Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Készítettem képeket a lógó vezetékemről, bár csak telefonnal.

Tehát a bal első reflektor mellett csatlakozik ki. Kb fél méteres. Két pólusú, a vezeték, barna és barna/sárga színű.

A nagy bibliában láttam egy hasonló vezetékről egy képet, aminek a végére egy bisz-basz van dugva. Azzal lehet a benzinesnek az oktánszámot állítani. Ez lenne az? Ha az akkor eredetileg hol van a rögzítése?

Az enyém diesel! (X17DTL)

Azt elfelejtettem megnézni, hogy a másik oldalon van e párja.

Bár szerintem a kerékig nem érne el.

A szinek alapján ez a hűtőventillátorod kábele lesz, :huh: nem hiszem hogy mostnában hiányozni fog, mert nekem nyáron sem akar bekapcsolni. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Tehát a bal első reflektor mellett csatlakozik ki. Kb fél méteres. Két pólusú, a vezeték, barna és barna/sárga színű.

A nagy bibliában láttam egy hasonló vezetékről egy képet, aminek a végére egy bisz-basz van dugva. Azzal lehet a benzinesnek az oktánszámot állítani. Ez lenne az? Ha az akkor eredetileg hol van a rögzítése?

Az enyém diesel! (X17DTL)

Azt elfelejtettem megnézni, hogy a másik oldalon van e párja.

Bár szerintem a kerékig nem érne el.

a nagy biblia az meg mi a szösz? :lol:

Nem tudom mire jó de hol lehet azt beszerezni????????????????? :huh: :)

Link to comment
Megosztás:

A szinek alapján ez a hűtőventillátorod kábele lesz, :lol: nem hiszem hogy mostnában hiányozni fog, mert nekem nyáron sem akar bekapcsolni. :)

Köszi afonya! Tiéd a pálma!

A szerelőm nem nyomta vissza a helyére.

Mint mondtam, (írtam) kezdő Opelos vagyok.

De majd lassacskán belejövök. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Na azthiszem itt volt szó alapjárat ingadozásról.. Úgynézki az enyém megoldódott és remélhetőleg attól ami volt és nem magától :huh:

Szóval a problema a lambdaszona körül volt és nem a lambda szondamaga hanem a csatlakozó, a középső érinkező ami az "apuka" két fél érintkezőből van kialakítva hogy ugye folyamatos kontaktust biztosítson a csatlakozónak namost nálam az egyik fél levolt gyűrve a másik meg gondolom nem a helyére csúszott és hol érinkezett hol pedíg nem, kiigazgattam az érintkezőt és összedugtam a csatit indítás,,, utána go le 6 os út kocsikáztam gyorsítottam motorfék stb... és nem ingadozik. Na csak azért írtam le hátha valakinek segíthet és neki is ilyen jellegű csak a probléma.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

92-es C16NZ astrámhoz keresek bontott jó állapotban lévó szervó kormányművet.

Ha valaki tud segíteni kérem írjon egy mailt nekem.

Köszönöm

Int figyi van egy olyan szekció hogy keresek... Sztem oda kellene beírnod nem ide :huh:

Link to comment
Megosztás:

Na azthiszem itt volt szó alapjárat ingadozásról.. Úgynézki az enyém megoldódott és remélhetőleg attól ami volt és nem magától :lol:

Szóval a problema a lambdaszona körül volt és nem a lambda szondamaga hanem a csatlakozó, a középső érinkező ami az "apuka" két fél érintkezőből van kialakítva hogy ugye folyamatos kontaktust biztosítson a csatlakozónak namost nálam az egyik fél levolt gyűrve a másik meg gondolom nem a helyére csúszott és hol érinkezett hol pedíg nem, kiigazgattam az érintkezőt és összedugtam a csatit indítás,,, utána go le 6 os út kocsikáztam gyorsítottam motorfék stb... és nem ingadozik. Na csak azért írtam le hátha valakinek segíthet és neki is ilyen jellegű csak a probléma.

Visszavonom grrrrrrrrrr mégsem lett jó... most megint ingadozik........ :huh:

Link to comment
Megosztás:

Némely vezetési stílus során bármi előfordulhat :)

Hááááááátt,vittem már úgy körbe a városon ismerőst,hogy röhögött Dezsőn,hogy mit akarok én 60lóval,aztán eléggé elkerekedett a szeme a kanyarokban! :)

A pályanapra készülök majd valami játszósgumival,az tuti! :)

Link to comment
Megosztás:

Az ablaktörlőn kívül van motor problémám is,

mégpedig,hogy nagy sebességről nullára (vagy 10-20-30 km/h-ra)

fékezéskor egyszerűen leáll. 90 km/h-->lakott terület-->körforgalom.

Hidegen ,melegen is.

Az utóbbi 2 hétben már 3-szor eljátszotta.

Ez mitől lehet?

köszi.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.