opelastras Elküldve Április1, 2008 Elküldve Április1, 2008 http://sirbendy.jemjabella.co.uk/autoswitch/images/enginebay Először meglepődtem, mert azt hittem, hogy ez a Te autód motorja, de a link alapján feltételezem, hogy ez csak egy internetről leszedett kép. Ez lenne egy jobbkormányos Vauxhall? Utánanéztem, ott a fékfolyadék tartály és a fékerőszabályzó a generátor mögött van, a hűtőfolyadék tartály helyén az ablakmosó folyadék tartálya, a hűtőfolyadék tartály pedig (a képről hiányzik) közvetlenül az akkumulátor mögött. A többi még nem világos.
zozor Elküldve Április1, 2008 Elküldve Április1, 2008 Sziasztok Szükségem lenne pár infóra. Adott egy 98-as X16SZR astra caravan elvileg F20-as váltóval ebbe szeretnék váltó olajat és gyertyát cserélni. Mit ajánlotok hozzá? Mindenből a legjobbat szeretném, legutobb olyan 140e km körül volt gyertya és váltóólaj csere akkor gyári Gm hajtómű olajat és gm gyertyát kapott,de pontos adatokat és mennyiséget nem tudok. Ja most 190e km van az autómban. Váltóba gyertyát? Ez valami spéci típus? :D :D :D
Korzika Elküldve Április1, 2008 Elküldve Április1, 2008 Ma megint rángatott a motor,holnap kiolvasom a kódot,ha megint EGéR lesz ,akkor hamarosan lezárom. :D
opel16v Elküldve Április1, 2008 Elküldve Április1, 2008 Ma megint rángatott a motor,holnap kiolvasom a kódot,ha megint EGéR lesz ,akkor hamarosan lezárom. :D Ha nem zárod le, úgyis hamar végleg kifexik, és akkor már hiába zárod le :D
Laby Elküldve Április2, 2008 Elküldve Április2, 2008 Sziasztok! Létezik olyan, hogy duplatárcsás generátor? (ASTRA F '92 C14NZ) Köszi
FPepe Elküldve Április2, 2008 Elküldve Április2, 2008 Sziasztok! Létezik olyan, hogy duplatárcsás generátor? (ASTRA F '92 C14NZ) Köszi Igen, láttam már, de nem tudom, mi az értelme.
Szitamanó Elküldve Április3, 2008 Elküldve Április3, 2008 Hy! Ha melegen nem indul a motor,akkor a motorhőfok jeladó lehet a ludas,ugyi? :D Hazajöttem,felszaladtam valamiért a lakásba,lementem,indulnék tovább,de hiába tekert az önindító,nem akart beindulni :D .Átmozgattam a csatlakozásokat az elosztófedél és a trafó környékén,de semmi. Elmentem gyalog,15 percen belül vissza is értem,mondom megpróbálom,hátha.De ugyanaz.Egy bő fél óra múlva lementem ismét,és elég furán ugyan,de beindult.Dadogott,nem nagyon reagált gázadásra,de aztán csak elkapta.Leállítás,újraindítás,müködik.Hmmm... Akkor ez most hőfokjeladó lehet? Ha rossz,amiatt lehet magasabb a fogyasztás?
opel16v Elküldve Április3, 2008 Elküldve Április3, 2008 Lehet még sokminden más is a baja, de az is esélyes. Mérd meg sima multiméterrel az ellenállását üzemmelegen. És igen, az okozhat plusz fogyasztást.
Szitamanó Elküldve Április3, 2008 Elküldve Április3, 2008 Lehet még sokminden más is a baja, de az is esélyes. Mérd meg sima multiméterrel az ellenállását üzemmelegen. És igen, az okozhat plusz fogyasztást. Köszi! Mennyinek kell kb. lennie? Ja,és merre keressem? :D Az egyvezetékest tudom. De ez ugye két vezetékes? Az üzemmeleg nálam nem 90 fok,az alatta lévő vonalon áll meg a mutató. Termosztátcsere előtt jó volt,úgyhogy a termosztát nem belevaló (de már vettem másikat,jövőhéten csere).
Novy Elküldve Április3, 2008 Elküldve Április3, 2008 a szívócsonkon kell keresni, én már mértem, Fpepe kedvéért, de már nemtudom mennyi az érték, de ugyis megmondják nemsokára :D
Szitamanó Elküldve Április3, 2008 Elküldve Április3, 2008 a szívócsonkon kell keresni, én már mértem, Fpepe kedvéért, de már nemtudom mennyi az érték, de ugyis megmondják nemsokára :D Köszi,aztán eszembe jutott,hogy megvan a javítási kézikönyv :D . Meg is találtam benne,majd megmérem hogy pontosan mennyi az annyi :D . 0°C 4.8-6.6kOhm 20°C 2.2-2.8kOhm 40°C 1.0-1.4kOhm 80°C 270-380 Ohm Szerk.
opel16v Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 Elírtad a végét, nem Kohm, hanem ohm. Itt pontosabban vannak az adatok: http://www.pe-ltd.com/Downloads/coolant_temp.pdf
Tápiószecső Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 Ha 90-nél áll a motorhőfok és 95-nél kapcsol a venti, akkor mégsem rossz a termosztátom annyira, ugye? :D (pont vonalon mindkettő)
opel16v Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 ha menet közben nem hül vissza, akkor nem rossz a termo :D
Tápiószecső Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 ha menet közben nem hül vissza, akkor nem rossz a termo :D 90-nél menet közben. Télen viszont picit a vonal alá volt beállva. De akkor legalább most ezzel nem kell foglalkozni.
Tápiószecső Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 mármint szóval nem hül vissza? :D Mármint mikor, hová? :D Mentem, bemelegedett, 90, dugóztam, 95 és felette, majd leállítottam, mert megérkeztem. Gondolom azóta nem maradt 95 fokon. :D És ha tempósabban mentem volna 90-ig biztos visszament volna.
opel16v Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 tehát országúti menet közben ha nem hül bőven 90 alá, akkor jó a termo :D
Szitamanó Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 Elírtad a végét, nem Kohm, hanem ohm. Tényleg,köszi!Javítottam :D .
Novy Elküldve Április5, 2008 Elküldve Április5, 2008 én nemhiszem, hogy bárkinek is stabilan otmarad 90nél nekem most az új gatessal is ugrál fel le, 90 alá ugyan nem megy csak picit, de 90 felett elég jol mozog oda vissza
Szitamanó Elküldve Április5, 2008 Elküldve Április5, 2008 Megmértem a motorhőfok jeladót. Hidegen 4kOhm,melegen 350 Ohm. Akkor ez jó. Tegnap,mikor nem indult,sokkal könnyebben forgott,amíg indítoztam :D . És akárhányszor leállítottam,most mindig újra tudott indulni. Mi lehet még? Alapjárati,légtömegmérő,gyújtótrafó? Amúgy jövő csütörtökön lesz hengerfej tömítés csere,utánna remélem megszűnik a vízfogyasztás.
FPepe Elküldve Április5, 2008 Elküldve Április5, 2008 Megmértem a motorhőfok jeladót. Hidegen 4kOhm,melegen 350 Ohm. Akkor ez jó. Tegnap,mikor nem indult,sokkal könnyebben forgott,amíg indítoztam :D . És akárhányszor leállítottam,most mindig újra tudott indulni. Mi lehet még? Alapjárati,légtömegmérő,gyújtótrafó? Amúgy jövő csütörtökön lesz hengerfej tömítés csere,utánna remélem megszűnik a vízfogyasztás. Légtömegmérőd nincs. Amúgy egyszer nekem is előadta, hogy lefulladtam vele otthon az udvaron, és nem akart utána beindulni. Aztán pár perc után gondolt egyet, és simán beindult. Hibakódot nem generált. Nem tudom, mi lehetett vele.
Novy Elküldve Április5, 2008 Elküldve Április5, 2008 egyszer én is jártam igy gyorsan akartam fordulni, és lefult ujraindulni meg pár ,mp után tudott csak
opel16v Elküldve Április5, 2008 Elküldve Április5, 2008 Megmértem a motorhőfok jeladót. Hidegen 4kOhm,melegen 350 Ohm. Akkor ez jó. Tegnap,mikor nem indult,sokkal könnyebben forgott,amíg indítoztam :D . És akárhányszor leállítottam,most mindig újra tudott indulni. Mi lehet még? Alapjárati,légtömegmérő,gyújtótrafó? Amúgy jövő csütörtökön lesz hengerfej tömítés csere,utánna remélem megszűnik a vízfogyasztás. Azért azt a tömítés cserét megvárnám... mert lehet hogy a víz beszivárgása okoz valami gondot.
J0hnny Elküldve Április5, 2008 Elküldve Április5, 2008 én nemhiszem, hogy bárkinek is stabilan otmarad 90nél nekem most az új gatessal is ugrál fel le, 90 alá ugyan nem megy csak picit, de 90 felett elég jol mozog oda vissza Akkor nézd meg az enyémet majd!Ha egyszer eléri,beton 92fok!
Recommended Posts