Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

2 hete kajtatunk a 89 gyártmányú Opel Kadett 1.7 d autómhoz vezérműszíj burkolat után sehol nem találtunk a vadi új 40 e Ft ezért gondoltam megkérdem a hozzáérőtöket nem e kompatibilis a kettő

köszi a segítséget

Elküldve
2 hete kajtatunk a 89 gyártmányú Opel Kadett 1.7 d autómhoz vezérműszíj burkolat után sehol nem találtunk a vadi új 40 e Ft ezért gondoltam megkérdem a hozzáérőtöket nem e kompatibilis a kettő

köszi a segítséget

Egy jó bontóban megtudod nézni,azért ez nem olyan alaktrész,amit sűrűn cserél az ember.

Mi lett a régivel?

Elküldve

megakadt az adagoló eltépte a szíjat és széttörte a fölső burkolatot az alsó megvetemedett annyira hogy csak darabokba lehetett leszedni néztük bontóba amit találtunk Pesten szinte mindbe jártunk vagy fölhívtuk

Elküldve
megakadt az adagoló eltépte a szíjat és széttörte a fölső burkolatot az alsó megvetemedett annyira hogy csak darabokba lehetett leszedni néztük bontóba amit találtunk Pesten szinte mindbe jártunk vagy fölhívtuk

Keresd meg itt fórumon Kiskasza elvtársat,hátha ő tud segíteni.

Kiskasza

Elküldve

1,4-es 8 szelepes astrám van. A termosztát 92 foknál nyit ki. Ha lassan mondjuk egy dugoban araszolunk hamar eléri a 100 C fokot a vizhőmérséklet és bekapcsol a hutoventillátor. Elég hozzá ha beálloka egy mekdrájvra a sorba kb 4-5 auto, már fel is "forrt" a víz. Nem kell hozzá sok. Fateromnak ugyan ilyen, csak egy pár évvel oregebb a járgánya. Neki nem nagyon fordult elo ez, pedig abban tobb mint 150 ezer kilométer van. Normális , hogy ilyen gyorsan eléri a 100 fokot? :sowwy:

Elküldve
fel is "forrt" a víz.

A felforr alatt ugye nem azt érted, hogy kinyit akiegyenlítőn a szelep és dől a gőz a motortérből?

Ha 100fokig felmegy a mutató, de rendesen bekapcsola ventillátor és visszahül akkor ez normális.Szerintem.

Egyrészt nyomás alatt lehet több is mint 100 fok másrészt ezek a hőfok mutatók sem olyan pontosak.

Elküldve
Sziasztok!

Tudnátok abban segíteni, hogy egy katalizátor mennyibe kerül? C16NZ motorhoz!

Előre is köszi!!!

Nekem kipufogósnál 30-at mondtak beszereléssel együtt, amúgy meg Opel boltban 23000-ért adna a srác univerzálisat.

Elküldve
Nekem kipufogósnál 30-at mondtak beszereléssel együtt, amúgy meg Opel boltban 23000-ért adna a srác univerzálisat.

Értem! Nem túl olcsó mulattság... :sowwy: Én most jöttem egy szervízből, kicsit füstöl a kocsi, lehúztak 3.000Ft-al a semmiért, mert csináltak egy CO2 mérést amiről semmi eredményt nem adtak és annyit mondtak, hogy rossz a katalizátor... Rádugták a számítógépre a kocsi számítógépét és áll. nekik nem jelzett semmt, bár ott bénáztak, szerintem nem is értettek hozzá... :S Átverés volt azu egész, csakhogy mondjanak valamit... De ha kiderül, hogy nem a katalizátor szar, visszamegyek és leszedem a fejüket! Továbbá azt is mondták, hogy a katalizátor hibája miatt gyorsításkor rángathat a motor, csökkenhet a teljesítmény... ez igaz?

