opel16v Elküldve Június10, 2008 Megoszt Elküldve Június10, 2008 ér valamit ez a tisztító , mi a tapasztalat ? igen :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Június10, 2008 Megoszt Elküldve Június10, 2008 igen :D és mi az ára ? kb ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Június10, 2008 Megoszt Elküldve Június10, 2008 nem kell beleöntöd, kijárod, szűrőt cserélsz, örülsz :D Benzin szűrőt? Miért? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Június10, 2008 Megoszt Elküldve Június10, 2008 mert leold egy rakás koszt Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Június10, 2008 Megoszt Elküldve Június10, 2008 a tartályból? Milyen márkájú szűrőt érdemes venni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június10, 2008 Megoszt Elküldve Június10, 2008 és mi az ára ? kb ? 2500 körül asszem. a tartályból? Milyen márkájú szűrőt érdemes venni? gyárit vagy valamelyik identet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Június10, 2008 Megoszt Elküldve Június10, 2008 2007.02. hóban volt 2200 Ft... én egy asszem OFF Renault márkakerben vettem a XV.kerben. kifelé a szentmihályin a pólus után jobboldalt.. De van ott valami kontakt a honlapon.. én felhivtam a usert, és megmondta a közelemben hol van forgalmazójuk... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Június10, 2008 Megoszt Elküldve Június10, 2008 gyárit vagy valamelyik identet. Mi az az ident? Márkás vagy mi? Pl. MANN, WiX az jó? Armafilt, Alco? (Bárdinál néztem) Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Június11, 2008 Megoszt Elküldve Június11, 2008 Mi az az ident? Márkás vagy mi? Pl. MANN, WiX az jó? Armafilt, Alco? (Bárdinál néztem) Gyári beszállító. Állítólag ugyanaz mint a gyári csak nem GM-es dobozban kapod.....állítólag :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Június11, 2008 Megoszt Elküldve Június11, 2008 Benzin szűrőből mi (márka) számít identnek? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június11, 2008 Megoszt Elküldve Június11, 2008 Benzin szűrőből mi (márka) számít identnek? :D Pl Csergőben és jobb autósboltokban csak mondod hogy ident típust kérsz, és adják :D Amúgy több beszállító is rá szokott dolgozni a gyári készletre, így nehéz megmondani egy-egy alkatrész esetében, hogy kik is voltak a beszállítók (mármint aki nincs a kereskedelemben) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Június11, 2008 Megoszt Elküldve Június11, 2008 Köszi, akkor majd a boltos tudja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
loree_gsi16v Elküldve Június11, 2008 Megoszt Elküldve Június11, 2008 Érdeklődnék, hogy c20xe (nem DIS) motorblokkon hol lehet csatlakoztatni az olajnyomásmérő órát (az elosztó fedél mögötti hernyócsavar helyére)? A másik kérdésem pedig, hogy az olajhőfok mérő gombát hová kell betekerni? A választ előre is THX. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aranykard Elküldve Június11, 2008 Megoszt Elküldve Június11, 2008 Sziasztok! Ma itt Győrben a belvárosban megállt a kocsim, furcsa hang kíséretében. Kiszálltam, félretoltam a tilosba, aztán szemre semmi, így hát levettem a vezérműszíj fedelemet és meglepve tapasztaltam, hogy a szíj teljesen laza, a feszítőgörgő csavarja eltörött és kandikál ki a műanyag takaró oldalán ütötte lyukon. Bíztam benne, hogy a hengerfejben nem mentek végbe roncsolásos elváltozások( húúú ez de milyenre sikerült..), szóval hogy nem szakadt össze semmi. Melóba bevontatás után, kerék levesz, kényelmesen belefúr a motorblokk síkjában tört (8,8-as kovácsolt)csavarba, kihajtószárral kivesz, aztán összerak. Összerakás után abszolút nem indul, könnyen pörög önindítózva. Szelepfedél levétele után már egyértelmű volt 4db kipuff.szelephimba kettétörve. Szóval a szerelő haverom szerint, ha a hidrotőke nyomása mondjuk holnapra engedi, akkor kis szerencsével a hidrotőkét visszakínozva, a hengerfej levétele nélkül ügyesen összerakhatom az új himbákkal.A darabokat (max 3-ra törtek/db) mágneses matatással vadászgattam, és remélem nem ment lejjebb. Ha ki lesz véve a benntmaradt része(a hidrotőke gömbjét befoglaló) a himbának, azért összerakom mindegyiket, hogy minden darabját megtaláltam-e. Csaknem rondítottak a darabok bele a motorba ,az olajban eljutva máshová. Kb 800km van a metabond olajomban. Ja a vezérlésösszerakásban alig több, mint 10eKm volt. A kérdésem az lenne, hogy lehetséges-e, hogy hengerfej levétele nélkül összerakható lesz???? Ja a gép C14Nz. Üdv: Karesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Június11, 2008 Megoszt Elküldve Június11, 2008 Sziasztok! Ma itt Győrben a belvárosban megállt a kocsim, furcsa hang kíséretében. Kiszálltam, félretoltam a tilosba, aztán szemre semmi, így hát levettem a vezérműszíj fedelemet és meglepve tapasztaltam, hogy a szíj teljesen laza, a feszítőgörgő csavarja eltörött és kandikál ki a műanyag takaró oldalán ütötte lyukon. Bíztam benne, hogy a hengerfejben nem mentek végbe roncsolásos elváltozások( húúú ez de milyenre sikerült..), szóval hogy nem szakadt össze semmi. Melóba bevontatás után, kerék levesz, kényelmesen belefúr a motorblokk síkjában tört (8,8-as kovácsolt)csavarba, kihajtószárral kivesz, aztán összerak. Összerakás után abszolút nem indul, könnyen pörög önindítózva. Szelepfedél levétele után már egyértelmű volt 4db kipuff.szelephimba kettétörve. Szóval a szerelő haverom szerint, ha a hidrotőke nyomása mondjuk holnapra engedi, akkor kis szerencsével a hidrotőkét visszakínozva, a hengerfej levétele nélkül ügyesen összerakhatom az új himbákkal.A darabokat (max 3-ra törtek/db) mágneses matatással vadászgattam, és remélem nem ment lejjebb. Ha ki lesz véve a benntmaradt része(a hidrotőke gömbjét befoglaló) a himbának, azért összerakom mindegyiket, hogy minden darabját megtaláltam-e. Csaknem rondítottak a darabok bele a motorba ,az olajban eljutva máshová. Kb 800km van a metabond olajomban. Ja a vezérlésösszerakásban alig több, mint 10eKm volt. A kérdésem az lenne, hogy lehetséges-e, hogy hengerfej levétele nélkül összerakható lesz???? Ja a gép C14Nz. Üdv: Karesz Én azért csak leszedném azt a hf-t. Ki tudja hány darabra törtek a himbák, meg milyen egyéb kárt okozot a hf-ben, a dugókban ez a kis malőr. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
aneleh Elküldve Június11, 2008 Megoszt Elküldve Június11, 2008 Sziasztok! Ma itt Győrben a belvárosban megállt a kocsim, furcsa hang kíséretében. Kiszálltam, félretoltam a tilosba, aztán szemre semmi, így hát levettem a vezérműszíj fedelemet és meglepve tapasztaltam, hogy a szíj teljesen laza, a feszítőgörgő csavarja eltörött és kandikál ki a műanyag takaró oldalán ütötte lyukon. Bíztam benne, hogy a hengerfejben nem mentek végbe roncsolásos elváltozások( húúú ez de milyenre sikerült..), szóval hogy nem szakadt össze semmi. Melóba bevontatás után, kerék levesz, kényelmesen belefúr a motorblokk síkjában tört (8,8-as kovácsolt)csavarba, kihajtószárral kivesz, aztán összerak. Összerakás után abszolút nem indul, könnyen pörög önindítózva. Szelepfedél levétele után már egyértelmű volt 4db kipuff.szelephimba kettétörve. Szóval a szerelő haverom szerint, ha a hidrotőke nyomása mondjuk holnapra engedi, akkor kis szerencsével a hidrotőkét visszakínozva, a hengerfej levétele nélkül ügyesen összerakhatom az új himbákkal.A darabokat (max 3-ra törtek/db) mágneses matatással vadászgattam, és remélem nem ment lejjebb. Ha ki lesz véve a benntmaradt része(a hidrotőke gömbjét befoglaló) a himbának, azért összerakom mindegyiket, hogy minden darabját megtaláltam-e. Csaknem rondítottak a darabok bele a motorba ,az olajban eljutva máshová. Kb 800km van a metabond olajomban. Ja a vezérlésösszerakásban alig több, mint 10eKm volt. A kérdésem az lenne, hogy lehetséges-e, hogy hengerfej levétele nélkül összerakható lesz???? Ja a gép C14Nz. Üdv: Karesz C14NZ re nem jellemző, hogy összeakadna. De ha eltörött 4 himbát,(amit kilehet hf levétele nélkül cserélni)de azért édenes lenne levenni a szelep véget, mert ha kicsit is görbült, akkor nagyobb bajt csinálsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve Június11, 2008 Megoszt Elküldve Június11, 2008 Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni! Szeretném levenni a jobb oldali hátsó ajtó kárpitját mert nem mindig zár be az ajtó. Ebben kérnék segítséget hogy hogyan lehet leszedni azt már néztem hogy 4db csavar tartja de hogyan tovább pl az ablak tekerőt hogyan tudom lepatintani meg a kárpitott az ajtó nyitó kar boritást le tudtam szedni :-) tovább nem. Előre is köszönöm szépen a választ. Üdv: Imi C14SE GL 95. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aneleh Elküldve Június11, 2008 Megoszt Elküldve Június11, 2008 Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni! Szeretném levenni a jobb oldali hátsó ajtó kárpitját mert nem mindig zár be az ajtó. Ebben kérnék segítséget hogy hogyan lehet leszedni azt már néztem hogy 4db csavar tartja de hogyan tovább pl az ablak tekerőt hogyan tudom lepatintani meg a kárpitott az ajtó nyitó kar boritást le tudtam szedni :-) tovább nem. Előre is köszönöm szépen a választ. Üdv: Imi C14SE GL 95. Ezt kell kivenni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Június11, 2008 Megoszt Elküldve Június11, 2008 Úgy néz ki, használt a tisztitó. Azóta semmi gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Június11, 2008 Megoszt Elküldve Június11, 2008 Sziasztok! Ma itt Győrben a belvárosban megállt a kocsim, furcsa hang kíséretében. Kiszálltam, félretoltam a tilosba, aztán szemre semmi, így hát levettem a vezérműszíj fedelemet és meglepve tapasztaltam, hogy a szíj teljesen laza, a feszítőgörgő csavarja eltörött és kandikál ki a műanyag takaró oldalán ütötte lyukon. De MIÉRT tört el az a csavar? Van valami ötleted? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június12, 2008 Megoszt Elküldve Június12, 2008 talán mert kilazult, nem volt meghúzva rendesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aranykard Elküldve Június12, 2008 Megoszt Elküldve Június12, 2008 talán mert kilazult, nem volt meghúzva rendesen. Az biztos, hogy a benntmaradt rész sírva jött ki a kihajtóval. úgyhogy passz. Szinte tiszta nyírásnak megfelelő felülete van a törésnek. Na mindegy holnap hengerfejleszedés, aztán összerakás az új himbákkal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imicske Elküldve Június12, 2008 Megoszt Elküldve Június12, 2008 sziasztok! a hűtöm,ill. a turbóhűtőmről porlik le a lamellák! 14 éves a gép.1.7-es isuzu turbódízel. valaki tudna tanácsot adni vagy kuka,vagy bírja azért míg nem kez folyni. egyébként mennyit kóstálna a 2 hűtő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
loree_gsi16v Elküldve Június14, 2008 Megoszt Elküldve Június14, 2008 sziasztok! a hűtöm,ill. a turbóhűtőmről porlik le a lamellák! 14 éves a gép.1.7-es isuzu turbódízel. valaki tudna tanácsot adni vagy kuka,vagy bírja azért míg nem kez folyni. egyébként mennyit kóstálna a 2 hűtő? Addig ne cseréld amíg nem folyik, a lamellák a csövek közé vannak forrasztva, ha elkezdi csipegetni a vizet akkor cseréld ki. A lamellák kiesésével elvileg kicsit romlik a hűtésed, de lehet észre sem fogod venni. Az új hűtót Csergőéknél nézd meg, ha bontottat akarsz akkor bontó, esetleg rákeresel neten, de ezek is ki tudja mennyire vízköves, tömődött, lyukas. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június14, 2008 Megoszt Elküldve Június14, 2008 Addig ne cseréld amíg nem folyik, a lamellák a csövek közé vannak forrasztva, ha elkezdi csipegetni a vizet akkor cseréld ki. A lamellák kiesésével elvileg kicsit romlik a hűtésed, de lehet észre sem fogod venni. Az új hűtót Csergőéknél nézd meg, ha bontottat akarsz akkor bontó, esetleg rákeresel neten, de ezek is ki tudja mennyire vízköves, tömődött, lyukas. Esetleg Bp-en tudom javasolni a Zs+U kft-t, elég jó áron vannak ilyen cuccaik. Vaterán keress rájuk (zsukft) és ott kérj árajánlatot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts