D

Pl Csergőben és jobb autósboltokban csak mondod hogy ident típust kérsz, és adják :D

Amúgy több beszállító is rá szokott dolgozni a gyári készletre, így nehéz megmondani

egy-egy alkatrész esetében, hogy kik is voltak a beszállítók (mármint aki nincs a kereskedelemben) :P

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma itt Győrben a belvárosban megállt a kocsim, furcsa hang kíséretében.

Kiszálltam, félretoltam a tilosba, aztán szemre semmi, így hát levettem a vezérműszíj fedelemet és meglepve tapasztaltam, hogy a szíj teljesen laza, a feszítőgörgő csavarja eltörött és kandikál ki a műanyag takaró oldalán ütötte lyukon.

Bíztam benne, hogy a hengerfejben nem mentek végbe roncsolásos elváltozások( húúú ez de milyenre sikerült..), szóval hogy nem szakadt össze semmi.

Melóba bevontatás után, kerék levesz, kényelmesen belefúr a motorblokk síkjában tört (8,8-as kovácsolt)csavarba, kihajtószárral kivesz, aztán összerak.

Összerakás után abszolút nem indul, könnyen pörög önindítózva. Szelepfedél levétele után már egyértelmű volt 4db kipuff.szelephimba kettétörve.

Szóval a szerelő haverom szerint, ha a hidrotőke nyomása mondjuk holnapra engedi, akkor kis szerencsével a hidrotőkét visszakínozva, a hengerfej levétele nélkül ügyesen összerakhatom az új himbákkal.A darabokat (max 3-ra törtek/db) mágneses matatással vadászgattam, és remélem nem ment lejjebb. Ha ki lesz véve a benntmaradt része(a hidrotőke gömbjét befoglaló) a himbának, azért összerakom mindegyiket, hogy minden darabját megtaláltam-e.

Csaknem rondítottak a darabok bele a motorba ,az olajban eljutva máshová.

Kb 800km van a metabond olajomban. Ja a vezérlésösszerakásban alig több, mint 10eKm volt.

A kérdésem az lenne, hogy lehetséges-e, hogy hengerfej levétele nélkül összerakható lesz???? Ja a gép C14Nz.

Üdv:

Karesz

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma itt Győrben a belvárosban megállt a kocsim, furcsa hang kíséretében.

Kiszálltam, félretoltam a tilosba, aztán szemre semmi, így hát levettem a vezérműszíj fedelemet és meglepve tapasztaltam, hogy a szíj teljesen laza, a feszítőgörgő csavarja eltörött és kandikál ki a műanyag takaró oldalán ütötte lyukon.

Bíztam benne, hogy a hengerfejben nem mentek végbe roncsolásos elváltozások( húúú ez de milyenre sikerült..), szóval hogy nem szakadt össze semmi.

Melóba bevontatás után, kerék levesz, kényelmesen belefúr a motorblokk síkjában tört (8,8-as kovácsolt)csavarba, kihajtószárral kivesz, aztán összerak.

Összerakás után abszolút nem indul, könnyen pörög önindítózva. Szelepfedél levétele után már egyértelmű volt 4db kipuff.szelephimba kettétörve.

Szóval a szerelő haverom szerint, ha a hidrotőke nyomása mondjuk holnapra engedi, akkor kis szerencsével a hidrotőkét visszakínozva, a hengerfej levétele nélkül ügyesen összerakhatom az új himbákkal.A darabokat (max 3-ra törtek/db) mágneses matatással vadászgattam, és remélem nem ment lejjebb. Ha ki lesz véve a benntmaradt része(a hidrotőke gömbjét befoglaló) a himbának, azért összerakom mindegyiket, hogy minden darabját megtaláltam-e.

Csaknem rondítottak a darabok bele a motorba ,az olajban eljutva máshová.

Kb 800km van a metabond olajomban. Ja a vezérlésösszerakásban alig több, mint 10eKm volt.

A kérdésem az lenne, hogy lehetséges-e, hogy hengerfej levétele nélkül összerakható lesz???? Ja a gép C14Nz.

Üdv:

Karesz

Én azért csak leszedném azt a hf-t. Ki tudja hány darabra törtek a himbák, meg milyen egyéb kárt okozot a hf-ben, a dugókban ez a kis malőr. :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma itt Győrben a belvárosban megállt a kocsim, furcsa hang kíséretében.

Kiszálltam, félretoltam a tilosba, aztán szemre semmi, így hát levettem a vezérműszíj fedelemet és meglepve tapasztaltam, hogy a szíj teljesen laza, a feszítőgörgő csavarja eltörött és kandikál ki a műanyag takaró oldalán ütötte lyukon.

Bíztam benne, hogy a hengerfejben nem mentek végbe roncsolásos elváltozások( húúú ez de milyenre sikerült..), szóval hogy nem szakadt össze semmi.

Melóba bevontatás után, kerék levesz, kényelmesen belefúr a motorblokk síkjában tört (8,8-as kovácsolt)csavarba, kihajtószárral kivesz, aztán összerak.

Összerakás után abszolút nem indul, könnyen pörög önindítózva. Szelepfedél levétele után már egyértelmű volt 4db kipuff.szelephimba kettétörve.

Szóval a szerelő haverom szerint, ha a hidrotőke nyomása mondjuk holnapra engedi, akkor kis szerencsével a hidrotőkét visszakínozva, a hengerfej levétele nélkül ügyesen összerakhatom az új himbákkal.A darabokat (max 3-ra törtek/db) mágneses matatással vadászgattam, és remélem nem ment lejjebb. Ha ki lesz véve a benntmaradt része(a hidrotőke gömbjét befoglaló) a himbának, azért összerakom mindegyiket, hogy minden darabját megtaláltam-e.

Csaknem rondítottak a darabok bele a motorba ,az olajban eljutva máshová.

Kb 800km van a metabond olajomban. Ja a vezérlésösszerakásban alig több, mint 10eKm volt.

A kérdésem az lenne, hogy lehetséges-e, hogy hengerfej levétele nélkül összerakható lesz???? Ja a gép C14Nz.

Üdv:

Karesz

C14NZ re nem jellemző, hogy összeakadna. De ha eltörött 4 himbát,(amit kilehet hf levétele nélkül cserélni)de azért édenes lenne levenni a szelep véget, mert ha kicsit is görbült, akkor nagyobb bajt csinálsz.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni! Szeretném levenni a jobb oldali hátsó ajtó kárpitját mert nem mindig zár be az ajtó. Ebben kérnék segítséget hogy hogyan lehet leszedni azt már néztem hogy 4db csavar tartja de hogyan tovább pl az ablak tekerőt hogyan tudom lepatintani meg a kárpitott az ajtó nyitó kar boritást le tudtam szedni :-) tovább nem. Előre is köszönöm szépen a választ.

Üdv: Imi

C14SE GL 95.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni! Szeretném levenni a jobb oldali hátsó ajtó kárpitját mert nem mindig zár be az ajtó. Ebben kérnék segítséget hogy hogyan lehet leszedni azt már néztem hogy 4db csavar tartja de hogyan tovább pl az ablak tekerőt hogyan tudom lepatintani meg a kárpitott az ajtó nyitó kar boritást le tudtam szedni :-) tovább nem. Előre is köszönöm szépen a választ.

Üdv: Imi

C14SE GL 95.

Ezt kell kivenni

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma itt Győrben a belvárosban megállt a kocsim, furcsa hang kíséretében.

Kiszálltam, félretoltam a tilosba, aztán szemre semmi, így hát levettem a vezérműszíj fedelemet és meglepve tapasztaltam, hogy a szíj teljesen laza, a feszítőgörgő csavarja eltörött és kandikál ki a műanyag takaró oldalán ütötte lyukon.

De MIÉRT tört el az a csavar? Van valami ötleted?

Link to comment
Megosztás:

sziasztok! a hűtöm,ill. a turbóhűtőmről porlik le a lamellák! 14 éves a gép.1.7-es isuzu turbódízel. valaki tudna tanácsot adni vagy kuka,vagy bírja azért míg nem kez folyni. egyébként mennyit kóstálna a 2 hűtő?

Addig ne cseréld amíg nem folyik, a lamellák a csövek közé vannak forrasztva, ha elkezdi csipegetni a vizet akkor cseréld ki. A lamellák kiesésével elvileg kicsit romlik a hűtésed, de lehet észre sem fogod venni. Az új hűtót Csergőéknél nézd meg, ha bontottat akarsz akkor bontó, esetleg rákeresel neten, de ezek is ki tudja mennyire vízköves, tömődött, lyukas.

Link to comment
Megosztás:

Addig ne cseréld amíg nem folyik, a lamellák a csövek közé vannak forrasztva, ha elkezdi csipegetni a vizet akkor cseréld ki. A lamellák kiesésével elvileg kicsit romlik a hűtésed, de lehet észre sem fogod venni. Az új hűtót Csergőéknél nézd meg, ha bontottat akarsz akkor bontó, esetleg rákeresel neten, de ezek is ki tudja mennyire vízköves, tömődött, lyukas.

Esetleg Bp-en tudom javasolni a Zs+U kft-t, elég jó áron vannak ilyen cuccaik. Vaterán keress rájuk (zsukft) és ott kérj árajánlatot.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.