J0hnny Elküldve Február24, 2008 Megoszt Elküldve Február24, 2008 Te már csak tudod, mi? :) Örexünk vazee!Minden reggeli ébredés bonus! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február24, 2008 Megoszt Elküldve Február24, 2008 Örexünk vazee!Minden reggeli ébredés bonus! :) Én még alig múltam 18! :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február24, 2008 Megoszt Elküldve Február24, 2008 Én még alig múltam 18! :D :) Centi? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Február24, 2008 Megoszt Elküldve Február24, 2008 közelít :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balfék Elküldve Február25, 2008 Megoszt Elküldve Február25, 2008 Örexünk vazee!Minden reggeli ébredés bonus! :) Héé hova lett John Mclaine?? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február25, 2008 Megoszt Elküldve Február25, 2008 személy szerint szívesebben nézem az autot, mint az ő arcát :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba77 Elküldve Február25, 2008 Megoszt Elküldve Február25, 2008 Sziasztok 99-es X14NZ Astrában mennyi km-nél kellene vezérműszíjat cserélni? Most 78 ezer km van benne. köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február25, 2008 Megoszt Elküldve Február25, 2008 Sziasztok 99-es X14NZ Astrában mennyi km-nél kellene vezérműszíjat cserélni? Most 78 ezer km van benne. köszi 60 ezrenként tudtommal. Úgyhogy, ha még a gyári van benne, akkor sürgősen, és nemcsak a szíjat (Gates, vagy gyári), hanem a vízpumpát (gyári, GM), feszítőcsapágyat (SKF vagy gyári), és ha van, a vezetőgörgőt (SKF vagy gyári) is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február25, 2008 Megoszt Elküldve Február25, 2008 60 ezrenként tudtommal. Úgyhogy, ha még a gyári van benne, akkor sürgősen, és nemcsak a szíjat (Gates, vagy gyári), hanem a vízpumpát (gyári, GM), feszítőcsapágyat (SKF vagy gyári), és ha van, a vezetőgörgőt (SKF vagy gyári) is! Abban nem lesz vezetőgörgő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február25, 2008 Megoszt Elküldve Február25, 2008 Abban nem lesz vezetőgörgő. Igaz, olyan mint a miénk. Hirtelen X14XE ugrott be :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelastras Elküldve Február25, 2008 Megoszt Elküldve Február25, 2008 99-es X14NZ Astrában mennyi km-nél kellene vezérműszíjat cserélni? Most 78 ezer km van benne. Hallgass Pepére a csereintervallumot illetően: 60 ezer km / 4 év, és az alkatrészeket egyidejűleg cseréld! Az X14NZ-nél Opel Astra F Classic esetében, amilyen autóval rendelkezel, hivatalosan 120 ezer km / 8 évre növelték a csereintervallumot, de már többször megállapítottuk, hogy ezt semmi nem indokolta. Félrevezető a szervízfüzet azon kitétele is, hogy a vezérműszíj cseréje csak kilométerfüggő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február26, 2008 Megoszt Elküldve Február26, 2008 Igaz, olyan mint a miénk. Hirtelen X14XE ugrott be :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február26, 2008 Megoszt Elküldve Február26, 2008 Ma voltam ZK-n. :) Az autó hozta az általam tőle elvárt értékeket. :D Alapjárat CO(%)=0,00 :D (f/p) 961 Emelt üresjárat CO(%)=0,00 :D (f/p) 3072 Lambda=1,003 :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba77 Elküldve Február26, 2008 Megoszt Elküldve Február26, 2008 Hallgass Pepére a csereintervallumot illetően: 60 ezer km / 4 év, és az alkatrészeket egyidejűleg cseréld! Az X14NZ-nél Opel Astra F Classic esetében, amilyen autóval rendelkezel, hivatalosan 120 ezer km / 8 évre növelték a csereintervallumot, de már többször megállapítottuk, hogy ezt semmi nem indokolta. Félrevezető a szervízfüzet azon kitétele is, hogy a vezérműszíj cseréje csak kilométerfüggő. koszonom a gyors válaszokat. akkor "érdemes" hallgatni a szervizkonyvre.... egy cél van egy jo kis motorfelujítás szijszakadás után. Még egy kérdés: érdemes ezt a motort átalakítani hengerenkénti befecskendezésre? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február26, 2008 Megoszt Elküldve Február26, 2008 koszonom a gyors válaszokat. akkor "érdemes" hallgatni a szervizkonyvre.... egy cél van egy jo kis motorfelujítás szijszakadás után. Még egy kérdés: érdemes ezt a motort átalakítani hengerenkénti befecskendezésre? Igen, ha van rá elég pénzed. :) Ebként ezügyben keresdd Tápiószecső cartárs aláírásában a linkeket. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelastras Elküldve Február26, 2008 Megoszt Elküldve Február26, 2008 koszonom a gyors válaszokat. akkor "érdemes" hallgatni a szervizkonyvre.... egy cél van egy jo kis motorfelujítás szijszakadás után. Még egy kérdés: érdemes ezt a motort átalakítani hengerenkénti befecskendezésre? X14NZ-nél összecsapnak az alkatrészek, C16NZ-nél tudomásom szerint már nem. Mikor történt a szíjszakadás? Vagy ez csak tervbe van véve? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Február26, 2008 Megoszt Elküldve Február26, 2008 szerintem irónikusan mondta, hogy a szervízkönyben írt időtartam miatt lehet szíjszakadás Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február26, 2008 Megoszt Elküldve Február26, 2008 X14NZ-nél összecsapnak az alkatrészek, C16NZ-nél tudomásom szerint már nem. Mikor történt a szíjszakadás? Vagy ez csak tervbe van véve? :) Ezt szerintem rosszul tudod. C14NZ-nél nem érnek össze a szelepek a dugattyúkkal (Opel TIS szerint sem), és mivel az X14NZ ugyanaz, valszeg annál sem. :D De azért nem szeretném kipróbálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február26, 2008 Megoszt Elküldve Február26, 2008 ...érdemes ezt a motort átalakítani hengerenkénti befecskendezésre? Egy sima SE-re való átalakítással 20-22LE-t nyerhetsz. Bontóból a szükséges cuccokat sztem 20-30Ft környékén össze lehet bányászni. Erre jön még a hengerfej felújítás költsége (érdemes!) és a szerelő munkadíja (ha nem Te csinálod). Ahogy írták, Tápiószecső cartárs aláírásában megtalálod, mit kell cserélni. Ha ennél nagyobb teljesítmény kell, az is lehetséges, Ő most 110LE környékén jár vele, persze ez már drágább buli. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelastras Elküldve Február26, 2008 Megoszt Elküldve Február26, 2008 Ezt szerintem rosszul tudod. C14NZ-nél nem érnek össze a szelepek a dugattyúkkal (Opel TIS szerint sem), és mivel az X14NZ ugyanaz, valszeg annál sem. :) De azért nem szeretném kipróbálni. Ne próbáld ki, mert a szerelők mást mondanak. http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/20010705/ (utolsó bejegyzés!) http://www.99-04.auto2.hu/a2-web02-07/vezermuszij/karok.htm Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba77 Elküldve Február26, 2008 Megoszt Elküldve Február26, 2008 Egy sima SE-re való átalakítással 20-22LE-t nyerhetsz. Bontóból a szükséges cuccokat sztem 20-30Ft környékén össze lehet bányászni. Erre jön még a hengerfej felújítás költsége (érdemes!) és a szerelő munkadíja (ha nem Te csinálod). Ahogy írták, Tápiószecső cartárs aláírásában megtalálod, mit kell cserélni. Ha ennél nagyobb teljesítmény kell, az is lehetséges, Ő most 110LE környékén jár vele, persze ez már drágább buli. köszi az infokat..megkeresem a kollégát. Nme kell ennél több, de ez a 60 LE baromi kevés. Nem akarok száguldozni vele, de ha négyen megyunk, tele csomagtartóval egy kis emelkedonél is megtorpan már. A vezérműszij cserét meg megcsináltatom hétfőn. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba77 Elküldve Február26, 2008 Megoszt Elküldve Február26, 2008 Egy sima SE-re való átalakítással 20-22LE-t nyerhetsz. Bontóból a szükséges cuccokat sztem 20-30Ft környékén össze lehet bányászni. Erre jön még a hengerfej felújítás költsége (érdemes!) és a szerelő munkadíja (ha nem Te csinálod). Ahogy írták, Tápiószecső cartárs aláírásában megtalálod, mit kell cserélni. Ha ennél nagyobb teljesítmény kell, az is lehetséges, Ő most 110LE környékén jár vele, persze ez már drágább buli. bocs a kérdésért, de hogyan tudom megtalálni a leírást? Keresem akollégánal, de eddik nem jottem rá.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Február26, 2008 Megoszt Elküldve Február26, 2008 bocs a kérdésért, de hogyan tudom megtalálni a leírást? Keresem akollégánal, de eddik nem jottem rá.. http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=59&st=2720 oldal közepe táján Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba77 Elküldve Február26, 2008 Megoszt Elküldve Február26, 2008 http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=59&st=2720 oldal közepe táján kszi szépen.átbongészem.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Február26, 2008 Megoszt Elküldve Február26, 2008 Sziasztok. Esetleg tudok itthon hengerfejtömítést cserélni, ha igen mire kell figyelnem a cserénél. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts