Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Igen erről én is értesültem, a boltban ahol veszem a cuccokat, azt mondták, hogy azért nem adnak GM logósat, mert kinai, és olyant nem rendelnek. Mondtam nekik, hogy ez a dicséretes hozzáállás :) :lol: .

Na akkor mégiscsak jól rémlett. A szerelő szerezte, úgyhogy remélem, hogy nem made in china! :huh:

Link to comment
Megosztás:

Van nem kínai gyári kétpólusú gyertya is, és az jó :huh:

Kuplungból meg van keményebb és puhább is ugyanazon motorhoz is. :lol:

Ahogy novyy mondta, más nyomatékátvitelhez ugyanakkora átmérő mellett

nagyobb összeszorító erő kell. Ezt pedig nehezebb is kiemelni. Nekem is az

astrában a tigra szerkezete van, mert az erősebb, jó a szinterhez :)

Link to comment
Megosztás:

Hali!Tudnátok segíteni?

Milyen dörmögőt érdemes rakni egy corsa d-re?Dízel....

Nemértem a kérdést :huh:

Vagy bemész Tuv.-ban valami kipufogóshoz kiválasztod, hogy milyen dobot szeretnél milyen véggel és felrakja, vagy rendelsz német cégtől drágán. Plussz lóerőt egyik sem jelent, de az autó jobban fog menni mert jobbna tolod a szebb hang miatt :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ez mindenképpen tiszteletet parancsoló kor, amely tapasztalatokban gazdag, tanulságos életpályára utal - technikatörténeti szempontból is. Születés a katyusák korában, első születésnapra atombomba robbantás, kisiskolás korban ismerkedés a "fekete autóval", 12 éves serdülőkorban találkozás a szovjet tankokkal, 13 évesen rácsodálkozás a fekete-fehér tévére (vagy az úttörővasút örömeire), érettségi előtt űrutazás Gagarinnal, 25 évesen Holdra szállás Armstronggal, fiatal felnőttként Szaratov-hűtő vásárlása a fridzsiderszocializmusban, majd kitartó várakozás telefonbekötésre és a Merkurtól megrendelt Trabant, Wartburg, Zsiguli, Skoda vagy Dacia szocialista remekművekre, hogy aztán túl a negyedik X-en a csernobili katasztrófa híre jöjjön a Sokol rádióból, és a rendszerváltozás után végre megépüljön a szentgotthárdi Opel gyár. Hát talán innét gördült ki az a C20NE igavonó Astra, amelyben immár több mint 325 ezer kilométer van.

P. S. Esetleg fellángolt egykor a babettás szerelem is?

Történelemből 5-ös! :huh: Az én C20NE-m német eredetű, CD kivitel. Ilyet itt soha nem készítettek és erősen használtan vettem jó két éve. Most van benne 208 ezer. A korábbi 270 ezret a 2 céges Astrámba nyomtam.

Ps: Babettám sose vót, Dongón kezdtem, és azóta szinte folyamatosan motorozok. Jelenleg 2 gyerekmotor (az unokáimnak); 2 Simson SR 2E moped, és 1 db 500-as , meg 1db 750-es Honda várja, hogy kicsit megmozgassam őket. Az Astra meg csak úgy kell az élethez. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Történelemből 5-ös! :huh:

Ps: Babettám sose vót, Dongón kezdtem, és azóta szinte folyamatosan motorozok. Jelenleg 2 gyerekmotor (az unokáimnak); 2 Simson SR 2E moped, és 1 db 500-as , meg 1db 750-es Honda várja, hogy kicsit megmozgassam őket. Az Astra meg csak úgy kell az élethez. :lol:

63, lassan ezt nem szégyelni kell hanem dicsőn hirdetni, hogy "én" már tul vagyok a "6. X" en :)

remélem én is ilyen aktiv leszek ilyen korban :)

az 500as simsonrol tudnál nekem pár képet küldeni ide??

gyertyárol csak annyit nekem volt bele 3 polusu ngk asszem, de visszatettema 2 polusu boscht, ha lesz pénzem veszek bele sima gyári 1 pólusut, már csak kiváncsiságbol is :D

Link to comment
Megosztás:

63, lassan ezt nem szégyelni kell hanem dicsőn hirdetni, hogy "én" már tul vagyok a "6. X" en :huh:

remélem én is ilyen aktiv leszek ilyen korban :lol:

az 500as simsonrol tudnál nekem pár képet küldeni ide??

Kösz. Az 500-as az nem Simson, hanem egy Honda enduró. Jelenleg összeszerelés alatt áll, hogy magyar rendszámot kaphasson, mert Németországban vettem elég viharvert állapotban. Az is veterán, 1979-es évjárat. Majd küldhetek képet. A másik Hondám egy négyhengeres 750-es utcai gép.

Link to comment
Megosztás:

Kösz. Az 500-as az nem Simson, hanem egy Honda enduró. Jelenleg összeszerelés alatt áll, hogy magyar rendszámot kaphasson, mert Németországban vettem elég viharvert állapotban. Az is veterán, 1979-es évjárat. Majd küldhetek képet. A másik Hondám egy négyhengeres 750-es utcai gép.

ja ahham akkor nem jol olvastam, de erről is jöhet pár kép, van egy motoros haverom, biztos örülni fog neki ő is :huh:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

'94 éveleji 1.4si astrám van, és azt tapasztalom, hogy amint a sebesség mutató eléri a 110-et, halk ritmusos zümmögést ad valami. Ilyenkor érezni is a gázpedálon (de lehet hogy az egész gépen...), hogy valami mintha nemistom... rezonálna. :huh: (igen, váltottam ötösbe :lol: ) Ezalatt a sebesség alatt viszont szépen megy.

Lehetséges, hogy valami a motorral nincs rendben? Uhh, azt viszont még nem figyeltem, hogy esetleg fordulatszámfüggő lenne-e, most jutott eszembe. Namajd utánnajárok.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

'94 éveleji 1.4si astrám van, és azt tapasztalom, hogy amint a sebesség mutató eléri a 110-et, halk ritmusos zümmögést ad valami. Ilyenkor érezni is a gázpedálon (de lehet hogy az egész gépen...), hogy valami mintha nemistom... rezonálna. :huh: (igen, váltottam ötösbe :lol: ) Ezalatt a sebesség alatt viszont szépen megy.

Lehetséges, hogy valami a motorral nincs rendben? Uhh, azt viszont még nem figyeltem, hogy esetleg fordulatszámfüggő lenne-e, most jutott eszembe. Namajd utánnajárok.

Ha csak 110-nél 5.-ben csinálja, akkor elsőre kerékcentírozási problémára tippelnék. Nálam 2700-as fordulat körül jön elő ez a rezonancia dolog, de mindegyik sebességfokoztban. Lehet, hogy a motortartó gumibakok öregedtek el.

Link to comment
Megosztás:

Ha csak 110-nél 5.-ben csinálja, akkor elsőre kerékcentírozási problémára tippelnék. Nálam 2700-as fordulat körül jön elő ez a rezonancia dolog, de mindegyik sebességfokoztban. Lehet, hogy a motortartó gumibakok öregedtek el.

Köszi ennek utánnanézek, bár nem sok bizodalmam van benne.

Link to comment
Megosztás:

A vaterán még olcsóbban is lehet szerezni, de nemtom, hogy hamisítják-e, mert rémlik vmi ilyesmi.

GM

Amúgy én is kb ezen az áron kaptam.

Ettől a sráctól én már rendeltem ilyen gyertyát, és kínai :huh: , ott van azóta is a polcon. De ha gondolod, meg tudom adni az elérhetőségét, így nem kell a Vaterán licitálnod. Lehet, hogy tud nem kínait is szerezni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

'94 éveleji 1.4si astrám van, és azt tapasztalom, hogy amint a sebesség mutató eléri a 110-et, halk ritmusos zümmögést ad valami. Ilyenkor érezni is a gázpedálon (de lehet hogy az egész gépen...), hogy valami mintha nemistom... rezonálna. :huh: (igen, váltottam ötösbe :) ) Ezalatt a sebesség alatt viszont szépen megy.

Lehetséges, hogy valami a motorral nincs rendben? Uhh, azt viszont még nem figyeltem, hogy esetleg fordulatszámfüggő lenne-e, most jutott eszembe. Namajd utánnajárok.

Nekem 100 körül kezd kicsit remegni a kormány,elkelne az első kerekeknek egy centírozás.Jut eszembe,most fordítva lettek feltéve,és így is ráz,úgyhogy mind a 4-et kellene :lol: .De autópályán sosem megyek,90-nél meg még nem érezni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy tegnap hallottam egy barátomtól akinek szintén F Astrája van, hogy küszködik a motor vízhőfokával(termosztáttal???) Mert nem megy fel neki 90 fok környékére a víz, hanem megáll azon az első vonalon ami 90 fok és a kék csík között van. Értetlenül álltama dolog előtt, mert mióta nekem megvan a kocsim, azóta nekem szintúgy ugyan ott áll meg a mutató üzemi hőmérsékleten(pont a vonal elérésénél nyit ki a termosztát), a srác azt mondja hogy állítólag az Opelek "meleg motorúak" tehát 90 fok körül kéne a víznek lennie üzemi hőmérsékleten. Igaz ez? Neki 92-es 16V 2000-es GSI-je van, nekem 92-es 1.6i C16NZ. Előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy tegnap hallottam egy barátomtól akinek szintén F Astrája van, hogy küszködik a motor vízhőfokával(termosztáttal???) Mert nem megy fel neki 90 fok környékére a víz, hanem megáll azon az első vonalon ami 90 fok és a kék csík között van. Értetlenül álltama dolog előtt, mert mióta nekem megvan a kocsim, azóta nekem szintúgy ugyan ott áll meg a mutató üzemi hőmérsékleten(pont a vonal elérésénél nyit ki a termosztát), a srác azt mondja hogy állítólag az Opelek "meleg motorúak" tehát 90 fok körül kéne a víznek lennie üzemi hőmérsékleten. Igaz ez? Neki 92-es 16V 2000-es GSI-je van, nekem 92-es 1.6i C16NZ. Előre is köszi!

Nah ez még engem is érdekelne. Az én astrámon se akar feljebb menni a mutató a kék sáv tetejénél, még hosszabb utakon sem. Pedig korábban figyelmeztettek többen is, hogy figyeljem a hőfokot, mer hajlamos túlmelegedni. Bár lehet, hogy ez nállam általános, mert előtte sokáig használtam egy skodát is (120L), amin még külön kapcsoló is volt a ventillátorhoz, de ottse akart feljebb menni a mutató mint 70 fok, pedig nyáron autópályán vagy 100-zal hasítottam :lol: vele soksok kilómétert. Lehet, hogy ez nállam valami "átok", hogy hűtöm a motort :huh:

Link to comment
Megosztás:

Nah ez még engem is érdekelne. Az én astrámon se akar feljebb menni a mutató a kék sáv tetejénél, még hosszabb utakon sem. Pedig korábban figyelmeztettek többen is, hogy figyeljem a hőfokot, mer hajlamos túlmelegedni. Bár lehet, hogy ez nállam általános, mert előtte sokáig használtam egy skodát is (120L), amin még külön kapcsoló is volt a ventillátorhoz, de ottse akart feljebb menni a mutató mint 70 fok, pedig nyáron autópályán vagy 100-zal hasítottam :lol: vele soksok kilómétert. Lehet, hogy ez nállam valami "átok", hogy hűtöm a motort :huh:

Ez termosztát gond lesz! Próbáld meg álló helyben járatni és figyeld a műszert, meg hogy 100 fok körül kapcsol-e a venti.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.