zocsa Elküldve Április17, 2008 Elküldve Április17, 2008 Elég egy egyszerű 500 forintos multiméter is :lol: Ismerős, szomszéd? :lol: Nincs. Viszont most reccsent vagy csörömpölt vagy mit csinált az előbb indításnál.. :sowwy: Holnap sztem veszek egy bontottat (k.rva drágán a weilandba)és kicseréltetem. Csak és kizárólag pont ugyanilyen jó hozzá? Egyébként meg folyik a víz is valahol (alulról kellene megnéznem, fönntről semmi), valamint az olaj is kb. ugyanott ahol nagyc cartársnak.--> mi a pontos neve ennek a szimeringnek?
coupe Elküldve Április17, 2008 Elküldve Április17, 2008 Pedig milyen biztos voltál, hogy fals levegő nincs :lol: Persze mert ezen kivül mindent megnéztem..... :sowwy:
FPepe Elküldve Április17, 2008 Elküldve Április17, 2008 Nincs. Viszont most reccsent vagy csörömpölt vagy mit csinált az előbb indításnál.. :sowwy: Holnap sztem veszek egy bontottat (k.rva drágán a weilandba)és kicseréltetem. Csak és kizárólag pont ugyanilyen jó hozzá? Egyébként meg folyik a víz is valahol (alulról kellene megnéznem, fönntről semmi), valamint az olaj is kb. ugyanott ahol nagyc cartársnak.--> mi a pontos neve ennek a szimeringnek? Lehet felújíttatni is, az olcsóbb, és legalább új(-szerű) lesz, a bontott meg ki tudja, meddig tart. Ez a vízfolyás trükkös dolog. Nekünk a diesel Caravan csinálja, és sokáig azt hittem, a hengerfejnél issza a vizet. Aztán egyszer véletlenül észrevettem, hogy hazaérve üzemmelegen leállítva a hűtő alatti keresztmerevítő kicsit vizes volt, csakhát a meleg víz gyorsan párolog, és ez csak üzemmelegen enged. Azt a szimmeringet vezérműtengely-szimmeringnek lehet hívni, és mivel 2 van belőle, a boltban tedd hozzá, hogy a gyújtásoldali kell (nem biztos, hogy egyformák).
zocsa Elküldve Április17, 2008 Elküldve Április17, 2008 Lehet felújíttatni is, az olcsóbb, és legalább új(-szerű) lesz, a bontott meg ki tudja, meddig tart. Ez a vízfolyás trükkös dolog. Nekünk a diesel Caravan csinálja, és sokáig azt hittem, a hengerfejnél issza a vizet. Aztán egyszer véletlenül észrevettem, hogy hazaérve üzemmelegen leállítva a hűtő alatti keresztmerevítő kicsit vizes volt, csakhát a meleg víz gyorsan párolog, és ez csak üzemmelegen enged. Azt a szimmeringet vezérműtengely-szimmeringnek lehet hívni, és mivel 2 van belőle, a boltban tedd hozzá, hogy a gyújtásoldali kell (nem biztos, hogy egyformák). köszi, Valszeg felújítás lesz akkor,a generátorral együtt.
J0hnny Elküldve Április17, 2008 Elküldve Április17, 2008 köszi, Valszeg felújítás lesz akkor,a generátorral együtt. Jó buli volt mindkettő anno havernál! :lol: Generátort 3x szedtük szét,önindit 2x! :sowwy:
zocsa Elküldve Április17, 2008 Elküldve Április17, 2008 Jó buli volt mindkettő anno havernál! :lol: Generátort 3x szedtük szét,önindit 2x! :sowwy: Én inkább hozzá se érek. :lol:
J0hnny Elküldve Április17, 2008 Elküldve Április17, 2008 Én inkább hozzá se érek. :sowwy: Értünk mi hozzá,csak alap hibákat követünk el. Egy szét szedte,másik javította,harmadik személy berakta. Na itt volt a hiba! :lol: Kimaradt egy bakelit alátét a diódasor alól,szépen füstölt a testkábel,amikor az akksit vissza raktam. :lol:
Novy Elküldve Április17, 2008 Elküldve Április17, 2008 ja ez elég nagy problematika ha egy dolgot 3 ember külön külön szerelget...
zocsa Elküldve Április19, 2008 Elküldve Április19, 2008 Lehet hogy elfáradt az önindítód, fel lehet újíttatni. Motor-váltóharang találkozásánál keresd a motor mögött fent. Azért én mérnék egy feszültséget álló motornál és járó motornál az akkusaruk között... Meg megnézném, a testkábelek rendben vannak-e :sowwy: Na megmértem, alapból 12,8 járó motornál 13,8 ez jó?
hening Elküldve Április19, 2008 Elküldve Április19, 2008 Na megmértem, alapból 12,8 járó motornál 13,8 ez jó? Az jónak tűnik.
zocsa Elküldve Április19, 2008 Elküldve Április19, 2008 Az jónak tűnik. Akkor mégis csak önindító lesz...
hening Elküldve Április19, 2008 Elküldve Április19, 2008 Akkor mégis csak önindító lesz... Milyen generátorod van? Bosch, vagy Delco?
zocsa Elküldve Április19, 2008 Elküldve Április19, 2008 Milyen generátorod van? Bosch, vagy Delco? Bosch rémlik. (de nem 100%)
hening Elküldve Április19, 2008 Elküldve Április19, 2008 Bosch rémlik. (de nem 100%) Nekem is az van, és 14,5-el tölt.
zocsa Elküldve Április19, 2008 Elküldve Április19, 2008 Nekem is az van, és 14,5-el tölt. Ez nem túl jó hír.(nekem):sowwy: Megnéztem , Bosch.
opel16v Elküldve Április19, 2008 Elküldve Április19, 2008 Na megmértem, alapból 12,8 járó motornál 13,8 ez jó? Tökéletes. (A 14,5V vagy egy kis csalás a műszer részéről, vagy túltölt!) Én azért még megnézném nagyon azokat a testkábeleket :sowwy: Aztán önindító uninstall, és felújít :lol: Annak is csiszoljátok meg a házát, ahol csatlakozik a blokkra, meg a blokkot is alatta, mert ott megy át a test, és sokat számít!
zocsa Elküldve Április19, 2008 Elküldve Április19, 2008 Tökéletes. (A 14,5V vagy egy kis csalás a műszer részéről, vagy túltölt!) Én azért még megnézném nagyon azokat a testkábeleket :lol: Aztán önindító uninstall, és felújít :lol: Annak is csiszoljátok meg a házát, ahol csatlakozik a blokkra, meg a blokkot is alatta, mert ott megy át a test, és sokat számít! Most egy kicsit megnyugodtam. :sowwy: Az önindító egyébként fölülről levehető?
opel16v Elküldve Április19, 2008 Elküldve Április19, 2008 Most egy kicsit megnyugodtam. :lol: Az önindító egyébként fölülről levehető? Inkább alulról :sowwy:
zocsa Elküldve Április19, 2008 Elküldve Április19, 2008 Inkább alulról :sowwy: Mindegy, valahogy megoldom. :lol: köszi.
1.6 16v Elküldve Április19, 2008 Elküldve Április19, 2008 Hali. Lassu haladásnál, illetve alacson fordulaton, olyan 1500 környékén, rángatozni kezd a motor. Jól sejtem hogy az AGR szelepem lesz kuka?
kjoco Elküldve Április19, 2008 Elküldve Április19, 2008 Hali. Tud valaki segíteni abban nyolcszelepes 1.8-as 92-es astra,szivócsonkon van egy ilyen gombaszerü alkatrész mi az mi célja van, nem ment a kocsi rángatott elvittem Székesfehérvárra a Csordás injektorszervízbe,ott lekötötték róla mondván az volt a baja,a kocsi jó lett csak nem tudom hogy tényleg ez így jó-e.Ha valaki tud segíteni megköszönöm.
opel16v Elküldve Április19, 2008 Elküldve Április19, 2008 Hali. Tud valaki segíteni abban nyolcszelepes 1.8-as 92-es astra,szivócsonkon van egy ilyen gombaszerü alkatrész mi az mi célja van, nem ment a kocsi rángatott elvittem Székesfehérvárra a Csordás injektorszervízbe,ott lekötötték róla mondván az volt a baja,a kocsi jó lett csak nem tudom hogy tényleg ez így jó-e.Ha valaki tud segíteni megköszönöm. Az az AGR szelep, ha minden igaz :lol: Nem kell az :sowwy:
opel16v Elküldve Április19, 2008 Elküldve Április19, 2008 Lassu haladásnál, illetve alacson fordulaton, olyan 1500 környékén, rángatozni kezd a motor. Jól sejtem hogy az AGR szelepem lesz kuka? 2000 alatt ne nagyon használd azt a motort, mert le fognak kokszolódni a kipuffszelepek... Egyébként az AGR miatt lehet leginkább, de a lambda öregedése is tud hasonló jelenséget produkálni. AGR-t lezárhatod nyugodtan.
hening Elküldve Április19, 2008 Elküldve Április19, 2008 ...A 14,5V vagy egy kis csalás a műszer részéről, vagy túltölt... A könyv szerint a feszültség 13,5-14,5 között kell legyen 3000 f/p-n, ekkor működik jól a szabályzó. :sowwy:
Novy Elküldve Április19, 2008 Elküldve Április19, 2008 én két éve tanulom, hogy max töltési fesz 14.4 mert efelett már károsodnak a cellák...
Recommended Posts