hening Elküldve Május13, 2008 Megoszt Elküldve Május13, 2008 Most vettem csak, megyek is le beszerelni B) . Akkor várjuk az eredményt, pár kép kiséretében. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Május13, 2008 Megoszt Elküldve Május13, 2008 Akkor várjuk az eredményt, pár kép kiséretében. B) Ez most elmarad, már végeztem vele ;) . Meg 2 csavart nem nagy dolog kicsavarni-becsavarni B) . Mentem egy kört, működik. Viszont az alapjárat még mindig nem egyenletes, időnként le akar állni. Hamarosan kipucolom a folytószelep házat. Arról csinálok pár képet, ha egyáltalán megbírkózom vele :D . Link to comment Megosztás: More sharing options...
aneleh Elküldve Május13, 2008 Megoszt Elküldve Május13, 2008 Viszont az alapjárat még mindig nem egyenletes, időnként le akar állni. Hamarosan kipucolom a B) . Nekem is egyenletlenkedett, de gyertya és kábelek+rotor és elosztó helyrehozta. neked inkább többetkap egy kicsit. motorhőmérséglet érzékelőd pontosan működik? Igaz nekem nemakart leálni, inkáb ki-kimaradt egy egy henger. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Május13, 2008 Megoszt Elküldve Május13, 2008 Nekem is egyenletlenkedett, de gyertya és kábelek+rotor és elosztó helyrehozta. neked inkább többetkap egy kicsit. motorhőmérséglet érzékelőd pontosan működik? Igaz nekem nemakart leálni, inkáb ki-kimaradt egy egy henger. Ez mind-mind cserélve volt már, a gyújtásmodul is B) . Azóta nem buffog. Motorhőfok jeladót kimértem, az jó. Lambdaszonda kimérve, az is jó. Még a folytószelepház pucolás van vissza, meg néha hangoskodik a benzinpumpa, azt nézek bontóba, nehogy megálljon alattam B) . Link to comment Megosztás: More sharing options...
lucabrazi Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 Sziasztok. Kérdésem lenne. 1,4-es ecotec-em leállt (magától) és azóta nem is tudom beindítani. Még melegen "büffentett egy párat indításkor, (tegnap du.) de ma már semmi. Mi lehet? Dugulás? Üzemanyag pumpa? Hol kezdjem? Megbonthatom-e az üzemanyag rendszert,és ha igen hol? Segítséget előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 Benyahídon (injektorfejek amibe csatlakoznak) van egy kis szelep, műanyag sapka van rajta. Ugyanolyan a szelep, mint a kerekeken. Na annak ha benyomod a szelepét, és spriccel belőle a benya, akkor nem benyagond van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lucabrazi Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 Köszönöm. Megyek megpróbálom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lucabrazi Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 Egy minimális benya jött ki(kb egy borsónnyi) Link to comment Megosztás: More sharing options...
lucabrazi Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 2-3 indítózás után se nyomott hozzá semmit. Gondolom akkor ez nem jó jel Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 Ja, akkor nincs benya. AC relét nézném meg a helyedben először, az az anyós oldalon az A oszlop tövében szokott lenni, a motorvezérlő alatt. Nincs valami utólagos immó vagy riasztó a kocsiban? Mert az is okozhat ilyen meglepit... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisscsabi Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 Me lehet nézni lehúzva-ledugózva, ez jó ötlet. B) Lambda... hát azzal már nem egy ember szívott... egyébként 40-50 fokos motortól már él a lambda jel, ez ilyen időben kb 1 perc (se). Teljesen a hidegindítástól számítva megvan a hibajelenség? Ha működik rendben a belső levegő keringető, akkor nem kell szétszedni. IAT szenzort (szívócsőben) érdemes kimérni. Elég csak annyi, hogy mekkora ellenállást mérsz rajta, és kb hány fok lehet a külső hőmérséklet. Ebből meg tudom mondani, jó-e :D Lehúztam, ledugóztam, hát nem szűnt meg, így az aktívszenes kör kizárva. Fura, mert egy darabig mintha jó lett volna, már kezdtem örülni, de aztán elkezdett úrja rakoncátlankodni. Az IAT kimérve. Az autó külső hőmérője szerinti 26 fokban (sztem kicsit kevesebb lehetett este 7-kor, kint) 2,3-2,2 kOhm. Kézben melegítve ez 1,8-ig lement. Na akkor ez most jelent? B) Viszont lassan kizárnám ezt is, mert lehúzva ugyan sárga lámpa, de a jelenség nem szűnt meg. És sztem nem falsot szív, mert az alapjárati motort lehúzva minden ok, tehát azt vezérli a komputer, és egyértelműen onnan kapja a plussz levegőt alapjáraton. Jó lenne tudni, pontosan hogyan működik az alapjárati szabályozás. Mi befolyásolja, és pontosan hogyan, stb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
lucabrazi Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 Ja, akkor nincs benya. AC relét nézném meg a helyedben először, az az anyós oldalon az A oszlop tövében szokott lenni, a motorvezérlő alatt. Nincs valami utólagos immó vagy riasztó a kocsiban? Mert az is okozhat ilyen meglepit... Tudomásom szerint nincs. Ezek beleszólnak az üzemanyag ellátásba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 Az IAT kimérve. Az autó külső hőmérője szerinti 26 fokban (sztem kicsit kevesebb lehetett este 7-kor, kint) 2,3-2,2 kOhm. Kézben melegítve ez 1,8-ig lement. Na akkor ez most jelent? B) Viszont lassan kizárnám ezt is, mert lehúzva ugyan sárga lámpa, de a jelenség nem szűnt meg. És sztem nem falsot szív, mert az alapjárati motort lehúzva minden ok, tehát azt vezérli a komputer, és egyértelműen onnan kapja a plussz levegőt alapjáraton. Jó lenne tudni, pontosan hogyan működik az alapjárati szabályozás. Mi befolyásolja, és pontosan hogyan, stb... Az nem teljesen jó, bár nem is iszonyat rossz. Ha mondjuk volt reálisan 24 fok, akkor ott 3K feletti ellenállásértéket kellett volna mérni. Amit mértél, az a 30 fokos hőmérsékletnek felel meg. Mindenesetre egy próbát megér, ha esetleg valakinek a kocsijából át tudod rakni, hamar megvan B) alapjáratot sok dolog befolyásolja, ez alapján nem lehet kiszűrni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 Tudomásom szerint nincs. Ezek beleszólnak az üzemanyag ellátásba? Igen, tilthatják. AC relé kapcsolja az AC pumpát. Néha meg szoktak égni az érintkezők, lehet az a baja a tiednek is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lucabrazi Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 Igen, tilthatják. AC relé kapcsolja az AC pumpát. Néha meg szoktak égni az érintkezők, lehet az a baja a tiednek is. Köszönöm. Közdök akkor tovább. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisscsabi Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 Az nem teljesen jó, bár nem is iszonyat rossz. Ha mondjuk volt reálisan 24 fok, akkor ott 3K feletti ellenállásértéket kellett volna mérni. Amit mértél, az a 30 fokos hőmérsékletnek felel meg. Mindenesetre egy próbát megér, ha esetleg valakinek a kocsijából át tudod rakni, hamar megvan B) alapjáratot sok dolog befolyásolja, ez alapján nem lehet kiszűrni... Köszi! Alkalmasint próbálok egy cserét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lucabrazi Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 Hát sajna úgy néz ki,hogy benzinszivattyú gond lesz. Arelé behúz(indítózáskor, de gondolom így is kell), feszültséget kap a szivattyú(ez is indítózáskor),de benzin nincs a szelepnél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 Hát sajna úgy néz ki,hogy benzinszivattyú gond lesz. Arelé behúz(indítózáskor, de gondolom így is kell), feszültséget kap a szivattyú(ez is indítózáskor),de benzin nincs a szelepnél. Akkor ki kell venni a szivattyút (űlés alól, nem egy nagy vaszisztdasz), és megnézni, a csöve nem-e repedt vagy esett le róla a tankon belül. Ha meg minden okés, akkor csere... mivel nem szokványos az AC behalása, érdemes olcsón bontóból is nézni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
lucabrazi Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 szivattyút újat, vagy jó a bontott is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
lucabrazi Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 Ok megkaptam a választ mielőtt feltettem volna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisscsabi Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 Hát sajna úgy néz ki,hogy benzinszivattyú gond lesz. Arelé behúz(indítózáskor, de gondolom így is kell), feszültséget kap a szivattyú(ez is indítózáskor),de benzin nincs a szelepnél. Azért még lehet szűrő is eldugulva, bár nem gyakori, ha cseréled rendesen. Próbáld meg azért levenni a benzincsövet a szűrő előtt (2 perc, egy bilincset kell csak meglazítani), és rögtön kiderült, hogy az AC pumpád-e a ludas... Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 már ha nem karaván és nincs neki lefalazva a szerelőnyílás B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
lucabrazi Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 sajnos caravan, így ülés alól nem megy. Gondolom a benyát le kell előbb engedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lucabrazi Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 Ez egy k...va jó fórum, a válasz most is hamarabb jött meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lucabrazi Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 Javítási kézikönyv szerint , ha a relé 30as és 87-es pontját össze kötöm mennie kellene a szivattyúnak. Gyujtáson is, vagy csak indítózáskor. Mert ez gyuijtáson nem megy. Indítózva még nem próbáltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts