Endlos Elküldve Május27, 2008 Megoszt Elküldve Május27, 2008 Annak semmi köze az ilyen rezonálós hangokhoz. Viszont a hővédő lemezek sokszor okoznak ilyet. A leömlőről le is lehet venni, funkciója nincs. Én azt gondolnám, hogy azért veri vissza a hőt, hogy ne érje a hűtőt, így kevesebb legyen a víz melegedése. Vagy ez butaság? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május27, 2008 Megoszt Elküldve Május27, 2008 Szabadna kicsavarnom egy kicsit még ezt a témát? Úgy látom te otthon vagy ebben. Úgy tudom, hogy ilyen utcai versenyautó vizsgával sokkal szabadabbak az átalakítás lehetőségei. Bár gondolom követelmények is vannak, nem tudsz erről vmit? És hogy mennyi ennek a biztosítása? Kell-e hozzá tervrajz a mérnökúrtól, stb.? Nem szeretném becsövezéssel elbaszni az autó személyiségét, jellegét, kényelmét, és könnyű tömegét. Csakis gépkönyves (tehát valamelyik országos bajnokságban gépkönyvezett) versenyautó jogosult ilyen átalakításokra, és kb 300 oldalas technikai doksikat kell nyálazni hozzá, hogy mindennek megfeleljen. Magát a csövet is csak az arra jogosult műhelyek építhetik, arra mégegyszer annyi szabály vonatkozik. Az astrába a kötelező biztonságtechnikai cuccok és a cső kb félmisi volt :P Ja, és azt még nem is mondtam, hogy egy ilyen autót csak érvényes liszenszel lehet vezetni :D Én azt gondolnám, hogy azért veri vissza a hőt, hogy ne érje a hűtőt, így kevesebb legyen a víz melegedése. Vagy ez butaság? Nincs jelentősége, a motortérben úgyis van vagy 100 fok egy nyári napon :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 Annak semmi köze az ilyen rezonálós hangokhoz. Viszont a hővédő lemezek sokszor okoznak ilyet. A leömlőről le is lehet venni, funkciója nincs. Dehogynem.Valaminek zörögnie kell! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 Dehogynem.Valaminek zörögnie kell! B) Az a haraszt, és ne rááááázdmááááá!!! :D :D :P ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 Az a haraszt, és ne rááááázdmááááá!!! :D :D :P ;) Annyira paraszt vagy,hogy még a playsztésönön is disznótorost játszol. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 Ma kitisztítottuk és lezártuk az AGR-t és ha már lebontódott a szívósor akkor azt is meg a fojtószelepházat is!! Rengeteg trutyi volt benne,hihetetlen mennyi kosz tud összegyűlni! De. 9-től kb du.1-ig tartott,de mostmár friss tiszta levegőt szív a motor. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 Ma kitisztítottuk és lezártuk az AGR-t és ha már lebontódott a szívósor akkor azt is meg a fojtószelepházat is!! Rengeteg trutyi volt benne,hihetetlen mennyi kosz tud összegyűlni! De. 9-től kb du.1-ig tartott,de mostmár friss tiszta levegőt szív a motor. :D Hali. Szép kis meló lehetett, ahogy néztem, a folytószelepházat nem egyszerü levenni. Bár ha levetted a szivosort, ugy lehet könnyebb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 Annyira paraszt vagy,hogy még a playsztésönön is disznótorost játszol. :D Jóvan, látom téged is az anyakoca szoptatott újszülött korodban! :D :P ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 X20XEV-hez szeretnék leömlőt venni 4-2-1-et. Úgy hallottam, csinálnak is nekem ha kell. De ki, hol? Már valahol olvastam az F Astra témában de nem találom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 Hali. Szép kis meló lehetett, ahogy néztem, a folytószelepházat nem egyszerü levenni. Bár ha levetted a szivosort, ugy lehet könnyebb. Nem én voltam a fő szaki,egy haverom csinálta én csak segéd voltam.De már a felénél elvesztettem a fonalat,hogy melyik csövet hova kell visszarakni és melyik csati hol volt eredetileg,a csavarokról nem is beszélve.Ha nekem kellett volna összerakni,még most is ott állna a műhelyben! :D Mondjuk az tény ,hogy szét lett borítva rendesen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 Nem én voltam a fő szaki,egy haverom csinálta én csak segéd voltam.De már a felénél elvesztettem a fonalat,hogy melyik csövet hova kell visszarakni és melyik csati hol volt eredetileg,a csavarokról nem is beszélve.Ha nekem kellett volna összerakni,még most is ott állna a műhelyben! :D Mondjuk az tény ,hogy szét lett borítva rendesen! Hali. Igy könnyü :D B) :P Én csak az AGR-t zártam le, meg levettem a légszürötöl jövö szivócsövet, mert nekem az volt utban hogy az alsó csavart kivegyem. És ott, ahol a légszürötöl jövö csöbe, bele van kötve a HF-töl egy kartergázvisszavezetö csö, nekem ott volt csupa mocsok. Akkor belenyultam a pillangószelephez, ;) hát nem semmi mocsok lehet ott. Ekkor néztem, hogy nem egyszerü meló lebontani a folytoszelepházat. Pedig meg kéne csinálnom. Ha csak azt szedném szét, kellene nekem valami tömitést vennem oda? Mert a szivócsonkot nem venném le. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Május29, 2008 Megoszt Elküldve Május29, 2008 Nekem tömítést nem kellett venni,mert jók voltak még.Szétbontani nem nem nehéz bár sok részből áll ,inkább azokat a piszkos kis vákumcsöveket meg csatlakozókat kell figyelni,hogy mi honnan jött le! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Május30, 2008 Megoszt Elküldve Május30, 2008 Nincs jelentősége, a motortérben úgyis van vagy 100 fok egy nyári napon :D Én is leszedtem az említett lemezt mert már kissé zörgött, aztán megláttam miért...a csavarok alatt a lemezfülek a csavarfej vonalát követve szépen be voltak repedve, és persze csupa rozsda. Természetesen az egyik csavart már nem tudtam kiszedni, annyira begyógyult, szóval nemes egyszerűséggel kitéptem a lemezt...szerintem korrekt megoldás :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május30, 2008 Megoszt Elküldve Május30, 2008 Én is annó lemezvágó ollóval segítettem ezen a bajon :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Május30, 2008 Megoszt Elküldve Május30, 2008 Én is leszedtem az említett lemezt mert már kissé zörgött, aztán megláttam miért...a csavarok alatt a lemezfülek a csavarfej vonalát követve szépen be voltak repedve, és persze csupa rozsda. Természetesen az egyik csavart már nem tudtam kiszedni, annyira begyógyult, szóval nemes egyszerűséggel kitéptem a lemezt...szerintem korrekt megoldás :D TE BARBÁR!!! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Május30, 2008 Megoszt Elküldve Május30, 2008 TE BARBÁR!!! :D Szerintem inkább finom voltam és nőies :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Június1, 2008 Megoszt Elküldve Június1, 2008 Sziasztok! Van egy olyan gondom, hogy az autó kis fordulaton elkezd rángatni! Van valami ötletetek mitől lehet ez? Az alapjárati motor és a folytószelepház ki van takarítva. Azt ajánlották, takarítsam meg a holtpont jeladót , mert lehet ettől is. Ti ezt hogy látjátok? Merre induljak, mit nézzek még meg? Segítségeteket előre is köszönöm Sziasztok! Na, úgy néz ki, hogy a holtpontjeladó volt a bűnös, mert amióta megtakarítottam, azóta egyetlen egyet sem rántott. És ennek kb. 4 napja és kb. azóta mentem kb. 200 km-t. Azért a javaslatokat köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Június1, 2008 Megoszt Elküldve Június1, 2008 elég megmérni, az 2 perc :D Gabi ez engem is érdekelne! Gondolom multiméterrel kell mérnem és ellenállást, de lehet tévedek..... Mit mérjek és mennyi az elfogadott érték? Hideg vagy meleg állapotában kell mérni?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Június1, 2008 Megoszt Elküldve Június1, 2008 Sziasztok! Na, úgy néz ki, hogy a holtpontjeladó volt a bűnös, mert amióta megtakarítottam, azóta egyetlen egyet sem rántott. És ennek kb. 4 napja és kb. azóta mentem kb. 200 km-t. Azért a javaslatokat köszönöm. Hali! És ez merre található? Mert nekem is rángat nagyon :D . Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Június2, 2008 Megoszt Elküldve Június2, 2008 Sziasztok , mi okozhatja azt , hogy az autóm elindulásnál fullad , pl. lámpa zöldre vált , kis gázt adok , nem történik semmi ? be kell nyomni tövig a pedált , akkor hirtelen felbőg a motor , és megugrik a kocsi gondolom ,ez nem természetes ha a klímát bekapcsolom , akkor alig akar megindulni a kocsi , azért egy X16XEL motornak nem kellene ennyire megérezni a klímát Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június2, 2008 Megoszt Elküldve Június2, 2008 Gabi ez engem is érdekelne! Gondolom multiméterrel kell mérnem és ellenállást, de lehet tévedek..... Mit mérjek és mennyi az elfogadott érték? Hideg vagy meleg állapotában kell mérni?? Nemtom már mire volt ez a hozzászólásom. Ha motorhőjeladót akarsz mérni, vagy IAT szenzort, akkor azt érdemes megmérni (ellenállást) hidegen és üzemmelegen is. És felírni hozzá a külső hőmérsékletet is. Aztán ha megírod, akkor megmondom jó-e. :D Sziasztok , mi okozhatja azt , hogy az autóm elindulásnál fullad , pl. lámpa zöldre vált , kis gázt adok , nem történik semmi ? be kell nyomni tövig a pedált , akkor hirtelen felbőg a motor , és megugrik a kocsi gondolom ,ez nem természetes ha a klímát bekapcsolom , akkor alig akar megindulni a kocsi , azért egy X16XEL motornak nem kellene ennyire megérezni a klímát Sárga lámpa nem szokott világítani útközben? És gyújtásráadásnál világít? Ez a motor-kontroll lámpa a műszerfalon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Június2, 2008 Megoszt Elküldve Június2, 2008 Nemtom már mire volt ez a hozzászólásom. Ha motorhőjeladót akarsz mérni, vagy IAT szenzort, akkor azt érdemes megmérni (ellenállást) hidegen és üzemmelegen is. És felírni hozzá a külső hőmérsékletet is. Aztán ha megírod, akkor megmondom jó-e. :D Sárga lámpa nem szokott világítani útközben? És gyújtásráadásnál világít? Ez a motor-kontroll lámpa a műszerfalon. gyújtásnál világít ,ha jól emlékszem , de a motor beindulása után kialszik , és nem ég menetközben sem Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június2, 2008 Megoszt Elküldve Június2, 2008 gyújtásnál világít ,ha jól emlékszem , de a motor beindulása után kialszik , és nem ég menetközben sem és nem fogyaszt sokat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Június2, 2008 Megoszt Elküldve Június2, 2008 és nem fogyaszt sokat? de , iszonyat sokat Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június2, 2008 Megoszt Elküldve Június2, 2008 de , iszonyat sokat Motorhőmérséklet jeladó cserés lesz szerintem. A termosztátházon találod, és kétvezetékes csati megy rá. Mérd meg az ellenállását hidegen és üzemmelegen is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts