Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Csergőben 1200 körül volt az identikus (gyári, csak nem gyári zacsi!

:) :)

ezen olyan jót tudok mosolyogni.....

kérdezd meg a tAS-t , ő vett ident szelepszárszimmeringet, aminek köze sem volt a gyáárihoz......

a Ident név alá vannak bujtatva a nem gyári , de lehet hogy gyári alkatrészek.

azaz azt adnak el, neked , amit akarnak.

Link to comment
Megosztás:

Tápiószecső!

Ez van papíron. Szerinted volt már rá példa, hogy végigellenőrizték

volna ezeket? De tök mindegy, az igazságnak mindig több oldala van.

Pl. ha valaki csupán kibaszásból belekötne, akkor szerzel egy homológ

lapot F Astrához, amin nincs rajta, hogy abban kartergáz-visszavezetésnek

kell lennie, és akkor már nem kötözködhetnek. :)

Még jó hogy ebben az országban sok a kiskapu. :)

Nem kötözködni akarok, csak merő véletlen hogy rátaláltam, és gondoltam beteszem. Azt eddig is sejtettem hogy gyakorlatilag szinte semmi probléma nem lehet belőle, de azért csak van erre is egy szabály.Az én autóm már most sem "törvényes" és valószínűleg nem is lesz az soha. :wink:

Fojtószelepre nem tudod a választ :?:

Link to comment
Megosztás:

Azt gondoltam hogy nem akarsz kötözködni... :)

De ha már ilyen szorgos vagy, nem akarod kikeresni, milyen szabályok

szerint lehet használni bukócsövet a közúton. Ahány ember, annyi féle

változat volt eddig, ahányszor megkérdeztem... :?

Sajna elég információszegény a kép...

Link to comment
Megosztás:

Azt gondoltam hogy nem akarsz kötözködni... :)
Miért gondoltad? :)

De ha már ilyen szorgos vagy, nem akarod kikeresni, milyen szabályok

szerint lehet használni bukócsövet a közúton. Ahány ember, annyi féle

változat volt eddig, ahányszor megkérdeztem... :?

Mint mondtam véletlen volt hogy megtaláltam, de majd megnézem, hátha találok mégegy verziót. :twisted:

Sajna elég információszegény a kép...

Tudom hogy rossz a kép. Sajna ilyen lett. A kérdés hogy át lehet-e látni a fojtószelep mellett vagy sem? Ezért van fény felé fordítva hogy látszódjon a rés.

Link to comment
Megosztás:

a Ident név alá vannak bujtatva a nem gyári , de lehet hogy gyári alkatrészek.

azaz azt adnak el, neked , amit akarnak.

most úgysem égek a vágytól, hogy cseréljem (ez is csak pár fokkal mutat kevesebbet) de már én is agyaltam rajta, hogy majd gyári lesz, mert nincs kedvem 3 havonta cserélni...

Link to comment
Megosztás:

közeledek a gyertyacseréhez

mit javasoltok??? 8)

Gyárit, Igaz kb 5-6 ezer forint, de megéri, én mikor cseréltem 160000-nél , nem tudom az előző tulaj mikor tette.

Szóval gyári volt benne de a porcelán rész már erőteljesen barnult volt az alsó részén kb fél centi szélesen.

Csere után kb 4 decivel lett kevesebb a fogyasztás, hozzátéve, hogy hidegebb is lett közben (ami ugye nem szokta a fogyit lentebb tornázni).

Link to comment
Megosztás:

mindenképpen

azok nem bírnak még ki 30at vagy 20at???

csak mert 60e ezelőtt cseréltem komplett vezérlést, de 30e után megadta magát a vízpumpa és cserélni kellett a vezérműszíjat is, úgyhogy most ezek 30at futottak míg a görgők 60at.....

Link to comment
Megosztás:

A vez szíj csere 60ezrenként kötelező,de a görgők és vízpumpa állapotát is ell. kell,ha szükséges cserélni.A görgőket elvileg 120ezrenként kell cserélni.De ha bemész egy márkaszervízbe nem tartom valószínünek,hogy csak a szíjat cserélnék ki.Az omihoz gyáriban csak komplett vez.készlet van. :idea:

Link to comment
Megosztás:

neked ez mennyibe fájt a c20xe-be?

hát most nem vagyok benne biztos, de

olaj, olajszűrő, benzinszűrő, levegőszűrő, vezérműszíj, hosszbordás szíj, feszítő- és vezetőgörgők, vízpumpa, gyertyák, tolatólámpa kapcsoló

ez így aszzem 60e volt munkadíjjal együtt, de nem szervízben

Link to comment
Megosztás:

olaj, olajszűrő, benzinszűrő, levegőszűrő, vezérműszíj, hosszbordás szíj, feszítő- és vezetőgörgők, vízpumpa, gyertyák, tolatólámpa kapcsoló

ez így aszzem 60e volt munkadíjjal együtt, de nem szervízben

ez kb olyan +30-50% ha szervizben csináltatod...hmmm

juhuhu ittvagy? figyelsz? :)

Link to comment
Megosztás:

Kess!

Ajánlatos 60 után cserélni a vezetőket és a feszítőt is, mert nem

igazán viselik jól a megpróbáltatásokat. Nekem a gyáriak már eléggé

lötyögnek 60nál. A gyári "identikus" (egyszer volt benne ilyen is) pedig

45ig bírta, akkor ki kellett szedni, mert már nagyon gagyi állapotban

volt.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.