Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

IQBELA

Ha már mindenképp akarsz dobot venni ..

Döcögj el a Janodob nevü céghez ..

http://www.jano-dob.hu/

és kérj hatulra egy 50 es kereszt átmenö végdobot

valassz rá valami szép véget és kész

én ezt a dobot probaltam fel a kocsimra legutobb amikor ott voltam közép dobot rakatni a kocsimra..

de akkor nem volt keret végdob ra ..

de nagyon gondolkodom rajta hogy lecseréljem arra

de amig a mostani hulladék nem esek szét sztem nem rakom fel

a lényeg ennek a dobnak nagyon szép mély hangja van

de ha az nem teccene meghalgathatsz mas dobokat is nekem is fel probaltak rá párat hogy melyiknek milyen hangja lenne ..

jahh a középdob amit végül ott vettem és rakattam fel

mert az elözö tulaj kisporolta a rendszerböl :)

12e ft szereléssel 1üt, 50es atmenö 18ho garival

na udv

Link to comment
Megosztás:

Háj Sonique Gsi 16V!

Neked akkor egy ezressel olcsóbban dolgoztak..havernak asszem 13ért raktak fel közép dobot :wink: viszont ez a cserélgessünk,hallgassunk meg dolog érdekel. hogy csinálják? mindig felhegesztik? vagy vmi flexi megoldás..vmi izmos gumicsövel összefogják addig? :shock:

Csakmert nyárig szerintem nekem is szétesik, a még gyári kipuff :twisted:

Link to comment
Megosztás:

Háj Sonique Gsi 16V!

Neked akkor egy ezressel olcsóbban dolgoztak..havernak asszem 13ért raktak fel közép dobot :wink: viszont ez a cserélgessünk,hallgassunk meg dolog érdekel. hogy csinálják? mindig felhegesztik? vagy vmi flexi megoldás..vmi izmos gumicsövel összefogják addig? :shock:

Csakmert nyárig szerintem nekem is szétesik, a még gyári kipuff :twisted:

Az tény, hogy Janóék naon korrektűl dolgoznak és normál áron.

Szerintem nincs olyan dolog amit ne kérhetnél náluk. :)

Link to comment
Megosztás:

Azért érdemes bepillantani Dudáshoz is a Czobor utcába, ott van

a Nagy Lajos u. mellett. Nagyon korrekt munkát végez, és teljesen

egyedi dolgokban is nagymenő (pl. az Eclipse leömlő az valami

gyönyörű volt, amit véghezvitt. :lol: ). Emellett nagyon olcsó.

:idea:

Ez igaz lehet, mert nekem is mondta, h gond nélkül megvalósítható egy ilyen:

http://s8637744.shoplite.de/sess/utn154024...%2B01%2B06%3D29

csak az ára lombozott le, 45-50 e huf :?

de megpróbálok vele majd alkudozni, mert azért egy ilyen akkor is király lenne... :)

Link to comment
Megosztás:

Amugy azt vettem észre, hogy ök ketten a "nagy" versenyzök....de! és nem akarok lamella ellen beszélni, havernak joval borsosabb árat mondott mint a janoék.... szal szerintem meg kell nézni mind2öt, meg megkérdezni...(haver ha jol emlékszem majd egy 10est nyert rajta) 8)

Link to comment
Megosztás:

A kettő versenyében csakis az anyagon való spórolás jön elő

az ár tekintetében... Úgyhogy a haverod lehet hogy rövidebben

megúszta egy tizessel a dolgot, viszont két év múlva már rohad

a rosszabb minőségű anyag, míg a másik mondjuk 4 évig bírja... :)

Szerintem munkadíjban nagyon hasonlóan állnak.

Dudásban Nekem az a szimpibb, hogy nem igyexik minden áron

megfogni a kuncsaftot, nem adja alább a minőségi munka igényét.

Szívesen megmutatom majd az új kipufogórendszerem bárkinek,

szerintem meggyőző lesz (made by DudásDob).

Persze nem akarom alacsonyítani Janóékat sem, biztos Ők is szépen

dolgoznak, bár Nekem még nincs személyes tapasztalatom velük.

Tápiószecső!

Ebben igazad van. Két teli tank után máshogy szól már a dob. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Gábor!

Szerinted 1.6os astrára méretezett hátsódob felmegy 2000 8v motor mellé? mert úgy tervelem, hogy leömlő, kat marad (EU fuck), 57es cső végig és a végén a brutuséknál csináltatott dobom :?: :!:

vagy kell a közébdob a pufferelésfunkciója miatt :?:

Link to comment
Megosztás:

Aztec!

Nem igazán értem a kérdést. Ha Brutuséknál csinálták a hátsó dobod,

akkor igazán ők tudnák megmondani, hogy a 2000-es motorhoz is jó-e

a dobjuk. Ha átmenő, akkor csak a keresztmetszetnek kell legalább

50-esnek lennie, és akkor szerintem minden gond nélkül...

Ha valami gyári középdobot hagysz fent, akkor tök felesleges az

57-es cső. Ha pedig kiveszed a középdobot, sokkal hangosabb lesz a

kipufogó. Katalizátor után amúgy a középdob funkciója csekély...

Csakis a hangtompítás.

Link to comment
Megosztás:

Aztec!

Nem igazán értem a kérdést. Ha Brutuséknál csinálták a hátsó dobod,

akkor igazán ők tudnák megmondani, hogy a 2000-es motorhoz is jó-e

a dobjuk. Ha átmenő, akkor csak a keresztmetszetnek kell legalább

50-esnek lennie, és akkor szerintem minden gond nélkül...

Ha valami gyári középdobot hagysz fent, akkor tök felesleges az

57-es cső. Ha pedig kiveszed a középdobot, sokkal hangosabb lesz a

kipufogó. Katalizátor után amúgy a középdob funkciója csekély...

Csakis a hangtompítás.

Köszi :)

brutusékban nagyot csalódtam, mert mielött eladtam az autót végignéztük a dolgokat és igencsak kokány módjára csinálták meg a rendszerem...

Link to comment
Megosztás:

Köszi :)

brutusékban nagyot csalódtam, mert mielött eladtam az autót végignéztük a dolgokat és igencsak kokány módjára csinálták meg a rendszerem...

Nekem Kipufogó Klinikás rendszerem van, most voltam ott egy csőcserére megint. A srác átnézte a kipuff. rendszert, és azt mondta, hogy ugyan egy 1999-es dob van fent hátul, de kifogástalan állapotban van, azt is mondta, hogy nemrég vettek le egy legelső szériás, általuk feltett dobot (10 éves!) és annak sem volt semmi komoly baja. Gyorsan dolgoztak, közben kávéval, capuccinóval kínáltak, és kaptam 10% árengedményt. Ez nem reklám, csak egy szubjektív vélemény... :wink:

Link to comment
Megosztás:

Nekem Kipufogó Klinikás rendszerem van, most voltam ott egy csőcserére megint. A srác átnézte a kipuff. rendszert, és azt mondta, hogy ugyan egy 1999-es dob van fent hátul, de kifogástalan állapotban van, azt is mondta, hogy nemrég vettek le egy legelső szériás, általuk feltett dobot (10 éves!) és annak sem volt semmi komoly baja. Gyorsan dolgoztak, közben kávéval, capuccinóval kínáltak, és kaptam 10% árengedményt. Ez nem reklám, csak egy szubjektív vélemény... :wink:

az ugyanúgy brutus, ha jól tudom. nekem csillaghegyen csinálták, ismerőssel mentem oda és még így is érdekes dolgok történtek: dob rozsdásodik, le lett beszélve,hogy mekkora átmérővel megy a dolog, stb... ehhez képest sikerült egy cmvel vékonyabból kihozni, múltkor leszakadt, mert a hátsóbilincs elengedett, a gyári csatlakozásom a katalizátor után 10cm leflexelték és úgy folytatták, ezért sem tudtuk visszatenni a gyári kipuff rendszert, meg ilyenek... ezért kissé elment tölük a kedvem, de ettől függettlen lehet,hogy jól dolgoznak, mert 3 haverom is van, akinek q yoool megcsinálták!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Most vettem egy astra 1,6i 16v 96eddig minden jó volt rajta, de mostanában azt csinálja hogy melegen olyan mintha 1 henger nem menne mindig. Mit csináljak??

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Hélóóóóó Astra-ja van nem egy fél tankja :D

Mellesleg mi lenne az általad említett harcieszöz tipusa T17 ? :)

Nah ki az a hülye, aki még használja ezt a betűszínt? :lol:

Üzenem neki, hogy máskor lépjen be és ne írjon olyan hülyeségeket, mint "harcieszöz". A mondat pontos megfogalmazása : "Mellesleg mi lenne az általad említett harcieszköz tipusa T17 ?".

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.