Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Az ablaktörlőn kívül van motor problémám is,

mégpedig,hogy nagy sebességről nullára (vagy 10-20-30 km/h-ra)

fékezéskor egyszerűen leáll. 90 km/h-->lakott terület-->körforgalom.

Hidegen ,melegen is.

Az utóbbi 2 hétben már 3-szor eljátszotta.

Ez mitől lehet?

köszi.

ne menj lakott tertületen belül 90-et :)

esetleg valami koszos szűrő?

Elküldve
ne menj lakott tertületen belül 90-et :)

esetleg valami koszos szűrő?

Jah , nem úgy értettem :),

beérek lakott területre,és egyből van egy körforgalom.

Üzemanyag és levegő szűrő nemrég volt cserélve.

Elküldve
Az ablaktörlőn kívül van motor problémám is,

mégpedig,hogy nagy sebességről nullára (vagy 10-20-30 km/h-ra)

fékezéskor egyszerűen leáll. 90 km/h-->lakott terület-->körforgalom.

Hidegen ,melegen is.

Az utóbbi 2 hétben már 3-szor eljátszotta.

Ez mitől lehet?

köszi.

Alapjárati motor tisztítás, vákuumcsövek ellenőrzése, fékrásegítő dob ellenőrzése :)

Elküldve

Ő lenne az:

1114027104_krokovy_motorek_volnobehu.jpg

Két Torx fejű (ha jól emléxem 20-as) csavar tartja. Kábelköteget lehúzod, csavarokat kitekered, kihúzod a helyéről, és óvatosan a kúpos részét meg a rugó alatt a tengelyt letisztogatod ecsettel benzinnel, brigéciollal, vagy féktisztítóval. De ne feszegesd semerre a tengelyt! Utána kipucolod a házát is, amennyire csak beleférsz (ronggyal pl.).

.

Elküldve
köszi,

hétvégén nekiesek.

Van valami,amire oda kell figyelni?

Csak amit leírtam. Ne erőltesd semerre a tengelyt az a lényeg, könnyű tönkretenni.

Elküldve
aham.. :)

Akkor kérnék erről is egy leírást. :)

Az az, amin az alapjárati motor rajta van. Abban van a pillangószelep.

Leveszed róla a levegőcsövet, injketort, aztán lehet is pucolni :)

Elküldve
Az az, amin az alapjárati motor rajta van. Abban van a pillangószelep.

Leveszed róla a levegőcsövet, injketort, aztán lehet is pucolni :)

rendben,

köszi.

Elküldve
Az az, amin az alapjárati motor rajta van. Abban van a pillangószelep.

Leveszed róla a levegőcsövet, injketort, aztán lehet is pucolni :)

Kezdem érteni Berlina Zoli miért vett bengás/karbis gépeihez UltraHangos tisztítót! :)

Elküldve

Én a légszűrőházat is leszedtem, amikor a múltkor csináltam a C14NZ-n, mert jobban hozzálehet férni az alapjáratihoz.

Nekem voltak kis vákumcsövek is, azokra kellett még figyelni, de amúgy tényleg egyszerű. Csak le kell a csatit húzni és a két torx csavart kicsavarni (és rohadtul figyelni, hogy ne ejtsd le :) ).

Amúgy kb. így néz ki oldalnézetből, szóval, ha ilyet találsz, már nagy baj nem lehet :)

leptetomotor_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve
miért van az hogy a gumikarikát senki se mondja????

arra is nagyon figyelj, mert nekem ugy leesett, alig találtam meg.

Mert ennyi erővel a csavart is mondhatnák neki, mert az is le tud esni...

Elküldve
Mert ennyi erővel a csavart is mondhatnák neki, mert az is le tud esni...

de azt látja, és a gumikarikát meg nem.

én is ugy jártam, mikor kipattant a helyéről az már szált is el a picsbe.

szoval vigyázz a GUMIKARIKÁRA is :)

Elküldve
de azt látja, és a gumikarikát meg nem.

én is ugy jártam, mikor kipattant a helyéről az már szált is el a picsbe.

szoval vigyázz a GUMIKARIKÁRA is :)

Meg a CSAVARRA is :)

Elküldve
Most hallok először erről a problémáról. Nem tenne fel valaki egy képet erről?

Korábban egyébként próbáltam kinyomozni, hogy milyen megfontolásból kerültek különböző számlapok az egyes Astrákba, de csak két dolgot sikerült (részlegesen) kiderítenem: 1. melyik felszereltségi szintekhez tartozott fordulatszámmérő, 2. az eredeti számlapbeosztás a 90-110-es volt.

Íme egy kép! A sajátom számlapcsere előtt

http://kepfeltoltes.hu/view/080131/RIMG050...ltoltes.hu_.jpg

(Most sikerült megtalálnom a képet. :)

Elküldve
(Most sikerült megtalálnom a képet. :)

Köszönöm, eddig még nem láttam ilyet. És ez tényleg típushiba, ahogy írtátok, vagy csak egyes évjáratoknál fordult elő?

Elküldve

Sziasztok!

A segítségetekre van szükségem.

Opel Astra F Caravan 1.6 16v Ecotec (X16XEL) gép tulajdonosa vagyok, és a minap vezérműszíj szakadásom volt 10 ezer Km után.

A kérdésem: -Elképzelhető, hogy a szelepek nem hajoltak el? Vezérműszíjcsere és go?

-Ha beleütött akkor mire számíthatok (alkatrész? ár?)

Akinek volt már hasonló hogyan oldotta meg?

A válaszokat előre is köszönöm!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.