FPepe Elküldve Január22, 2008 Megoszt Elküldve Január22, 2008 ha hazajön az oto megnézemmár :lol: Ha van multimlétered, egyszer üzemmeleg motornál (92fok) mérj rá lécci a hőgombára, mekkora ellenállást produkál. Rántsd le a vezetéket róla, és mérj egy ellenállást a testhez képest. Ha a tiétekben tényleg olyan a műszerfal, aminek a 90-es a második osztása, és pontosan mutat, akkor csak a hőgomba lehet másmilyen. Aztán lehet, hogy a termosztátod kicserélése után kiderül, hogy mégsem az a műszerfal való az autódba... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január22, 2008 Megoszt Elküldve Január22, 2008 de ez való bele, mert nyáron ment a venti is és 90 körül indult. Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve Január22, 2008 Megoszt Elküldve Január22, 2008 Hali! C16NZ -> SE átalakításnál a fojtószelepház mennyiben különbözik egymástól (azon kívül, h nincs benne injektor)? Arra a szelvényére gondolok, amiben az alapjárati motor és a poti van, mert nemrég cseréltem gyári újra és jólenne ha az SE-re is rámenne! Mik azok a részek amiket át lehet menteni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Január22, 2008 Megoszt Elküldve Január22, 2008 de ez való bele, mert nyáron ment a venti is és 90 körül indult. Annak 100 körül kéne beindulnia. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január22, 2008 Megoszt Elküldve Január22, 2008 Annak 100 körül kéne beindulnia. Úgybiza :huh: . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január22, 2008 Megoszt Elküldve Január22, 2008 C16NZ -> SE átalakításnál a fojtószelepház mennyiben különbözik egymástól (azon kívül, h nincs benne injektor)? Arra a szelvényére gondolok, amiben az alapjárati motor és a poti van, mert nemrég cseréltem gyári újra és jólenne ha az SE-re is rámenne! Mik azok a részek amiket át lehet menteni? Teljesen. :huh: A hengerfejtől felfelé (logikailag) minden cserés. De az aláírásomban ott a link, ahol az alkatrészlista. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január22, 2008 Megoszt Elküldve Január22, 2008 Annak 100 körül kéne beindulnia. akkor lehet 98 at néztem, de az a lényeg, hogy ez való bele, és nem az első csiknál van 90 Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január22, 2008 Megoszt Elküldve Január22, 2008 pontosan 96nál :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január22, 2008 Megoszt Elküldve Január22, 2008 pontosan 96nál :huh: az is lehet, sajnos nem tudom megsaccolni pontosan mivel nincs olyan beosztás :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január22, 2008 Megoszt Elküldve Január22, 2008 az is lehet, sajnos nem tudom megsaccolni pontosan mivel nincs olyan beosztás :huh: kell egy jó BC bele, és nincs ilyen probléma... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január22, 2008 Megoszt Elküldve Január22, 2008 kell egy jó BC bele, és nincs ilyen probléma... :huh: Má" megin" a busines :lol: . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január22, 2008 Megoszt Elküldve Január22, 2008 ahhoz meg sok pénz, nekem legalábbis sok, csoroság van itt borsodban... nekem legalábbis.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Öki Elküldve Január23, 2008 Megoszt Elküldve Január23, 2008 Sziasztok! Nekem lenne egy kis gondom nemrég vásárolt Astrámmal. Indításnál a motor pörgeti magát alapjáraton , kb 2000ig és vissza , oda-vissza jár. Mi lehet a probléma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január23, 2008 Megoszt Elküldve Január23, 2008 Sziasztok! Nekem lenne egy kis gondom nemrég vásárolt Astrámmal. Indításnál a motor pörgeti magát alapjáraton , kb 2000ig és vissza , oda-vissza jár. Mi lehet a probléma? hát elképzelhető hogy alapjárati motor olvass vissza pár oldalt itt és megtaláloda teendőket, ha jol emlékszem kép is van!!! üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
transamhun Elküldve Január23, 2008 Megoszt Elküldve Január23, 2008 Sziasztok, az őrületbe kerget már a probléma: X16XEL motor, lassításkor, megálláskor, ha kinyomom a kuplungot leáll a kocsi, de csak akkor, ha előtte kis gázzal, kifejezetten finoman mentem. Érdekes módon ha kicsit is nyomom neki, akkor nincs ez a probléma. Ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január23, 2008 Megoszt Elküldve Január23, 2008 Sziasztok, az őrületbe kerget már a probléma: X16XEL motor, lassításkor, megálláskor, ha kinyomom a kuplungot leáll a kocsi, de csak akkor, ha előtte kis gázzal, kifejezetten finoman mentem. Érdekes módon ha kicsit is nyomom neki, akkor nincs ez a probléma. Ötlet? Írjátok már oda, hogy mi a motorkód, úgy biztosan könnyebb segíteni. A motorkód a motorszám első 5, esetleg 6 karaktere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
transamhun Elküldve Január23, 2008 Megoszt Elküldve Január23, 2008 Írjátok már oda, hogy mi a motorkód, úgy biztosan könnyebb segíteni. A motorkód a motorszám első 5, esetleg 6 karaktere. de hát odaírtam... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január23, 2008 Megoszt Elküldve Január23, 2008 de hát odaírtam... Bocsi egy előző hozzászólónak szántam :huh: . Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január23, 2008 Megoszt Elküldve Január23, 2008 Sziasztok, az őrületbe kerget már a probléma: X16XEL motor, lassításkor, megálláskor, ha kinyomom a kuplungot leáll a kocsi, de csak akkor, ha előtte kis gázzal, kifejezetten finoman mentem. Érdekes módon ha kicsit is nyomom neki, akkor nincs ez a probléma. Ötlet? Így elsőre alapjárati motor hibára gyanakodnék, próbáltad tisztogatni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január23, 2008 Megoszt Elküldve Január23, 2008 Sziasztok, az őrületbe kerget már a probléma: X16XEL motor, lassításkor, megálláskor, ha kinyomom a kuplungot leáll a kocsi, de csak akkor, ha előtte kis gázzal, kifejezetten finoman mentem. Érdekes módon ha kicsit is nyomom neki, akkor nincs ez a probléma. Ötlet? AGR szelep vagy alapjárati motor esélyes. Sárga lámpa nem szokott néha világítani a műszerfalon? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január23, 2008 Megoszt Elküldve Január23, 2008 Sziasztok! Nekem lenne egy kis gondom nemrég vásárolt Astrámmal. Indításnál a motor pörgeti magát alapjáraton , kb 2000ig és vissza , oda-vissza jár. Mi lehet a probléma? alapjárati motor, vagy fals levegő a vákumrendszerben. illetve ha csak melegen csinálja, akkor lehet a lambdaszonda kezdődő halála is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
transamhun Elküldve Január23, 2008 Megoszt Elküldve Január23, 2008 alapjárati motor, vagy fals levegő a vákumrendszerben. illetve ha csak melegen csinálja, akkor lehet a lambdaszonda kezdődő halála is. -check lámpa nem villan fel sosem (gyújtáson ég) -alapjárati motort kipucoltuk, belepróbáltunk egy másikat, tökéletesen ugyanaz a jelenség -hidegen jó, bemelegedve van csak a leállás -lamdaszonda hiba nem villantaná a check lámpát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január23, 2008 Megoszt Elküldve Január23, 2008 -lamdaszonda hiba nem villantaná a check lámpát? nem mindig. agr még esélyes. zárjátok le egy lemezzel, nézzétek meg úgy is megvan-e a jelenség :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
transamhun Elküldve Január23, 2008 Megoszt Elküldve Január23, 2008 nem mindig. agr még esélyes. zárjátok le egy lemezzel, nézzétek meg úgy is megvan-e a jelenség :huh: az AGR az, ami az alapjárati motor mellett an hátul, hengeres alu színű? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Január23, 2008 Megoszt Elküldve Január23, 2008 Sziasztok! Bementem ma az autósboltba és aztmondtam hogy a C20XE motorhoz kérném a gyári gyertya szettet.... Ezt kaptam : Gyertya Nemláttam most milyen lehet benne mert 1 hónapja vettem az autót és a volt tulaj mondta,hogy esedékes lessz a csere de ősem emlékszik már hogy mit is tett bele.. végül is a kérdésem lehet e ez a gyári gyertya?? :huh: Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts