Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

Központi zár ügyben érdeklődnék. Az a gondom hogy a távirányitóval egyáltalán nem müködik a központi zár de kulcsal tom zárni. De néha valamiért a jobb oldali hátsó ajtó nem mindig záródik. Mi lehet a gond? A kocsi 95-ös évjáratú C14SE.

Előre is köszönöm szépen a segítséget.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Központi zár ügyben érdeklődnék. Az a gondom hogy a távirányitóval egyáltalán nem müködik a központi zár de kulcsal tom zárni. De néha valamiért a jobb oldali hátsó ajtó nem mindig záródik. Mi lehet a gond? A kocsi 95-ös évjáratú C14SE.

Előre is köszönöm szépen a segítséget.

Vedd le az ajtókárpitot, lehet csak a vezérlő vezeték szigetelése van kikopva, és letestel, nekem ez volt a hátsóajtónál a hiba.

De ezt inkább az elektromosba kellett volna kérdezni!

Link to comment
Megosztás:

Segítséget szeretnék kérni, x16xel szelepszár tömítés cseréjében.

Mindenképp le kell venni a hengerfejet, vagy ki lehet úgy is cserélni csak genyo meló?

Ha le kell venni pontosan mire figyeljek az alapszabájakon kívül?

Előre is köszi!

Opelnál általában le.

Én anno valamikor Ladás és Skodás korszakban 10 bár nyomást adtam az átalakított gyertán keresztül és fenttartotta a szelepeket nagy erővel. Én így cseréltem szimeringet mindig.

Link to comment
Megosztás:

Opelnál általában le.

Én anno valamikor Ladás és Skodás korszakban 10 bár nyomást adtam az átalakított gyertán keresztül és fenttartotta a szelepeket nagy erővel. Én így cseréltem szimeringet mindig.

Én úgy hallottam megoldható HF levétele nélkül is, az adott szelephez tartozó dugattyút mindig felső holtpontra kell állítani, és akkor nem esik be a szelep.

Link to comment
Megosztás:

Én úgy hallottam megoldható HF levétele nélkül is, az adott szelephez tartozó dugattyút mindig felső holtpontra kell állítani, és akkor nem esik be a szelep.

Rá lehet segíteni egy kis sűrített levegővel is, de nem muszáj. A lényeg hogy mindíg legyen felső holtponton a henger, ahogy Pepe is írta.

Be esni meg legfeljebb 1csm-t tud. Nagy kaland.

Link to comment
Megosztás:

A mocimmal lehet hogy van egy kis gond, de lehet, hogy csak a gyertyákat kellene cserélni.

Az a szindróma, hogy mikor hidegen indítom el, pár másodpercig olyan mintha csak 2 henger menne (vagy 3), de nem mindig, eddig 2x csinálta. Elég egenetleül jár, olyan mint egy rosszabb dizel. Aztán pár másodpercen belül minden megjavul. Ha gázt adok egyből, akkor sem javul meg hamarabb. Aztán az autó rendben van, húz meg minden, nem torpan meg... Mi lehet a gond? Gyertya lehet? Elvileg nincs bennük sok Km, kb. 20.000, GM gyertyák.

Most volt vezérműszíj csere, generátor szíj csere, plusz egy olyan sport légszűrőt tettem be, ami már viszonylag rég megtisztítva áll van egy dobozban. Az nem baj, hogy nem használtam azt a szűrőt? Az az olaj réteg nem jön le róla?

A szerlő(m) azt mondta, hogy tegyek bele injektor tisztitót, kicsit töményebben, mint az előírás. Meglátjuk....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.