Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

levegő hőmérséklet szenzort is mérted? szívócsőben van, az is kétvezetékes.

akkor még marad a lambdaszonda is, map szenzor esetleg... meg még ezer apró dolog :D

levegő hőmérséklet szenzornál milyen ellenállás adat a jó ?

a map szenzor akkor jó , ha leáll a motor a csatlakozó levétele után ?

Link to comment
Megosztás:

levegő hőmérséklet szenzornál milyen ellenállás adat a jó ?

a map szenzor akkor jó , ha leáll a motor a csatlakozó levétele után ?

nem, a map szenzornak is van egy karakterisztikája, de azt nem lehet házilag kimérni. Annál csak a cserés

megoldás játszik, hogy megnézed, másikkal jó-e.

A hőmérséklet szenzornál minden hőfokértékhez tartozik egy ellenállásérték. Ha megmondod, milyen értékeket

mértél hidegen (külső hőmérséklet), és milyet üzemmelegen (90-95fok), akkor megmondom jók-e :D

Link to comment
Megosztás:

nem, a map szenzornak is van egy karakterisztikája, de azt nem lehet házilag kimérni. Annál csak a cserés

megoldás játszik, hogy megnézed, másikkal jó-e.

A hőmérséklet szenzornál minden hőfokértékhez tartozik egy ellenállásérték. Ha megmondod, milyen értékeket

mértél hidegen (külső hőmérséklet), és milyet üzemmelegen (90-95fok), akkor megmondom jók-e :D

ha leveszem a hőmérséklet szenzorról a csatlakozót , akkor kell változnia az alapjárati fordulatszámnak ?

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nem sokkal a levétel után jönnie kell a sárga lámpának, és vészprogram. Tehát valószínűleg valtozik. Ha minden igaz csak meleg motornál.

Nekem majdnem le is fulladt, de aztán gyorsan visszadugtam és ketyegett szépen tovább. Tehát inkább álló motornál érdemes mérni :D .

Link to comment
Megosztás:

Ne szórakozzatok már ezekkel a lehúzkodásokkal, mert televágja az ecut hibakóddal...

Ezzel úgysem lehet kiszűrni a hibát. Meg kell mérni (álló motornál, gyújtás nélkül lehúzva).

Én spec nem szórakoztam, csak hülye voltam :D . Amúgy vettem bele újat (hőfok jeladót), biztos ami biztos. A lambdát még mindig csak ritkán veszi észre, hogy nincs rádugva, meg még mindig rángat(2000 alatt). Nekem van felsőholtpont jeladóm? Ha van akkor hol keressem? :D

Link to comment
Megosztás:

Én spec nem szórakoztam, csak hülye voltam :D . Amúgy vettem bele újat (hőfok jeladót), biztos ami biztos. A lambdát még mindig csak ritkán veszi észre, hogy nincs rádugva, meg még mindig rángat(2000 alatt). Nekem van felsőholtpont jeladóm? Ha van akkor hol keressem? :D

mármint IAT szenzort ( levegő -hőmérséklet jeladót ) ?

Link to comment
Megosztás:

Nekem majdnem le is fulladt, de aztán gyorsan visszadugtam és ketyegett szépen tovább. Tehát inkább álló motornál érdemes mérni :D .

én lehúztam a kábelt , de nem változott a fordulatszám , lehet , hogy rossz a szenzor ?

másik kérdésem : X16XEL motornál a szívócsonk alatt vízszintesen van egy egység , amire mindkét oldalról rápattan egy csatlakozó .ill. ezek alatt is van még egy csati , ezeknek mi a feladatuk ?

Link to comment
Megosztás:

Nem jelent semmit, ne huzogasd :D

A dolog amit láttál, valszeg a folytószelepház, és azon van pár kütyü, mint az alapjárati motor, folytószelep-poti.

nem, feljebb van , szemből nézve hátul , , a szürke öntvény alatt , és a homlokfal között , egy kis lemezen ül " valami " , azokra megy fektetve két csati , és alatta van még egy .

mi a tapasztalat , szerinted , kimehetnek ezek az erzékelők egy 12 éves verdán ?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.