mackosajt Elküldve Március21, 2008 Elküldve Március21, 2008 Olajbeöntő sapka bárdinál 1890 pezó. tudom, mert pár hónapja vettem :D tény, h különbözik a többi motortípustól. és mégvalami, 2 ilyen sapkát vettem bárdinál, a sárga szar volt, nem zárt rendesen, utána jött a fekete, az jó lett :D a színen kívül gyártóban is különböznek természetesen, de meg nem mondom, ki gyártja... közben a csergőnél meg 3500 a gyári, komplett sapi. :D
szobikari Elküldve Március21, 2008 Elküldve Március21, 2008 közben a csergőnél meg 3500 a gyári, komplett sapi. :D Nehogymá' mindenből csak a gyári legyen jó :D :D
mackosajt Elküldve Március21, 2008 Elküldve Március21, 2008 Nehogymá' mindenből csak a gyári legyen jó :D :D egyértelmű, én csak érzékeltetni akartam, hogy esetleg opel szervízben is hasonló áron lehetne kapni, akkor a te 2 sapid árából már 1 gyári kijött volna. Amúgy egyértelmű, hogy nem kell mindenből a gyári, csak érdemes megfontolni sokszor, hogy nem vagyunk olyan gazdagok, hogy mindenből a legolcsóbbat vegyük. :D
szobikari Elküldve Március21, 2008 Elküldve Március21, 2008 Amúgy egyértelmű, hogy nem kell mindenből a gyári, csak érdemes megfontolni sokszor, hogy nem vagyunk olyan gazdagok, hogy mindenből a legolcsóbbat vegyük. :D Ez tetszik. Terjeszthetem ? :D
Xray Elküldve Március21, 2008 Elküldve Március21, 2008 Nehogymá' mindenből csak a gyári legyen jó :D :D nem is , de érdemes meglesni melyik cég jobb az utángyártott piacon! :D
1.6 16v Elküldve Március21, 2008 Elküldve Március21, 2008 Bemész a legközelebbi opel kereskedés/szervízbe, és ott az alkatrészesnél olyan 100-200 Ft-ért kapsz tömítést. Nekem anno azt hiszem 120-ba, vagy mennyibe fájt ez a szintén X16XEL-es astrámnál. :D szerk: alkatrész szám: 90448217 katalógus szám: 6 50 463 Csergőben 100 Ft a gyári, 51 Ft az ugy. Hali. Köszi a választ mackósajt. Erre voltam kiváncsi, tehát lehet külön kapni tömitést.
aneleh Elküldve Március24, 2008 Elküldve Március24, 2008 Tegnap beállítottam a gyújtást, mert sokkal több volt, mint 10 fok és csilingelt a motor. Motornak szép hangja lett, de nem igazán akar menni, tehát ha elkezdek gyorsítani, megugrik a moci egy pillanatra és utána lassan gyorsul, de ha lassan engedem vissza a gázpedált, akkor elkezd gyorsítani. Valakinek valami ötlete? Vagy állítsam vissza és kopogjon inkább.
Tápiószecső Elküldve Március24, 2008 Elküldve Március24, 2008 Tegnap beállítottam a gyújtást, mert sokkal több volt, mint 10 fok és csilingelt a motor. Motornak szép hangja lett, de nem igazán akar menni, tehát ha elkezdek gyorsítani, megugrik a moci egy pillanatra és utána lassan gyorsul, de ha lassan engedem vissza a gázpedált, akkor elkezd gyorsítani. Valakinek valami ötlete? Vagy állítsam vissza és kopogjon inkább. És ha nem padlót nyomsz rögtön, akkor is jó? Alacsony fordulaton, ha túl nagy keresztmetszetet engedsz, akkor belassul a levegő áramlása. Vagy magasan padlón is így viselkedik? Egyébként, akkor megy legjobban ha még éppen nem kopog. Lehet túlságosan visszavettél, de kopogósra semmiképpen ne állítsd.
FPepe Elküldve Március24, 2008 Elküldve Március24, 2008 Tegnap beállítottam a gyújtást, mert sokkal több volt, mint 10 fok és csilingelt a motor. Motornak szép hangja lett, de nem igazán akar menni, tehát ha elkezdek gyorsítani, megugrik a moci egy pillanatra és utána lassan gyorsul, de ha lassan engedem vissza a gázpedált, akkor elkezd gyorsítani. Valakinek valami ötlete? Vagy állítsam vissza és kopogjon inkább. A hivatalos beállítási metód benne van az "Így csináld..." könyvben: diagnóziscsati lábait rövidre csukni (mintha hibakódot villogtatnál ki), autót beindítani, és strobival kéne a vezérlés bizonyos jeleit figyelni, hogy egybeessenek.
Xray Elküldve Március24, 2008 Elküldve Március24, 2008 A hivatalos beállítási metód benne van az "Így csináld..." könyvben: diagnóziscsati lábait rövidre csukni (mintha hibakódot villogtatnál ki), autót beindítani, és strobival kéne a vezérlés bizonyos jeleit figyelni, hogy egybeessenek. Én Ajánlanám az Autófitt 2006-ot magyarnyelvű minden diagnosztikai beálítás benne van halálpontosan ábrákkal szemléltetve! Vagy Amit Pepe is mondott az is jó ha benne van!
aneleh Elküldve Március24, 2008 Elküldve Március24, 2008 A hivatalos beállítási metód benne van az "Így csináld..." könyvben: diagnóziscsati lábait rövidre csukni (mintha hibakódot villogtatnál ki), autót beindítani, és strobival kéne a vezérlés bizonyos jeleit figyelni, hogy egybeessenek. Pont ugycsináltam.
Xray Elküldve Március24, 2008 Elküldve Március24, 2008 Pont ugycsináltam. :D akkor faja ha 'elvileg gyári beálítás van' és gyakorlat meg nem ezt mutatja :D
Novy Elküldve Március24, 2008 Elküldve Március24, 2008 nekem meg pont ugy van hogy ha odalépek kicsit lustán indul aztán meg van egy ugrás de a pedál visszaengedésekor én is észrevettem, hogy van egy pozició ahol még gyorsitana, de ez azért van, gondolom, mert ott lenne ideális minden ha jol gondolom ezek az autok is jobban gyorsulnak, ha fokozatosan kapják a gázt, tehát nem padló rögtön.
Tápiószecső Elküldve Március24, 2008 Elküldve Március24, 2008 nekem meg pont ugy van hogy ha odalépek kicsit lustán indul aztán meg van egy ugrás de a pedál visszaengedésekor én is észrevettem, hogy van egy pozició ahol még gyorsitana, de ez azért van, gondolom, mert ott lenne ideális minden ha jol gondolom ezek az autok is jobban gyorsulnak, ha fokozatosan kapják a gázt, tehát nem padló rögtön. Hajítsd ki azt a sok vákuumvezetéket a szívórészből (MAP, fék maradjon), sokkal jobb lesz a gázreakció. :D
Novy Elküldve Március24, 2008 Elküldve Március24, 2008 Map ot még mosse tom :D és ha leszedek mindent az nem lessz rossz a mocinak? gondolom csak nem véletlenül van az ott :D jolenne tényleg ha jobban reagálna, majd értekezek veled a témában szerintem, csak most másjellegű problémáékat kell megoldanom sajnos...
yooccoo Elküldve Március24, 2008 Elküldve Március24, 2008 ha valaki találkozik egy eladó c14se-vel, ami komplett, ne habozzon szólni nekem, én is belevágok a Ferinek már szóltam, hogy jelezzen, ha érkezik hozzá
Tápiószecső Elküldve Március24, 2008 Elküldve Március24, 2008 Map ot még mosse tom :D és ha leszedek mindent az nem lessz rossz a mocinak? gondolom csak nem véletlenül van az ott :D jolenne tényleg ha jobban reagálna, majd értekezek veled a témában szerintem, csak most másjellegű problémáékat kell megoldanom sajnos... A MAP a nagy zöld csatis, ami a fityegő műanyag alatt van. :D Nem lehet rosszabb mint egy EGR lezárás. :D ha valaki találkozik egy eladó c14se-vel, ami komplett, ne habozzon szólni nekem, én is belevágok :D
aneleh Elküldve Március24, 2008 Elküldve Március24, 2008 A MAP a nagy zöld csatis, ami a fityegő műanyag alatt van. :D Nem lehet rosszabb mint egy EGR lezárás. :D :D Ja. a végén meg kap porlasztót meg megszakítós gyujtást. ECU-t meg ki lehet dobni :D
Novy Elküldve Március24, 2008 Elküldve Március24, 2008 ami volt azt már el is adta ferkó??? mondjuk egy ideje meghozta már.
Novy Elküldve Március24, 2008 Elküldve Március24, 2008 jovan tápi majd egyeztetgetünk :D fék map és a belső levegőkeringető lényeges akkor csak?
yooccoo Elküldve Március24, 2008 Elküldve Március24, 2008 ami volt azt már el is adta ferkó??? mondjuk egy ideje meghozta már. 14se? most nincs nála, csak 1,6 meg 2
Novy Elküldve Március24, 2008 Elküldve Március24, 2008 pár hete hozott egy kombit de akkor eladta ezekszerint, mert az se volt
Tápiószecső Elküldve Március25, 2008 Elküldve Március25, 2008 Ja. a végén meg kap porlasztót meg megszakítós gyujtást. ECU-t meg ki lehet dobni :D Miért is? Amik kikerülnek azok pont a mechanikus elven működő dolgok. Semmi bajom a befecskendezéssel, sőt...
Recommended Posts