Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Namost itt többféle hiba valószínűsíthető.

Először is ki kell olvasni a hibakódokat. Abból már lehet okosodni.

Ami szerintem nagyon valószínű: lambdaszonda csere kell.

Ezen kívül át kell nézni a vákumrendszert, mert valszeg valahol falsot is kaphat (szakadt, repedt cső, rossz tömítés pl).

Továbbá lehet cserés még a motorvízhőfok-jeladód is.

Mivel gázos üzemű, nem árt cserélni a benyaszűrőt, ki tudja mikor lehetett utoljára. Meg jó lenne megnézni az AC

által biztosított nyomást is.

Ami még fontos lenne: veszteségmérést kellene csinálni a hengerekben, mert a gázzal járás bezony sok

lerakódást tud okozni a szelepeken, és lehet hogy hf felújítás kell neked már mindenképpen.

ÚÚ !!

Na most jól + ijesztetted ! :)

Lehet hogy "FIP" bele is tolja a legközelebbi árokbaa és ezentúl csak gyalog, legfeljebb biciklivel fog közlekeedni :)

Link to comment
Megosztás:

Na most jól + ijesztetted ! :D

Lehet hogy "FIP" bele is tolja a legközelebbi árokbaa és ezentúl csak gyalog, legfeljebb biciklivel fog közlekeedni :)

Ez még nem a világvége :)

Ha nagyon meg akarnám ijeszteni, akkor nem csak a hf generált helyeztem volna kilátásba :)

Azt ugyanis tudni kell, hogy az X14XE-X16XEL motoroknak a 200000km már igencsak az élete alkonya

általános esetben... na most az órában van már majdnem ennyi... mennyi lehet a valós? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ez még nem a világvége :)

Ha nagyon meg akarnám ijeszteni, akkor nem csak a hf generált helyeztem volna kilátásba :)

Azt ugyanis tudni kell, hogy az X14XE-X16XEL motoroknak a 200000km már igencsak az élete alkonya

általános esetben... na most az órában van már majdnem ennyi... mennyi lehet a valós? :lol:

Faca !!

Most + rám hoztaad a xivbajt !! :) :D

Link to comment
Megosztás:

Így van, mi csak integetünk nekik, mikor az árok szélén pucolják azt a szelepet :lol: :lol:

Örűjjeteek !! :lol:

Neemtudgyátok mennyi bosszúsággal jáár :D A múltkor már majdneem vettem egyet, de felújítottat akartak adni majdhogynem a legolcsóbb boltban 25eFt-ért !! Azóta már nincs vele gond :) Lezárva lemezzel by opel16v :)

Azéé, csakhogy tuggyáátok naonn irigykedeem arra a szemtelenül alacsony fagyasztásotokra !! :)

Link to comment
Megosztás:

Így van, mi csak integetünk nekik, mikor az árok szélén pucolják azt a szelepet :) :)

Ti meg pucoljátok az alapjáratit,nyüglődtök a városi magas fogyi miatt és nem győzitek villogtatni a hibakódokat...én meg csak megyek és megyek és habár lasabban,de célba érek! :)

Link to comment
Megosztás:

Üzemanyag szűrőd mikor volt cserélve? Alapból 30ekm-enként kellene. Amúgy egyik tippem, hogy lambda szonda problémád lehet.

Alapjáratod nem ingadozik? Ha lámpánál elindulsz nem akar meghalni az autó? (Mertha igen, akkor az EGR szelep is lehet hibás) Atom módon vissza tudja fogni az ótót !! :)

Az időszakos átvizsgálás alatt a válaszodat értettem (légszűrő, olaj, gyertya)

Azért még várjál bármelyik alkatrész cseréjével, nézd a fórumot, lesz majd olyan, aki +mondja a tutit !! :)

Gázt hanyagolom! 30liter OMW carrera.

EGR szelepet kitakarítottuk!

Úgy néz ki, hogy talán összejön.

Elkezdett húzni a vas kisebb fordulaton is!

:)

Kösszi a tippeket!!

Link to comment
Megosztás:

Ha a menetes rész olajos, az jó eséllyel nem az égőtér felől jutott oda, hanem kívülről, úgyhogy én is inkább a szelepfedél környékére gyanakodnék. Lehet, hogy csak akkor lett olajos, amikor kivetted a motorból: az olaj nem is a menetben volt, az csak akkor lett olajos, mikor kiemelted onnan az "üregből", ahová be van csavarva. Oda pedig leginkább a szelepfedéltömítés szivárgása esetén juthat olaj. Nem látszik, hol ereszt a tömítés?

Yooccoo utalt arra, hogy az olajszint lehetett a maximális felett. Lehet a menet olajos akkor, ha a gyertya esetleg nem volt rendesen meghúzva? Vagy ebben az esetben is csak az elektróda lenne olajos, ahogy Te és Gábor írtad?

Link to comment
Megosztás:

Yooccoo utalt arra, hogy az olajszint lehetett a maximális felett. Lehet a menet olajos akkor, ha a gyertya esetleg nem volt rendesen meghúzva? Vagy ebben az esetben is csak az elektróda lenne olajos, ahogy Te és Gábor írtad?

szerintem az égéstérből nem juthat annyi olaj ki hogy az észelelhető legyen a gyertya menetén, akkor már valami igen nagy gubanc van. 2T nél még talán, de az más...

Link to comment
Megosztás:

szerintem az égéstérből nem juthat annyi olaj ki hogy az észelelhető legyen a gyertya menetén, akkor már valami igen nagy gubanc van. 2T nél még talán, de az más...

A 2T-nél sem juthat a menetre olaj!

Akkor kidolgozna a henger. Vagy max akkor ha menethibás a gyertyafurat.

Ott baromi nagy a nyomás, így ott tömíteni kell, mert hamar kirepülne a gyertya...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.