opel16v Elküldve Január6, 2005 Elküldve Január6, 2005 Nincs különösebb hangja a legtöbb esetben. Nálam annak sem volt, ami már majdnem szétesett... A vízpumpa az viszont tud ám panaszkodni rendesen, ha már a végét érzi! :)
knight Elküldve Január6, 2005 Elküldve Január6, 2005 A gyári "identikus" (egyszer volt benne ilyen is) pedig 45ig bírta, akkor ki kellett szedni, mert már nagyon gagyi állapotban volt. Úgy érzem ezek után tuti biztos kerülni fogom az "identikus" cuccokat... nekem meg az ilyen jelzővel ellátott vízhőfokjeladó 3 hónapig bírta...
opel16v Elküldve Január6, 2005 Elküldve Január6, 2005 Nem mindegyik rossz ám pedig! Szerintem csak a neccesebb helyekre kell full gyárit venni, mert az átesett sok beszállítói minőségellenőrzésen. Pl. szelepvezérlés ilyen... De olyan alkatrésznek Én is identet veszek, ami nem olyan helyen van, hogy nagyobb kárt okozhat a tönkremenetele...
knight Elküldve Január6, 2005 Elküldve Január6, 2005 Na a műszer jeladója épp ilyen, én is ezért vettem olyat, de mégis csípi a csőrömet a dolog. Mondjuk az is vicc, hogy a gyári majd 5 ez meg 1 :evil:
kori Elküldve Január6, 2005 Elküldve Január6, 2005 Teljesen egyetértek Gabival :wink: Nekem az omin 85e volt a szíj+görgőcsere, ebből kb 56e volt a szíjgarnitúra.A görgők a végefelé már eléggé sírtak.Gyári Opel cucc került bele.Más szóba sem kerülhetett :)
mélykék76 Elküldve Január7, 2005 Elküldve Január7, 2005 és benzinszűrőböl milyet?? gyárit??? Ha akarod, hogy legyen nyíl rajta, hogy melyik irányba kell felrakni :) Mert nekem nem gyári és nuku jelölés.
mélykék76 Elküldve Január7, 2005 Elküldve Január7, 2005 Nekem is ut.gyárt van fenn,de azon van nyíl :) Az Astra kisebb autó, mint az Omega, költséghatékonyabb gyártás érdekében ezek alkatrészeiről lespórolják még a nyílat is :)
kori Elküldve Január7, 2005 Elküldve Január7, 2005 Sztem a nyilas dolog inkább gyártmányfüggő nem típus :idea:
opel16v Elküldve Január7, 2005 Elküldve Január7, 2005 Kess! Vegyél valami jó nevű olcsó darabot, pl. FIAMM, stb... Olyan 1500 körül szokott lenni.
Kess Elküldve Január7, 2005 Elküldve Január7, 2005 akkor gondolom a légszűrőbe is jó az utángyártott??? motorolajban nincs?? :) :) azt is kellene vennem 8)
knight Elküldve Január7, 2005 Elküldve Január7, 2005 akkor gondolom a légszűrőbe is jó az utángyártott??? motorolajban nincs?? :) :) azt is kellene vennem 8) Légszűrő "ident" -ben :D 1.4-be 1100 volt :D Lehet a tiedbe több. Olajból viszont a gyári már nem jó: vegyél inkább Valvoline TopGard 10W40-et (7 az Auchanban) az elég zsir.
opel16v Elküldve Január7, 2005 Elküldve Január7, 2005 Van erre egy külön topic is... :) Egyébként a Valvoline TopGard 10W40-et ajánlom, Auchanban 7000 HUF/5L.
Gepard Elküldve Január7, 2005 Elküldve Január7, 2005 Éppen valami frappánsat akartam írni, hogy milyen egyszerre és ugyanazt javasoljátok. Azzal a lendülettel amivel írni kezdtem volna szépen leborítottam a szőnyegre a frissen pattogatott kukoricámat most ehetem onnét. :)
mélykék76 Elküldve Január7, 2005 Elküldve Január7, 2005 Sztem a nyilas dolog inkább gyártmányfüggő nem típus :idea: Vicc vót :)
knight Elküldve Január11, 2005 Elküldve Január11, 2005 Ma hosszú idő után kocsikáztam kicsit többet, s rájöttem, hogy tök jó a vízhőfokjeladó, csak ilyen hidegben kell egy olyan 8-10 km mire 92-93 fokos lesz a moci, a 90-et elérte 5-6 után is, csak feljebb nem akart menni, s már azt hittem megint rossz a jeladó, de nem :) csak én nem voltam az utóbbi időben ettől hosszabb távon vele :oops: Egy másik dolgot viszont fura: Mindkétszer Gödöllő előtt jött elő a 3-ason, hogy gurultam 90 körül ötödikben lefelé egy hosszú lejtőn motorfékkel, valami miatt fékeztem 60 körülire s ezután hiába nyomtam ötösben padlóig a gázt nem akart felgyorsulni 60 fölé. Visszaraktam 4-ben s úgy már jobban, de még mindig nagyon lassan.... na ez vajon miért van így ?? Egyenesben, meg partnak tök ugyanúgy megy a gép ahogy szokott... Sőt a pár hónapja a Mátrában full szerpentinen is tök jól motorfékezett és a gyursulás is tök jó volt, az persze igaz, hogy ott 3-4 között váltogattam :)
Tápiószecső Elküldve Január11, 2005 Elküldve Január11, 2005 Egy másik dolgot viszont fura: Mindkétszer Gödöllő előtt jött elő a 3-ason, hogy gurultam 90 körül ötödikben lefelé egy hosszú lejtőn motorfékkel, valami miatt fékeztem 60 körülire s ezután hiába nyomtam ötösben padlóig a gázt nem akart felgyorsulni 60 fölé. Visszaraktam 4-ben s úgy már jobban, de még mindig nagyon lassan.... na ez vajon miért van így ?? Egyenesben, meg partnak tök ugyanúgy megy a gép ahogy szokott... Sőt a pár hónapja a Mátrában full szerpentinen is tök jól motorfékezett és a gyursulás is tök jó volt, az persze igaz, hogy ott 3-4 között váltogattam :) Szerintem volt vagy 1200-es fordulatod. :) És 4-ben sem lehetett sokkal több 2000-nél (ha több volt). Ha gyorsítani akarsz akkor legalább 2000-től kezdd. Mondjuk lejtőn lefelé azért mennie kellene, márcsak a gravitáció miatt is. :wink:
warwolf Elküldve Január11, 2005 Elküldve Január11, 2005 Kihagytátok a hátszelet! :) :) Azért célszerű visszakapcsolni a jobb gyorsulás érdekében!!! :D Meg minél kisebb sebességben vagy, elvileg annál jobb a lassulásod is. pls. 5.-ben a legjobb a motorfék, amikor 180-ról lassulsz!Igaz Gepárd? :D :P (a mi autóink szerény képességűek!)
knight Elküldve Január11, 2005 Elküldve Január11, 2005 Nem nagyon szoktam alacsony furdulaton terhelni, de kipróbáltam már egyenes úton 45-ről 5-ben és akkor jobban gyorsult, mint most 60-ről lejtőn lefelé 4-ben :roll: Mellesleg 4-ben 60-nál már egész normálisan megindul egyenesben. Qrva élet mosmá tényleg veszek fordszámmérős órát :evil:
opel16v Elküldve Január11, 2005 Elküldve Január11, 2005 Vagy nem kell egy komputer, ami egy csomó mindent fog tudni mondani a menetadatokról? :) http://www.opel16v.hu/CDL_hasznalati.doc :)
knight Elküldve Január11, 2005 Elküldve Január11, 2005 Már olvastam a doksit, sőt Tápiószecső gépében láttam is... Zsír cucc az biztos... Még meggondolom :)
Recommended Posts