opel16v Elküldve Január25, 2008 Megoszt Elküldve Január25, 2008 engem még zavar a magyar értelmező kéziszótárban meg nem található magyarnak hitt szavak használata is) pl hogy vazzz? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január25, 2008 Megoszt Elküldve Január25, 2008 pl hogy vazzz? :lol: :huh: Ilyesmi. De ez még az enyhébb kategória. De ne menjünk bele, mert ez megint nem az a topik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január25, 2008 Megoszt Elküldve Január25, 2008 :huh: Ilyesmi. De ez még az enyhébb kategória. De ne menjünk bele, mert ez megint nem az a topik. Dífóltból gyülölöm,ha valaki nem tud rendessen írni! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január25, 2008 Megoszt Elküldve Január25, 2008 Dífóltból gyülölöm,ha valaki nem tud rendessen írni! :huh: Kész. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bujdi1 Elküldve Január25, 2008 Megoszt Elküldve Január25, 2008 Szerintem a helyesírási rész ebben a témában egyáltalán nem állja meg a helyét. :huh: Én értettem hogy mirőll van szó és az is aki tanácsot adott. :lol: Akinek pedig piszkálja a szemét az húzzon a "hogyan írjunk helyesen" fórumba és oktathatja azokat az embereket akik vágynak is rá! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Január25, 2008 Megoszt Elküldve Január25, 2008 Srácok megtudja mondani nekem valaki hogy a képen látható piros keretben helyetfoglaló "tekerentyű" micélt szolgáll? :huh: Tekerentyű Nézegettem a könyveket de megint vagy vaksi vagyok vagy tényleg nincs benne :lol: Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január25, 2008 Megoszt Elküldve Január25, 2008 Srácok megtudja mondani nekem valaki hogy a képen látható piros keretben helyetfoglaló "tekerentyű" micélt szolgáll? :huh: Bár közelről nem ismerem ezt a motort, nekem egy nagyon hasonló van az injektorhídon, amire azt mondták hogy ott lehet megfelelő eszközzel ellenőrizni az üzemanyagnyomást. De ez csak tipp. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Január25, 2008 Megoszt Elküldve Január25, 2008 Bár közelről nem ismerem ezt a motort, nekem egy nagyon hasonló van az injektorhídon, amire azt mondták hogy ott lehet megfelelő eszközzel ellenőrizni az üzemanyagnyomást. De ez csak tipp. Köszönöm... értelek én is ilyesmire gondoltam de nem100%ig voltam biztos benne sőőt egyáltalán nem ezért gondoltam megkérdezem a tapasztaltabb tagokat, ja és a motor C20XE ezt elfelejtettem leírni! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január25, 2008 Megoszt Elküldve Január25, 2008 Akinek pedig piszkálja a szemét az húzzon a "hogyan írjunk helyesen" fórumba és oktathatja azokat az embereket akik vágynak is rá! :lol: Na én mondjuk ilyet sem mertem volna leírni egy 1 napos regisztrációval és 3 egész eddigi hozzászólással. :huh: Dehát különbözőek vagyunk. Egyébként a téma áttért már az egyéb csevegés topikba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január25, 2008 Megoszt Elküldve Január25, 2008 Az ott a nyomásellenőrző szelep, amin egy lecsavarható sapka van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Január25, 2008 Megoszt Elküldve Január25, 2008 Nem is távolságról beszéltem :lol: Ha figyelmesen elolvasod, akkor arról beszéltem, az elektróda és pólus között potenciálkülönbség alakul ki. ;) Abban igazad van, hogy fontos az átívelési távolság az adott dielektromos állandó és a gyújtófeszültség függvényében, azért is olyan fontos a gyertyahézag beállítása pl az egypólusú hagyományos gyertyákon :huh: Az erőmű látogatás jó ötlet, még sosem voltam, de kíváncsi lennék rá. Szerintem egy tavaszi hétvégén többen is mennénk, ha van rá lehetőség :) Erőműlátogatás... Nagyon szívesen szólsz előtte 1 héttel elküldöd az adatain és én elintézem a belépőd arra a napra amikor jönnél :) Telefonszámom a profilomba ottvan és ott vagy akár mailban vagy itt PÜ ben vagy ahogy neked kényelmes és ahogy időd engedi :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Január25, 2008 Megoszt Elküldve Január25, 2008 Az ott a nyomásellenőrző szelep, amin egy lecsavarható sapka van. Köszönöm Mindketőtöknek ígymár világos és még anyit hogy ahogy néztem nálam az mintha lazán lenne ráhúzva menyire kell azt meghúzni ? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január25, 2008 Megoszt Elküldve Január25, 2008 Köszönöm Mindketőtöknek ígymár világos és még anyit hogy ahogy néztem nálam az mintha lazán lenne ráhúzva menyire kell azt meghúzni ? :huh: Nem számít, mert alatta van a szelep. Gondolom inkább porvédő szerepe van. (nekem legalábbis volt már lazán rácsavarva és nem volt gond belőle, persze anniyra lazán ne legyen, hogy véletlen elhagyd) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Január25, 2008 Megoszt Elküldve Január25, 2008 Nem számít, mert alatta van a szelep. Gondolom inkább porvédő szerepe van. (nekem legalábbis volt már lazán rácsavarva és nem volt gond belőle, persze anniyra lazán ne legyen, hogy véletlen elhagyd) Rendben meglesem... én kis naív meg azthittem valami alapjárati szabályzó lehet :huh: legelőször... :) Nade mondom csaknem ideteszik... Na majd lemegyek és meglesem és tekerek rajta kicsit! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január25, 2008 Megoszt Elküldve Január25, 2008 Erőműlátogatás... Nagyon szívesen szólsz előtte 1 héttel elküldöd az adatain és én elintézem a belépőd arra a napra amikor jönnél :huh: Telefonszámom a profilomba ottvan és ott vagy akár mailban vagy itt PÜ ben vagy ahogy neked kényelmes és ahogy időd engedi :lol: Szerintem pár embert még érdekelne majd a dolog... csoportos belépő is lesz? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Január25, 2008 Megoszt Elküldve Január25, 2008 Szerintem pár embert még érdekelne majd a dolog... csoportos belépő is lesz? :huh: Kolégám hozott be már csoportot, sztem nem problem bár,, a létszámot megkérdezem menyien voltak :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január25, 2008 Megoszt Elküldve Január25, 2008 kipufogóhoz még egy kérdés. a trolónyomáshoz kell ugyebár a fojtás. nem elég a mocinak a katalizátor okozta fojtás?? gyárilag van kétféle középdob, mint már tudjuk, átömlős illetve terelőlapos, hátsó dobban is megvan ez a két verzió?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január25, 2008 Megoszt Elküldve Január25, 2008 Erőműlátogatás... Nagyon szívesen szólsz előtte 1 héttel elküldöd az adatain és én elintézem a belépőd arra a napra amikor jönnél :huh: Telefonszámom a profilomba ottvan és ott vagy akár mailban vagy itt PÜ ben vagy ahogy neked kényelmes és ahogy időd engedi :lol: A telószámot csak a forum adminjai, modijai látják legyen inkább a másik 2. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január25, 2008 Megoszt Elküldve Január25, 2008 kipufogóhoz még egy kérdés. a trolónyomáshoz kell ugyebár a fojtás. nem elég a mocinak a katalizátor okozta fojtás?? De elég. Mihez? És a kapitány hány éves? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január25, 2008 Megoszt Elküldve Január25, 2008 hát ahhoz, hogy megfelelő torlónyomást alakuljon ki, ahhoz hogy a nyomatékgörbe ne laposodjon el!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január25, 2008 Megoszt Elküldve Január25, 2008 hát ahhoz, hogy megfelelő torlónyomást alakuljon ki, ahhoz hogy a nyomatékgörbe ne laposodjon el!!!! De mi a megfelelő, és honnan laposodik el? (egyébként szerintem a lapos nyomatékgörbe jó) Ez nem ilyen digitális, hanem mértéke van. Ha nem raksz rá egyáltalán kipufogót, akkor is fog menni az autó. Azt hogy te milyen fordulatnál milyen változásokat fogsz észlelni ilyen picinek számító átalakítással azt senki nem fogja neked megmondani. Próbáld ki, ha jó vagy nem érzékelsz igazán különbséget (én erre szavazok) akkor tartsd meg, ha nem jó valamiért akkor cseréld vissza. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január25, 2008 Megoszt Elküldve Január25, 2008 olvass vissza kicsit, Gabival beszélgettünk róla, és ő mondta ha nincs elég folytás a rendszerbe, akkor nincs torlónyomás, attol meg ellaposodik kicsti a nyomatékgörbe, lehet elaposodás helyett csökkenésre gondolt. a lapos nyomatékgörbe gondolom azért jo szerinted, mert akkor elvileg egyforma nyomaték van mindne fordulatszámban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január25, 2008 Megoszt Elküldve Január25, 2008 olvass vissza kicsit, Gabival beszélgettünk róla, és ő mondta ha nincs elég folytás a rendszerbe, akkor nincs torlónyomás, attol meg ellaposodik kicsti a nyomatékgörbe, lehet elaposodás helyett csökkenésre gondolt. a lapos nyomatékgörbe gondolom azért jo szerinted, mert akkor elvileg egyforma nyomaték van mindne fordulatszámban? Nekem az a meglátásom, hogy igen bonyolult dolgokra vársz igen egyszerű választ. Ilyen pedig vagy nincs vagy nem helytálló. Ez az ellaposodás szerintem picit pontatlan megfogalmazás. Egyébként hogy laposodik? A lokális maximumok csökkennek vagy a minimumok nőnek? Nem mindegy. Változik/hat a görbe. Igen azért jó, ha megfigyeled mostanában sok újabb autó (főleg feltöltött motorokkal) büszkélkedik azzal, hogy neki pl: 1500-4000-ig mindenhol rendelkezére áll a nyomatékmaximum legalább 90%-a. Link to comment Megosztás: More sharing options...
C16SE Elküldve Január25, 2008 Megoszt Elküldve Január25, 2008 Az erőmű látogatás jó ötlet, még sosem voltam, de kíváncsi lennék rá. Szerintem egy tavaszi hétvégén többen is mennénk, ha van rá lehetőség :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január25, 2008 Megoszt Elküldve Január25, 2008 jaja azért kérdeztem, mert én is arra gondoltam, épp ezért nem kell visszagorni a sebességeket se az ujabb feltöltősökbe, pl haver passatja 50ről ugy kigyorsit 5 be hogy csak lesek kétfelé.... én arra lettem volna kivi, hogy szerinte(tek)d ha nincs a rendszerben csak áteresztő dob, attol romolhat a teljesítmény?? és szerintem erre irta Gabi hogy csökken a nyomaték... nézegetteme egy lebontott katalizátort, aminek a porcelán része még egyben volt, az is elég nagy fojtást tud adni a rendszernek...hogy az utána lévő rendszerbe lévő fojtás mennyire befolyásolja azt nem értem, és nem tudom. szégény gázok mire átjutnak azon a porcelnszűrőn....mégeccer elégetve... hát igyis ugyis az lesz amit irtál, meg az is lett volna proba szerencse :huh: ha nem vezsek észre teljesítményromlást marad az ha igen akkor megy bele fojtás Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts