Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Na kicseréltem a hőgombát, és most jelentősen megnövekedett az örömhormonok száma :) Most már feljebb megy a mutató 80 foknál sőt egészen elmegy a 90 és 80 közötti részig ha sokat autókázgatok, viszont ha útbaejtek sok piros lámpát és ez párosul a sok autókázással is akkor úgy 15-20 perc autózás után egészen a 90 fokos jelzés aljáig is felkúszott már. Hazaértem vele leraktam parkoló helyzetbe és alapjáraton hagytam, így már bőven 90 fokot verte a mutató sőt 90-en 1-2 foknál be is kapcsolt a ventillátor. Ez így már normális? Mert annak nagyon örülök hogy mostmár kimozdul a 80 fokos jelzésből, de azért a 90-et csak úgy tudtam elérni ha araszolgattam egyik lámpától a másikig, amint kicsit gyorsabbanmentem az autóval egészen lenyomta 80 fokra a mutatót.

Link to comment
Megosztás:

Na kicseréltem a hőgombát, és most jelentősen megnövekedett az örömhormonok száma :) Most már feljebb megy a mutató 80 foknál sőt egészen elmegy a 90 és 80 közötti részig ha sokat autókázgatok, viszont ha útbaejtek sok piros lámpát és ez párosul a sok autókázással is akkor úgy 15-20 perc autózás után egészen a 90 fokos jelzés aljáig is felkúszott már. Hazaértem vele leraktam parkoló helyzetbe és alapjáraton hagytam, így már bőven 90 fokot verte a mutató sőt 90-en 1-2 foknál be is kapcsolt a ventillátor. Ez így már normális? Mert annak nagyon örülök hogy mostmár kimozdul a 80 fokos jelzésből, de azért a 90-et csak úgy tudtam elérni ha araszolgattam egyik lámpától a másikig, amint kicsit gyorsabbanmentem az autóval egészen lenyomta 80 fokra a mutatót.

Off Petya nem akarsz/tudsz holnap talira jönni? On

Link to comment
Megosztás:

Hát írtad nekem PÜ-be hogy nézzem meg a régio topikjában a pontos adatokat a taliról, de sajnos nem tudom hol van az a régió topik, így semmilyen információm nincs arról hogy mikor hol lesz, csak annyi hogy holnap lesz amit leírtál.

Off Petya nem akarsz/tudsz holnap talira jönni? On
Link to comment
Megosztás:

Aki cserélte nekem a vezérműszíjat nem írta számlára. Felhívtam és letagadta. Igy garancia kilőve.

Lehet nem is cserélt ki tudja.

Hétfőre kaptam időpontot a szerelés megkezdéséhez, nem tom milyen szíj van benne, de ha kibontjuk megírom.

Ha nem jön be a szíjcsere és indítás akkor azt mondta a szerelő, h 100 ezer lesz, benne ( szelep csere, beállítás, tömitések, szíj, meló).

Vazzz!!! Nehogymá még ráinditózzatok!

Ki ez a szerelő már megint? Te mindig olyanhoz viszed, aki hülye hozzá?

Ha rátekertek, jó eséllyel úszik 300ezer jó magyar forintod egy teljes generálra!

Szerintem nem a szerelő a hibás csak, hanem te is, mert ennyire nem lehetsz már

tök, hogy meg se kérdezed, mit rakott bele, számlát se kérsz róla meg semmi... :)

Így jártál, remélem tanultál azért valamit a hibádból (bár az előbbi hozzászólásod

nem ezt sejteti).

Link to comment
Megosztás:

Vazzz!!! Nehogymá még ráinditózzatok!

Ki ez a szerelő már megint? Te mindig olyanhoz viszed, aki hülye hozzá?

Ha rátekertek, jó eséllyel úszik 300ezer jó magyar forintod egy teljes generálra!

Szerintem nem a szerelő a hibás csak, hanem te is, mert ennyire nem lehetsz már

tök, hogy meg se kérdezed, mit rakott bele, számlát se kérsz róla meg semmi... :)

Így jártál, remélem tanultál azért valamit a hibádból (bár az előbbi hozzászólásod

nem ezt sejteti).

Olcsóbban kijön az egy komplett motorcserével...

Mondjuk az áttekerés max kézzel, de szedjétek szét inkább!

1 tömítést meg pár liter fagyállót megér.

Különben HF kuka, blokk meg "csíkos"...

De el kell mondjak egy jól elsült hajtókartörést is (OFF Tavria 1.1)

80km/h-nál egyszercsak 5böl kiugrott a váltó és leállt a motor.

Ezután kb 3 órán át huzogatták, de csak nem indult. Kuplung felengedésekor egyböl blokkoltak a kerekek. Az önindító fogaskoszorúja segítségével csavarhúzóval meg át lehetett forgatni a mocit kinyomott kuplunggal.

Szétszedés -> hol a dugattyú???

Apró darabokba sikerült csak kiszedni és a blokknak nem lett baja!!!!!

Ekkora szerencse kb 1000évente fordul elö!

üdv josh

Link to comment
Megosztás:

De el kell mondjak egy jól elsült hajtókartörést is (OFF Tavria 1.1)

80km/h-nál egyszercsak 5böl kiugrott a váltó és leállt a motor.

Ezután kb 3 órán át huzogatták, de csak nem indult. Kuplung felengedésekor egyböl blokkoltak a kerekek. Az önindító fogaskoszorúja segítségével csavarhúzóval meg át lehetett forgatni a mocit kinyomott kuplunggal.

Szétszedés -> hol a dugattyú???

Apró darabokba sikerült csak kiszedni és a blokknak nem lett baja!!!!!

Ekkora szerencse kb 1000évente fordul elö!

üdv josh

Hiába, tudnak ezek a szovjet mérnökök! :)

Link to comment
Megosztás:

Aki cserélte nekem a vezérműszíjat nem írta számlára. Felhívtam és letagadta. Igy garancia kilőve.

Lehet nem is cserélt ki tudja.

Szerintem ettől függetlenül érdemes még egy menetet futni a szerelővel, mert úgyis ki fog derülni, hogy miért szakadt el a vezérműszíj. Garanciát nyilván nem tudsz érvényesíteni, de legalább tisztázódna a helyzet:

1. Nem cserélt szíjat.

2. Kicserélte valamilyen rossz minőségű, utángyártott termékre, ami elszakad 10 ezer km után.

3. Nem lettek egyidejűleg cserélve a kopott görgők, illetve az öreg vízpumpa, és valamelyik alkatrész "beállt".

Link to comment
Megosztás:

Hát írtad nekem PÜ-be hogy nézzem meg a régio topikjában a pontos adatokat a taliról, de sajnos nem tudom hol van az a régió topik, így semmilyen információm nincs arról hogy mikor hol lesz, csak annyi hogy holnap lesz amit leírtál.

Off MOTE klubok/ Opel klub nyugat.

Amúgy 14.00. kórház parkoló, a mosóval szemben. On

Link to comment
Megosztás:

Szerintem ettől függetlenül érdemes még egy menetet futni a szerelővel, mert úgyis ki fog derülni, hogy miért szakadt el a vezérműszíj. Garanciát nyilván nem tudsz érvényesíteni, de legalább tisztázódna a helyzet:

1. Nem cserélt szíjat.

2. Kicserélte valamilyen rossz minőségű, utángyártott termékre, ami elszakad 10 ezer km után.

3. Nem lettek egyidejűleg cserélve a kopott görgők, illetve az öreg vízpumpa, és valamelyik alkatrész "beállt".

Szerintem az 1. és 3. lehet az én véleményem az, hogy akármiylen utángyártott szíj is nehogymár 10.000 nél elszáljon (nemkizárt de kizárnám) sztem nagyon csúnyán becsapták :)

Na ezért van az hogy akármit csinálnak a kocsimon én inkább ott ülök ha kell 4-5 órát is és ha utálnak érte ha nem nézem mit csinálnak ugyan is én vagyok a vásárló,és aztsem hagyom hogy az anyagot ő adja majd én megveszem és azt tegye be amit én viszek hameg nemtetszik neki akkor keresek mást.

Egyébként ilyenkor jó ha van ismerős mert az talán nem ver át de a fentiekben leírtakat tartom ülök és nézem mitcsinálnak :)

Csak egy példa az öregem kötelező szervízvbe vitte a Xara-t lecserélték az olajat az okés, aztán szűrőket is illett volna aztán a szervizes muksó belenéz pollen levegőszűrő aaa nem olyan koszos ez... Kompresszor kifújkálta és visszatette psze az öregem végig ottvolt. Na szólt is neki hogy heló beló hamár fizet csinálják meg normálisan.. Na szó szó bement a servízes góréval beszélni... s monta hogy így bizony kinemfizeti a servízreszánt 60.000 ft -ot és akkor monta a góré hogy szíves elnézést kér de éppen nincs nekik szűrő,sem pollenszűrő de így nem 60 csak akkor legyen 35000 ... mikor mesélte az öreg mondom írok oylan levelet a fogyasztóvédelemnek hogy bezöldülnek... namost tudom azzal hogy nemcseréltek szűrőt nem okoztak akkor kárt a motornak sem másnak mint pl egy vez.szíj szakadás de ha nemszól szívbaj nélkül kifizettetik vele azért a pénzt amit megsem csináltak. Egyszónak is 100 a vége manapság ritka a becsületes szerelő az biztos.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem az 1. és 3. lehet az én véleményem az, hogy akármiylen utángyártott szíj is nehogymár 10.000 nél elszáljon (nemkizárt de kizárnám) sztem nagyon csúnyán becsapták :)

Na ezért van az hogy akármit csinálnak a kocsimon én inkább ott ülök ha kell 4-5 órát is és ha utálnak érte ha nem nézem mit csinálnak ugyan is én vagyok a vásárló,és aztsem hagyom hogy az anyagot ő adja majd én megveszem és azt tegye be amit én viszek hameg nemtetszik neki akkor keresek mást.

Vagy így, vagy úgy ahogy én. :)

Link to comment
Megosztás:

Szerintem az 1. és 3. lehet az én véleményem az, hogy akármiylen utángyártott szíj is nehogymár 10.000 nél elszáljon (nemkizárt de kizárnám) sztem nagyon csúnyán becsapták :)

Na ezért van az hogy akármit csinálnak a kocsimon én inkább ott ülök ha kell 4-5 órát is és ha utálnak érte ha nem nézem mit csinálnak ugyan is én vagyok a vásárló,és aztsem hagyom hogy az anyagot ő adja majd én megveszem és azt tegye be amit én viszek hameg nemtetszik neki akkor keresek mást.

Egyébként ilyenkor jó ha van ismerős mert az talán nem ver át de a fentiekben leírtakat tartom ülök és nézem mitcsinálnak :)

Csak egy példa az öregem kötelező szervízvbe vitte a Xara-t lecserélték az olajat az okés, aztán szűrőket is illett volna aztán a szervizes muksó belenéz pollen levegőszűrő aaa nem olyan koszos ez... Kompresszor kifújkálta és visszatette psze az öregem végig ottvolt. Na szólt is neki hogy heló beló hamár fizet csinálják meg normálisan.. Na szó szó bement a servízes góréval beszélni... s monta hogy így bizony kinemfizeti a servízreszánt 60.000 ft -ot és akkor monta a góré hogy szíves elnézést kér de éppen nincs nekik szűrő,sem pollenszűrő de így nem 60 csak akkor legyen 35000 ... mikor mesélte az öreg mondom írok oylan levelet a fogyasztóvédelemnek hogy bezöldülnek... namost tudom azzal hogy nemcseréltek szűrőt nem okoztak akkor kárt a motornak sem másnak mint pl egy vez.szíj szakadás de ha nemszól szívbaj nélkül kifizettetik vele azért a pénzt amit megsem csináltak. Egyszónak is 100 a vége manapság ritka a becsületes szerelő az biztos.

nálunk is ugy csináljuk, amit nem kell nem cserélünk, de az nincs felirva a számlára :)

Link to comment
Megosztás:

nálunk is ugy csináljuk, amit nem kell nem cserélünk, de az nincs felirva a számlára :)

Ezt nem általánosítottam csak egy tapasztalat volt de ha az öregem nemad hangot ennek a dolognak 100% kifizetettik vele az egészet! :) Akkor ti korrektek vagytok :)

Link to comment
Megosztás:

a hűtővizet le lehet engedni, valami spec erre kialakitot helyen a kocsibol??

vagy csak elkötöm az egyik alsőó csövet és ahogy sikerül ugy??

és a termosztátházat elég a gyárilag hozzá adott gumikarikával tömíteni, vagy kell rá még sziloplaszt is esetleg??

Link to comment
Megosztás:

a hűtővizet le lehet engedni, valami spec erre kialakitot helyen a kocsibol??

vagy csak elkötöm az egyik alsőó csövet és ahogy sikerül ugy??

és a termosztátházat elég a gyárilag hozzá adott gumikarikával tömíteni, vagy kell rá még sziloplaszt is esetleg??

Úgyis kiveszed a szivattyút nem? Ott meg kifolyik a cucc.

Én kentem rá szilót.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.