Tápiószecső Elküldve Április14, 2008 Elküldve Április14, 2008 És mondjuk 185/60R14? :D Az nekem olyan egyikre-másikra se jó méret, így nem is adnék ki rá pénzt, de nehéz ezt objektíven vizsgálni. Egyébként nem csak a gumiméret a meghatározó, legalább olyan fontos még a nyomtáv. Ha esetleg sikerül találni egy kisebb ET-jű felnit azzal is lehet javítani valamit, talán olcsóbb is és nem ront sem a menetteljesítményen sem a fogyasztáson.
Tápiószecső Elküldve Április14, 2008 Elküldve Április14, 2008 Kérdésem,mik lehetnek a hibaforrások? Trafó,AC pumpa,riasztó,...? Gyújtásnál mit érdemes még megnéznem? Piros lámpánál állva néha azt hittem,hogy le fog állni,kihagyott időnként a gyújtás (vagy benzint nem kap ilyenkor? :D ). Valami jeladót vagy ilyesmit hol nézzek még meg? És még annyi,hogy amikor beindult,bugyborékolást hallottam a benzintank felől. Ez nem tudom,normális-e. Mondjuk ez lehetett a sok próbálkozás miatt? Szóval aki tud,az legyenszíves adjon valami tippet. THX :D :D Nem tudom milyen riasztód van, de ha kiveszed a biztijét nem lehet kiiktatni? Mert akkor ezt gyorsan ki lehetne zárni. Ha pedig alkalmas helyen vagy NZ-ről két csavar leszedni azt a műanyag dobozt az injektor felett, és látszik hogy nyomja-e a benzint vagy nem.
Szitamanó Elküldve Április14, 2008 Elküldve Április14, 2008 Nem tudom milyen riasztód van, de ha kiveszed a biztijét nem lehet kiiktatni? Mert akkor ezt gyorsan ki lehetne zárni. Ha pedig alkalmas helyen vagy NZ-ről két csavar leszedni azt a műanyag dobozt az injektor felett, és látszik hogy nyomja-e a benzint vagy nem. Mondjuk ezzel elbizonytalanítottál,mert amennyit próbáltam indítani,rég tele kellett volna nyomnia benzinnel a hengereket... Ahhoz képest simán indult,nem köhögött,fulladt vagy ilyesmi. Lehet,hogy rossz a benzinpumpa és a gyújtásmodul egyszerre? :D Hááát,amilyen mákom van... De végülis a buffogás miatt a gyújtást okolnám elsősorban,de ha legközelebb ilyen lesz,akkor lekapom azt a burkolatot. Köszi
FPepe Elküldve Április14, 2008 Elküldve Április14, 2008 Nem tudom milyen riasztód van, de ha kiveszed a biztijét nem lehet kiiktatni? Mert akkor ezt gyorsan ki lehetne zárni. Ha pedig alkalmas helyen vagy NZ-ről két csavar leszedni azt a műanyag dobozt az injektor felett, és látszik hogy nyomja-e a benzint vagy nem. Az AC nem csak akkor dolgozik, ha már van gyújtásimpulzus?
hening Elküldve Április14, 2008 Elküldve Április14, 2008 Az AC nem csak akkor dolgozik, ha már van gyújtásimpulzus? De bizony. :D
Szitamanó Elküldve Április14, 2008 Elküldve Április14, 2008 Akkor kössek ledet a benzinpumpára inkább? Ha indítózok,akkor világítania kell? Ja,Bárdiban 13-14000 az új modul :D .
hening Elküldve Április14, 2008 Elküldve Április14, 2008 Akkor kössek ledet a benzinpumpára inkább? Ha indítózok,akkor világítania kell? Ja,Bárdiban 13-14000 az új modul :D . Nincs egy ismid ilyen működő motorral? Cserélni kéne vele előtte próbaként.
Tápiószecső Elküldve Április14, 2008 Elküldve Április14, 2008 Az AC nem csak akkor dolgozik, ha már van gyújtásimpulzus? Milyen gyújtásimpulzus? Amikor a kulcsot elfordítod a pumpa már akkor felállítja a nyomást. Vagy injektorra gondoltál?
yooccoo Elküldve Április14, 2008 Elküldve Április14, 2008 hall jeladó lesz vagy legalábbis a csatija nekem is az volt bibis ha olyan, mint a 14nz, akkor az elosztó alatt van, kissé féloldalt egy háromlábú csati
hening Elküldve Április14, 2008 Elküldve Április14, 2008 ...Amikor a kulcsot elfordítod a pumpa már akkor felállítja a nyomást..... Én bizony nem hallom a szivattyút zúgni, mikor ráadom a gyujtást.
Szitamanó Elküldve Április14, 2008 Elküldve Április14, 2008 Nincs egy ismid ilyen működő motorral? Cserélni kéne vele próbaként. 1.4-es van csak,Caravan. De mivel a pumpa hangját hallom,első körben jön a modulcsere. Remélem nem kidobott pénz lesz. Tényleg,azt én is ki tudom majd cserélni,vagy nagyon be van építve?
hening Elküldve Április14, 2008 Elküldve Április14, 2008 hall jeladó lesz vagy legalábbis a csatija nekem is az volt bibis ha olyan, mint a 14nz, akkor az elosztó alatt van, kissé féloldalt egy háromlábú csati C16NZ-n nem indukciós van? Csak a C14NZ-n van Hall jeladó.
Tápiószecső Elküldve Április14, 2008 Elküldve Április14, 2008 Én bizony nem hallom a szivattyút zúgni, mikor ráadom a gyujtást. Rossz a füled vagy halk a pumpád. Szedd ki az egyik tömítőgyűrűt az injektortól és add rá a gyújást. Hipphopp tele lesz a hengered és a szívósorod benyával. Lehet hogy gyújtásmodul, lehet hogy Hall jeladó, lehet hogy más, de miért kell kicserélni a fél kocsit? Ez csak vaktában lövöldözés. Minél jobban be kell szűkíteni a lehetséges hibaforrásokat és aztán lehet próbálkozni cserélgetéssel. Persze addig is lehet csak az jobban fáj anyagilag. :D
FPepe Elküldve Április14, 2008 Elküldve Április14, 2008 C16NZ-n nem indukciós van? Csak a C14NZ-n van Hall jeladó. De igen, C16NZ indukciós. Most néztem EPC-ben, elég sok minden van begyömöszölve a gyújtáselosztó rotorja mögé, ott van a gyújtásvezérlő modul (7lábú), és az indukciós jeladó is.
hening Elküldve Április14, 2008 Elküldve Április14, 2008 Rossz a füled vagy halk a pumpád. Szedd ki az egyik tömítőgyűrűt az injektortól és add rá a gyújást. Hipphopp tele lesz a hengered és a szívósorod benyával. Ezért nem fogom szétszedni az injektort. Elég lenne esetleg leszedni az AC-ről az elektromos csatit, és kilámpázni, hogy kap-e áramot. ui. A fülemmel nincs semmi baj, inkább a pumpa halk. :D :D
Szitamanó Elküldve Április14, 2008 Elküldve Április14, 2008 No,akkor köszönöm mindenkinek! Majd valahogy akkor megpróbálom szűkíteni a kört,mert tényleg nem akarok feleslegesen pénzt kidobni.
bob Elküldve Április14, 2008 Elküldve Április14, 2008 No,akkor köszönöm mindenkinek! Majd valahogy akkor megpróbálom szűkíteni a kört,mert tényleg nem akarok feleslegesen pénzt kidobni. Ahogy FPepe írta néhány hozzászólással ezelőtt azt nézd meg, hogy amikor nem indul mi nincs ( benzin , szikra vagy esetleg egyik sincs). Legyen a kocsiban szerszám, hogy le tudd venni a injektor tetejéről a szívócsövet, meg egy gyertya a szikrázzzzáshoz. :D
Szitamanó Elküldve Április14, 2008 Elküldve Április14, 2008 Ahogy FPepe írta néhány hozzászólással ezelőtt azt nézd meg, hogy amikor nem indul mi nincs ( benzin , szikra vagy esetleg egyik sincs). Legyen a kocsiban szerszám, hogy le tudd venni a injektor tetejéről a szívócsövet, meg egy gyertya a szikrázzzzáshoz. :D Hát,amúgy ezzel csak az a gondom,hogy legtöbbször egyedül vagyok a kocsiban,és nincsenek 2 méteres karjaim :D . De majd megnövesztem valahogy... :D
yooccoo Elküldve Április14, 2008 Elküldve Április14, 2008 a leghosszabb gyertyakábel kb. elér az ajtóig :D
Szitamanó Elküldve Április14, 2008 Elküldve Április14, 2008 a leghosszabb gyertyakábel kb. elér az ajtóig :D Ha rövid a kardod,toldd meg egy lépéssel? :D Rendben,megpróbálom. Csak most pár napig inkább gyalog járok,amíg nincs meg a zöldkártya. Ja,amúgy miután beindult,megmérettem,és egy ezresért megmondták,hogy nem jó a katalizátorom. Hogy mik vannak? :D :D Na meg a lambdám sem az igazi,ennek már annyira nem örülök... Mindegy,most fateromat bíztam meg,hogy csináltassa meg a papírt nekem. Persze levelezőn :lol: .
opel16v Elküldve Április14, 2008 Elküldve Április14, 2008 Én is a gyújtásra szavazok. Benzinpumpát hallom gyújtás ráadásakor,ahogy dolgozik. Meg alapjáratnál is ugye buffog néha,ez bizti a gyújtás miatt van. Gyújtásmodul? Hmm... Bontóban utána érdeklődök majd,mibe fáj egy ilyen. Köszi :D Már régóta mondom, hogy az a gyújtásmodul lesz a hiba, ami a rotor mögött van... kolegámnak ugyanez volt. Neki asszem 17 volt az új modul a csergőben, és bontottat nem érdemes belőle venni.
gabesz8307 Elküldve Április15, 2008 Elküldve Április15, 2008 Sziasztok!!! Az lenne a kérdésem, hogy lehet rossz a lambda szonda úgy, hogy a motor diagnosztika lámpa nem világít? Tehát ha hülyeségeket mér a szonda és ezért magasabb a fogyasztás nem feltétlenül kell világítani a diagnosztika lámpának ugye? Mert gondolkozok, hogy kicseréljem e.... Segítségetek előre is köszi!!! :D Gabi
Tápiószecső Elküldve Április15, 2008 Elküldve Április15, 2008 Sziasztok!!! Az lenne a kérdésem, hogy lehet rossz a lambda szonda úgy, hogy a motor diagnosztika lámpa nem világít? Tehát ha hülyeségeket mér a szonda és ezért magasabb a fogyasztás nem feltétlenül kell világítani a diagnosztika lámpának ugye? Mert gondolkozok, hogy kicseréljem e.... Segítségetek előre is köszi!!! :D Gabi Ha nem világít valószínűleg nem okozhat érzékelhető fogyasztásnövekedést. Ha valóban sok, akkor inkább máshol kell keresni a problémát.
Stefan Elküldve Április15, 2008 Elküldve Április15, 2008 Sziasztok!!! Az lenne a kérdésem, hogy lehet rossz a lambda szonda úgy, hogy a motor diagnosztika lámpa nem világít? Tehát ha hülyeségeket mér a szonda és ezért magasabb a fogyasztás nem feltétlenül kell világítani a diagnosztika lámpának ugye? Mert gondolkozok, hogy kicseréljem e.... Segítségetek előre is köszi!!! :D Gabi Mit értesz magas fogyasztás alatt? Milyen motor? Mennyit eszik? Nem biztos, hogy ilyen drágább dologgal kellene kezdeni. Lehet, hogy egy légszűrőcsere, gyertya/gyújtáskábelcsere, esetleg egy olajcsere sem árthat, meg egy keréknyomást megnézni, hogy jó e. Ilyen karbantartásos dolgokból is összedódhat megnövekedett fogyi, és teljesítménycsökkenés is tartozik hozzá. Ha csak helyben mászkálsz az autóval, akkor néha kergesd meg kicsit (persze bemelegedés után), hogy kikormolódjon.
Recommended Posts