gsi.tamás Elküldve Február5, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Február5, 2004 Arról beszélek tesó! Ha csak egyszerűen lehúzud a fedélről akkor is megáll vagy szarul kezd járni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Február5, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Február5, 2004 Gabi mi paraszt gyerekek vagyunk ne beszélj ilyeneket, hogy olaj lecsapató kézi készülék mert falnak megyek! Egyébként a régi 8v motoroknál lehetett ezt megcsinálni minden egyéb gubanc nélkül! Szerintem rendes olajcsere + tisztító folyadék és kész ezeknél a motoroknál sosem volt ilyen gond!(C20XE) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Február5, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Február5, 2004 Jó pofa a par@sztot kijavította földművesre! He He Link to comment Megosztás: More sharing options...
Future Elküldve Február5, 2004 Megoszt Elküldve Február5, 2004 Hűűűűűűű!!!!! Brrrrrrrrrrrr!! Érteni értem de aszem ennek én nem kezdek neki!!! Ahogy magamat ismerem nem biztos hogy elsőkörben sikeres lenne beavatkozás!! :) De szerintetek ezt a kartergázlekötősdít érdemes megcsinálni?? Van annyi értelme mint amennyi macera vele??? Ja amúgy köszi a válaszokat!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február5, 2004 Megoszt Elküldve Február5, 2004 Tomi! Kezdjük az alapoknál... :) Szóval a kartergázt visszavezetik gyárilag a szívócsőbe. Ott pedig mivel útközben jelentősen lehül a kartergáz, a benne levő finom olajpára lecsapódik. Ezért ha megnézed a szívósorodat a hengerfejről levéve, szomorúan tapasztalod, hogy mocskos... De nem is ez a legnagyobb baj, hanem a gázlengések miatt ez a mocsok lerakódik a pillangószelep környékén is, ami már később nagyobb gondot okozhat. Szóval ezeknél a motorknál is éppúgy előnyös a kikötése, mint a régi 8v motoroknál. :lol: Egyébként a 16v ecotec motorok a kartergázzal eszik meg az elfogyasztott olaj nagy részét. :D No szóval az enyém is meg lesz csinálva, az új motornál már nem lesz visszavezetés. Tájékoztatásul a lecsapató 4000HUF, a szűrő 2500 HUF. Régebben be is linkeltem a képét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Future Elküldve Február5, 2004 Megoszt Elküldve Február5, 2004 Tomi! Kezdjük az alapoknál... :) Szóval a kartergázt visszavezetik gyárilag a szívócsőbe. Ott pedig mivel útközben jelentősen lehül a kartergáz, a benne levő finom olajpára lecsapódik. De nem is ez a legnagyobb baj, hanem a gázlengések miatt ez a mocsok lerakódik a pillangószelep környékén is, ami már később nagyobb gondot okozhat. Szóval ezeknél a motorknál is éppúgy előnyös a kikötése, mint a régi 8v motoroknál. :lol: . Régebben be is linkeltem a képét. Szóval akkor ezt érdemes megcsinálni! Kérdésem még az hogy ez beleszól-e valamilyen szintem a otor működésébe??Változtat e valamit azon kívül hogy nem mocskolja halálra?? Hová is van belinkelve ez a dolog?? Megnézném!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február5, 2004 Megoszt Elküldve Február5, 2004 Future! Nem, ez amúgy nem változtat semmin. Nem fog tőle jobban menni az autó. Kép csak a lecsapatóról volt, nemtom már mi volt a link. :) Majd jövő hónapban lesz kép az applikációról is. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Február5, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Február5, 2004 Gabi kezdjük az alapoknál! 1 Azt mondtam ez a probléma a C20XE-nél nem jelentkezik! :evil: 2 Egy ECO TEC tulaj nekem ne ......... :lol: 3 Ugy hogy igazam van! Nem lessz tölle jobb vagy gyorsabb vagy akármi! :) Azért szeretlek én is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február5, 2004 Megoszt Elküldve Február5, 2004 A szakmai viták és a közös hányások erősítik a barátságot... Az egyik már megvolt. :) :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február5, 2004 Megoszt Elküldve Február5, 2004 Amúgy: 1. DE 2. DE!!! :) 3. Ebben egyetértünk. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wf101 Elküldve Február6, 2004 Megoszt Elküldve Február6, 2004 WF! Igaz nagyrészt amit mondanak: tényleg jobb így a motornak, nem piszkolja össze a szívóoldalt a kipufogógáz (főleg a savak és a korom miatt gond). És tényleg szebben jár így a motor, sőt, az alsó fordulaton meglepően szép lesz a motor karakterisztikája. Az viszont nem igaz, hogy kevesebbet fog fogyasztani. Nem fog meglátszani a fogyasztásban. Ez a szelep csakis a környezetvédelmi előírások miatt került bele. Mit csinált a szelep? Felragadt? Ezt nem igazán értem... Nem az AGR szelepre értették? Mert az tényleg be tud ragadni, és akkor rángatást vagy leállást okoz. Nem, nem az AGR szelep ragadt fel, hanem az egyik kipufogó szelep. Szét is bontották a szerencsétlen autót... :) Nem állt le, nem is rángatott, csak alapjáraton dadogott a motor. Viszont akkor valószínűleg hagyni fogom ledugózva! Egyébként tényleg érezhetően jobban megy most az autó! Köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február6, 2004 Megoszt Elküldve Február6, 2004 Ez elég furcsa hibajelenség, ilyet még nem hallottam. Ugyanis a vezérműtengely bütykei a hidrotőkék közvetítésével fizikálisan le kell hogy nyomják a szelepet. Még a hidrotőke hibája esetén sem tud annyit ejteni a kiemelésből, hogy a szelep megragadjon egy állásban... (ha lent ragad meg, akkor meg beleér a dugó) Nem vágtak át? :) Nekem ez sántít... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február6, 2004 Megoszt Elküldve Február6, 2004 Egyébként az alapjárati dadogás tipikus jelensége a kipufogószelep beégésének. De nem felragadásának. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
renzso Elküldve Február6, 2004 Megoszt Elküldve Február6, 2004 Ez elég furcsa hibajelenség, ilyet még nem hallottam. Ugyanis a vezérműtengely bütykei a hidrotőkék közvetítésével fizikálisan le kell hogy nyomják a szelepet. Még a hidrotőke hibája esetén sem tud annyit ejteni a kiemelésből, hogy a szelep megragadjon egy állásban... (ha lent ragad meg, akkor meg beleér a dugó) Nem vágtak át? :) Nekem ez sántít... Ugye milyen jó, hogy van it egy igazi MESTER :?: :!: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wf101 Elküldve Február6, 2004 Megoszt Elküldve Február6, 2004 Egyébként az alapjárati dadogás tipikus jelensége a kipufogószelep beégésének. De nem felragadásának. :) Akkor lehet, hogy "csak" beégett, nemtudom, annyira nem értek hozzá. Nekem a szerelő mondta, hogy az egyik szelep kijött kézzel, de a másikat ki kellett ütnie. A motort láttam szétszedve, tényleg elég koszos volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február6, 2004 Megoszt Elküldve Február6, 2004 Renzso! Ugye most fejeződött be a hengerfejátalakítási projekt, aminek eredményeképpen eléggé sikerült megismernem a lelkivilágát. Még ha mester nem is vagyok benne. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Február8, 2004 Megoszt Elküldve Február8, 2004 Sziasztok, még mindig rohadt a hátsó dobom, kérdés, hogy ez szerintetek jó ötlet-e a helyére? Mert amúgy az oldal szimpi, a fotó szép, a szöveg jó, csakhát tartalmilag gőzöm nincs róla... <a href="http://www.magnumtuning.hu/index.phtml?op=termek_reszletes&auto_id_valaszt=7643"> Klikk ide</a> Kösz Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február8, 2004 Megoszt Elküldve Február8, 2004 IQBéla! A Magnum tuning nem komoly cég, nem hiszem hogy jó választás lenne. Minőségileg nagyon gagyi a cuccuk. Ha kipufogót akarsz, normálisat, vagy javíttatni csak, esetleg egyedi dobot csináltatni olcsón jó minőségben, keresd meg Dudás Sándort! www.dudasdob.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Február8, 2004 Megoszt Elküldve Február8, 2004 Sziasztok, még mindig rohadt a hátsó dobom, kérdés, hogy ez szerintetek jó ötlet-e a helyére? Mert amúgy az oldal szimpi, a fotó szép, a szöveg jó, csakhát tartalmilag gőzöm nincs róla... <a href="http://www.magnumtuning.hu/index.phtml?op=termek_reszletes&auto_id_valaszt=7643"> Klikk ide</a> Kösz Szia iqbéla ! Gabi gyorsabb volt a válasz kapcsán :lol: Keresd meg lamellat itt : http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9087714&uq=901 Blau is említette, hogy korrektül dolgozik a fent említett személy. Mellesleg én is hasonló helyzetben vagyok a dob miatt, márciusban én is hozzá fogom menni. Ja és a link beszúrása kapcsán : ez nem az index fóruma :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február8, 2004 Megoszt Elküldve Február8, 2004 Félreértések elkerülése végett: lamella=Dudás Sándor. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Február8, 2004 Megoszt Elküldve Február8, 2004 Félreértések elkerülése végett: lamella=Dudás Sándor. :) Valóban így teljes a kép, bár azért lamella adatai között is található némi utalás arra, hogy ugyanazon személyről van szó: Felhasználónév: lamella Email-cím: dudasdob@axelero.hu Homepage: http://www.dudasdob.hu Üzenetek száma: 579 Státusz: Törzsvendég Stb. :lol: Nézd meg inkább a levelet, amit küldtem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február8, 2004 Megoszt Elküldve Február8, 2004 Biztos ami biztos. :) A kérdésre a válasz: ez az emlegetett AZEV felni. :lol: Van egy söröm. :lol: :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Február8, 2004 Megoszt Elküldve Február8, 2004 ....A kérdésre a válasz: ez az emlegetett AZEV felni. :lol: Van egy söröm. :) :lol: :D Egye meg a fene a másolos fajtájukat :lol: Ez különben a saját felnid ? A sört feladtam fénypostán, gyorsan tár ki az ablakodat, ha nincs nyitva :lol: Majd tisztázzuk a átadás-átvétel körülményeit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február8, 2004 Megoszt Elküldve Február8, 2004 :) :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február8, 2004 Megoszt Elküldve Február8, 2004 Egyébként kölcsön volt és ez is 16-os. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts