kisscsabi Elküldve Május7, 2008 Megoszt Elküldve Május7, 2008 Jó lenne tudni milyen motor. Egyébként általában nem, de ha mondjuk darabokban jön le, akkor lehet szükség lesz rá. Bocsi, X14XE. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Május9, 2008 Megoszt Elküldve Május9, 2008 Hy! Felhívtam a kis Opel boltot itt nálunk, alapjárati után érdeklődtem. Van polcon, 7000Ft. Ez nem túl olcsó? Meg merjem venni? Mert ugye olcsó húsnak... B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május9, 2008 Megoszt Elküldve Május9, 2008 Az bontott lesz szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Május9, 2008 Megoszt Elküldve Május9, 2008 Az bontott lesz szerintem. Bontott holmik nem nagyon vannak nála... Azt mondta utángyártott. De majd kedden megnézem azért, kíváncsi vagyok, miféle lehet B) . Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Május10, 2008 Megoszt Elküldve Május10, 2008 Sziasztok! Mi a különbség az x16sz és az x16szr motorok között? (sokat kesetem netemn, nem találtam választ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoli100 Elküldve Május10, 2008 Megoszt Elküldve Május10, 2008 Sziasztok! Én új vagyok még ezen az oldalon, de szeretnék Tőletek tanácsot, segítséget kérni, eddig még nem volt Opelom. Kinéztem egy F-es Astrát megvételre, ez egy 96 év végi, fehér, sedán, elvileg 130.000 km van az autóban, 1.4-es 60 Le. Kérdésem az, hogy milyen ez a motor? Jó, megbizható? Valami gyerekbetegség? Nem gyenge ez a 60 LE hozzá? Ahogy nézegettem őket van 1.4-es 90 LE is (16V ECOTEC). Az nem lenne jobb választás? Mi az előnye-hátránya ennek a 30LE különbségnek? Esetleg a 60LE megbizhatóbb, nem kell annyira pörgetni, hogy menjen? És fogyasztás tekintetében? Ill. kasztni ügyben is kérdeznék, de azt majd a Karosszéria témába... Előre is köszönöm a segítségeteket! Üdv: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Május10, 2008 Megoszt Elküldve Május10, 2008 Én új vagyok még ezen az oldalon, de szeretnék Tőletek tanácsot, segítséget kérni, eddig még nem volt Opelom. Kinéztem egy F-es Astrát megvételre, ez egy 96 év végi, fehér, sedán, elvileg 130.000 km van az autóban, 1.4-es 60 Le. Kérdésem az, hogy milyen ez a motor? Jó, megbizható? Valami gyerekbetegség? Nem gyenge ez a 60 LE hozzá? Ahogy nézegettem őket van 1.4-es 90 LE is (16V ECOTEC). Az nem lenne jobb választás? Mi az előnye-hátránya ennek a 30LE különbségnek? Esetleg a 60LE megbizhatóbb, nem kell annyira pörgetni, hogy menjen? És fogyasztás tekintetében? 60 lóval nem lesz túl virgonc, de neked kell tudni mire akarod használni. Ezzel ha minden rendben van simán eljárkálhatsz 6 körül. A +30 ló érezhetően erősebbé teszi a kocsit. Valamivel talán többet eszik, de nem vészesen. 8 szeleppel több van benne, bizonyos alkatrészek drágábbak hozzá. Nézhetsz SE-t is az 82 ló, de csak 8 szelepes. Én ilyet vennék, ha 1.4-est akarnék magamnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május10, 2008 Megoszt Elküldve Május10, 2008 ...Én ilyet vennék, ha 1.4-est akarnék magamnak. Mert most nem ilyen... B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május10, 2008 Megoszt Elküldve Május10, 2008 Csakhogy SE nem volt már 94 vége után. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Május10, 2008 Megoszt Elküldve Május10, 2008 Mert most nem ilyen... B) Valami olyasmi. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Május10, 2008 Megoszt Elküldve Május10, 2008 Csakhogy SE nem volt már 94 vége után. Legalább olcsóbb. B) De igaz, viszont kitudja mi a fontossági sorrend. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május10, 2008 Megoszt Elküldve Május10, 2008 Csakhogy SE nem volt már 94 vége után. Biztos ez? Katt. Mégegy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május10, 2008 Megoszt Elküldve Május10, 2008 Ez milyen szép állapotban van B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoli100 Elküldve Május10, 2008 Megoszt Elküldve Május10, 2008 60 lóval nem lesz túl virgonc, de neked kell tudni mire akarod használni. Ezzel ha minden rendben van simán eljárkálhatsz 6 körül. A +30 ló érezhetően erősebbé teszi a kocsit. Valamivel talán többet eszik, de nem vészesen. 8 szeleppel több van benne, bizonyos alkatrészek drágábbak hozzá. Nézhetsz SE-t is az 82 ló, de csak 8 szelepes. Én ilyet vennék, ha 1.4-est akarnék magamnak. Helló! Nagyon köszönöm a választ és hogy ilyen gyorsan reagáltál rá! Erősen gondolkodom ezen a 60Le-son (félig meddig ismerőstől lenne, állítólag vigyázott végig rá) de én is tartok attól, hogy talán kicsit kevéske. Pláne úgy, hogy újkorába volt 60, most már biztos nem 60 az a 60. De mellette szól talán az, hogy abszolút nincs kihegyezve, kevesebb a hibalehetőség, és talán kevesebbet is eszik. És ha netán hozzá is kell nyúlni a motorhoz kevesebből megúszom az egyszerűsége miatt. Amúgy ez egy pörgös motor? Pörgetni kell, hogy menjen? Városba is és országúton is használnám vegyesen. De a 140-150 bőven elég nekem. Vagy lehet akkor 1.6-ba kellene gondolkodnom? Hol lehet annak utánna nézni, hogy melyik betű mit jelent pl: GL, GLS, SE. Vagy ezek csak a felszereltségre utalnak? Nem egyértelműek nekem. Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május10, 2008 Megoszt Elküldve Május10, 2008 Helló! Nagyon köszönöm a választ és hogy ilyen gyorsan reagáltál rá! Erősen gondolkodom ezen a 60Le-son (félig meddig ismerőstől lenne, állítólag vigyázott végig rá) de én is tartok attól, hogy talán kicsit kevéske. Pláne úgy, hogy újkorába volt 60, most már biztos nem 60 az a 60. De mellette szól talán az, hogy abszolút nincs kihegyezve, kevesebb a hibalehetőség, és talán kevesebbet is eszik. És ha netán hozzá is kell nyúlni a motorhoz kevesebből megúszom az egyszerűsége miatt. Amúgy ez egy pörgös motor? Pörgetni kell, hogy menjen? Városba is és országúton is használnám vegyesen. De a 140-150 bőven elég nekem. Vagy lehet akkor 1.6-ba kellene gondolkodnom? Hol lehet annak utánna nézni, hogy melyik betű mit jelent pl: GL, GLS, SE. Vagy ezek csak a felszereltségre utalnak? Nem egyértelműek nekem. Előre is köszönöm! A GL, GLS a felszereltségre utal, a GL talán a legegyszerűbb (és leggyakoribb). Az SE a motorra utal: hengerenkénti injektoros, 82LE-s. Megjegyzem az alap 60LE-s átépíthető ilyenné... B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május10, 2008 Megoszt Elküldve Május10, 2008 ... melyik betű mit jelent pl: GL, GLS, SE. Vagy ezek csak a felszereltségre utalnak? Csak a GL, és a GLS. Az SE a motorkódban jelöli a sűritési arányt, és a hengerenkénti befecskendezést. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május10, 2008 Megoszt Elküldve Május10, 2008 ..60LE-s átépíthető ilyenné... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Május10, 2008 Megoszt Elküldve Május10, 2008 Erősen gondolkodom ezen a 60Le-son (félig meddig ismerőstől lenne, állítólag vigyázott végig rá) de én is tartok attól, hogy talán kicsit kevéske. Pláne úgy, hogy újkorába volt 60, most már biztos nem 60 az a 60. De mellette szól talán az, hogy abszolút nincs kihegyezve, kevesebb a hibalehetőség, és talán kevesebbet is eszik. És ha netán hozzá is kell nyúlni a motorhoz kevesebből megúszom az egyszerűsége miatt. Amúgy ez egy pörgös motor? Pörgetni kell, hogy menjen? Városba is és országúton is használnám vegyesen. De a 140-150 bőven elég nekem. Vagy lehet akkor 1.6-ba kellene gondolkodnom? Hol lehet annak utánna nézni, hogy melyik betű mit jelent pl: GL, GLS, SE. Vagy ezek csak a felszereltségre utalnak? Nem egyértelműek nekem. Ki kell próbálni. 1.6-ot is próbálj ki. Minden attól függ miből ülsz át. 60 lónak 160 a vége tehát ilyen szmpontból még azzal sincs gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoli100 Elküldve Május10, 2008 Megoszt Elküldve Május10, 2008 Mégegyszer nagyon köszönöm a gyors reakciókat. Eddig nagyon tetszik ez a fórum... B) Amíg megírtam a választ legalább 5-en írtatok... Akkor milyen motorok is vannak az F-es Astrákba? Én úgy tudom, hogy mindegyik injektoros már. A különbség köztük pedig az, hogy központi vagy hengerenkénti injektoros? Vagy van még köztük még karbis is? A rendőr Astrák 90LE-sak voltak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Május10, 2008 Megoszt Elküldve Május10, 2008 Akkor milyen motorok is vannak az F-es Astrákba? Én úgy tudom, hogy mindegyik injektoros már. A különbség köztük pedig az, hogy központi vagy hengerenkénti injektoros? Vagy van még köztük még karbis is? A rendőr Astrák 90LE-sak voltak? Mind injektoros. Van 1.4, 1.6, 1.8, 2.0. Ezeknek pedig központi befecsis és hengerenkénti változatai, valamint 8 és 16 szelepsek. Vannak ráadásul ilyen-olyan emissziós normáknak megfelelő motorok. Természetesen nincs mindenből mindenféle. És persze még a dízelek. Úgyhogy sokféle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május10, 2008 Megoszt Elküldve Május10, 2008 Mind injektoros. Van 1.4, 1.6, 1.8, 2.0. Ezeknek pedig központi befecsis és hengerenkénti változatai, valamint 8 és 16 szelepsek. Vannak ráadásul ilyen-olyan emissziós normáknak megfelelő motorok. Természetesen nincs mindenből mindenféle. És persze még a dízelek. Úgyhogy sokféle. Elvileg van még a 14NV motor is, ami karburátoros. De az olyan ritka, hogy nem is lehet találni belőle. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Május10, 2008 Megoszt Elküldve Május10, 2008 De az olyan ritka, hogy nem is lehet találni belőle. B) Mutass egyet. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május10, 2008 Megoszt Elküldve Május10, 2008 Mutass egyet. B) 1 B) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Május10, 2008 Megoszt Elküldve Május10, 2008 annyi, hogy 110-120 fölött a mi jó kis NZ-nk már eszeget bőven B) én meg vagyok elégedve, de természetesen nyáron meg elsz csinálva az átalakítás SE-re Link to comment Megosztás: More sharing options...
Digger Elküldve Május10, 2008 Megoszt Elküldve Május10, 2008 Valaki összefoglalhatná, hogy a nem benzinesekből, milyen varik vannak! Az enyém hátulján TD van. (Német turbó) De láttam már DR-t és TDS-t is. (ha jól emlékszem) Aztán vannak isuzu motorosok. Azt miről lehet megismerni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts