Laci4 Elküldve Február3, 2004 Megoszt Elküldve Február3, 2004 Hi all! rég irtam...szóval egy érdekes kérdés: BC! Mostanság elég sürün kiirogatja hogy oelmangel(ha jol irom), mi a franctól lehet? néha a z oel stand is megjelenik...de joval ritkábban.. az olajszint a min és max között van félúton. (ugye jól tudom,h hideg motoron illik nézni) :oops: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi16v.pizoman Elküldve Február3, 2004 Megoszt Elküldve Február3, 2004 hideg motornál meg egyenes terepen, szerintem ha ok a szint akkor valószínűleg a "gombád" szaródott el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FBalazs Elküldve Február4, 2004 Megoszt Elküldve Február4, 2004 Lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de attól nem lehetséges, hogy pl. elhasználódott az olaj? Elméletben ha a sűrűsége nem megfelelő, nincs megfelelő olajnyomásod sem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február4, 2004 Megoszt Elküldve Február4, 2004 Balázs! Jól beszélsz. :) Jöttök a talira hétvégén? Mantásra is? CD-ket hozod majd? Teljesen kifogytam abból az 5 darabból... :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FBalazs Elküldve Február4, 2004 Megoszt Elküldve Február4, 2004 Az előző hozzászólásom elvesződött :lol: Szóval a Mantás party most sajnos kimarad, mert mint már egy másik topicban is említettem szombaton sajnos Győrbe kell mennem. Vasárnap viszont újult erővel vágunk neki egy péceli kiránduásnak :) bye ps. Mennyi kell? darabbal-dobozzal-kartonnal-raklappal? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Február4, 2004 Megoszt Elküldve Február4, 2004 re! Háát olajcsere 2003.11.12.én volt,azóta"mégcsak" 5ezer km-er van benne. :oops: Viszont arra gondoltam hogy nem-é azért van,mert 5-40w es szinti van benne. :shock: Elvileg gyári opel olaj. És ez idö alatt kb a annyit evett meg belöle, h amint irtam a min és max között van a szint. amugy az mennyinek felel meg? mármint a két jelzés közötti szint. 1lityó? Gomba: hol van? illetve inkább az a kérdésem,h a BCnek és a müszerfal olajnyomás lámpájának külön érzékelöje van? csak mert az utóbbi indulás után elalszik, és legközelebb csak ha leállítom gyullad ki. csak a BC nyavajog hogy oelmangel. pontosan ez mit is jelent? nincs nyomás? azon kivül rosszul irtam máskor a motoröl stand felirat szokot megjelenni. asszem megpróbálom,h feltöltöm maxig, hogy mit csinál akkor... 8) Jah: és egyenes szinten is csinálja...meredeken még érteném is.... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FBalazs Elküldve Február4, 2004 Megoszt Elküldve Február4, 2004 Furcsa, én a gyári olajat legfeljebb motormosáshoz használnám :twisted: Erről már egyszer beszéltünk, de sztem amit érdemes beletölteni, az pl. LiquiMoly - német márka, és csak a Unix importálja. A legtöbb itthon kapható olaj zsákbamacsaka - nem tudhatod, mi van a dobozban. Castrol olajokat pl. valahol Ócsa mellett palackozzák. Viszont ha összehasonlítasz egy flakon itthon ill. németországban vásárolt RS-t, már a színe-szaga-íze is más... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Február4, 2004 Megoszt Elküldve Február4, 2004 FBalazs :lol: motormosáshoz... :) hááát nekem uhuuuék ajánlották a gyárit..meg asszem még innen is páran... a LiquiMoly ismerös...nekem az OFF Xr3i-mben volt On... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FBalazs Elküldve Február4, 2004 Megoszt Elküldve Február4, 2004 OFF egyébként érdemes lenne elvégezni egy ilyen tesztet: Veszel egy kanál olajat, és elkezded melegíteni... mi marad belőle. Valamelyik találkozón csinálhatnánk egy ilyet :) Vagy akár Prolong tesztet, hivatalos TVs felvétellel :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Február4, 2004 Megoszt Elküldve Február4, 2004 Valamelyik találkozón csinálhatnánk egy ilyet :) és hol találsz te olyan ecotekest aki fel tud ajánlani egy kanál olajat? annyit párszáz km alatt megeszik egy tisztességes ecotec motor :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FBalazs Elküldve Február4, 2004 Megoszt Elküldve Február4, 2004 Ne szövegelj... Különben is jövök neked 1 Boci-csokival, nem felejtettem el! Link to comment Megosztás: More sharing options...
renzso Elküldve Február4, 2004 Megoszt Elküldve Február4, 2004 Furcsa, én a gyári olajat legfeljebb motormosáshoz használnám :twisted: Erről már egyszer beszéltünk, de sztem amit érdemes beletölteni, az pl. LiquiMoly - német márka, és csak a Unix importálja. A legtöbb itthon kapható olaj zsákbamacsaka - nem tudhatod, mi van a dobozban. Castrol olajokat pl. valahol Ócsa mellett palackozzák. Viszont ha összehasonlítasz egy flakon itthon ill. németországban vásárolt RS-t, már a színe-szaga-íze is más... Hát igen ezen a gyári olajon el lehet vitatkozni, hogy milyen is. Bár nem hiszem, hogy az Opel adná a nevét egy ismeretlen szarhoz. Ez majdnem olyan mint a műanyag palackos Tesco-s tej ami gyakorlatilag Parmalat, ugyan ott készítik, ugyan abba a palackba rakják, csak más a cimke rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Agressor Elküldve Február4, 2004 Megoszt Elküldve Február4, 2004 Viszont ha összehasonlítasz egy flakon itthon ill. németországban vásárolt RS-t, már a színe-szaga-íze is más... És még olcsóbb is kint :evil: (Akartam is hozni pár kannával Dresdából, de mondom ki tudja mi lesz a vámnál... :) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február4, 2004 Megoszt Elküldve Február4, 2004 Ne szidjátok a gyári olajat, szerintem jobb mint a nagybevásárlóközpotban kapható összes olaj, kivéve persze 1-2 kivételt. :lol: Persze Én akkor is a Castrol RS mellett teszem le a voksom, Nekem az jött csak be (Liqui sem olyan jó, ugyanis viszkozitásra ugyanolyan, de a hőtűrése rosszabb). Egyébként tényleg van egy kis különbség a magyar és a német RS között, de ez úgy vettem észre, kimerül a szín és szag különbségben, mivel a magyar ugyanolyan jól bírja a gyűrődést Nálam. :) Balázs! Ahogy megbeszéltük, a patronért cserébe mondjuk egy 20 darabos olcsó pack jól jönne... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február4, 2004 Megoszt Elküldve Február4, 2004 Laci! Ugyanaz a gomba, csak két kivezetése van. Egyik a kapcsolós része, ami a műszerfalra megy, másik a mérőfej része, ami a BC-re. Redline! "aki fel tud ajánlani egy kanál olajat? annyit párszáz km alatt megeszik egy tisztességes ecotec motor" :) Nekem indításnál elmegy ennyi. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FBalazs Elküldve Február4, 2004 Megoszt Elküldve Február4, 2004 Azért egy "gyorstesztet" szívesen megnéznék... Kis melegítgetés, valamilyen koptatáspróba... mind1... Opel16v: Ha ilyen tempóban használod, a 20db meddig lesz elég? 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február4, 2004 Megoszt Elküldve Február4, 2004 Ebben az évben biztosan. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wf101 Elküldve Február5, 2004 Megoszt Elküldve Február5, 2004 Sziasztok! Nemrég írtam a fórumba, hogy az 1.6-os 16v astram alapjáraton dadogott. Közben nagy-nehezen kiderült a hiba oka. (De persze csak a sokadik szerelő jött rá...) Az egyik szelep felragadt. Megcsinálták, most nagyon jól működik :) ! Viszont lenne egy nagy kérdésem, ugyanis ledugózták az "ERG" szelepet. Azt mondták így jobban fog menni, és kevesebbet fogyaszt és a motornak nem fog ártani. Ez mennyiben felel meg a valóságnak? Maradhat így, vagy vissza az egész? (Állítólag így kevésbé fogja a motort újra bepiszkozni.) Köszi a segítséget előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
renzso Elküldve Február5, 2004 Megoszt Elküldve Február5, 2004 Viszont lenne egy nagy kérdésem, ugyanis ledugózták az "ERG" szelepet. Azt mondták így jobban fog menni, és kevesebbet fogyaszt és a motornak nem fog ártani. Ez mennyiben felel meg a valóságnak? Maradhat így, vagy vissza az egész? (Állítólag így kevésbé fogja a motort újra bepiszkozni.) Köszi a segítséget előre is! Tudod énnekem ilyenkor mindig vannak gondolataim, ha tényleg igaz mindaz amit állítanak akkor mia jó fenének tervezték bele??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Agressor Elküldve Február5, 2004 Megoszt Elküldve Február5, 2004 Tudod énnekem ilyenkor mindig vannak gondolataim, ha tényleg igaz mindaz amit állítanak akkor mia jó fenének tervezték bele??? Környezetvédelmi normák... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február5, 2004 Megoszt Elküldve Február5, 2004 WF! Igaz nagyrészt amit mondanak: tényleg jobb így a motornak, nem piszkolja össze a szívóoldalt a kipufogógáz (főleg a savak és a korom miatt gond). És tényleg szebben jár így a motor, sőt, az alsó fordulaton meglepően szép lesz a motor karakterisztikája. Az viszont nem igaz, hogy kevesebbet fog fogyasztani. Nem fog meglátszani a fogyasztásban. Ez a szelep csakis a környezetvédelmi előírások miatt került bele. Mit csinált a szelep? Felragadt? Ezt nem igazán értem... Nem az AGR szelepre értették? Mert az tényleg be tud ragadni, és akkor rángatást vagy leállást okoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Future Elküldve Február5, 2004 Megoszt Elküldve Február5, 2004 WF! Igaz nagyrészt amit mondanak: tényleg jobb így a motornak, nem piszkolja össze a szívóoldalt a kipufogógáz (főleg a savak és a korom miatt gond). És tényleg szebben jár így a motor, sőt, az alsó fordulaton meglepően szép lesz a motor karakterisztikája. Sziasztok!! Ezzel kapcsolatban kérdeznék valami! C20xE-s motoroknál a szívóoldali részen van egy cső ami vissza vezeti a kartergázt közvetlen a szívófedélbe!! Ez ugyanolyan dolog mint ez az EGR-szelepes dolog??? Ezt is érdemesebb babrálni??? Mert ha valamit károsít meg bepiszkol rögtön fűrészelek!!!! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Február5, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Február5, 2004 Elvághatod maximum nem megy majd az autó az ugyanis az az alapjárati motorhoz megy! A kartergáz cső egyedül elöl van a nívópálcánál! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Future Elküldve Február5, 2004 Megoszt Elküldve Február5, 2004 Elvághatod maximum nem megy majd az autó az ugyanis az az alapjárati motorhoz megy! A kartergáz cső egyedül elöl van a nívópálcánál! Akkor lehet hogy rosszra gondoltam!! No lássuk : ugye bár van a szívófedél(tudod a karbonos!),egyik oldalon beszív egy csomó-csomó hasznos levegőt, a násik oldalon meg van egy cső ami a motorból jön! Na akkor az mi??? :shock: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február5, 2004 Megoszt Elküldve Február5, 2004 Future! Itt több dolog is van, vigyázz, mit barkácsolsz meg: - AGR szelep nincs a C20XE-ben, az ugye alapból kiesik. - Van egy alapjárati motor, aminek a két csöve a szívóoldalon csatlakozik, ezt könnyű összekeverni a kartergáz csövével - Van a kartergázvisszavezetés, ami ugyancsak mocskolja a szívórészt, még jobban mint az AGR szelep. Ennek kikötése viszont nem egyszerű feladat: le kell kötni a kartergázcsövet a szívócsőről, a helyét ledugózni rendesen a szívócsövön. A kartergázcsőre applikálni kell egy olajlecsapatót és egy textilszűrőt. Kapisch? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts