Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Ha már itt tartunk...

Melyik a jobb, ha veszek egy sport légszűrőt az eredeti helyére, vagy ha az eredeti házat kirakom és direktszűrőt veszek, ami esztétikailag is dob valamit.

http://totalcar.index.hu/images/tuning/leg...legszuro_07.jpg

Hááááát nem tudom ezen mi esztétikusabb, mint a gyári "doboz"????? :D De nyilván nem vagyunk egyformák, ami nagyon is jó.

A bengásokat kérdezd,de most egy C12NZ Corsával szívunk és a hőfokjeladó sokat számít.

Nem kell leengedni a vizet,gyorsan kell cserélni.

Mondjuk sokat dobna a dolgon, ha tudnánk, hogy milyen motorról van szó.

Tegye be az aláírásába, akkor biztosan hamarabb jön rá jó válasz. :D

Egyébként lehet a hőfok jeladó halódik.(a két vezetékes általában a szívócsonkon hátul, a motortér válaszfal felé találod, vagy a termosztátházon nagyobb motorok esetén.)

Link to comment
Megosztás:

A mocimmal lehet hogy van egy kis gond, de lehet, hogy csak a gyertyákat kellene cserélni.

Az a szindróma, hogy mikor hidegen indítom el, pár másodpercig olyan mintha csak 2 henger menne (vagy 3), de nem mindig, eddig 2x csinálta. Elég egenetleül jár, olyan mint egy rosszabb dizel. Aztán pár másodpercen belül minden megjavul. Ha gázt adok egyből, akkor sem javul meg hamarabb. Aztán az autó rendben van, húz meg minden, nem torpan meg... Mi lehet a gond? Gyertya lehet? Elvileg nincs bennük sok Km, kb. 20.000, GM gyertyák.

Hali.

Nekem is hasonló tünetek voltak, amikor kifeküdtek a gyujtókábelek.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem is gyújtás irányban kell nézelődni: gyertyák, kábelek, ha lenne elosztó a Tiédben, azt is mondanám (nekem az oldotta meg a dolgot). Vagy esetleg megpróbálhatsz kijáratni egy adag piros Protecet, hátha valamelyik szelep nem zár rendesen a rárakódott kosztól.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy milyen felesleges ecotec dologtól lehet megszabadítani a motort ami még esetleg előnyére is válik a menettulajdonságoknak. Itt valaki írta hogy mán megszabadította a vasát a felesleges sallangoktól, én is szeretném megtenni. Olyan gondom van vele ( bár lehet hogy ezek a motorok ilyenek) hogy alsóbb tartományban nem húz úgy mint a párom Corsája (1.4 16v Sport) az övé harap ha odalépek neki az enyém meg csak úgy megindul és kb 2500 tól húz rendesen.Vagy a sport változatnak más a karakterisztikája mit a mezei ecotecnek? Köszönöm előre is a válaszokat. :D

Link to comment
Megosztás:

Melegen is csinálnia kellne,ha a kábel gatya,én inkább hőfokjeladóval kezdeném.

Egyébként egyszerű!

Húzd le hidegen.

Mit húzzak le? A jeladóról a vezetéket? Az ott a hűtőből áll ki felül?

És akkor mi lesz? Ha az, akkor nem fogja csinálni ha le van húzva?

Link to comment
Megosztás:

Az ECU hőjeladójának a csatiját húzd le.

Ha nem csinálja,akkor az a sz@r.

Ezt felejtsd el! Ha lehúzod, telemegy hibakódokkal az ECU. Inkább mérd meg az ellenállását "hidegen", és megmondom, jó-e. Nem a hűtőbe van becsavarva, az a venti hőkapcsolója, a hőmérsékletjeladó (a kétvezetékes!) valahol a blokkon vagy a termosztátnál van.

Link to comment
Megosztás:

Nekem a hűtőbe 2 van csavarva. Egyik a venti (ezt most cseréltem és jó is, kapcsolja a ventiket) másik egy hasonló valami, de az 2 vezetékes. A venti kapcs. van alul, ez a másik meg felül.

Akkor lehet az az, nem ismerem azt a motort konkrétan.

Link to comment
Megosztás:

Mit húzzak le? A jeladóról a vezetéket? Az ott a hűtőből áll ki felül?

És akkor mi lesz? Ha az, akkor nem fogja csinálni ha le van húzva?

Itt egy kis segítség, remélem, tudok vele segíteni.

Motortér és mi hol helyezkedik el.

ECU rajz és vezeték színjelölései

http://kepfeltoltes.hu/view/080608/Motort_...ltoltes.hu_.gif

http://kepfeltoltes.hu/view/080608/Motort_...ltoltes.hu_.gif

http://kepfeltoltes.hu/view/080608/ECU001_...ltoltes.hu_.gif

http://kepfeltoltes.hu/view/080608/ECU002_...ltoltes.hu_.gif

http://kepfeltoltes.hu/view/080608/ECU003_...ltoltes.hu_.gif

Link to comment
Megosztás:

Hali.

egy gyors kérdés, létezett 1,6-os 90 lóerős motor astra f-ben??

Ha igen, akkor mi a motor kódja??

Nekem nem rémlik.

- C16NZ, X16SZ: 75LE

- C16SE: 100LE

- X16XEL: 101LE

Talán a karbisok között, de azokat nem ismerem.

90LE-s az X14XE, és a C18NZ tudtommal.

Link to comment
Megosztás:

Ha lehetne itt egy kis Off az jó lenne:

Tesómank a kocsijában gyujtás elosztó fedelet cseréltünk és most ott tartunk, hogy a régivel sem megy. Szerintem összecseréltük a kábeleket. Mi a gyujtás sorrend 1-3-4-2? A kocsi egy 95-ös Vento 1.4-es motor (ABD) Hol találok leírást erről?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.