hening Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 Ha már itt tartunk... Melyik a jobb, ha veszek egy sport légszűrőt az eredeti helyére, vagy ha az eredeti házat kirakom és direktszűrőt veszek, ami esztétikailag is dob valamit. http://totalcar.index.hu/images/tuning/leg...legszuro_07.jpg Hááááát nem tudom ezen mi esztétikusabb, mint a gyári "doboz"????? :D De nyilván nem vagyunk egyformák, ami nagyon is jó. A bengásokat kérdezd,de most egy C12NZ Corsával szívunk és a hőfokjeladó sokat számít. Nem kell leengedni a vizet,gyorsan kell cserélni. Mondjuk sokat dobna a dolgon, ha tudnánk, hogy milyen motorról van szó. Tegye be az aláírásába, akkor biztosan hamarabb jön rá jó válasz. :D Egyébként lehet a hőfok jeladó halódik.(a két vezetékes általában a szívócsonkon hátul, a motortér válaszfal felé találod, vagy a termosztátházon nagyobb motorok esetén.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 A profilomban benne van! De ha kell berakom az aláírásomba is. Akkor gyertya hiba nem lehet, ne cseréljem ki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 A profilomban benne van! De ha kell berakom az aláírásomba is. Akkor gyertya hiba nem lehet, ne cseréljem ki? Én még esetleg a gyujtókábeleket nézném meg, a gyertyákat meg sztem nem egy nagy összeg kicserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 A profilomban benne van! De ha kell berakom az aláírásomba is. Akkor gyertya hiba nem lehet, ne cseréljem ki? Nyugodtan kicserélheted, legfeljebb a pénztárcádat viselheti meg, a motornak nem fog ártani. :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 A mocimmal lehet hogy van egy kis gond, de lehet, hogy csak a gyertyákat kellene cserélni. Az a szindróma, hogy mikor hidegen indítom el, pár másodpercig olyan mintha csak 2 henger menne (vagy 3), de nem mindig, eddig 2x csinálta. Elég egenetleül jár, olyan mint egy rosszabb dizel. Aztán pár másodpercen belül minden megjavul. Ha gázt adok egyből, akkor sem javul meg hamarabb. Aztán az autó rendben van, húz meg minden, nem torpan meg... Mi lehet a gond? Gyertya lehet? Elvileg nincs bennük sok Km, kb. 20.000, GM gyertyák. Hali. Nekem is hasonló tünetek voltak, amikor kifeküdtek a gyujtókábelek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 Szerintem is gyújtás irányban kell nézelődni: gyertyák, kábelek, ha lenne elosztó a Tiédben, azt is mondanám (nekem az oldotta meg a dolgot). Vagy esetleg megpróbálhatsz kijáratni egy adag piros Protecet, hátha valamelyik szelep nem zár rendesen a rárakódott kosztól. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 Hali. Nekem is hasonló tünetek voltak, amikor kifeküdtek a gyujtókábelek. Melegen is csinálnia kellne,ha a kábel gatya,én inkább hőfokjeladóval kezdeném. Egyébként egyszerű! Húzd le hidegen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ekotek Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy milyen felesleges ecotec dologtól lehet megszabadítani a motort ami még esetleg előnyére is válik a menettulajdonságoknak. Itt valaki írta hogy mán megszabadította a vasát a felesleges sallangoktól, én is szeretném megtenni. Olyan gondom van vele ( bár lehet hogy ezek a motorok ilyenek) hogy alsóbb tartományban nem húz úgy mint a párom Corsája (1.4 16v Sport) az övé harap ha odalépek neki az enyém meg csak úgy megindul és kb 2500 tól húz rendesen.Vagy a sport változatnak más a karakterisztikája mit a mezei ecotecnek? Köszönöm előre is a válaszokat. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 Melegen is csinálnia kellne,ha a kábel gatya,én inkább hőfokjeladóval kezdeném. Egyébként egyszerű! Húzd le hidegen. Mit húzzak le? A jeladóról a vezetéket? Az ott a hűtőből áll ki felül? És akkor mi lesz? Ha az, akkor nem fogja csinálni ha le van húzva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 Mit húzzak le? A jeladóról a vezetéket? Az ott a hűtőből áll ki felül? És akkor mi lesz? Ha az, akkor nem fogja csinálni ha le van húzva? Az ECU hőjeladójának a csatiját húzd le. Ha nem csinálja,akkor az a sz@r. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 Az ECU hőjeladójának a csatiját húzd le. Ha nem csinálja,akkor az a sz@r. Ezt felejtsd el! Ha lehúzod, telemegy hibakódokkal az ECU. Inkább mérd meg az ellenállását "hidegen", és megmondom, jó-e. Nem a hűtőbe van becsavarva, az a venti hőkapcsolója, a hőmérsékletjeladó (a kétvezetékes!) valahol a blokkon vagy a termosztátnál van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 Nekem a hűtőbe 2 van csavarva. Egyik a venti (ezt most cseréltem és jó is, kapcsolja a ventiket) másik egy hasonló valami, de az 2 vezetékes. A venti kapcs. van alul, ez a másik meg felül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 Nekem a hűtőbe 2 van csavarva. Egyik a venti (ezt most cseréltem és jó is, kapcsolja a ventiket) másik egy hasonló valami, de az 2 vezetékes. A venti kapcs. van alul, ez a másik meg felül. Akkor lehet az az, nem ismerem azt a motort konkrétan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 Akkor lehet az az, nem ismerem azt a motort konkrétan. De miért tették volna oda? :D Ha barna/kék, és barna /zöld a vezeték ami rácsatlakozik, akkor valszeg az lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 De miért tették volna oda? :P Ha barna/kék, és barna /zöld a vezeték ami rácsatlakozik, akkor valszeg az lesz. Nem hinném hogy a hűtőbe raknának hőfokjeladót :D . Az nem a motorral együtt melegszik. Szerintem :D . Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 nz-n hátul van, az injektor alatt hogy a többin, hol van, ... Gabi biztos meg tudja mondani Link to comment Megosztás: More sharing options...
aneleh Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 Mit húzzak le? A jeladóról a vezetéket? Az ott a hűtőből áll ki felül? És akkor mi lesz? Ha az, akkor nem fogja csinálni ha le van húzva? Itt egy kis segítség, remélem, tudok vele segíteni. Motortér és mi hol helyezkedik el. ECU rajz és vezeték színjelölései http://kepfeltoltes.hu/view/080608/Motort_...ltoltes.hu_.gif http://kepfeltoltes.hu/view/080608/Motort_...ltoltes.hu_.gif http://kepfeltoltes.hu/view/080608/ECU001_...ltoltes.hu_.gif http://kepfeltoltes.hu/view/080608/ECU002_...ltoltes.hu_.gif http://kepfeltoltes.hu/view/080608/ECU003_...ltoltes.hu_.gif Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 Hali. egy gyors kérdés, létezett 1,6-os 90 lóerős motor astra f-ben?? Ha igen, akkor mi a motor kódja?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 Hali. egy gyors kérdés, létezett 1,6-os 90 lóerős motor astra f-ben?? Ha igen, akkor mi a motor kódja?? Nekem nem rémlik. - C16NZ, X16SZ: 75LE - C16SE: 100LE - X16XEL: 101LE Talán a karbisok között, de azokat nem ismerem. 90LE-s az X14XE, és a C18NZ tudtommal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 Ha lehetne itt egy kis Off az jó lenne: Tesómank a kocsijában gyujtás elosztó fedelet cseréltünk és most ott tartunk, hogy a régivel sem megy. Szerintem összecseréltük a kábeleket. Mi a gyujtás sorrend 1-3-4-2? A kocsi egy 95-ös Vento 1.4-es motor (ABD) Hol találok leírást erről? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 Nekem nem rémlik. - C16NZ, X16SZ: 75LE - C16SE: 100LE - X16XEL: 101LE Talán a karbisok között, de azokat nem ismerem. 90LE-s az X14XE, és a C18NZ tudtommal. Köszi. Tulajdonképpen, ő miatta kérdem, erősen elgondolkodtató Link to comment Megosztás: More sharing options...
aneleh Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 Ha lehetne itt egy kis Off az jó lenne: Tesómank a kocsijában gyujtás elosztó fedelet cseréltünk és most ott tartunk, hogy a régivel sem megy. Szerintem összecseréltük a kábeleket. Mi a gyujtás sorrend 1-3-4-2? A kocsi egy 95-ös Vento 1.4-es motor (ABD) Hol találok leírást erről? Vento 1.4 ABD Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 Köszi. Tulajdonképpen, ő miatta kérdem, erősen elgondolkodtató Szerintem csak elírás, ránézésre ez C16SE, ami 100LE-s. Jól néz ki, ennyiért megéri. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 1.4-esből biztos volt 90 lovas én egyébbként klíma nélkülit már nem vennék meg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Június8, 2008 Megoszt Elküldve Június8, 2008 Vento 1.4 ABD Nagyon köszönöm. Már csak azt kelle megtudni, hogy a rotor állásából hogyan tudhatom meg, hogy épp melyik hengernél van a gyujtás? Az X20XEV-ről át tudnád küldeni nekem azt a PDF-et? Vagy ez a sok infó egy progiban van benne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts