Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

2 hete kajtatunk a 89 gyártmányú Opel Kadett 1.7 d autómhoz vezérműszíj burkolat után sehol nem találtunk a vadi új 40 e Ft ezért gondoltam megkérdem a hozzáérőtöket nem e kompatibilis a kettő

köszi a segítséget

Egy jó bontóban megtudod nézni,azért ez nem olyan alaktrész,amit sűrűn cserél az ember.

Mi lett a régivel?

Link to comment
Megosztás:

megakadt az adagoló eltépte a szíjat és széttörte a fölső burkolatot az alsó megvetemedett annyira hogy csak darabokba lehetett leszedni néztük bontóba amit találtunk Pesten szinte mindbe jártunk vagy fölhívtuk

Keresd meg itt fórumon Kiskasza elvtársat,hátha ő tud segíteni.

Kiskasza

Link to comment
Megosztás:

1,4-es 8 szelepes astrám van. A termosztát 92 foknál nyit ki. Ha lassan mondjuk egy dugoban araszolunk hamar eléri a 100 C fokot a vizhőmérséklet és bekapcsol a hutoventillátor. Elég hozzá ha beálloka egy mekdrájvra a sorba kb 4-5 auto, már fel is "forrt" a víz. Nem kell hozzá sok. Fateromnak ugyan ilyen, csak egy pár évvel oregebb a járgánya. Neki nem nagyon fordult elo ez, pedig abban tobb mint 150 ezer kilométer van. Normális , hogy ilyen gyorsan eléri a 100 fokot? :sowwy:

Link to comment
Megosztás:

fel is "forrt" a víz.

A felforr alatt ugye nem azt érted, hogy kinyit akiegyenlítőn a szelep és dől a gőz a motortérből?

Ha 100fokig felmegy a mutató, de rendesen bekapcsola ventillátor és visszahül akkor ez normális.Szerintem.

Egyrészt nyomás alatt lehet több is mint 100 fok másrészt ezek a hőfok mutatók sem olyan pontosak.

Link to comment
Megosztás:

Nekem kipufogósnál 30-at mondtak beszereléssel együtt, amúgy meg Opel boltban 23000-ért adna a srác univerzálisat.

Értem! Nem túl olcsó mulattság... :sowwy: Én most jöttem egy szervízből, kicsit füstöl a kocsi, lehúztak 3.000Ft-al a semmiért, mert csináltak egy CO2 mérést amiről semmi eredményt nem adtak és annyit mondtak, hogy rossz a katalizátor... Rádugták a számítógépre a kocsi számítógépét és áll. nekik nem jelzett semmt, bár ott bénáztak, szerintem nem is értettek hozzá... :S Átverés volt azu egész, csakhogy mondjanak valamit... De ha kiderül, hogy nem a katalizátor szar, visszamegyek és leszedem a fejüket! Továbbá azt is mondták, hogy a katalizátor hibája miatt gyorsításkor rángathat a motor, csökkenhet a teljesítmény... ez igaz?

Link to comment
Megosztás:

Értem! Nem túl olcsó mulattság... :sowwy: Én most jöttem egy szervízből, kicsit füstöl a kocsi, lehúztak 3.000Ft-al a semmiért, mert csináltak egy CO2 mérést amiről semmi eredményt nem adtak és annyit mondtak, hogy rossz a katalizátor... Rádugták a számítógépre a kocsi számítógépét és áll. nekik nem jelzett semmt, bár ott bénáztak, szerintem nem is értettek hozzá... :S Átverés volt azu egész, csakhogy mondjanak valamit... De ha kiderül, hogy nem a katalizátor szar, visszamegyek és leszedem a fejüket! Továbbá azt is mondták, hogy a katalizátor hibája miatt gyorsításkor rángathat a motor, csökkenhet a teljesítmény... ez igaz?

A számítógép tudtommal nem nézi a katalizátort... A lambdaszondát nézi, amiatt viszont rángathat. Na az sem olcsó dolog :lol: .

A katalizátort meg kell kocogtatni-ütögetni, ha csörög-zörög, akkor széttört a kerámia benne.

Link to comment
Megosztás:

A felforr alatt ugye nem azt érted, hogy kinyit akiegyenlítőn a szelep és dől a gőz a motortérből?

Ha 100fokig felmegy a mutató, de rendesen bekapcsola ventillátor és visszahül akkor ez normális.Szerintem.

Egyrészt nyomás alatt lehet több is mint 100 fok másrészt ezek a hőfok mutatók sem olyan pontosak.

Nem nem azt, hanem csak, hogy felmegy 100 fokig a víz és bekapcsol a hutőventillátor. Nem is megy sokáig csak kb max 1 percig.

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Mostanában rángatni kezdett a kocsi, (volt sárga lámpa is, volt amikor egész addig világitott mig le nem állitottam, de volt amikor csak kivillant és utánna el is aludt), néha gázadásra torpant egy picit, és mintha többet fogyasztana.

Kivillogtattam a hibakódot. 47

47 Levegőpumpa / relé – feszültség túl magas

Ezt merre keressem?

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Mostanában rángatni kezdett a kocsi, (volt sárga lámpa is, volt amikor egész addig világitott mig le nem állitottam, de volt amikor csak kivillant és utánna el is aludt), néha gázadásra torpant egy picit, és mintha többet fogyasztana.

Kivillogtattam a hibakódot. 47

47 Levegőpumpa / relé – feszültség túl magas

Ezt merre keressem?

Ezt pedig Topbuzz web site-rol.

47 Linear exhaust gas re-circulation (EGR) position

Tehát EGR szelep hiba.

Link to comment
Megosztás:

Nekem kipufogósnál 30-at mondtak beszereléssel együtt, amúgy meg Opel boltban 23000-ért adna a srác univerzálisat.

Én ezért kímélem a katalizátort! Ki is vettem az autóból, és puha rongyba csavarva pihen a garázsban! :lol: :sowwy: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az AGR topicba írtam,hogy motorféknél magas fordulaton sárga lámpa szokott lenni.

Kivillogtattam a hibakódot,bár a fent említett jelenség utoljára elég régen volt.

24-et villogta ki: Vehicle Speed Sensor (VSS) - No speed signal or low voltage , sebességjeladó lehet ,vagy mi ez? :sowwy:

Összefügghet a motorfékezéssel?

Vagy az időnkét jelentkező nagyobb sebbességről kuplung+fék motor leáll hibával?

köszi.

Link to comment
Megosztás:

Akkor gondolom nem függ össze a hibajelenségekkel...

De, okozhat leállást, nekem is volt régen, bár nem tárolta el az ECU a hibakódot, de ugyanígy felvillant, aztán lámpánál leállt a motor. Utána cseréltem a műszerfalat (fordszámmérősre) és többet nem jött elő.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.