Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Először meglepődtem, mert azt hittem, hogy ez a Te autód motorja, de a link alapján feltételezem, hogy ez csak egy internetről leszedett kép. Ez lenne egy jobbkormányos Vauxhall? Utánanéztem, ott a fékfolyadék tartály és a fékerőszabályzó a generátor mögött van, a hűtőfolyadék tartály helyén az ablakmosó folyadék tartálya, a hűtőfolyadék tartály pedig (a képről hiányzik) közvetlenül az akkumulátor mögött. A többi még nem világos.

Elküldve
Sziasztok

Szükségem lenne pár infóra. Adott egy 98-as X16SZR astra caravan elvileg F20-as váltóval ebbe szeretnék váltó olajat és gyertyát cserélni. Mit ajánlotok hozzá? Mindenből a legjobbat szeretném, legutobb olyan 140e km körül volt gyertya és váltóólaj csere akkor gyári Gm hajtómű olajat és gm gyertyát kapott,de pontos adatokat és mennyiséget nem tudok. Ja most 190e km van az autómban.

Váltóba gyertyát? Ez valami spéci típus? :D :D :D

Elküldve
Ma megint rángatott a motor,holnap kiolvasom a kódot,ha megint EGéR lesz ,akkor hamarosan lezárom. :D

Ha nem zárod le, úgyis hamar végleg kifexik, és akkor már hiába zárod le :D

Elküldve

Hy!

Ha melegen nem indul a motor,akkor a motorhőfok jeladó lehet a ludas,ugyi? :D

Hazajöttem,felszaladtam valamiért a lakásba,lementem,indulnék tovább,de hiába tekert az önindító,nem akart beindulni :D .Átmozgattam a csatlakozásokat az elosztófedél és a trafó környékén,de semmi.

Elmentem gyalog,15 percen belül vissza is értem,mondom megpróbálom,hátha.De ugyanaz.Egy bő fél óra múlva lementem ismét,és elég furán ugyan,de beindult.Dadogott,nem nagyon reagált gázadásra,de aztán csak elkapta.Leállítás,újraindítás,müködik.Hmmm...

Akkor ez most hőfokjeladó lehet? Ha rossz,amiatt lehet magasabb a fogyasztás?

Elküldve

Lehet még sokminden más is a baja, de az is esélyes.

Mérd meg sima multiméterrel az ellenállását üzemmelegen.

És igen, az okozhat plusz fogyasztást.

Elküldve
Lehet még sokminden más is a baja, de az is esélyes.

Mérd meg sima multiméterrel az ellenállását üzemmelegen.

És igen, az okozhat plusz fogyasztást.

Köszi!

Mennyinek kell kb. lennie? Ja,és merre keressem? :D Az egyvezetékest tudom. De ez ugye két vezetékes? Az üzemmeleg nálam nem 90 fok,az alatta lévő vonalon áll meg a mutató. Termosztátcsere előtt jó volt,úgyhogy a termosztát nem belevaló (de már vettem másikat,jövőhéten csere).

Elküldve

a szívócsonkon kell keresni, én már mértem, Fpepe kedvéért, de már nemtudom mennyi az érték, de ugyis megmondják nemsokára :D

Elküldve
a szívócsonkon kell keresni, én már mértem, Fpepe kedvéért, de már nemtudom mennyi az érték, de ugyis megmondják nemsokára :D

Köszi,aztán eszembe jutott,hogy megvan a javítási kézikönyv :D . Meg is találtam benne,majd megmérem hogy pontosan mennyi az annyi :D .

0°C 4.8-6.6kOhm

20°C 2.2-2.8kOhm

40°C 1.0-1.4kOhm

80°C 270-380 Ohm

Szerk.

Elküldve
mármint szóval nem hül vissza? :D

Mármint mikor, hová? :D

Mentem, bemelegedett, 90, dugóztam, 95 és felette, majd leállítottam, mert megérkeztem. Gondolom azóta nem maradt 95 fokon. :D És ha tempósabban mentem volna 90-ig biztos visszament volna.

Elküldve

én nemhiszem, hogy bárkinek is stabilan otmarad 90nél

nekem most az új gatessal is ugrál fel le, 90 alá ugyan nem megy csak picit, de 90 felett elég jol mozog oda vissza

Elküldve

Megmértem a motorhőfok jeladót. Hidegen 4kOhm,melegen 350 Ohm. Akkor ez jó. Tegnap,mikor nem indult,sokkal könnyebben forgott,amíg indítoztam :D . És akárhányszor leállítottam,most mindig újra tudott indulni. Mi lehet még? Alapjárati,légtömegmérő,gyújtótrafó? Amúgy jövő csütörtökön lesz hengerfej tömítés csere,utánna remélem megszűnik a vízfogyasztás.

Elküldve
Megmértem a motorhőfok jeladót. Hidegen 4kOhm,melegen 350 Ohm. Akkor ez jó. Tegnap,mikor nem indult,sokkal könnyebben forgott,amíg indítoztam :D . És akárhányszor leállítottam,most mindig újra tudott indulni. Mi lehet még? Alapjárati,légtömegmérő,gyújtótrafó? Amúgy jövő csütörtökön lesz hengerfej tömítés csere,utánna remélem megszűnik a vízfogyasztás.

Légtömegmérőd nincs.

Amúgy egyszer nekem is előadta, hogy lefulladtam vele otthon az udvaron, és nem akart utána beindulni. Aztán pár perc után gondolt egyet, és simán beindult. Hibakódot nem generált. Nem tudom, mi lehetett vele.

Elküldve
Megmértem a motorhőfok jeladót. Hidegen 4kOhm,melegen 350 Ohm. Akkor ez jó. Tegnap,mikor nem indult,sokkal könnyebben forgott,amíg indítoztam :D . És akárhányszor leállítottam,most mindig újra tudott indulni. Mi lehet még? Alapjárati,légtömegmérő,gyújtótrafó? Amúgy jövő csütörtökön lesz hengerfej tömítés csere,utánna remélem megszűnik a vízfogyasztás.

Azért azt a tömítés cserét megvárnám... mert lehet hogy a víz beszivárgása okoz valami gondot.

Elküldve
én nemhiszem, hogy bárkinek is stabilan otmarad 90nél

nekem most az új gatessal is ugrál fel le, 90 alá ugyan nem megy csak picit, de 90 felett elég jol mozog oda vissza

Akkor nézd meg az enyémet majd!Ha egyszer eléri,beton 92fok!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.