Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

akkor neekd valami csoda lehet :D

nekem 90től felfelé jár elég rendesen, bár neekd diesel van abba több a hűtőközeg, és ugy nehezebben is hül, illetve melegszik számottevően

Elküldve
Azért azt a tömítés cserét megvárnám... mert lehet hogy a víz beszivárgása okoz valami gondot.

Akkor addig nem gyújtom fel :D . Kérdeztem a szerelőt,megvárhatom-e,amíg leveszik a hengerfejet,mert marha kíváncsi vagyok,hogy látszik-e a tömítésen valami. Azt mondta,ha ráérek,akkor persze :D . Remélem hétvégére nem kell otthagynom.

Elküldve
akkor neekd valami csoda lehet :D

nekem 90től felfelé jár elég rendesen, bár neekd diesel van abba több a hűtőközeg, és ugy nehezebben is hül, illetve melegszik számottevően

vzus6.jpg

Elküldve
Sziasztok!!! Sikerült kiolvasnom a hibakódot! 45 a kód. Tud valaki segíteni, hogy az mit jelent? Előre is köszi!!!

Üdv!

Gabi

Lambda-szonda :D

Elküldve
Sziasztok!!! Sikerült kiolvasnom a hibakódot! 45 a kód. Tud valaki segíteni, hogy az mit jelent? Előre is köszi!!!

Üdv!

Gabi

Pontosabban. Lambda-szonda dus keverék.

De nem azt jelenti,hogy rossz a szonda, elég néha kipucolni vagy ki égetni(nem el)

Elküldve

Hogyan kell pucolni és mivel a lambda szondát? A lambda szonda az a bigyó ami a kipufogó toroknál van beletekerve a csöbe és egy kábel jön ki a tetején? A szonda hibájától túlszivathatja magát a kocsi? Mert nekem amikor épp nem akar beindulni, vagy csak úgy magától leáll, akkor ha levesszük az injektor műanyag fedelét és húzunk a gázkaron, hogy az a zárólemez elforduljon az injektorba, hát áll benne a benzin... látni rendesen, hogy ott lötyög benne... ez lehet a szonda miatt? Miután kivillogtattam a 45-ös hibakódot, újraindítottam a kocsit, azóta nem világít a sárga diagnosztika lámpa! Bár a hangja és a teljesítménye most sem tökéletes és szerintem bármikor leállhat... :D

Elküldve
Hogyan kell pucolni és mivel a lambda szondát? A lambda szonda az a bigyó ami a kipufogó toroknál van beletekerve a csöbe és egy kábel jön ki a tetején? A szonda hibájától túlszivathatja magát a kocsi? Mert nekem amikor épp nem akar beindulni, vagy csak úgy magától leáll, akkor ha levesszük az injektor műanyag fedelét és húzunk a gázkaron, hogy az a zárólemez elforduljon az injektorba, hát áll benne a benzin... látni rendesen, hogy ott lötyög benne... ez lehet a szonda miatt? Miután kivillogtattam a 45-ös hibakódot, újraindítottam a kocsit, azóta nem világít a sárga diagnosztika lámpa! Bár a hangja és a teljesítménye most sem tökéletes és szerintem bármikor leállhat... :D

Akkor sztem ott nem a lambda a hibás, az már azért jelez, mert az egész motor telemegy benzinnel. Meg kéne nézni az injektor és a benzinnyomásszabályzó környékét, valahol folyik ott a benzin.

Elküldve

1. Lambdát nem lehet pucolni

2. Neked nem az a baj, hanem ereszt az injektorod

3. hidegindításnál egy csomó ideig nem is nézi a komputer a lambda jelét.

Elküldve
Hogyan kell pucolni és mivel a lambda szondát? A lambda szonda az a bigyó ami a kipufogó toroknál van beletekerve a csöbe és egy kábel jön ki a tetején? A szonda hibájától túlszivathatja magát a kocsi? Mert nekem amikor épp nem akar beindulni, vagy csak úgy magától leáll, akkor ha levesszük az injektor műanyag fedelét és húzunk a gázkaron, hogy az a zárólemez elforduljon az injektorba, hát áll benne a benzin... látni rendesen, hogy ott lötyög benne... ez lehet a szonda miatt? Miután kivillogtattam a 45-ös hibakódot, újraindítottam a kocsit, azóta nem világít a sárga diagnosztika lámpa! Bár a hangja és a teljesítménye most sem tökéletes és szerintem bármikor leállhat... :D

O-gyürüt cserélnikell az injektorban, mert nemfogja meg a nyomást valószinű és telefolyik benzinnel.

Nekem mikor átengedett én is így jártam, ki írta 45 hibát, de én kiszedtem a szondát jól kifuvattam fék-

tisztítóvak utána ongyujtóval ki égettem, utána már jólett.

Elküldve
Akkor nézd meg az enyémet majd!Ha egyszer eléri,beton 92fok!

Nekem is ilyen. Ha eléri, beton 95 fok. Hosszu lejtő motorféknél viszamegy 92-93 ig, de lejjebb nem. Emelkedőn talán 96-97. De amugy satbil 95, és nem mocorog. Azt sem veszem észre a mutatón, mikor nyit a termosztát.

Elküldve
Nekem is ilyen. Ha eléri, beton 95 fok. Hosszu lejtő motorféknél viszamegy 92-93 ig, de lejjebb nem. Emelkedőn talán 96-97. De amugy satbil 95, és nem mocorog. Azt sem veszem észre a mutatón, mikor nyit a termosztát.

Pacsit Papa!Csak jó a düzel! :D

Elküldve
O-gyürüt cserélnikell az injektorban, mert nemfogja meg a nyomást valószinű és telefolyik benzinnel.

Nekem mikor átengedett én is így jártam, ki írta 45 hibát, de én kiszedtem a szondát jól kifuvattam fék-

tisztítóvak utána ongyujtóval ki égettem, utána már jólett.

De ennek mi értelme? A benzin úgyis elpárolog, utána meg van olyan meleg (sőt sokkal nagyobb, mint az öngyújtónál), hogy kiég az magától.

Elküldve
Nekem mikor átengedett én is így jártam, ki írta 45 hibát, de én kiszedtem a szondát jól kifuvattam fék-

tisztítóvak utána ongyujtóval ki égettem, utána már jólett.

Nem szabad! Csak a szerencsédnek köszönheted, hogy nem ment tönkre a szonda.

Elküldve
Nem szabad! Csak a szerencsédnek köszönheted, hogy nem ment tönkre a szonda.

Az lehet,hogy szerencse volt, 3 hónapos, kárlenne érte.

De a sok benyától teljesen elvolt rakódva legbelül, pedig csak tisztabenzint kapott. igaz sokat.

Ha nem is égeti ki de rendesen kikell fuvatni levegővel a szondát.

Én sem pucoltam egyből, hiba törlése. és utána mentem vele 20-20 km, de nem égette ki, visszajött mindig a hibakód.

Elküldve

dizelbe biztos ugy van akkor, de ha én elkezdem mondjuk húzatni 50ről 100ra 4.ben, mire felérek 100ra 90ről felmegy egyből majdnem a következő vonalig a hőfokom.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.