Szitamanó Elküldve Április15, 2008 Elküldve Április15, 2008 Nos,készen van :D . Öröm,boldogság :D . Az alapjárati buffogás a múlté,már csak néha-néha pöffent egy nagyobbat,de az már lényegtelen. A motor sem rándul már meg fordulaton tartva,szépen egyenletesen pörög,ahogy kell. Köszönöm mindenkinek a segítséget,egy műhely lehet hogy kicserélte volna a fél motort egy vagyonért,és talán rá sem jöttek volna a hibára... Jó ez a fórum :D
Imi 1.7TD Elküldve Április15, 2008 Elküldve Április15, 2008 A mai napomat sem így terveztem. Tegnap elvittem a kocsit a szerelőhöz:olajcsere + szelepszárszimering mivel kicsit csipegette az olajat. Ma estére úgy volt, hogy kész is lesz. Délután hív a szerelő, baj van, szedte le a szimeringeket és két szelepvezető darabokba esett szét miután lejött a szimering. Nemrégen cserélhették (1 éve vettem) mert elég jó állapotban vannak és nagyon könnyen jöttek le. Továbbá lebontotta a vezérlést a szíjat az adagoló tengeje tolta ezáltal jól le van nyalva a széle(30000km-rel előtte cserélve lett a szíj). úgyhogy szíjcsere+adagolófelújítás na meg még sok minden ... :D
FPepe Elküldve Április15, 2008 Elküldve Április15, 2008 Nos,készen van :D . Öröm,boldogság :D . Az alapjárati buffogás a múlté,már csak néha-néha pöffent egy nagyobbat,de az már lényegtelen. A motor sem rándul már meg fordulaton tartva,szépen egyenletesen pörög,ahogy kell. Köszönöm mindenkinek a segítséget,egy műhely lehet hogy kicserélte volna a fél motort egy vagyonért,és talán rá sem jöttek volna a hibára... Jó ez a fórum :D Ezért vagyunk :D Az, hogy néha alapjáraton buffan egyet, az nem jelent nagyon rosszat, szerelőm szerint valamelyik szelep nem zár 100%-osan. Én nem foglalkozom vele. Lehet, hogy valami motortisztító benzinadalékot kellene csak önteni bele.
FPepe Elküldve Április15, 2008 Elküldve Április15, 2008 A mai napomat sem így terveztem. Tegnap elvittem a kocsit a szerelőhöz:olajcsere + szelepszárszimering mivel kicsit csipegette az olajat. Ma estére úgy volt, hogy kész is lesz. Délután hív a szerelő, baj van, szedte le a szimeringeket és két szelepvezető darabokba esett szét miután lejött a szimering. Nemrégen cserélhették (1 éve vettem) mert elég jó állapotban vannak és nagyon könnyen jöttek le. Továbbá lebontotta a vezérlést a szíjat az adagoló tengeje tolta ezáltal jól le van nyalva a széle(30000km-rel előtte cserélve lett a szíj). úgyhogy szíjcsere+adagolófelújítás na meg még sok minden ... :D Sztem beszélj a K.O.M.A.-val :D azaz a kecskeméti Opelmaffiával, főleg Johnnyval, sztem tudnak neked ajánlani jó szakit a felújításhoz, meg alkatrészeket.
Imi 1.7TD Elküldve Április15, 2008 Elküldve Április15, 2008 Sztem beszélj a K.O.M.A.-val :D azaz a kecskeméti Opelmaffiával, főleg Johnnyval, sztem tudnak neked ajánlani jó szakit a felújításhoz, meg alkatrészeket. Van nekem egy jó szerelőm itt helyben,ő csinálja mindig a kocsit a történet része még mielőtt megvettem volna vezszíj szakadásos lehetett mer a szerelő kiszedte a himbákat, még plussz alkatrészeket is talált régi himba darabokat. Precíz szerelők csinálhatták.
J0hnny Elküldve Április15, 2008 Elküldve Április15, 2008 Van nekem egy jó szerelőm itt helyben,ő csinálja mindig a kocsit a történet része még mielőtt megvettem volna vezszíj szakadásos lehetett mer a szerelő kiszedte a himbákat, még plussz alkatrészeket is talált régi himba darabokat. Precíz szerelők csinálhatták. Meglátjuk mennyiért csinálják majd meg,ha kell szerelő szólj.Olcsón és jól dolgoznak.Adagolóst is tudok.