Elküldve
Értem! Nem túl olcsó mulattság... :sowwy: Én most jöttem egy szervízből, kicsit füstöl a kocsi, lehúztak 3.000Ft-al a semmiért, mert csináltak egy CO2 mérést amiről semmi eredményt nem adtak és annyit mondtak, hogy rossz a katalizátor... Rádugták a számítógépre a kocsi számítógépét és áll. nekik nem jelzett semmt, bár ott bénáztak, szerintem nem is értettek hozzá... :S Átverés volt azu egész, csakhogy mondjanak valamit... De ha kiderül, hogy nem a katalizátor szar, visszamegyek és leszedem a fejüket! Továbbá azt is mondták, hogy a katalizátor hibája miatt gyorsításkor rángathat a motor, csökkenhet a teljesítmény... ez igaz?

A számítógép tudtommal nem nézi a katalizátort... A lambdaszondát nézi, amiatt viszont rángathat. Na az sem olcsó dolog :lol: .

A katalizátort meg kell kocogtatni-ütögetni, ha csörög-zörög, akkor széttört a kerámia benne.

Elküldve
A felforr alatt ugye nem azt érted, hogy kinyit akiegyenlítőn a szelep és dől a gőz a motortérből?

Ha 100fokig felmegy a mutató, de rendesen bekapcsola ventillátor és visszahül akkor ez normális.Szerintem.

Egyrészt nyomás alatt lehet több is mint 100 fok másrészt ezek a hőfok mutatók sem olyan pontosak.

Nem nem azt, hanem csak, hogy felmegy 100 fokig a víz és bekapcsol a hutőventillátor. Nem is megy sokáig csak kb max 1 percig.

Elküldve

Hali.

Mostanában rángatni kezdett a kocsi, (volt sárga lámpa is, volt amikor egész addig világitott mig le nem állitottam, de volt amikor csak kivillant és utánna el is aludt), néha gázadásra torpant egy picit, és mintha többet fogyasztana.

Kivillogtattam a hibakódot. 47

47 Levegőpumpa / relé – feszültség túl magas

Ezt merre keressem?

Elküldve
Hali.

Mostanában rángatni kezdett a kocsi, (volt sárga lámpa is, volt amikor egész addig világitott mig le nem állitottam, de volt amikor csak kivillant és utánna el is aludt), néha gázadásra torpant egy picit, és mintha többet fogyasztana.

Kivillogtattam a hibakódot. 47

47 Levegőpumpa / relé – feszültség túl magas

Ezt merre keressem?

Ezt pedig Topbuzz web site-rol.

47 Linear exhaust gas re-circulation (EGR) position

Tehát EGR szelep hiba.

Elküldve
Nekem kipufogósnál 30-at mondtak beszereléssel együtt, amúgy meg Opel boltban 23000-ért adna a srác univerzálisat.

Én ezért kímélem a katalizátort! Ki is vettem az autóból, és puha rongyba csavarva pihen a garázsban! :lol: :sowwy: :lol:

Elküldve
Nem nem azt, hanem csak, hogy felmegy 100 fokig a víz és bekapcsol a hutőventillátor. Nem is megy sokáig csak kb max 1 percig.

Akkor örülj, hogy jól működik a hűtésed!!!

Elküldve

Az AGR topicba írtam,hogy motorféknél magas fordulaton sárga lámpa szokott lenni.

Kivillogtattam a hibakódot,bár a fent említett jelenség utoljára elég régen volt.

24-et villogta ki: Vehicle Speed Sensor (VSS) - No speed signal or low voltage , sebességjeladó lehet ,vagy mi ez? :sowwy:

Összefügghet a motorfékezéssel?

Vagy az időnkét jelentkező nagyobb sebbességről kuplung+fék motor leáll hibával?

köszi.

Elküldve
Akkor gondolom nem függ össze a hibajelenségekkel...

De, okozhat leállást, nekem is volt régen, bár nem tárolta el az ECU a hibakódot, de ugyanígy felvillant, aztán lámpánál leállt a motor. Utána cseréltem a műszerfalat (fordszámmérősre) és többet nem jött elő.

Elküldve
Nem nem azt, hanem csak, hogy felmegy 100 fokig a víz és bekapcsol a hutőventillátor. Nem is megy sokáig csak kb max 1 percig.

Anyum 1.4 8v astrája pont ugyanilyen, szerelőm azt mondta ezek a mocik ilyenek. Nekem sem tetszik de ezvan.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.