Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Akkor többféle van,mert ahol én olvastam ott azt írták,hogy a jobb oldali felső kettőt kell összezárni.

Hiszek neked,megyek és kivillogok! :D

10 pólusú csatinál úgy megy. De neked már szerintem 16-os. :D

Elküldve
Na ,itt vagyok megvan a bűnös:EGR

ezt villogta:1 4 10 5=1405.

Köszi,LACI! :D

ehh... kérdezd meg Wolfit, mekkora sz@pás kiszedni.

Szóval 2x is gondold át a lezárást, mert én azt tenném a helyedben. :D

ui: jah, látom már írtad is

Laci!

Ilyen csati az enyémban is van,csak full üres! :D

hmm... és ez feltétlenül jó is?

Elküldve

Hali!!!

Nekem egy 1.4-es 8 szelepes astrám van és van alatta egy teljesen nyitott 60-as rendszer.

Motorféknél szokott durrogni de olyan igazán nagyot csak néha. Valaki nem tudja véletlen hogy ezt a durrogást hogy lehet fokozni, mert nagyon tetszik mikor a buszmegállóban odébb ugranak az emberek :D

A gyújtáson kell álítani vagy valami mást kell csinálni??? Aki tudja ennek a titkát az kérem ossza meg velem.

Előre is kössz!!!

Elküldve

Motorféknél szokott durrogni de olyan igazán nagyot csak néha. Valaki nem tudja véletlen hogy ezt a durrogást hogy lehet fokozni,...

Miért nem szóltál hamarabb! Apám egy féléve adta be a bontóba a jóöreg 1200-as Ladáját. Annak akkora utógyujtása volt, hogy azt hihetted ágyúval lőnek rád. :D

Elküldve

Szóval akkor a gyújtást kell piszkálni???

Most akkor ez az egész durrogásos dolog árt a motornak??? Mert tönkretenni sem akarom.

Amúgy tudtok valakit aki ért hozzá és be tudná úgy állítani a gyújtást hogy durrogjon??

Elküldve
Szóval akkor a gyújtást kell piszkálni???

Most akkor ez az egész durrogásos dolog árt a motornak??? Mert tönkretenni sem akarom.

Amúgy tudtok valakit aki ért hozzá és be tudná úgy állítani a gyújtást hogy durrogjon??

Igen, árt. És a kipufogónak is, meg legfőképpen a katalizátornak is.

És ha elállítod a gyújtást, attól még nem feltétlen lesz puffogósabb, mert

az injektor gázelvételkor nem ad naftát, tehát behatároltak a lehetőségek.

Aztán meg utógyújtásos beállításnál gyenge lesz a verda gyorsításkor.

Elküldve

Nekem nincs katalizátorom.

Egy 60-as cső van a kocsi alatt a végén egy dobbal, de az is átmenő.

És mióta megvan a sport kipuff rendszer azóta durrog, de olyan igazán nagyot csak néha.

Nekem most nincs úgy beállítva meg semmi de mégis néha durran olyat hogy még én is bent ülve megilyedek, ez akkor most mitől van nekem???

Elküldve

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy az alapjárati motort hogy lehet tisztítani, pontosan hol is van, és hogy én meg tudom e csinálni a tisztítást, vagy szerelő kell hozzá??? Mert a leállások egy információ szerint azért is lehettek, mert valami menbrán az alapjáratiban nem zár rendesen és hirtelen, egy váratlan pillanatban teliönti benzinnel a hengereket... ezért azt tanácsolták, hogy vegyem le az alapjárati motort, de úgy, hogy minden csö meg kábel rajta legyen és adjak gyújtást rá... ha csöpög a benzin belőle, akkor az a hiba... ez szerintetek lehetséges? Mert akkor lehet, hogy nem is a gyújtáselektronika a baj??

Elküldve

az alapjárati motor attól függően helyezkedik el, hogy milyen motorról van szó

azt meg megnézném, ha az alapjárati motoron keresztül kapnál benzint

Elküldve
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy az alapjárati motort hogy lehet tisztítani, pontosan hol is van, és hogy én meg tudom e csinálni a tisztítást, vagy szerelő kell hozzá??? Mert a leállások egy információ szerint azért is lehettek, mert valami menbrán az alapjáratiban nem zár rendesen és hirtelen, egy váratlan pillanatban teliönti benzinnel a hengereket... ezért azt tanácsolták, hogy vegyem le az alapjárati motort, de úgy, hogy minden csö meg kábel rajta legyen és adjak gyújtást rá... ha csöpög a benzin belőle, akkor az a hiba... ez szerintetek lehetséges? Mert akkor lehet, hogy nem is a gyújtáselektronika a baj??

Ez mekkora baromság... ki mondta ezt??

Az alapjárati motor a folytószelep melletti megkerülő levegőjáratban szabályozza a

levegő mennyiségét. Semmi köze a benzinhez.

Amúgy idővel tényleg ráfér a pucolás, a zárókúpját kell óvatosan féktisztítóval

megpucolni, meg a folytószelepházban a levegőjáratait is. És egyben érdemes

az egész folytószelepházat belül kipucolni.

Elküldve
Nekem most nincs úgy beállítva meg semmi de mégis néha durran olyat hogy még én is bent ülve megilyedek, ez akkor most mitől van nekem???

Az természetes, hogy néha megy elélgetetlen benzin-levegő keverék a kipuffba, és az ott berobban.

Régi kipuffnál is lehetett ilyen néha, csak ott nem hallottad. :D

Elküldve
Amúgy idővel tényleg ráfér a pucolás, a zárókúpját kell óvatosan féktisztítóval megpucolni,

Amit féktisztítónak emlegettek, az spray formátumú valami? Ilyesmit láttam a Tecsóba?

Elküldve
Amit féktisztítónak emlegettek, az spray formátumú valami? Ilyesmit láttam a Tecsóba?

Igen, de lehetőleg valami jót kéne belőle, pl würth. Az ér is valamit :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.