Imi 1.7TD Elküldve Április15, 2008 Elküldve Április15, 2008 Meglátjuk mennyiért csinálják majd meg,ha kell szerelő szólj.Olcsón és jól dolgoznak.Adagolóst is tudok. Ok köszi majd írom a fejleményeket.
g24 Elküldve Április15, 2008 Elküldve Április15, 2008 Szitamanó, hening! köszi a tippet! hétvégén olajcsere(ha nem megyek RTE-re:-)), aztán majd meglátjuk mit mutat! THX mégegyszer!!!! Üdv, G
coupe Elküldve Április16, 2008 Elküldve Április16, 2008 Az a gondom hogy rángat az 1.8as c18xel :lol: .....Már cseréltem gyertyát,alapjárati mocit(attól elmúlt 1 hónapig)próbából raktam bele másik légtömegmérőt,gyertyakábeleket,kipucoltam a pillangószelep házat,nem szív falsot sehol......Ha kifújom a légtömegmérőt féktisztitóval akkor jó 1hónapig,de ezí gy nem jó :lol: ....ha nyomom neki megy rendesen nem fullad,nem rángat...Viszont ka kényelmesen kocsizok akkor rángat 2-3000 fordulaton :lol: .Remélem van valakinek valami ötlete...... :sowwy:
Tápiószecső Elküldve Április16, 2008 Elküldve Április16, 2008 Az a gondom hogy rángat az 1.8as c18xel :sowwy: .....Már cseréltem gyertyát,alapjárati mocit(attól elmúlt 1 hónapig)... Ha előtte is utána is egyértelműen ugyanazt csinálta közben pedig tünetmentes volt, akkor bizony ezen a vonalon kellene elindulni. Csatik, kábelek, kompi, vagy mégegy alapjárati, hátha csak a véletlenek összejátszanak.
coupe Elküldve Április16, 2008 Elküldve Április16, 2008 Ha előtte is utána is egyértelműen ugyanazt csinálta közben pedig tünetmentes volt, akkor bizony ezen a vonalon kellene elindulni. Csatik, kábelek, kompi, vagy mégegy alapjárati, hátha csak a véletlenek összejátszanak. Az alapjárati moci vadi új,és gyári :sowwy: Az nem lehet gond......
opel16v Elküldve Április16, 2008 Elküldve Április16, 2008 Lambda szonda. Vagy a légtömegmérő nem az igazi már, és tisztítás hatására még egy ideig visszatér az örök vadászmezőkről :sowwy:
coupe Elküldve Április16, 2008 Elküldve Április16, 2008 Lambda szonda. Vagy a légtömegmérő nem az igazi már, és tisztítás hatására még egy ideig visszatér az örök vadászmezőkről :lol: Jó olcsó mind a kettö :sowwy: :lol: :lol:
opel16v Elküldve Április16, 2008 Elküldve Április16, 2008 Jó olcsó mind a kettö :lol: :lol: :lol: Hát ja :sowwy: Lambdát meg lehet méretni, hogy tuti legyen, és abból csak a gyárit szabad megvenni. Légtömegmérőből nemtom hogy van-e valami jó ident típus, azt Viktortól kellene informálni :P
coupe Elküldve Április16, 2008 Elküldve Április16, 2008 Hát ja :sowwy: Lambdát meg lehet méretni, hogy tuti legyen, és abból csak a gyárit szabad megvenni. Légtömegmérőből nemtom hogy van-e valami jó ident típus, azt Viktortól kellene informálni :lol: Már informálódtam,de drága :lol: ...Még Dinitől kérek egy lambda szondát hátha......
opel16v Elküldve Április16, 2008 Elküldve Április16, 2008 Már informálódtam,de drága :sowwy: ...Még Dinitől kérek egy lambda szondát hátha...... Ez jó ötlet, de valami kipróbált autóból legyen, nehogy az meg még szarabb állapotú legyen :lol:
coupe Elküldve Április16, 2008 Elküldve Április16, 2008 Ez jó ötlet, de valami kipróbált autóból legyen, nehogy az meg még szarabb állapotú legyen :lol: Mint a bontóban...Minden müködö autóból lett kiszedve :lol: :lol: :P Egy próbát megér.......de lehet hogy inkább a légtömegmérő ha a féktisztitótól megjavul...... :sowwy:
zocsa Elküldve Április17, 2008 Elküldve Április17, 2008 Sziasztok! Mostanában nem nagyon szeret indulni az autóm. Van olyan is,hogy jó.:lol: Néha amikor elfordítom a kulcsot,nem történik semmi, majd mégegy próba és pöccre indul. Vagy pedig nehezen kezd tekerni az önindító. (kb2 fordulat nagyon lassan utána begyorsul) Van olyan is hogy csak 1-et teker és semmi,viszont a következő próbálkozásra indul rendesen. A generátor elég gatya (nagyon hangos),de töltés van sztem.(lámpa nem világít) Akkumlátor kb 3 hónapos 55-ös. Lehet ez valami kontakt az önindítónál? Merre van az önindító c16nz-be? :sowwy:
opel16v Elküldve Április17, 2008 Elküldve Április17, 2008 Lehet hogy elfáradt az önindítód, fel lehet újíttatni. Motor-váltóharang találkozásánál keresd a motor mögött fent. Azért én mérnék egy feszültséget álló motornál és járó motornál az akkusaruk között... Meg megnézném, a testkábelek rendben vannak-e :sowwy:
zocsa Elküldve Április17, 2008 Elküldve Április17, 2008 Lehet hogy elfáradt az önindítód, fel lehet újíttatni. Motor-váltóharang találkozásánál keresd a motor mögött fent. Azért én mérnék egy feszültséget álló motornál és járó motornál az akkusaruk között... Meg megnézném, a testkábelek rendben vannak-e :lol: köszi. Megnéztem,a kábelek jók sztem. Mérni nem tudok,nincs hozzá kütyüm. :sowwy: Lehet mindjárt elgurolok egy szerelőhöz.
opel16v Elküldve Április17, 2008 Elküldve Április17, 2008 köszi. Megnéztem,a kábelek jók sztem. Mérni nem tudok,nincs hozzá kütyüm. :sowwy: Lehet mindjárt elgurolok egy szerelőhöz. Elég egy egyszerű 500 forintos multiméter is :lol: Ismerős, szomszéd? :lol:
nagyc Elküldve Április17, 2008 Elküldve Április17, 2008 Sziasztok. Lehet hogy volt már korábban szó hasonló problémáról de én nem találtam. Gondom a következő: Arra lettem figyelmes, hogy olajos a gyújtáselosztóra menő csatlakozó. Mivel kívül sehol nincs olajfolyás így levettem a gyújtáselosztó fedelet, a rotor alatt a motor felé minden olajos. Kipucoltam, de folyik még mindig.(újra olajosodik.) Szimeringes az tuti. A kérdésem az lenne, hogy az itt lévő szimeringet lehet e cserélni? Ha igen akkor, milyen méretű szimering kell? Hogyan lehet a kiszerelt gyújtáselósztót szétszedni? Csinált már valaki ilyet? Az új nagyon drága. A bontottról meg azt hallottam, hogy ha régóta ki van szerelve abban is elöregedhetett a szimering. Az autó 95-ös motor c14nz. Válaszokat előre is köszönöm.
coupe Elküldve Április17, 2008 Elküldve Április17, 2008 Lambda szonda. Vagy a légtömegmérő nem az igazi már, és tisztítás hatására még egy ideig visszatér az örök vadászmezőkről :lol: Reggel meló elött ki akartam fújni megint a légtömegmérőt.......Észre vettem hogy hiányzik a müanyag a pollenszürőről....Elfelejtették a szélvédőcserénél vissza tenni :lol: ......De így azt is észrevettem hogy a belső levegő keringetőnek az egyik gumicsőve ki van szakadva :lol: Megcsináltam és most nem rángat :sowwy: Remélem tényleg csak ennyi baja volt :lol: Jobban hangzik mint megint 20e kiadás..... Detti visszament a szélvédőshöz és vissza adták neki a müanyagot szerencsére,így abból se kell újat vennem :P
Novy Elküldve Április17, 2008 Elküldve Április17, 2008 meglehet hogy amiatt rángatott, nekem alapjáratom remegett emiatt :sowwy: a szimeringet lehet cserélni, és autósboltba forgalmi alapján adnak neked megfelelő méretűt
opel16v Elküldve Április17, 2008 Elküldve Április17, 2008 Reggel meló elött ki akartam fújni megint a légtömegmérőt.......Észre vettem hogy hiányzik a müanyag a pollenszürőről....Elfelejtették a szélvédőcserénél vissza tenni :lol: ......De így azt is észrevettem hogy a belső levegő keringetőnek az egyik gumicsőve ki van szakadva :lol: Megcsináltam és most nem rángat :sowwy: Remélem tényleg csak ennyi baja volt :lol: Jobban hangzik mint megint 20e kiadás..... Detti visszament a szélvédőshöz és vissza adták neki a müanyagot szerencsére,így abból se kell újat vennem :P Pedig milyen biztos voltál, hogy fals levegő nincs :lol:
Recommended Posts