Tápiószecső Elküldve Március12, 2008 Elküldve Március12, 2008 Hétvégén akkor neki is esek a tisztításnak. Viszont észre vettem hogy csak hideg motrornál csinálja és hogy az alapjárat nem ingadozik egy cseppet se. Ez változtat valamit az álláspontodon? Volna még 1 kérdésem. Ha öszekötöm az 5ös-6os lábakat a diagnosztikai csatlakozón akkor nem kellene villognia legaláb a 12-es kódnak?(16 pines csatim van) Fejből nem tudom melyiket kell összekötni, de ha összekötötted a megfelelőket és ráadod a gyújtást, akkor kellene villogni. Ha nem, akkor passz. :D
Tápiószecső Elküldve Március12, 2008 Elküldve Március12, 2008 és milyen fagyállót használsz? :D Kettőt és könnyebbet. :D Szerintem idén nem is volt hozzátöltve, meg lehet hogy már 2-3 éves az egész. Tudom cserélni kellene. :D
opel16v Elküldve Március12, 2008 Elküldve Március12, 2008 Kettőt és könnyebbet. :D Szerintem idén nem is volt hozzátöltve, meg lehet hogy már 2-3 éves az egész. Tudom cserélni kellene. :D Csak azért kérdem, mert múltkor az egyik autóból Tinnyén le lett engedve valami tecsó-ósan-cora sárga genya az egyik autóból, és simán megmarrta a betont :D Az általam használt Prevent és Prelix cuccok még nem csináltak ilyet :D
Tápiószecső Elküldve Március12, 2008 Elküldve Március12, 2008 Csak azért kérdem, mert múltkor az egyik autóból Tinnyén le lett engedve valami tecsó-ósan-cora sárga genya az egyik autóból, és simán megmarrta a betont :D Az általam használt Prevent és Prelix cuccok még nem csináltak ilyet :D Tescóból nem veszek autóhoz dolgokat, max. ablakmosót. :D Egyébként hova lehet legálisan önteni a használt fagyállót?
opel16v Elküldve Március12, 2008 Elküldve Március12, 2008 Tescóból nem veszek autóhoz dolgokat, max. ablakmosót. :D Egyébként hova lehet legálisan önteni a használt fagyállót? Hát ez jó kérdés :D
Tápiószecső Elküldve Március12, 2008 Elküldve Március12, 2008 Hát ez jó kérdés :D Szerelőknél hogy van? Kiöntik az udvarra? Lefolyóba nem szivesen önteném. Bár amennyi vegyszer lemegy ott egy átlagos háztartásban...
Udi Elküldve Március12, 2008 Elküldve Március12, 2008 Elvileg bő vízzel való hígítás után a közműcsatorna rendszerbe a vízügyi hivatal tájékoztatásával, beleegyezésével kiengedhető vagy vannak olyan cégek akik fagyálló regenerálással foglalkoznak ők átveszik. http://regeneralas.uw.hu/
Tápiószecső Elküldve Március12, 2008 Elküldve Március12, 2008 Elvileg bő vízzel való hígítás után a közműcsatorna rendszerbe a vízügyi hivatal tájékoztatásával, beleegyezésével kiengedhető vagy vannak olyan cégek akik fagyálló regenerálással foglalkoznak ők átveszik. http://regeneralas.uw.hu/ Jó tudni. :D Szolnokra azért nem furikázok le egy fél liter fagyállóval. Egyelőre marad a műanyagfalkonban. :D
tsabee Elküldve Március13, 2008 Elküldve Március13, 2008 gyújtást ráadtad? Gyújtást ráadtam és nem ég a lámpa.
Tápiószecső Elküldve Március13, 2008 Elküldve Március13, 2008 Gyújtást ráadtam és nem ég a lámpa. Biztos jót kötsz össze? Hol nézted meg melyikeket kell?
FPepe Elküldve Március13, 2008 Elküldve Március13, 2008 Gyújtást ráadtam és nem ég a lámpa. Itt nézd meg. Meg azt is lesd meg, hogy azokban a lyukakban, amit össze kell kötni, megvannak-e egyáltalán a fém érintkezők?
Stefan Elküldve Március13, 2008 Elküldve Március13, 2008 Itt nézd meg. Meg azt is lesd meg, hogy azokban a lyukakban, amit össze kell kötni, megvannak-e egyáltalán a fém érintkezők? Ha gyújtás ráadásakor sem ég, akkor nem tudja kiolvasni sem. Egyik havernál volt, hogy a szerelő szimplán kiszedte az izzót a műszerfalból, hogy ne világítson a motorhibajelző. Nem is vittünk többet oda semmit :D
josh_ Elküldve Március13, 2008 Elküldve Március13, 2008 Sziasztok! C14SE moci páronként történő injektorvezérlésére lenne valakinek ötlete hgyan lehet megoldani, hogy mindig csak a megfelelő henger spricceljen? Ahogy néztem párba kezeli csak 1-4 és 3-2 hengerekbe egyszerre történik a befecsi. Gyanítom ezzel lehetne naftát sprólni, ha a kellő időben menne csak a spricc. üdv josh
Szitamanó Elküldve Március13, 2008 Elküldve Március13, 2008 Nos,beraktam az új rotort és elosztófedelet,de nem mondanám,hogy jobb lett.Néha továbbra is kihagy egy henger :D .Még egy kábel cserére beruházok jövő hónapban.Bár kivettem a gyertyákat,3 egyforma volt,de a 4-es hengerén kis fehér csillag alakú lerakódás van,olyan hópehely alakú.Gondolom akkor ez a henger hagy ki időnként.Meg pont ennél vettem észre,hogy a leömlő tömítése már nem az igazi,ki-ki fúj.Érdemes-e ennél kábelt cserélni,vagy a leömlő tömítést kellene cseréltetni? Bár a csavarokat már megette a rozsda,ezért az nem lenne egyszerű.Szerintetek?
Tápiószecső Elküldve Március13, 2008 Elküldve Március13, 2008 C14SE moci páronként történő injektorvezérlésére lenne valakinek ötlete hgyan lehet megoldani, hogy mindig csak a megfelelő henger spricceljen? Ahogy néztem párba kezeli csak 1-4 és 3-2 hengerekbe egyszerre történik a befecsi. Gyanítom ezzel lehetne naftát sprólni, ha a kellő időben menne csak a spricc. Ha megvan a megoldás el ne felejts szólni. :D Én gyanítom, hogy a gyári ECU nem bír lekezelni 4-et, ha alapból kettőre van beállítva. És mivel nem konstans a különbség közöttük, ezért valami egyszerű átkötés sem lehet elegendő. Valami külön elektronika kell. Léteznek ehhez aftermarket megoldások, de nem az olcsó kategória. :D Szerintem.
Tápiószecső Elküldve Március13, 2008 Elküldve Március13, 2008 Nos,beraktam az új rotort és elosztófedelet,de nem mondanám,hogy jobb lett.Néha továbbra is kihagy egy henger :D .Még egy kábel cserére beruházok jövő hónapban.Bár kivettem a gyertyákat,3 egyforma volt,de a 4-es hengerén kis fehér csillag alakú lerakódás van,olyan hópehely alakú.Gondolom akkor ez a henger hagy ki időnként.Meg pont ennél vettem észre,hogy a leömlő tömítése már nem az igazi,ki-ki fúj.Érdemes-e ennél kábelt cserélni,vagy a leömlő tömítést kellene cseréltetni? Bár a csavarokat már megette a rozsda,ezért az nem lenne egyszerű.Szerintetek? Ha a tömítésnél kifúj, akkor azt mindenképpen kellene. Kábelt, ha csak hidegen csinálja a kihagyást még talán nem annyira sürgős. Úgyis melegebb idők jönnek. Ha a gyertyák is régiek, akkor azokat is.
opel16v Elküldve Március13, 2008 Elküldve Március13, 2008 Nos,beraktam az új rotort és elosztófedelet,de nem mondanám,hogy jobb lett.Néha továbbra is kihagy egy henger :D .Még egy kábel cserére beruházok jövő hónapban.Bár kivettem a gyertyákat,3 egyforma volt,de a 4-es hengerén kis fehér csillag alakú lerakódás van,olyan hópehely alakú.Gondolom akkor ez a henger hagy ki időnként.Meg pont ennél vettem észre,hogy a leömlő tömítése már nem az igazi,ki-ki fúj.Érdemes-e ennél kábelt cserélni,vagy a leömlő tömítést kellene cseréltetni? Bár a csavarokat már megette a rozsda,ezért az nem lenne egyszerű.Szerintetek? Kábeleket meg kéne mérni. Ha túl nagy az eltérés a mérés szerint annál a kábelnél, ahol kihagy a gyújtás, akkor egyértelműen csere. Ebből csak gyárit, mert minden mással már itt szívtak páran. Tömítés nem okozhatja a problémád.
opel16v Elküldve Március13, 2008 Elküldve Március13, 2008 C14SE moci páronként történő injektorvezérlésére lenne valakinek ötlete hgyan lehet megoldani, hogy mindig csak a megfelelő henger spricceljen? Ahogy néztem párba kezeli csak 1-4 és 3-2 hengerekbe egyszerre történik a befecsi. Gyanítom ezzel lehetne naftát sprólni, ha a kellő időben menne csak a spricc. A másik injektor által bespriccelt benya nem vész el, az a következő szívási ütemben a hengerbe kerül. (a porlasztási hatékonyság így csökken, de a kialakuló torlónyomás miatt nem csapódik ki a benya így sem) Tehát nem lenne igazán érzékelhető változás a fogyasztásban, ha külön vennéd egy teljesen más motorvezérlő komputerrel (ami nem olcsó játék).
josh_ Elküldve Március13, 2008 Elküldve Március13, 2008 A másik injektor által bespriccelt benya nem vész el, az a következő szívási ütemben a hengerbe kerül. (a porlasztási hatékonyság így csökken, de a kialakuló torlónyomás miatt nem csapódik ki a benya így sem) Tehát nem lenne igazán érzékelhető változás a fogyasztásban, ha külön vennéd egy teljesen más motorvezérlő komputerrel (ami nem olcsó játék). Igen de gpndolom a hő miatti párolgás, meg a porlasztás is szar stb... Mondjuk ki van kapva a kis púp a szívó szelepek elől. Meg nem kéne 2x spriccelni egy injektornak. Én olyan megoldásra gondoltam, hogy a főtengely pozíció érzékelő jeleit számolva lehetne eldönteni mikor melyiknek kell spriccelnie, és hol az egyikre, hol a másikra küldeni az impulzust...
opel16v Elküldve Március13, 2008 Elküldve Március13, 2008 Igen de gpndolom a hő miatti párolgás, meg a porlasztás is szar stb... Mondjuk ki van kapva a kis púp a szívó szelepek elől. Meg nem kéne 2x spriccelni egy injektornak. Én olyan megoldásra gondoltam, hogy a főtengely pozíció érzékelő jeleit számolva lehetne eldönteni mikor melyiknek kell spriccelnie, és hol az egyikre, hol a másikra küldeni az impulzust... Nem olyan rossz megoldás, mint amilyennek látszik... egyszerűen csak a porlasztási hatékonyság csökken így. Ha elvennéd a vezérlést az injektoroktól ahogy mondod, akkor be sem indulna a motorod, ugyanis fele annyi benyát kapna, mint amennyi kellene neki.
josh_ Elküldve Március13, 2008 Elküldve Március13, 2008 Nem olyan rossz megoldás, mint amilyennek látszik... egyszerűen csak a porlasztási hatékonyság csökken így. Ha elvennéd a vezérlést az injektoroktól ahogy mondod, akkor be sem indulna a motorod, ugyanis fele annyi benyát kapna, mint amennyi kellene neki. Nyílván kéne állítai az epromon. De városba szerintem nem kéne ilyen jó időben 9 körül fogyasztania. Mondjuk országúton nem rossz 90-110 körül 6,5liter, 120-140 körül 7,5-8,5liter. Azért egy 1,5-ös 8v mocitól ez sem nagyon rossz.
FPepe Elküldve Március13, 2008 Elküldve Március13, 2008 Nyílván kéne állítai az epromon. De városba szerintem nem kéne ilyen jó időben 9 körül fogyasztania. Mondjuk országúton nem rossz 90-110 körül 6,5liter, 120-140 körül 7,5-8,5liter. Azért egy 1,5-ös 8v mocitól ez sem nagyon rossz. 1.4-es, és sztem se rossz, van aki városban egy 14NZ-vel is többet tud megitatni.
Novy Elküldve Március13, 2008 Elküldve Március13, 2008 1,5 :D ezt én is furcsáltam egyébként ez a befecskendezősdi furcsa dolog.. arra mennek minnél jobban keveredjen el a levegővela benzin nos a szívócsőben biztos szépen elkeveredik, de mi van a szelepek környékén pl?? és ez a páronkénti vezérlés, meg nagy fordulatszámon lehet nem is számít annyira, mert elég kevés idő telik el két szívás ütem között, igy lecsapódni sincs ideje... hidegindításkor meg adja bőven a naftát amugy is :D
opel16v Elküldve Március13, 2008 Elküldve Március13, 2008 nos a szívócsőben biztos szépen elkeveredik, de mi van a szelepek környékén pl?? az injektorok a szelepek közelében vannak, és azokra néznek :D a szívási ütem után egy kis torlónyomás alakul ki a szelep előtti részen, ami megtartja a benzingőzt a levegőben, nem csapódik ki.
Recommended Posts