Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Jó vételnek tűnik. Akkor nem is érdemes megbontani, csapágyakat cserélni?

A dugókon meg vannak betűk és számok, ha jól emlékszem M18 vagy X18 meg nyilak, ilyet csak ezen az egy motoron láttam, a többi teljesen sima volt, meg ez eredetim is. Ez jelent vmit, esetleg cserélve voltak túlméretesre, vagy ne foglalkozzak vele?

Köszi szépen az eddigi sok segítséget!

Azért ha ennyire bontott akkor már érdemes szétbontani megnézni hogy a dugattyúgyűrűk, csapágyak, főtengely milyen állapotban vannak csak szigorúan mindent oda kell visszatenni ahonnan kiszedted. Nehogy akkor derüljön ki valami amikor be van építve.

Link to comment
Megosztás:

Azt inkább ne, ott is eltömíti a rendszert ahol nem kéne. :D

Most akkor kövezzetek meg, de én amikor az Omit megvettem,szivárgott a víz a hűtőnél. A szélén valahol. Tettem vele hűtőtömítőt, nem a port, hanam a folyékonyat. Ahoga rá volt irva, tiz perc járatás után elállt a folyás. Utána még két és fél évig működött ugyanazzal a hűtővízzel probléma nélkül. Pedig az aztán kapott rendesen. Autópálya / németben persze :D :D / 200 al nem egyszer. És városban nyáron hogy a vizhőfok ugy 100 körül is volt, mire a venti lehuzta. De nem volt probléma a hűtővel. Szal. nem akarok rábeszélni senkit, mert tudom hogy nem ez az igazi megoldás, de nekem bejött.

Link to comment
Megosztás:

Nem akartam lebontani,de akkor muszáj lesz!

Meg kéne nézni, hogy nincs e nyomás a kiegyenlítő tartályban, és hogy felkeményednek-e a csövek!

Nekem most épp ez a problémám. Hengerfejes a kicsike. Jövőhéten megy a doktorbácsihoz.

Az tömítőadalékok csökkentik a hűtés hatásfokát! Noha mint más írja, neki bevált, de szélsőséges estben akkor is gond lehet.

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom jó helyre írom-e de egy kis segítség kellene. Nem tudom kivillogtatni a hibakódot de még a 12-es kódot se. 16 pines csatlakozóm van, az 5-ös-6-os lábat összekötöm és ráadom a gyújtást ekkor nem világít a sárga lámpa. Mit csinálok rosszul? Azért akarnám kivillogtatni a hibát mert olyan gondom van hogy egyenletes sebességel haladva váltásnál, kuplungolásnál a motor kicsit felpörög és ott tartja a fordulatot pár másodpercig. Ennek az okát szeretném megtudni.(97-es 1.4 16v)

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom jó helyre írom-e de egy kis segítség kellene. Nem tudom kivillogtatni a hibakódot de még a 12-es kódot se. 16 pines csatlakozóm van, az 5-ös-6-os lábat összekötöm és ráadom a gyújtást ekkor nem világít a sárga lámpa. Mit csinálok rosszul? Azért akarnám kivillogtatni a hibát mert olyan gondom van hogy egyenletes sebességel haladva váltásnál, kuplungolásnál a motor kicsit felpörög és ott tartja a fordulatot pár másodpercig. Ennek az okát szeretném megtudni.(97-es 1.4 16v)

Nincs kiégve az égő?

Egyébként ha nem világított menet közben, akkor valószínű nem is tárolt el hibát.

Inkább keress repedezett/szakadt gumicsövet, nehogy valahol falsot szívjon, és kombináld össze egy alapjárati és EGR tisztítással. :D

Link to comment
Megosztás:

Az égő biztos nincs kiégve mert ha símán adom rá a gyújtást akkor ég a lámpa. Kb. mekkora meló ezeket tisztítani mert nem vagyok túl járatos ebben a kérdésben.

Nem vészes dolog, persze elsőre mindenki tart tőle kicsit. Sok infót találhatsz a fórumban, használd a keresést (jobb felül). Csövekhez pedig elég egy alapos szemrevételezés is.

Ha mégsem akarod, akkor viszont vidd el egy szerelőhöz. 1-2ezerért kitisztítja, de maradj ott végignézni nehogy csak rá legyen mondva. Nem túl hosszú művelet.

Fojtószeleppoti is lehet, de nem jellemző a fentiek viszont elég sok embernek orvosolták már a hasonló eredetű problémákat, azért is ajánljuk ezeket először. Ha nem segít, akkor majd jönnek a további tanácsok. :D

Link to comment
Megosztás:

Most akkor kövezzetek meg, de én amikor az Omit megvettem,szivárgott a víz a hűtőnél.... de nekem bejött.

Majd a következő gazdija szív vele, és csuklasz! :D

Nem ajánlom én sem ezt a hűtőtömítő adalékot. Több rossz hatása van, mint jó.

Hűtőt baromi egyszerű kivenni ennél az autónál, 5 perc meló.

Bontottat lehet találni 10-ért, 1-2 hó garral.

Link to comment
Megosztás:

Majd a következő gazdija szív vele, és csuklasz! :D

Nem ajánlom én sem ezt a hűtőtömítő adalékot. Több rossz hatása van, mint jó.

Hűtőt baromi egyszerű kivenni ennél az autónál, 5 perc meló.

Bontottat lehet találni 10-ért, 1-2 hó garral.

Hogy ne csak Tiv kapja az ívet: nekem is bejött. :D Hosszú évekkel ezelőtt. Nem öntenék bele többször, és nem is ajánlom, de szerintem nagyon pici lyuknál nagyon kicsi mennyiség alkalmazása nem öngyilkosság.

Link to comment
Megosztás:

Beforrasztani nem lehet a lukat?Csak csere?

Egyébként ma megvártam meddig melegszik a víz,mikor kapcsol a venti.....

Kb 100 foknál indult el a ventillátor és 95-re hűtötte vissza akkor kapcsolt ki.

Ja és most nem nyomta a gőzt a hűtő hátulján a ventillátor alól,lehet tegnap az esőben

mikor mentem odament az esővíz valahova és csak az gőzölt.

Vagy van olyan,hogy egyszer nyomja ki a gőzt máskor nem???

Link to comment
Megosztás:

Beforrasztani nem lehet a lukat?Csak csere?

Egyébként ma megvártam meddig melegszik a víz,mikor kapcsol a venti.....

Kb 100 foknál indult el a ventillátor és 95-re hűtötte vissza akkor kapcsolt ki.

Ja és most nem nyomta a gőzt a hűtő hátulján a ventillátor alól,lehet tegnap az esőben

mikor mentem odament az esővíz valahova és csak az gőzölt.

Vagy van olyan,hogy egyszer nyomja ki a gőzt máskor nem???

hát ha rácseppen a víz kívülről, az okoz ilyen jelenséget :D

nézd majd, fogy-e a vized :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.