Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Az lehet,hogy szerencse volt, 3 hónapos, kárlenne érte.

De a sok benyától teljesen elvolt rakódva legbelül, pedig csak tisztabenzint kapott. igaz sokat.

Ha nem is égeti ki de rendesen kikell fuvatni levegővel a szondát.

Én sem pucoltam egyből, hiba törlése. és utána mentem vele 20-20 km, de nem égette ki, visszajött mindig a hibakód.

És milyen került bele? Gyári GM eredeti? (huszonpárezer forint)

Elküldve
És milyen került bele? Gyári GM eredeti? (huszonpárezer forint)

ÁÁÁÁÁ

Csak 7500Ft

A pontos tipust már nem tudom, de amerikai GM volt a dobozán.

De én inkább univerzálisra tipelek ennyi pénzé.

Elküldve
Na akkó nem azé' volt a sárga lámpa, mer dzsuvás volt :D

Még számíthatsz rá később is. :D

De én megitattam szegény kocsit meg a katalizátort 1/2 benyával, mert alsó O-gyürü megadtamagát.

És mikor beindult rá nemsokára már villágitott is.

És hiába mentemvele 40km visszadopta a hibát, csak a pucolás segített, pedig nemvolt egyáltalán kokszos,

belül volt a sok benya berakódva és ezjött ki nekem féktisztítóval + levegő meg az ongyujtó.

Innentól müködik, legalábbis hibát nem ír.

Elküldve
A MAP a nagy zöld csatis, ami a fityegő műanyag alatt van. :D

Nem lehet rosszabb mint egy EGR lezárás. :D

:D

Akkor folyamatos padlógázt érzékel a MAP és benyafaló lesz.

Elküldve

sziasztok!

némi információt / segítséget kérnék:

'96-os F Astra 1.7 turbo diesel, német motoros X17DTL motorkódú, vezérműszíj csere esedékes, az a kérdésem, hogy a szíjfeszítő/vezető görgő cseréje milyen futásteljesítmény után esedékes? illetve ilyen motort régen szereltem én is, milyen szíjfeszességet kell beállítani, vagy teljesen automata?

segítséget előre is köszi! további szép napot mindenkinek!

Elküldve
sziasztok!

némi információt / segítséget kérnék:

'96-os F Astra 1.7 turbo diesel, német motoros X17DTL motorkódú, vezérműszíj csere esedékes, az a kérdésem, hogy a szíjfeszítő/vezető görgő cseréje milyen futásteljesítmény után esedékes? illetve ilyen motort régen szereltem én is, milyen szíjfeszességet kell beállítani, vagy teljesen automata?

segítséget előre is köszi! további szép napot mindenkinek!

A vezető és feszítő cseréje szíjjal esedékes, meg a vízpumpa is.

Elküldve
A vezető és feszítő cseréje szíjjal esedékes, meg a vízpumpa is.

Így van, és szíjból gyárit vagy Gates-et, vízpumpából és a görgőkből pedig gyárit érdemes venni, ha biztonságban akarod tudni a motort a következő cseréig :D

Elküldve

Srácok! x16szr motornál hogyan kell törölni a hibatárt? Lekötöttem az aksit kb 5 percre de még mindíg dobálta a benne lévő hibákat... (Ebben 16 csatis csatlakozó van a biztosíték táblánáll)

Elküldve
Akkor ez nem megy, a "hagyományos" módon...?

Köszi.

Bizonyos számú indítás után (ha jól rémlik 30) törlődnek azok a hibák, amik azóta nem álltak elő megint.

Elküldve
Ha széthúzom a lambdaszonda csatiját,és úgy megyek mondjuk 100km-t,akkor ez okozhat valami problémát? Kiváncsi lennék,úgy mennyit fogyaszt...

Hibajelzést fog generálni, és vészüzemmódra kapcsol az ECU. Nagy fogyasztás esetén én először a kétvezetékes hőgombára gyanakodnék.

Elküldve
Hibajelzést fog generálni, és vészüzemmódra kapcsol az ECU. Nagy fogyasztás esetén én először a kétvezetékes hőgombára gyanakodnék.

Azt már kimértem,jónak minősítettem :D . Ja,és nekem nem kapcsol a belső levegő keringtető kapcsoló. Ha mondjuk ott le van jőve egy levegőcső,akkor amiatt tud vajon falsot szívni a motor? :D

Elküldve
Azt már kimértem,jónak minősítettem :D . Ja,és nekem nem kapcsol a belső levegő keringtető kapcsoló. Ha mondjuk ott le van jőve egy levegőcső,akkor amiatt tud vajon falsot szívni a motor? :D

Tud ám. :D

Meg akkor is, ha nincs lejőve, csak el van repedve vhol. Azt alig lehet észrevenni. :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.