FPepe Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 1.4-esből biztos volt 90 lovas én egyébbként klíma nélkülit már nem vennék meg Volt, a 16 szelepes. De ez a képen 8-szelepes és hengerenkénti injektoros. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aneleh Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 Nagyon köszönöm. Már csak azt kelle megtudni, hogy a rotor állásából hogyan tudhatom meg, hogy épp melyik hengernél van a gyujtás? Az X20XEV-ről át tudnád küldeni nekem azt a PDF-et? Vagy ez a sok infó egy progiban van benne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 Köszi! Balra forog és lent van az 1, tőle jobbra fel meg a 2, fent a 3 és tovább a 4? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 Szerintem csak elírás, ránézésre ez C16SE, ami 100LE-s. Jól néz ki, ennyiért megéri. Ott is van a hátsó ajtón, hogy 1.6 SI :D . Link to comment Megosztás: More sharing options...
loree_gsi16v Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 Segítséget szeretnék kérni, x16xel szelepszár tömítés cseréjében. Mindenképp le kell venni a hengerfejet, vagy ki lehet úgy is cserélni csak genyo meló? Ha le kell venni pontosan mire figyeljek az alapszabájakon kívül? Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 Sziasztok! Központi zár ügyben érdeklődnék. Az a gondom hogy a távirányitóval egyáltalán nem müködik a központi zár de kulcsal tom zárni. De néha valamiért a jobb oldali hátsó ajtó nem mindig záródik. Mi lehet a gond? A kocsi 95-ös évjáratú C14SE. Előre is köszönöm szépen a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pjoc Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 Sziasztok! Központi zár ügyben érdeklődnék. Az a gondom hogy a távirányitóval egyáltalán nem müködik a központi zár de kulcsal tom zárni. De néha valamiért a jobb oldali hátsó ajtó nem mindig záródik. Mi lehet a gond? A kocsi 95-ös évjáratú C14SE. Előre is köszönöm szépen a segítséget. Vedd le az ajtókárpitot, lehet csak a vezérlő vezeték szigetelése van kikopva, és letestel, nekem ez volt a hátsóajtónál a hiba. De ezt inkább az elektromosba kellett volna kérdezni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 ...De néha valamiért a jobb oldali hátsó ajtó nem mindig záródik. Mi lehet a gond?... Nekem a bal hátsó volt ilyen, WD 40 megoldotta. Szorult egy picit a kárpit alatt a technika :D . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Június9, 2008 Megoszt Elküldve Június9, 2008 Köszi szépen mindenkinek a segítséget. Klíma nálam nem (annyira) fontos szempont, mert nem birja a szemem. Én inkább a szervo és elől elektromos ablak felé hajlok, ez meg így adott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aneleh Elküldve Június9, 2008 Megoszt Elküldve Június9, 2008 Segítséget szeretnék kérni, x16xel szelepszár tömítés cseréjében. Mindenképp le kell venni a hengerfejet, vagy ki lehet úgy is cserélni csak genyo meló? Ha le kell venni pontosan mire figyeljek az alapszabájakon kívül? Előre is köszi! Opelnál általában le. Én anno valamikor Ladás és Skodás korszakban 10 bár nyomást adtam az átalakított gyertán keresztül és fenttartotta a szelepeket nagy erővel. Én így cseréltem szimeringet mindig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június9, 2008 Megoszt Elküldve Június9, 2008 Opelnál általában le. Én anno valamikor Ladás és Skodás korszakban 10 bár nyomást adtam az átalakított gyertán keresztül és fenttartotta a szelepeket nagy erővel. Én így cseréltem szimeringet mindig. Én úgy hallottam megoldható HF levétele nélkül is, az adott szelephez tartozó dugattyút mindig felső holtpontra kell állítani, és akkor nem esik be a szelep. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aneleh Elküldve Június9, 2008 Megoszt Elküldve Június9, 2008 Én úgy hallottam megoldható HF levétele nélkül is, az adott szelephez tartozó dugattyút mindig felső holtpontra kell állítani, és akkor nem esik be a szelep. 2 esélyes. Ha beesett, akkor úgyis le kell venni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Június9, 2008 Megoszt Elküldve Június9, 2008 Én úgy hallottam megoldható HF levétele nélkül is, az adott szelephez tartozó dugattyút mindig felső holtpontra kell állítani, és akkor nem esik be a szelep. Rá lehet segíteni egy kis sűrített levegővel is, de nem muszáj. A lényeg hogy mindíg legyen felső holtponton a henger, ahogy Pepe is írta. Be esni meg legfeljebb 1csm-t tud. Nagy kaland. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aneleh Elküldve Június9, 2008 Megoszt Elküldve Június9, 2008 Rá lehet segíteni egy kis sűrített levegővel is, de nem muszáj. A lényeg hogy mindíg legyen felső holtponton a henger, ahogy Pepe is írta. Be esni meg legfeljebb 1csm-t tud. Nagy kaland. 1cm akart lenni? De a éket is vissza kell tenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Június9, 2008 Megoszt Elküldve Június9, 2008 Köszi. Tulajdonképpen, ő miatta kérdem, erősen elgondolkodtató Egy tuti, nem 90LE. :D Ez egy 8szelepes, hengerenkénti injektorral. Ha 1.4, akkor 82LE, ha 1.6, akkor pedig 100. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Június10, 2008 Megoszt Elküldve Június10, 2008 Egy tuti, nem 90LE. :D Ez egy 8szelepes, hengerenkénti injektorral. Ha 1.4, akkor 82LE, ha 1.6, akkor pedig 100. 1.6 8V hengerenkénti injektorral 100ló? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Június10, 2008 Megoszt Elküldve Június10, 2008 A mocimmal lehet hogy van egy kis gond, de lehet, hogy csak a gyertyákat kellene cserélni. Az a szindróma, hogy mikor hidegen indítom el, pár másodpercig olyan mintha csak 2 henger menne (vagy 3), de nem mindig, eddig 2x csinálta. Elég egenetleül jár, olyan mint egy rosszabb dizel. Aztán pár másodpercen belül minden megjavul. Ha gázt adok egyből, akkor sem javul meg hamarabb. Aztán az autó rendben van, húz meg minden, nem torpan meg... Mi lehet a gond? Gyertya lehet? Elvileg nincs bennük sok Km, kb. 20.000, GM gyertyák. Most volt vezérműszíj csere, generátor szíj csere, plusz egy olyan sport légszűrőt tettem be, ami már viszonylag rég megtisztítva áll van egy dobozban. Az nem baj, hogy nem használtam azt a szűrőt? Az az olaj réteg nem jön le róla? A szerlő(m) azt mondta, hogy tegyek bele injektor tisztitót, kicsit töményebben, mint az előírás. Meglátjuk.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június10, 2008 Megoszt Elküldve Június10, 2008 1.6 8V hengerenkénti injektorral 100ló? Igen. A szerlő(m) azt mondta, hogy tegyek bele injektor tisztitót, kicsit töményebben, mint az előírás. Meglátjuk.... Protec kell neked akkor, azt fél tank benyához hozzáöntöd, és nehéz jobb lábbal kijárod :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Június10, 2008 Megoszt Elküldve Június10, 2008 Igen. Protec kell neked akkor, azt fél tank benyához hozzáöntöd, és nehéz jobb lábbal kijárod :D Szia , mi ennek az injektortisztítónak a hivatalos neve ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június10, 2008 Megoszt Elküldve Június10, 2008 Szia , mi ennek az injektortisztítónak a hivatalos neve ? Protec. piros konzervdoboz, általában az opel szervizekben lehet kapni pl :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Június10, 2008 Megoszt Elküldve Június10, 2008 Ez, ugye? http://www.pro-tec.hu/flc.htm Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június10, 2008 Megoszt Elküldve Június10, 2008 Ez, ugye? http://www.pro-tec.hu/flc.htm ja Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Június10, 2008 Megoszt Elküldve Június10, 2008 A honlapon valami injektor tisztitó készüléket ajánlanak. Az adalékhon nincs írva, hogy injektor tisztitó. Mi az a készülék? Kell az nekem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Június10, 2008 Megoszt Elküldve Június10, 2008 nem kell beleöntöd, kijárod, szűrőt cserélsz, örülsz :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Június10, 2008 Megoszt Elküldve Június10, 2008 nem kell beleöntöd, kijárod, szűrőt cserélsz, örülsz :D ér valamit ez a tisztító , mi a tapasztalat ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts