Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Gabi mi paraszt gyerekek vagyunk ne beszélj ilyeneket, hogy olaj lecsapató kézi készülék mert falnak megyek!

Egyébként a régi 8v motoroknál lehetett ezt megcsinálni minden egyéb gubanc nélkül! Szerintem rendes olajcsere + tisztító folyadék és kész ezeknél a motoroknál sosem volt ilyen gond!(C20XE)

Link to comment
Megosztás:

Hűűűűűűű!!!!! Brrrrrrrrrrrr!!

Érteni értem de aszem ennek én nem kezdek neki!!!

Ahogy magamat ismerem nem biztos hogy elsőkörben sikeres lenne beavatkozás!! :)

De szerintetek ezt a kartergázlekötősdít érdemes megcsinálni?? Van annyi értelme mint amennyi macera vele???

Ja amúgy köszi a válaszokat!!!

Link to comment
Megosztás:

Tomi!

Kezdjük az alapoknál... :)

Szóval a kartergázt visszavezetik gyárilag a szívócsőbe.

Ott pedig mivel útközben jelentősen lehül a kartergáz, a benne

levő finom olajpára lecsapódik. Ezért ha megnézed a szívósorodat

a hengerfejről levéve, szomorúan tapasztalod, hogy mocskos...

De nem is ez a legnagyobb baj, hanem a gázlengések miatt ez a

mocsok lerakódik a pillangószelep környékén is, ami már később

nagyobb gondot okozhat. Szóval ezeknél a motorknál is éppúgy

előnyös a kikötése, mint a régi 8v motoroknál. :lol:

Egyébként a 16v ecotec motorok a kartergázzal eszik meg az

elfogyasztott olaj nagy részét. :D

No szóval az enyém is meg lesz csinálva, az új motornál már nem

lesz visszavezetés. Tájékoztatásul a lecsapató 4000HUF, a szűrő

2500 HUF. Régebben be is linkeltem a képét.

Link to comment
Megosztás:

Tomi!

Kezdjük az alapoknál... :)

Szóval a kartergázt visszavezetik gyárilag a szívócsőbe.

Ott pedig mivel útközben jelentősen lehül a kartergáz, a benne

levő finom olajpára lecsapódik.

De nem is ez a legnagyobb baj, hanem a gázlengések miatt ez a

mocsok lerakódik a pillangószelep környékén is, ami már később

nagyobb gondot okozhat. Szóval ezeknél a motorknál is éppúgy

előnyös a kikötése, mint a régi 8v motoroknál. :lol:

. Régebben be is linkeltem a képét.

Szóval akkor ezt érdemes megcsinálni!

Kérdésem még az hogy ez beleszól-e valamilyen szintem a otor működésébe??Változtat e valamit azon kívül hogy nem mocskolja halálra??

Hová is van belinkelve ez a dolog?? Megnézném!!!!

Link to comment
Megosztás:

WF!

Igaz nagyrészt amit mondanak: tényleg jobb így a motornak, nem

piszkolja össze a szívóoldalt a kipufogógáz (főleg a savak és a korom

miatt gond). És tényleg szebben jár így a motor, sőt, az alsó fordulaton

meglepően szép lesz a motor karakterisztikája. Az viszont nem igaz,

hogy kevesebbet fog fogyasztani. Nem fog meglátszani a fogyasztásban.

Ez a szelep csakis a környezetvédelmi előírások miatt került bele.

Mit csinált a szelep? Felragadt? Ezt nem igazán értem... Nem az AGR

szelepre értették? Mert az tényleg be tud ragadni, és akkor rángatást

vagy leállást okoz.

Nem, nem az AGR szelep ragadt fel, hanem az egyik kipufogó szelep. Szét is bontották a szerencsétlen autót... :) Nem állt le, nem is rángatott, csak alapjáraton dadogott a motor.

Viszont akkor valószínűleg hagyni fogom ledugózva! Egyébként tényleg érezhetően jobban megy most az autó!

Köszi a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Ez elég furcsa hibajelenség, ilyet még nem hallottam.

Ugyanis a vezérműtengely bütykei a hidrotőkék közvetítésével

fizikálisan le kell hogy nyomják a szelepet. Még a hidrotőke hibája

esetén sem tud annyit ejteni a kiemelésből, hogy a szelep megragadjon

egy állásban... (ha lent ragad meg, akkor meg beleér a dugó)

Nem vágtak át? :)

Nekem ez sántít...

Link to comment
Megosztás:

Ez elég furcsa hibajelenség, ilyet még nem hallottam.

Ugyanis a vezérműtengely bütykei a hidrotőkék közvetítésével

fizikálisan le kell hogy nyomják a szelepet. Még a hidrotőke hibája

esetén sem tud annyit ejteni a kiemelésből, hogy a szelep megragadjon

egy állásban... (ha lent ragad meg, akkor meg beleér a dugó)

Nem vágtak át? :)

Nekem ez sántít...

Ugye milyen jó, hogy van it egy igazi MESTER :?: :!:

Link to comment
Megosztás:

Egyébként az alapjárati dadogás tipikus jelensége a kipufogószelep

beégésének. De nem felragadásának. :)

Akkor lehet, hogy "csak" beégett, nemtudom, annyira nem értek hozzá. Nekem a szerelő mondta, hogy az egyik szelep kijött kézzel, de a másikat ki kellett ütnie. A motort láttam szétszedve, tényleg elég koszos volt.

Link to comment
Megosztás:

IQBéla!

A Magnum tuning nem komoly cég, nem hiszem hogy jó választás

lenne. Minőségileg nagyon gagyi a cuccuk.

Ha kipufogót akarsz, normálisat, vagy javíttatni csak, esetleg egyedi

dobot csináltatni olcsón jó minőségben, keresd meg Dudás

Sándort! www.dudasdob.hu

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, még mindig rohadt a hátsó dobom, kérdés, hogy ez szerintetek jó ötlet-e a helyére?

Mert amúgy az oldal szimpi, a fotó szép, a szöveg jó, csakhát tartalmilag gőzöm nincs róla...

<a href="http://www.magnumtuning.hu/index.phtml?op=termek_reszletes&auto_id_valaszt=7643"> Klikk ide</a>

Kösz

Szia iqbéla !

Gabi gyorsabb volt a válasz kapcsán :lol:

Keresd meg lamellat itt : http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9087714&uq=901

Blau is említette, hogy korrektül dolgozik a fent említett személy.

Mellesleg én is hasonló helyzetben vagyok a dob miatt, márciusban én is hozzá fogom menni.

Ja és a link beszúrása kapcsán : ez nem az index fóruma :)

Link to comment
Megosztás:

Félreértések elkerülése végett: lamella=Dudás Sándor. :)

Valóban így teljes a kép, bár azért lamella adatai között is található némi utalás arra, hogy ugyanazon személyről van szó:

Felhasználónév: lamella

Email-cím: dudasdob@axelero.hu

Homepage: http://www.dudasdob.hu

Üzenetek száma: 579

Státusz: Törzsvendég

Stb.

:lol:

Nézd meg inkább a levelet, amit küldtem.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.