Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Üdv "földi"!Én is raktam már bele ilyen adalékot a benyába, remélem bejön, bár azóta mintha jobban menne a gép! :)

A motorba inkább nem öntenék az olajon kívül semmit, mert ha nem ilyen 300-400e. futásteljesítmény van a háta mögött, akkor szvsz. semmi értelme.

Elküldve
Ha az 1.6i motorhoz készíttetek egy nagyobb teljesítményű ventillátort (vagy turbinát), amit közvetlenűl a direktszűrő után szerelek fel, és egy elektromos villanymotorral hajttatom meg, az akksiról (persze csak időközönként) egy kapcsoló közbeiktatásával, akkor a nagyobb nyomású és mennyiségű levegő miatt javulni fog-e az autó gyorsulása egyéb átalakítás nélkül? A turbóhoz vagy a kompresszorhoz hasonlóan fog-e működni?

kb. ujra feltaláltad az elektromos turbót, hiszen ez egy létező megoldás, árulnak kit-eket is

amennyire amcsi topikokból kivettem eléggé lehúzzák ezt a cuccot

Elküldve

Szantazoli!

Ezzel a megoldással úgy lerontod a motor teljesítményét, hogy örülsz

ha fel fog pörögni egyáltalán. Ugyanis a légmennyiségmérőt és a MAP

szenzort úgy össze fogod zavarni, hogy abszolút hülyeségeket mérnek

majd, és a motorvezérlő komputer nem tud rendesen dogozni.

A gyári elektromos kompresszoros megoldásokhoz a motorvezérlő

komputert is módosítják, ill. "chip-elik".

Elküldve
Üdv "földi"!Én is raktam már bele ilyen adalékot a benyába, remélem bejön, bár azóta mintha jobban menne a gép! :D

Benzinbe öntöttem már én is azzal nem is volt semmi gond. Gyertyák nagyon szépek voltak :)

De olajhoz még nem adtam hozzá ilyeneket de olvastam, hogy a hidegindításnál sokat segíthet. Ezért merült fel bennem a dolog.

(motorban 94e van)

Elküldve
Sziasztok!

Ha az 1.6i motorhoz készíttetek egy nagyobb teljesítményű ventillátort (vagy turbinát), amit közvetlenűl a direktszűrő után szerelek fel, és egy elektromos villanymotorral hajttatom meg, az akksiról (persze csak időközönként) egy kapcsoló közbeiktatásával, akkor a nagyobb nyomású és mennyiségű levegő miatt javulni fog-e az autó gyorsulása egyéb átalakítás nélkül? A turbóhoz vagy a kompresszorhoz hasonlóan fog-e működni?

Válaszokat az alábbi címre várom: szcitroz@citromail.hu, mert a munkahelyemen nem tudom követni a fórumot.

Előre is köszönöm!

:)

Boldog ifjúkoromra emlékeztet a dolog, (hol voltak még akkor az elektromos turbók 12 évvel ezelőtt) amikor én is megpróbáltam hasonlót alkotni Barkas fűtőventillátorból, meg a gázpedál alá helyezett "kickdown"-kapcsolóból. Kb. az elméleti megvalósításig jutottam, aztán ott el is akadtam, mert azt már akkor is fel tudtam mérni, hogy amikor épp nem forog a venti, valszeg túl nagy ellenállása lenne, és alig kapna levegőt a motor.

Elküldve

Én azért 16 évesen kipróbáltam a skodámon egy S100-as fűtőventillátorral, :oops:

csekély reményem beigazolódott. Semmi sem történt. :?

Elküldve

srácok!

látom bénáztok.

aki akar tuningolni forduljon hozzám bizalommal.

1. számú tuning: pakold ki a kocsid!

én fél éve csinálom és még mindig nem vaok vele kész!

de 1re jobb ídőket mejek, igaz az 5km/h-s szél már maj'nem felborít, de legalább megy a verda!

s hogy fog menni ha lesz benne olaj :D :)

Elküldve

Na igen... ez az. Messzebbre is jutottam ám a tuninggal, de már föladtam minden ilyesmit. ma már inkább a kényelem. Ha rámjön a sebességláz, áttérek a a 190kg/105LE felálláshoz.

Elküldve
Találta megy leírást hogy lehet a C18NZ átépíteni C20NEre. De német ha erdekel valakit megosztom veletek meg lehet hogy le tudom fordítani ha vége vizsgaidőszaknak!!!

hoho!! ha ez a projekt -mmint a forditás- sikerül küld el lécic a hemi@opelklub.hu-ra és publikálja

meg lehet neki is jol fog jönni :twisted:

Elküldve
Báty: " :) :D :lol: " ?

Nem bátty a földönfekvő öcssöt akarta felrúgni :lol:

Mivel sikerült mindezt az orra előtt produkálnom, nehéz volt a moci na

:roll:

Gabi please tell me more information!

Elküldve

Készül az autó a csövezésre, és kormánytól hátrafelé fémcsupasz

a belseje. :D

De még majd jövő hétvégén szedjük ki a műszerfalat, és a homlokfal

zajszigetelését is. Sőt, egy időre az első szélvédővel is könnyebb lesz. :)

Elküldve

Úgyis elkap a hév... :D

Mármint nem a zöld. :)

Kurgyisnak volt egy ilyen C20NE-ből varázsolt turbós mocija, pirosra

szinterezett takaródolgokkal, arról meg lehet ismerni.

Elküldve

Ettől félek éjn is Gabi :roll:

De már elkellene valami jófajta ültetőrugó, mert hiszek benne, hogy a mostani gyári rugók a hibásak a stabilitás hiányáért...

Elküldve
A szőnyegek, a kárpitanyagok és a zajvédők együtt legalább 50kg. :D

lehet, hogy neked is fogynod kellene, azis lenne egy 20-as :) :twisted:

Elküldve

Sziasztok!

Van egy problémám a verdámmal, és egy kis segítséget kérnék töletek.

Az autóm 2.0 8 szelepes Astra caravan.

Mikor hidegen megyek vele alig akar menni, pedig padlógázig nyomom, és mikor elérei kb 2500-3000 fordulatott megindul. De addig csak vánszorog és hörög és rángatózik és nagyon lassan indul meg.

Mi lehet a baj? Segitséget előre is köszönöm.

Elküldve
Sziasztok!

Van egy problémám a verdámmal, és egy kis segítséget kérnék töletek.

Az autóm 2.0 8 szelepes Astra caravan.

Mikor hidegen megyek vele alig akar menni, pedig padlógázig nyomom, és mikor elérei kb 2500-3000 fordulatott megindul. De addig csak vánszorog és hörög és rángatózik és nagyon lassan indul meg.

Mi lehet a baj? Segitséget előre is köszönöm.

Hidegen nem kellene ennyire nyomványolni a gázpedált :?

Ha bemelegszik, akkor nem produkálja ezt ? Laikusként légtömegmérő problémát mondanék :roll:

Majd max. a megfelelő felkészültséggel rendelkező kartársak korrigálják a vélekedésem :)

Elküldve

Kösz mélykék :!:

De a padlógázt úgy éretetem hogy ha be nyomom tövig akkor is csak hörög de *****-ik menni.

Mit jelent a légtömegmérő :?: :) :D :lol: :lol: :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.